رواية عشقها الأسد الفصل العاشر 10 بقلم اسماء محمد
- ملحوظة لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية عشقها الأسد دليل الروايات) لكي تظهر لك جميع الفصول
رواية عشقها الأسد البارت العاشر 10
اسد بغضب.، يا ابن ال***يا***
احمد بغضب مماثل لاسد .، مين ده وبيعمل كده ليه
معتز في دنيا تانيه خالص غير بس بص في مكان علي ناني لقي حاجه غريبه
ايمن بيلم صور ريم علشان لما البوليس يجي
اسد واحمد خدوا بالهم من صمت معتز ولقوه باصص لمكان وبصوا عليه واسد اول اما شاف الحاجه دي جري عليها وخدها بس للاسف البوليس جه وماكنش حد بلغ لسه
اسد بحركه فجاءه خبي الشي الي لاقه عن البوليس
في بيت يارا
سليمان بقلق.، يارب جيب العواقب سليمة وفي الوقت ده فونه رن
سليمان.، الو سلام عليكم
الشخص.، حضرتك سليمان عادل
سليمان.، اه يا ابني خير
الشخص .، معاك العقيد عامر
سليمان بقلق .، خير يا ابني اتفضل
عامر .، المقدم أحمد والاستاذ اسد ومعتز وايمن متهمين بقضيه قتل واحده ست في شقتها
سليمان بصدمه .، ايه قتل
البنات .، نهار اسود قتل مين
سليمان.، انا جاي حالا
سناء.، في ايه وقتل مين وليه رايح القسم
سليمان.، مش عارف حاجه انا ماشي
يارا .، استني يا بابا انا جايه معاك
سليمان بغضب .، محدش هيروح في حته وسابهم ومشي
سناء ، يارب جيب العواقب سليمة من عندك يارب
بقلم اسماء محمد
في القسم
اسد ومعتز وايمن واحمد والضابط عامر
عامر .، انا عايز اعرف ايه الي حصل احمد انت وايمن قولوا الي حصل علشان اقدر اساعدكوا
الكل لسه في حاله ذهول وصدمه بس ايمن رد
ايمن .، حضرتك سيبنا دلوقتي احنا مش فاهمين حاجه ولا مركزين
عامر بغضب لأن ايمن صاحبه واحمد ومعتز كمان . ،انتو ليه اغبيه كده انا عايز اساعدكوا انتو ممكن تاخدوا اعدام فيها حد ينطق
معتز بهلوسه .، انا انا انا السبب انا الي قتلتها انا الي قتلتها هي ماكنتش راضيه انا الي صممت عليها لأنها بتحبني
احمد واسد وايمن في صدمه واولهم عامر
احمد بغضب .، معتز فوق معتز انت كده هتودي نفسك في داهيه
ايمن .، انت غبي ايه الي بتقوله ده
اسد جري علي معتز وضربه بوكس.، انت ايه ما تفوق بقا احنا كلنا كنا سوا ومحدش قتلها في الوقت ده سليمان جه
العسكري .، في واحد بره اسمه سليمان وعايز يقابل حضرتك يا باشا
عامر بأمر .، دخله
العسكري بتحيه عسكريه .، حاضر يا فندم
سليمان دخل ولقي اسد ماسك معتز
سليمان.، ايه الي بيحصل ممكن اعرف ومين الي ماتت
معتز .، ناني ناني هي الي ماتت
سليمان بصدمه ومن غير ما ياخد باله.، قتلوها هما عرفوا أنها معانا
الكل خبطه علي وشهم بغضب
عامر مسك في الكلمه.، قولي بالله عليك يا عم سليمان مين الي قتلها وانت تعرف ايه وانا والله هقفل المحضر وهخليه ضد مجهول بس عايز اعرف كل حاجه عايز اساعدهم دول اصاحبي ولازم اقف جمبهم
احمد.، بص يا عامر باختصار في واحد بينتقم من اسد ومن كل الناس الي بتحبه وهو نفس الشخص الي قتل ابو اسد وامه وهو نفس الشخص الي قتل ناني وهو نفس الشخص الي عايز يقتل اختي ومراتي
عامر .، مين ده وليه بيعمل معاك كده يا اسد
اسد .، مش عارف وهموت واعرف
في بيت يارا
يارا بقلق .، لا انا مش هقدر استني لازم انزل لازم وقامت علشان تنزل
ريم .، انا كمان جايه معاكي انا هموت هنا
ياسمين.، انا كمان جايه
يارا .، لا يا ياسمين خليكي هنا مع ماما
ياسمين.، مستحيل انا لازم اكون هناك واعرف ايه الي بيحصل
يارا .، مينفعش نسيب ماما بصوا انا هروح وانتو خليكوا هنا علشان محدش يقلق وانا هبلغكوا في الفون
ريم وياسمين .، ماشي بس خلي بالك من نفسك
يارا .، طيب انا ماشيه لا اله الا الله
سناء قلبها مقبوض وراحت حضنت يارا ومش عارفه ايه السبب
يارا نزلت من البيت
في القسم
اسد .، اه صح وبعدين طلع الشي الي لاقه
عامر .، ايه ده
الكل افتكر الي شافوه هناك
اسد. ، دا شريحه كاميرا
معتز جري عليه وقعد علي المكتب وفتح الاب توب وحط الشريحه
الفديو اشتغل والكل واقف منتظر يشوف الفيديو في ايه
عند يارا
يارا نزلت من البيت
ووافقه مستنيه تاكسي
التاكسي جه وقالت
يارا .، قسم ***
الشخص هز رأسه ينعم ولكن في نصف الطريق حصلت حاجه خلت يارا تتوتر
في القسم
الفيديو فتح وكانت ناني بتتكلم
ناني بتوتر .، معتز لو الفيديو ده وصلك اعرف ان البوص هو الي قتلني علشان عرف اني بشتغل معاك وكملت بعياط انا وافقت اكون جاسوسه علشان بحبك اوي وبعدين مسحت دموعها اه صح مافيش وقت انا عرفت مين هو وليه بيعمل كده وهو يبقي بص فجاءه الفيديو فصل
معتز بعصبيه .، اعااااااااا اكيد في الوقت ده جه وقتلها ابن ال اكيد
في بيت يارا
سناء .، انا قلبي مقبوض وخايفه اوي
ياسمين وريم .، واحنا خايفين اوي علي يارا ومش عارفه ليه
عند يارا
يارا بخوف .، احم لو سمحت انت دخلت من هنا ليه
الشخص وقف العربيه وبص ليها ورش مخدر علي يارا و بعد ثواني يارا أغمي عليها
الشخص.، كله تمام يا بوص هجبها المخزن حالا تحت امرك يا بوص
في القسم
عامر .، كده حياتكوا في خطر ولازم يكون عليكوا أمن وشديد اوي كمان
اسد قلبه واجعه وخائف واحمد نفس الكلام وكمان سليمان
اسد بقلق .، عمي هي ريم في البيت مش كده ويارا كمان
سليمان.، اه يا ابني انا هتصل اطمن عليهم
في بيت يارا
ريم ، انا هتصل باسد هساله علي يارا تكون وصلت
ريم بتتصل باسد
وسليمان بيتصل بياسمين لأن فون يارا مقفول
وطبعا هنا الصدمه للكل من ناحيه الطرفين