رواية حبي للابد البارت العاشر 10 بقلم سحورة الكاتبة سحر ربيع
رواية حبي للابد الفصل العاشر 10 بقلم سحورة
مازن : ادخلي واقفه بره ليه
مليكه : مستنياك تفتح الباب بس
مازن : مش عارف ليه حاسس انك فيكي حاجه
مليكه : ها حاجه ايه يعني انا كويسه اهو هروح انام
مازن : استني تعالي معايا
واخدها اوضتها ووقفها قدام المرايا وطلعلها سلسله مالا نهايه
مليكه : واوو ديه عشاني
مازن : اينعم عجبتني اوي ومش عايزك تقلعيها خالص مهما حصل
مليكه : ميرسي اوي
مازن : عجبتك
مليكه : اوي اوي
وكانت فرحانه بيها ومازن من غير وعي قرب منها
ورفع وشها لعندو
وهي سكتت .
وهنا الكلام وقف ع كد
وبعد اقل من كام ثانيه
مليكه : زقتو بعيد عنها
اااابعد عني
مازن : مليكه انا اسف مش عارف ازاي ده حصل انا بجد
مليكه : ااااطلع بره
مازن : مليكه اسمعيني طيب
مليكه : ااااطلع
مازن : حاضر
وخرج من الاوضه
غبي مش قادر تستنا شويه غبي
مليكه : انا اسفه يامازن اسفه بس مش هينفع
تاني يوم في الشركه
كرم : سلمي : دخليلي الورق ال طلبتو بسرعه
سلمي : تمام
سلمي : انتي يااسمك ايه
فيروز بنت عاديه مبتسمه ديما وهنعرف حكايتها مع الحلقات الجايه
فيروز : ايوه
سلمي : هو انتي مش اول يوم ليكي هنا ادخلي بقا اشتغلي ولا انتي ضيفه شرف عندنا
فيروز : لالا اهو هشوف شغلي
سلمي : ادخلي وصلي الورق ده لكرم بيه
فيروز : حاضر
كرم : كان مركز مع الشغل
فيروز : الورق ال طلبتو
كرم : حطيها عندك وهاتي
هو ااااانتي
فيروز : اااانت
انت بتعمل ايه هنا
كرم : انتي ال بتعملي ايه في شركتي
فيروز : ايه بتاعتك بس مش انت المدير ال اتكلمت معاه اول يوم
كرم : انتي هتحققي معايا بتعملي ايه هنا
فيروز : انا السكرتيره الجديده
كرم : اه سكرتيره طيب سيبي الورق واطلعي
فيروز "طيب
مازن : مليكه ممكن تفتحي الباب
مليكه : نعم يامازن
مازن : انا بجد اسف سامحيني
مليكه : روح لشغلك يامازن
مازن : طيب
تلفون مليكه رن
مليكه : الو
شخص : وحشتني ياقطتي
مليكه : انت عايز مني ايه
شخص : نتقابل
مليكه : انا واحده متجوزه
شخص : وجوزك لسه نازل اهو
مليكه : انت بترقبني
شخص : ايوه ولو منزلتيش هطلع انا
مليكه : بخوف لا
خلاص هنزل اهو
مليكه : نزلت وركبت العربيه
عايز ايه يااحمد
احمد : عايزك
مليكه : وانا متجوزه
احمد : اطلقي وانا هروح اتقدملك
مليكه : انت عبيط انت سبتني في اكتر وقت محتجالك فيه وبعدين انا بحب جوزي ومش عايزه حاجه غيرو وبطل تكلمني انت فاهم
ونزلت من العربيه بسرعه
بقلم سحر ربيع
كرم : فيروز هاتيلي قهوه
فيروز : حاضر
وبعد خمس دقايق
كرم : ايه القرف ده انتي مسميا ديه قهوه
فيروز : والله مش انا ال عاملاها
كرم : انتي هتردي عليا كمان غوري ع شغلك
فيروز : صبرني يارب
جه اليل ومازن خلص شغلو
مازن : مليكه انا جيت .
مليكه : ايه ال في ايدك ده
مازن : ابدا مليكتي زعلانه مني فحبيت اجبلها ورد وشكولاته❤
انا بجد اسف النهارده معرفتش اشتغل بسببك ياست البنات تقبلي مني الهديه الصغننه ديه وتسامحيني بقا
مليكه : ههههه ماشي يامازن يلا عشان احضرلك العشاء
مازن : لا النهارده هنتعشاء بره اجهزي انتي عقبال معملت كام مكالمه
مليكه : ماشي
عز : روان نمتي
روان : لا صاحيه ياعز تعال
عز : لسه السخونه برضو
روان : نزلت شويه
عز : هيحصل حاجه لو روحنا لدكتور
روان : مش لازم
عز : طيب انا جبتلك اكل
روان : مش غايزه
عز : افتحي بوقك
روان مش عايزه ياعز
هز اخلصي بقا
روان يوووه منك
فيروز ماما انا جيت
شاديه بتعب تعالي ياحبيبتي
مريم اهي الاستاذه شرفت
فيروز متلم مراتك ياعم خالد
مريم الله الله صوتك علي علينا يابت شاديه
شاديه بس بقا حرام عليكم انا تعبانه لوحدي
فيروز مالك ياامي تعالي اخدك المستشفي
مريم : وهتجيبو منين حق الكشف ياحيله امها
فيروز : انا اشتغلت ياامي وهتعملي العمليه
خالد : ان شاء الله
فيروز : ماما مالك ردي عليا ااااالحقني ياخالد
واخدوه ع المستشفي
وبعد ساعه
الدكتور انتو اهلها
فيروز انا بنتها ماما مالها هي كويسه
الدكتور للاسف حلتها خطيره جدا لازم تعمل عمليه القلب باسرع وقت
فيروز : وديه تكلفتها كام
الدكتور : يعني في حدود 50 الف
فيروز : كام
مريم : هه ده احنا مش معانا الجنيه
فيروز : طيب ممكن تعمل العمليه وانا والله بكره هجبلك الفلوس
الدكتور : انا اسف بس مينفعش انا هخليها في العنايه ربكره لازم تتدفعو الفلوس والا هتخسروها
فيروز ماشي ماشي
مريم : هتجيبي الفلوس منين
فيروز هتصرف بما ان الرجاله مش عارفه تتصرف
خالد : اخرسي يابت
مريم سيبك منها تعال يلا ننام في بيتنا
فيروز هتمشي وتسيب امك في الحاله ديه ياخالد
مريم يعني هنقعد نعملها ايه
فيروز حسبي الله ونعمه الوكيل فيكم
مريم يلا ياحبيبي سيبك منها بكره نبقا نيجي نطمن
عز
روان نمتي
لا رد
فهم انها نامت غطاها كويس وخرج وكان مبسوط بالوقت ال بيكونو معاها
مازن : مبسوطه
مليكه : جدااااا الملاهي ديه حلوه اوي تعال نروحها تاني
مازن : حاضر ادخلي نامي دلوقتي وبكره نروح تاني
مليكه : مازن
مازن : نعم
مليكه : شكرا
مازن : مليكه انا بحبك ومستني اليوم ال هتحبيني فيه وبعمل كل ده عشان اكسب رضاكي وقلبك
مليكه : احم تصبح ع خير
مازن بتنهيده وانتي من اهلو يامليكه
تاني يوم في الشركه
فيروز استاذ كرم
كرم : استاذ ومنك انتي خير
فيروز : كنت عايزه فلوس واخصمها مني من الراتب وممكن اشتغل وقت اضافي لو حبيت
كرم : فلوس باستغراب عايزه كام يعني
فيروز : 50 الف
كرم : ننعععععم انتي اول يوم ليكي امبارح وجايه النهارده تطلبي فلوس بالكميه ديه ليه هي كانت شركه ابوكي
فيروز صدقني هردهالك بس انا محتجاهم
كرم بتفكير
موافق
فيروز : بجد
كرم : طبعا بس بشرط
فيروز : اطلب براحتك
كرم : الفلوس قصادك انتي
فيروز : مش فاهمه
نكمل الحلقه الجايه
ياترا فيروز هتوافق
ياترا احمد هيظهر تاني
ايه حكايه فيروز مع كرم وليه بيعاملها كد
مازن ومليكه هيحبو بعض ولا اخرتهم طلاق