رواية رياح عشقك بقلم جنى عيد البارت "5" الخامس كامل عبر مدونة دليل الروايات.
ملحوظة: لجميع حلقات الرواية (أبحث في جوجل "رياح عشقك دليل" أو أدخل على "Deliil.com" مباشرة )
رواية رياح عشقك بقلم جنى عيد |
رواية رياح عشقك البارت الخامس كامل بقلم جنى عيد
في صباح اليوم التالي
كانت موج قد قامت بتجهيز الطعان ووضعته علي المائده
لينزل أرسلان
لتصفن به موج قليلا فهو كان يرتدي قميص زيتي ليبرز جمال عينيه الخضراء المشابه لعيني موج وكان يرتدي بنطلون چينز أسود وحذاء أسود
أرسلان بسخريه وفظاظه :هتفضلي تبصيلي كتير إيه عجبتك؟؟
موج بإرتباك وتوتر : ها.،، لا،، قصدي
ليقطعها أرسلان وهو يقول بحزم :الفطار جهز
موج :أيوه
ليذهب أرسلان للإفطار دون الرد عليها
لتزمجر موج بغضب
وتذهب للمطبخ
وينزل مروان ويأكل ثم يذهبون
جاسر بألم :وحشتيني أوي يا أسيل،،،،، وحشتيني أوي يا حبيبتي ليه سبتيني ومشيتي،،،،،
ليكمل بوجع : خدنالك حقك يا أسيل خدنا حقك من ولاد ال*** ولسه يا حبيبتي لسه والله لأخدلك حقك وأعذبهم زي ما عذبوكي
ليقول وهو يبلع غصه مريره بحلقه :أنا تعبان أوي يا أسيل تعبان أوي موج كمان هربت وسبتني مش عارف أوصلها بس أنا عارف مين ال هيعرف مكانها
ليكمل بعذاب وهو يضع ورود حمراء علي القبر :وحشتيني أوي يا حبيبتي هو إنتي ليه معتيش بتجيلي في الحلم بستناكي كل يوم ليه معتيش بتزريني في الحلم؟؟
ليكمل بحب : أنا جبتلك ورد أحمر من ال إنتي بتحبيه تعرفي إن إنتي شبه الورد أوي يا حبيبتي بس الفرق إنك زهره في الجنه
ليشعر بيد صغيره علي كتفه ليلتف لها وكانت سچي
جاسر بذهول :عرفتي إن هنا إزاي وإيه ال جابك هنا!
سچي : إنت كنت خارج متعصب أوي فأنا خفت عليك وجيت وراك
جاسر بغصب :ملكيش حق تخافي عليا فاهمه!!
سچي بحرج :أنا أسفه،، بس
جاسر بحزم :مبسش إتفضلي معايا عشان أروحك
سچي وعينيها قد ملئت بالدموع :تمام
ليوصلها جاسر إلي الفيلا ثم يذهب للشخص الذي سيجد مةح بالتأكيد!!
بعد قليل
تتسحب موج ببطء وتنظر خلفها بين كل ثانيه والأخري
ثم تدخل مكتب أرسلان
موج :يارب ساعدني أكيد هيكون حاطط ورق في مكتبه عن الصفقات المشبوهه ال بيعملها
لتبدأ بفتح أراج مكتبه وهيا تبحث بها عن أي شيئ
ليقع ملف إسود فجأه وكان مكتوب عليه (خطر 📓🔫)
لتفتحه موج
وتقرأ ما في صفحاته لتتوقف فجأه وتتسع عينيها بذهول وصدمه مما قرأت
ليفتح عليها باب المكتب فجأه جعل تنتفض بذعر والملف يقع من يديها
و _ يتبع..
كانت موج قد قامت بتجهيز الطعان ووضعته علي المائده
لينزل أرسلان
لتصفن به موج قليلا فهو كان يرتدي قميص زيتي ليبرز جمال عينيه الخضراء المشابه لعيني موج وكان يرتدي بنطلون چينز أسود وحذاء أسود
أرسلان بسخريه وفظاظه :هتفضلي تبصيلي كتير إيه عجبتك؟؟
موج بإرتباك وتوتر : ها.،، لا،، قصدي
ليقطعها أرسلان وهو يقول بحزم :الفطار جهز
موج :أيوه
ليذهب أرسلان للإفطار دون الرد عليها
لتزمجر موج بغضب
وتذهب للمطبخ
وينزل مروان ويأكل ثم يذهبون
رواية رياح عشقك
كان يجلس أمام قبرهاجاسر بألم :وحشتيني أوي يا أسيل،،،،، وحشتيني أوي يا حبيبتي ليه سبتيني ومشيتي،،،،،
ليكمل بوجع : خدنالك حقك يا أسيل خدنا حقك من ولاد ال*** ولسه يا حبيبتي لسه والله لأخدلك حقك وأعذبهم زي ما عذبوكي
ليقول وهو يبلع غصه مريره بحلقه :أنا تعبان أوي يا أسيل تعبان أوي موج كمان هربت وسبتني مش عارف أوصلها بس أنا عارف مين ال هيعرف مكانها
ليكمل بعذاب وهو يضع ورود حمراء علي القبر :وحشتيني أوي يا حبيبتي هو إنتي ليه معتيش بتجيلي في الحلم بستناكي كل يوم ليه معتيش بتزريني في الحلم؟؟
ليكمل بحب : أنا جبتلك ورد أحمر من ال إنتي بتحبيه تعرفي إن إنتي شبه الورد أوي يا حبيبتي بس الفرق إنك زهره في الجنه
ليشعر بيد صغيره علي كتفه ليلتف لها وكانت سچي
جاسر بذهول :عرفتي إن هنا إزاي وإيه ال جابك هنا!
سچي : إنت كنت خارج متعصب أوي فأنا خفت عليك وجيت وراك
جاسر بغصب :ملكيش حق تخافي عليا فاهمه!!
سچي بحرج :أنا أسفه،، بس
جاسر بحزم :مبسش إتفضلي معايا عشان أروحك
سچي وعينيها قد ملئت بالدموع :تمام
ليوصلها جاسر إلي الفيلا ثم يذهب للشخص الذي سيجد مةح بالتأكيد!!
بقلم جنا عيد
في قصر أرسلان السويسي بالإسكندريةبعد قليل
تتسحب موج ببطء وتنظر خلفها بين كل ثانيه والأخري
ثم تدخل مكتب أرسلان
موج :يارب ساعدني أكيد هيكون حاطط ورق في مكتبه عن الصفقات المشبوهه ال بيعملها
لتبدأ بفتح أراج مكتبه وهيا تبحث بها عن أي شيئ
ليقع ملف إسود فجأه وكان مكتوب عليه (خطر 📓🔫)
لتفتحه موج
وتقرأ ما في صفحاته لتتوقف فجأه وتتسع عينيها بذهول وصدمه مما قرأت
ليفتح عليها باب المكتب فجأه جعل تنتفض بذعر والملف يقع من يديها
و _ يتبع..
- رواية رياح عشقك البارت السادس قريبًا تابعونا بالتعليقات ليصلك أشعارات أول ما يتم نشرها
- رواية رياح عشقك جميع الحلقات من هنا