رواية سكرتيرتي السمينة |
ملحوظة: الرواية كاملة أكتب في جوجل "رواية سكرتيرتي السمينة دليل" أو أدخل مباشر على "deliil.com"
رواية سكرتيرتي السمينة الفصل الثالث 3 بقلم موني
ذهبت ياسمين للجامعه وهي ترتدي بنطال اسود وفوقه ستره سوداء
اما همسه تلك الفتاه الوحيده في بيت به رجلان استيقظت من نومها وذهبت لارتداء ملابسها عباره عن بنطال بلون الفيراني وبدي ابيض وستره سوداء وتركت لشعرها القصير العنان
خرجت همسه من غرفتها وموشكة علي الذهاب
ماذن : استني ي بت
همسه : ي نعم
مازن : مش اتفاقنا تعرفيني ع صحبتك الا شرشحت للواد امبارح
همسه : امممممم دنتا مركز اوووي بقي
مازن : قولنا هنبقي صحااااااب
همسه : هييييبح طيب تعالي بس انتا موركش محاضرات ولا اي النهارده
ماذن: لا موريش انا فاضي
همسه : ماشي ي عم لابس ومتشيك وحاطت برفان يهبل وتقولي صحاب انا هعمل عبيطه واصدق
مازن : اجري ي اوزعه البسي الكعب بتاعك عشان اعرف امشي معاكي
همسه : ي بروووووووود اووووف
لبست همسه الهيلز الخاص بها وذهبت مع اخيها الي الجامعه
همسه : الووو ايوه ي ياسمين انتي فين
ياسمين : ي بنتي انا قدام الكافتريا
همسه : طب انا جايه اهو
واغلقو
رواية سكرتيرتي السمينة لموني
وبعد دقيقتين
همسه : ياااااااااااااسميييييييين
ياسمين : ي بت براحة سرعتي 🙆😂
همسه : بصي بقي انا محبتش اجيلك بايدي فاضيه وجبتلك معايا مازن اخويااااااا
ياسمين بحرج : اهلا وسهلا ي استاذ مازن
مازن : اي استاذ دي نيل الالقاب انا مازن وانتي ياسمين
بصي ي ياسمين انا ماذن نبيل ف خامسه هندسه عندي اربعه وعشرين سنه وساكن مع اختي وابويا
همسه : هو انتا جاي تتعرف عليعا وتبقو صحاب ولا تتقدملها يلااااا
ماذن : لا صحاااب طبعا بس عشان تبقي عارفه عني كل حاجة يعني اي ي يداسمين مش هتعرفيني بنفسك
ياسمين ووجنتها اصتبغا باللون الاحمر : احمم انا ياسمين السماك اولي السن عندي 19 سنه وساكنه مع ماما وملك اختي الصغيره وحسام اخويا ف تانيه ثانوي .
مازن : تشرفنا ي احلي ياسمين ف الدنيا
همسه : احممم احمممم نحن هنااااا ي فلانتينو
مازن : بصي بقي انا اعجبت بشخصيتك جداااا اول م همسه حكتلي ع الا حصل مع زميلكو امبارح وقولت لازم اتعرف عليكي ونبقي صحاااااب والبست بتاعتي كمان انتي استرونج اوووووي😂
ياسمين : امممم وهمسه حكتلك اي كماااااان ي بشمهندس
همسه : يامازن ي بن الفتااااااانه
مازن : بتقولي حاجة ي همسه
همسه بخوف : هاااا لا ي ميزو مقولتش
مازن : تعالي بقي ي ياسمينه اعزمك ع الفطار النهارده بمناسبه صداقتنا
ياسمين : ماشي😳☺
ذهب كل من ياسمين ومازن وهمسه الي الكافتريا
مازن : تاكلو اااي بقي
همسه : سوري
ياسمين : اي حاجة الا هتاكلو هاكل منه
مازن بود : لا دنتي تأمري وانا انفذ
همسه : اشمعنا انا مبتعملش كدا معااااايا منتا حلو اهو وبتعرف تمحن
مازن : اسكتي ي زقرده انتي احسن والله اخبطك ف نفوخك الا لازق ف كعب رجلك دا
ياسمين : لم تتمالك نفسها وضحكت بصوت عااااالي ضحكة بدلع نوعا ما فنظر لها كثير من الشباب وهم يتاملون معالم جسدها هي سمينه ولكن جسمها ليس بشع وملابسها الانيقه زدات جسدها جمال
شعر مازن بالغيره وهو لا يعرف السبب ولكن فسرها انها رجوله منه لانه تقف معه لا يجب لاحد النظر اليها فهذا يقل منه
مازن : بغضب واحمرت عيناه وطي صوتك ي ياسمين وخلي ليلتك تعدي احسنلك الولاد كلهم بيبصو عليكي
ياسمين بخجل شديد : انا انااااا اسفه والله غصب عني ي مازن
همسه : وانتا مال اهلك انتا ميبصو هو انتا خطيبها
مازن : ااااه م انتو وقفين مع سوسو عشان يبصو وانا واقف اي ي انسه هو انا مش راجل معاكو ولا اي واي نظره ليها تقل مني وكمان هي اختي زيك بالظبط لازم مخليش حد يبصلها
ياسمين شعرت بفرحة مختلطه بحزن شديد جداااا
ياسمين : انا هروح سلام ي همسه سلام ي مازن وفرصه سعيده اووي
ومشيت بسرعه
مازن بيحاول يستوعب الا حصل
همسه : شااااايف ي مخ الجاموسه اهي البت زعلت منك
مازن : انا عملت اي يزعل طيب
همسه : مش بقولك مخ جاموسه روح وراها صالحها بسرعه
مازن : وحرك راسه واسرع خلف همسه ولكنها ركبت سيارتها الانيقه وذهبت
مازن : دي مشيت وانا مش هلحق هركب تاكس ورها وخلاص
وفعلا ركب مازن تاكس وسار خلف ياسمين حتي وصلت لبيتها ونزلت من السياره وتحاول كبت دموعها
مازن : يااااااسمين
ياسمين : مازن ايه الا جابك هنا
مازن : وشعر ان عيونها تكتم الدموع
انا ااااسف ي ياسمينه حقك عليااااا ي حبيبتي بس ادايقت اووي لما بصولك كدا ومسك ايديها
حتي سمعت ياسمين صوت افزعها من مكانها
رامي : ياااااااااااااااااسميييييببيبيين 😤
ياسمين جريت عليه وحضنته جاامد وحشتني اووووي اوووي ي ابيه وظلت تحضنه وتقبله
مازن كادت نيران الغيره علي حرق رامي وياسمين معا
رامي : وانتي كمان وحشتيني اووي ي حبيبتي كبيرتي ي ياسمين ثم احمرت عيناه بشده مين دا وازاي تسمحيله يمسك ايدك
ياسمين : دا مازن ي ابيه صاحبي
رامي : صاحبك يمسك ايدك بتاع اااي وبعذين اي ابيه دي ي ياسمين لو سمحتي اسمي رامي بحب اسمعها منك كداا ررامي
ياسمين : انا اسفه ي رامي
رامي : وقد تاه بين حروف اسمه اولهذه الدرجة اسمه رائع ام لانها نطقته بشفتيها الورديه الملونه باحمر الشفاه
رامي وهو يحاول التركيز ع شئ غير شفتيها : احممممم واستاذ مازن معاكي ف القسم بتاعك
ياسمين : لا ي اب قصدي ي رامي مازن خامسه هندسه
رامي : ولا هو ف السن زيك ولا حتي ف سنك اتعرفتي عليه ليييي
ياسمين : ي رامي انا معملتش حاجة غلط دا واحد زميلي ف الكليه واخو وحدا صحبتي وحصل سوء تفاهم ومازن محبش يسبني زعلانه
ثم نظرت لمازن التي الغيره تاكل قلبه متشكره اووووووووي ع اهتمامك بيا ي زومي وهتصل بهمسه ونظبط مقابله غير دي
مازن : احمممممم مااااااشي ي ياسمينه بااااااي
ذهب مازن وهو يلعن رامي الف لعنه
رامي : تظبطي مقابله معا لي ومسكها من يدها بشده
ياسمين : اااه ي رامي ايدي
تركها رامي ودخل لمنزل عمته ام ياسمين
رامي: ي عمتووووووو ي سوسو انا رجعت
ام ياسمين : ي قلب عمتك وحشتني اوووووي ي رامي لي ي حبيبي مقولتليش انك راجع النهارده عشان اعملك اكله حلوه كدا
رامي : اهم حاجة اني اطمنت عليكو ي عمتو وشوفتكو دخلت ياسمين المنزل وهي تتحدث ف الهاتف
ياسمين : لا ي زومي خلاص مش زعلانه والله كفايا مجيك تحت بيتي بالدنيا كلها خلاص نتقابل الاسبوع الجاي بقي يلا باااااي
رامي وقد جن جنونه : هو اي سي زفت الا طالعلي ف المقدر دااا
ام ياسمين : راااامي مش محتاجة افكرك ان ياسمين متعرفش حاجة عن اتفاق جدك
بقلم موني أماني خالد
ام عند صبا فتستيقظ متاخرا جدااا
صبا : يلاااااهوتااااي ضاعت المحاضره عليكي ي صبا
ام صبا: چنيتي انتي ي بت ولا ييه
صبا : بالله ياما منا ناجصه بكفايه عليا المحاضره ضاعت
ام صبا : معليش ي بتي محصولش حاچة تتعوض باذن الله
...
همسه : بقي ي عره لخوات تعمل كدا مع الغريبه واختك لاااا ي عررررره
مازن : بقولك اي ي اوزعه انتي فكك مني دلوقت
همسه : ااااه شكلك وقعت ف صحبتي
مازن : فيها حاجة مختلفه غير كل البنات
همسه : عاوز منها اي ي مازن
مازن : مش عااااارف
- قراءة الرواية كاملة عبر الانضمام لنا على تليجرام أضغط هنا
- رواية سكرتيرتي السمينة الفصل الرابع 4 أضغط هنا
- رواية سكرتيرتي السمينة كاملة جميع الفصول من هنا