Ads by Google X

رواية عشقت منتقم الفصل الثاني عشر 12 - بقلم ندى سعيد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقت منتقم الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندى سعيد عبر دليل الروايات

رواية عشقت منتقم البارت الثاني عشر 12

المره اللي فاتت كنا ف فرح صفاء و عماد
_صفاء ببكاء : انا مش عيزاه خلاص كرهتو وغير كدا مبقتش طايجه اشوف خلجتو العكره دي وكمان جال اي معصوب عليا عشان يداري ع عملتو اش البجاحه دي
=جودي بحنيه : يحبيبتي مش يمكن ربنا اراد كدا عشان تقربو من بعض وتكملو حياتكو سوا وانتي تخليه يهدا عن الشرب والمنكر وكل ثم باست دماغها اعقليها ي صفاء دانتي مدرسه قد الدنيا قاضل سنه وتتخرجي
_صفاء ببكاء : بكرهووو
_نهال ب عياط : خلاص زي م عمي قال هيا فتره عشان لو حصل حمل لقدر الله وبعدها تطلقي
=صفاء ببكاء : وانا ليه يكتب عليا افضل بين النارين كداا لي مكتوب عليه مفرحش اه هبقي مجوزه اللي بحبو بس وصلت لاكبر درجه كره ليه
حضنتها جودي وقبلتها وفضلت تواسيها
_عماد خبك ع الباب وقال بنبره حزن : يلا ي صفاء
_صفاء ببكاء هستيري : ابعد عني ابعد متلمسنيش انا بقيت بقرف منك هو عمي اللي هينزلني
_عثمان بحنان : تعالي ي بنتي
قامت معاه ونزلت تحت قدام المعازيم
عند اسر
اللواء: لا ي اسر وانا مش عايزك تسافر خلاص كل حاجه اتقفلت ومفيش جديد ف القضيه احنا نديها ل ظباط تانيه وانتو شوفو شغلكم بقا
=اسر : ي فندم اللواء امير هو اللي عطينا المهمه دي من سنتين اصلا وبيدينا شغل تاني وبنخلصو ف وقته ف احنا كدا مقصرناش عشان تمنعنا من اننا نجيب حق صاحبنا
_اللواء بزعيق : وانا مقولتش اني مش هجيب حقو انا هنقل القضيه دي لظباط اقدم منكم يخلصوها ف ثانيه
= اسر : وانا بصفتي اني شغال ف القضيه من موت خالد اقدر اقولك محدش هيغرف يجيب المعلومات دي غيرنا لسه هيبداو من الاول وكدا خلاص يهربو بقيت السلاح والمخدرات جوا وبرا مصر واتتو لسه بتمسكو اول الخيط
_اللواء : لا هما مش هيسلمو حاجه خلاص وبعدين قفل الموضوع دا خلاص منتو عارفين الراجل بتاعهم كبير جدا محدش يقدر عليه غير حمله عسكريه كبيره هو ورجالتو ودا لازم نتعاون مع فرنسا لانو فيها
_اسر بشك ثم قفل الموضوع : تمام يفندم
ثم قفل الخط
وكلم يزيد
_ اسر يرب يرد : الوووو يزيد الحقني
_يزيد : ف ايه!
=اسر : اللواء الجديد دا ميعرفش اي حاجه عن شغلنا واللي ماكد عليا اللواء امير
_يزيد : وبعدين!؟
_اسر : لقيتو وقع بلسانو بس حبيت مبينش عشان ميتكشفش
_يزيد : قال ايه
=اسر : قال اننا نقفل القضيه وخصوصا احنا مش عايزنا نمسكها تاني
وتاني حاجه قال مش هيكو شحنه السلاح وهيوقفوها وتالت حاجه والاهم قال الراجل الكبير ف فرنسا
السؤال هنا بقي
هو عرف منين كل داا وهو لسه ماسك انبارح ومحدش قالو حاجه!!؟
=يزيد بخضه وقام من مكانو : معقوله!! معقوله يكون اللواء دا تبع المنظمه ودفعينلو فلوس عشان يعرفو كل حاحه اول باول ويعملو العكس
_اسر بزعل : اكيد اومال هيعرف منين كل دا
_يزيد : كويس ىانك مبينتلوش اي حاجه انا هتصرف و هعرف اوقعو ف شر اعمالو ثم ضحك الله عليك ي اسر بجد دانت سهلت لينا كل حاجه واكيد الاهبل دا ميعرفش انك موجود ف المنظمه
_اسر : متقلقش هبلغ كلو انهم ميعرفوش اني متخفي ف شخصيه واحد تاني ف المنظمه عشان متبوظش كل حاجه
=يزيد بضحكه : وانا هوقعو ف شر اعمالو بدل منراقب اللي ف فرنسا دا لا نراقب العميل بتاعهم اللي ف الداخليه عندنا
سلام ي صحبي
و اه جهز نفسك كمان يومين ومسافرين ل فرنسا عشان ننهي كل حاجه يحبيب اخوك
=اسر : باذن الله
اما عند جودي و نهال
_وجودي لبست فستاني احمر قصير
_نهال لبست فستان زهري عاري الضهر و طويل
(هما ف الصعيد الرجاله لوحدها والستات لوحدها عشان كدا لبسو قصير لانهم هيقعدو مع ستات تمام)
_يزيد جه يطلع اوضتو لاقي جودي
_جودي تغطي نفسها ب الدفايه
😂

بقلم ندى سعيد

_يزيد باستغراب: مالك انتي كويسه
!!
_جودي ب توتر: هااا ااه اااه الحمدلله
=يزيد يقرب منها : امال مستخبيه ليه انتي بردانه !
_جودي: لا خالص ثم حاولت تشغلو
انت جيت ليه عايز حاجه
=يزيد قرب منها : قومي وريني مالك
_ جودي : خلي ف خصوصيه شويه
=يزيد شدها من ع السرير : وريني ف ايه
ثم ظهرت امامه ب شعرها الطويل والفستان الاحمر القصير
اطلق يزيد صفاره 😂 اوووووووف اييي القمررررر داااا يبركه الله اخير حنيتي عليا
_جودي بزعيق : نعم يخويا ح ايههه
ثم جات لتمشي بقولك اي شكلك فاضي وصفاء عيزاني
_شدها يزيد ليه : انتي هتنزلي كداا !
=جودي بتناكه : يبني انا لابسه اصلا عشان الفرح
_يزيد بغيره حاول اخفائها : انتي كنتي كدا وانتي برا مصر
_جودي باستعباط : طبعااااا يبني
(جودي كانت بتلبس عادي برا بس دي اول مره تلبس قصير عشان كلهم ستات ف عادي ةحبت تشوف غيرتو😂 )
_يزيد بغيره ولف ايديها ورا ضهرها : دانتي نهارك اسود نعم يروح النونه هو اي اللي طبعا يبت انتي متجنننيش !!
_جودي بوجع :،ايدي هتتكسر
ساب اديها
_يزيد : لو حابه تحضري فرح صفاء يبقي مشوفش شعرايه منك عدت البااب ثم قال بغيره دانا اصلا هخليكي تتنقبي
_ جودي حبت تحرق دموو : بقولك اي متخليك حلو اليومين اللي مجوزينهم دول بدل الصداع دا
منا كدا كدا هتطلق واعمل مبدالي
_يزيد : دانا اكسر نفوخك واكسرك ف بعض ، افرض اسر كان شافك كدا انا كان ايه نظاامي !؟
=جودي : عادي يعني ثم انت اصلا ملكش......
اسكتها يزيد بقبله
_يزيد : بحبك
=جودي : خلاص هبطل احرق دمك
_يزيد بزعل : مش هيا دي الاجابه اللي مستنيها !
=جودي : من امتي
_يزيد : من يوم النادي
_جودي قعدت ع السرير اخيررر اعترفت تعبتني ي شيخ دانت جبروت
=يزيد بتوتر: انتي كنتي تعرفي!؟
_جودي تضع رجل ع رجل : ايو ساعت م نمت وقولتلي قال طلاق قال هو اللي يدخل عرين الاسد بيخرجو وقولتلي بحبك بس حبيت احرق دمك سيكها عشان تعترف وتخلصني
_يزيد بعصبيه وبيشدها لي : يعني كنتي عارفه وبتحرقي دمي
=جودي وهي تنظر لعيناه : اااااه
ثم قربت منو وهمس ف ودانو وقالت
_جودي : وانا كمان ثم نظر إليه
مش بحبك وطلعت جرت ع قاعه السيدات وهي تضحك
_يزيد وهو يمسك شعرو: عيله زي دي تعمل فيا اانا كدا !
ثم ضحك وقال مجنونه والله
⬅️ عند حسين
رن ع زينب كذا مره مرديتش
عشان عرفت انو بيعطف عليها ومش بيحبها وبيحب غيرها
وهيا هبله متعرفش انو بيحبها ووافقت ع العريس اللي جايلها
_حسين : رودي بقااا رودييي
_زينب وهي تمسح دموعها: احمم الووو
_حسين بعصبيه : مش بترودي من اول مره ليه هااا لازم تخوفيني عليكي
_زينب ببسمه حزن : انا بخير بس كنت بحضر للخطوبه
_حسين بتوتر :،خطوبه مين!!
_زينب وهي تحاول ان تبين انها سعيده : خطوبتي ي دكتور
_حسين : بجد طب الفففففففففففف مبرووووووووووووكككك فرحتلك جدااا ي زينب
_زينب تحاول تكتم شهقاتها : الله يبارك فيك و عقبالك انا هقفل بقا
_حسين : قريب اوووي اوووويي
(زينب متعرفش مين اللي متقدملها ، اخوها قالها ف عريس وقبل متعرف الاسم رفضت قالها انو كويس وهيسعدها ف وافقت عليه وجاين بكره يشفوها وهيا متعرفش انوووووو حسين😌)
_حسين بضحكه : قريب هفرحك وادخل قلبك الفرح ي زينب ثم سجد وقال الحمدلله قبل ومن بعد
اما عند زينب اخذت تبكي
للدرجاتي فرحان اني هتخطب للدرجه انا مش ف قلبوووو ثم بكت تبكي لم تعلم ان ف صباح يوم جديد هيبدا عشق حلال لهم مع من تمنت
😌♥️
⬅️عند اسورتنا كلنا😂
_اسر وهو طالع السلم لاحظ خيال جمب اوضتو ف تحدث ف سره : والعه والعه ايي الجمداااان داااا بجد !!
شوف الستات مش الدكر اللي معايا ومش بتبل ريقي ب كلمه حلو

_ نهال التفت عندما حست باحد يتجه لها
_اسر بصدمهه🙄 : انتي المزه !!!😳
=نهال ب توتر وهيا تداري ظهرها العاري بشعرها الناعم الطويل
وقالت بحرج متحترم نفسك بقا الله
_اسر : دانتي نهارك ازرق ع دماغك ايههههه اللي انتي لابساه داا يبت
يلهووووي شرفي
=نهال : اييههه انت اعمي مش ف فرح
_اسر وهو يحط يده ع اذنه : ايه ايه يختي سمعيني كدا تاني ؟
_قربت منه وقالت ب رقه : فررح
ابتعد اسر عنها : اللهم اخذيك ي شيطان ثم تحدث بجد نهال مفيش نزول كداا
_نهال : دول ستات
=اسر وهو ينظر لها بحب : منا عارف مالمشكله هيحسدوكي ويقولو يبخت جوزها وهما ميعرفوش اللي فيها !!
😂🤦🏻‍♂️
_نهال : طب وزعلان لي متروح لحبيبتك
_قرب منها اسر : منا معاها اهووو
_نهال : بقولك روحلهااا انا مالي أنا
_قرب منها اسر أكتر: اهووو
_نهال بتوتر : اناااا ازاي يعني وانت بتحب سهام
=اسر برخامه: طبعا بحبها
_نهال برفع حاجب وهتبداء ف البكاء : طب متروحلهااااا
وزقتو عشان تمشي مسكهاا وقربها لقلبووو
_اسر وهو ينظر لعيناهاا : سهام اختي احنا راضعين ع بعض .
وحبيت نعمل الحوار دا عشان اتاكد بتحبيني ولا لا
_نهال ب حرج : يعني انت وسهام اخوات
_اسر قرب منها ولف ايدو ع وسطها : مفيش حد خطف قلبي غيرك من اول مشوفتك ف النادي
نهال انا بعشقك مش بحبك انا بدات اتنفسك واادمنك خلاص
ي نهال انا سبتلك فرصه عشان تختاري وعرفت من جودي
جات نهال لكي تتحدث قاطعها
اسر
لو هيا مكانتش قالتلي كنت بعدت عنك من اخر خناقه لينا وهيا اللي خلتني اديكي فرصه تاني لما عرف انك بتبدليني نفس الشعور
ودي مفيهاااش حرج ي نهال
ثم قبل عيناها الباكيتان وقال بحب وهو ينظر
تقبلي تكملي حياتك معايا تقبلي تكوني ام صالحه لولادي تقبلي انك تشيلي اسمي ونفضل مع بعض لاخر العمر
ثم نظر ف الارض وقال لو مش حابه تكملي معايا قوليلي عادي بس اخر حاجه اقولهالك اللي بيحب دا ولا هيعرف يخون ولا هيغدر ولا هيقسي عليكي ف يوم ولو فسي تبقي غيره وخوفه ع بنوته من الزمن الوحش دا
بكت اكثر وقالت
بحبك اوووي ي اسر انا مش مصدقه نفسي بجد دا حقيقه انا افتكر انك مش هتكون معايا وهرجع لوحدي تاني يتيمه مليش حد
وانت تنساني وتعيش حيااتي انا بحبكككك اوووووي بحبك من كريقت كلامك
من كتر همومك بتضحكني
( تعليقي انا بقا : والله ينهال بيضحك اللي بيقرو الروايه وبيضحكني انا كمان من طريقة كلامو وهزارو 😂🤦‍♀️ سيبكم مني ونرجع لنهال )
بحب خفه دمك بحبك من اول كلمه كلمتهاني اصلا
اسكتها اسر بقبله طويله
_اسر : انزلي عشان كدا مش هخليكي تحضري الفرح
_تلون وجهها بحمره الخجل وهو مسح دموعها و قبل راسها وذهبت تجري لقاعه الحريم
_اسر : استني ثم خلع جاكيتو و اعطاها اياه لكي لا يراها احد من الشباب وهي نازله
ف الفرررح
نهال شغلت الاغاني يلا نقوم نرقص منبينش اننا زعلانين
قامت جودي معاهاا
عود البطل عالي شقلبلنا
حالي يرخصلك الغالي يلي سحرتيني
اسر وهو برا
انا فعلا مراتي بطل اوووووي
😂🤦‍♀️
ثم اغاني اخري
وتجيني تلاقيني لسه بخيريييي مش هتبقي لغيري
يزيد ؛ هيا مش هتبقي لغيري فعلا
واخري انتي بسكوتايه مقرمشه يبت دانتي قطه مخربشه
يزيد:هيا قطه فعلا بعيونها دي
أما اسر : هيا فعلا بسكوتايه ورقيقه
ثم نظرو لبعض وضحكو وحضنو بعض
♥️🥺
يتبع ......
google-playkhamsatmostaqltradent