رواية عشقها الأسد الحادي عشر 11 عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf
رواية عشقها الأسد البارت الحادي عشر 11
اسد وريم بيتكلموا في الفون في نفس الوقت الي بيتكلموا فيه سليمان وياسمين
سليمان.، ازيك يا بنتي
ياسمين.، الحمد لله يا اونكل
ريم .، ازيك يا اسد عامل ايه
اسد .، خير يا ريم انتي كويسه
ريم .، اه الحمدلله هي بس يارا وصلت ولا لسه
اسد باستغراب.، وصلت فين
ريم بقلق.، عندكوا في القسم
سليمان.، هي ياسمين فونها مقفول ليه
ياسمين بقلق ، هي مش عندك يا اونكل
سليمان بقلق .، عندي فين
اسد بغضب ، يعني ايه خرجت اكتر من ساعتين ومش وصلت يعني ايه
ياسمين بعياط. ، هي المفروض تكون وصلت عندك هي حصلها ايه
سليمان بغضب ، اقفلي دلوقتي
اسد .، اقفلي يا ريم اقفلي
عند يارا
يارا قاعده علي كرسي ومربوطه وعلي بوقها شريط لحام
يارا فاقت ويتهز في نفسها .، امممممم امممممممم
وبتعيط وبتقول في سرها .، يارب يارب
في القسم
اسد بغضب.، هتكون راحت فين يعني ها راحت فين
احمد .، انا برن عليها فونها مقفول و افتكر حاجه
احمد .، المحل الي تحت البيت في كاميرا مخفيه محدش يعرف عنها حاجه اكيد هنلاقي كل حاجه
معتز وايمن وعامر واسد واحمد وسليمان قاموا جري رواحوا البيت عند أحمد
بقلم اسماء محمد
في البيت
سناء بعياط .، بنتي اكيد حصلها حاجه بنتي عملوا معاها ايه
ياسمين بتردد بصدمه .، قتلوها قتلوها وبصت لريم هيقتلوكي يا ريم هيقتلوكي وهيقتلوا معتز اعااااااااااا
ريم بخوف ، هنا مين دول الي عايزين يقتلوني وليه
ياسمين.، معرفش معرفش
سناء بخوف وصدمه علي بنتها أغمي عليها
ريم وياسمين بزعيق. ، طاااانط
عند الرجاله
احمد .، عم امجد لو سمحت وريني الكاميرا بتاعت المحل بسرعه
امجد .، خير يا احمد باشا في ايه
احمد .، بسرعه بس
امجد .، حاضر يا ابني
امجد فتح الفيديو
الفيديو اشتغل وكان فيه
يارا واقفه كل شويه تبص في الساعه ومستنيه تاكسي وفجاءه تاكسي جه وركبت الفيديو خلص
عامر .، كبر الشاشه يا احمد
احمد كبر الشاشه وعامر خد رقم العربيه
عامر .، ايوا يا ابني خد رقم العربيه ده وقولي اخر مره راحت فين
في الوقت ده فون اسد رن وكانت ريم
اسد رد بلهفه. ، ايه يا ريم جت
ريم بعياط .، اسد الحقني طنط سناء مش بترد علينا واحنا حاولنا نفوقها مش نافع
اسد .، طب اهدي واحنا هنكون عندك
ريم .، يلا بسرعه
احمد .، في ايه
اسد .، طنط سناء أغمي عليها لازم نطلع علشان البنات لوحدهم
احمد وسليمان بخفوف .، ايه وطلعوا جري علي فوق وطبعا ايمن وعامر و معتز
دخلوا الشقه وحاولوا يفقوا سناء بس مش راضيه تفوق
اسد .، خلاص ياجماعه دخلوها جوه ترتاح الي مرت بيه مش سهل
سليمان شال سناء ودخلها اوضه
ياسمين جريت علي معتز .، مش قولت هتحميها ها وقولت هتحمي ريم قولي فين يارا ها فين وبتعيط
ريم .، اسد مين الي عايز يقتلنا وليه بيعمل كده مين يا اسد
اسد بخوف علي يارا وحيره .، مش عارف مش عارف وفجاءه فون عامر رن
عامر .، ها ايه يعني لقيت العربيه
الكل اول اماسمع كده قام وقف
عامر كمل .، لقتها فين تمام في خلال نصف ساعه هكون هناك
اسد .، ايه
عامر . ،العربيه في حته مقطوعه قريبه من القسم كده تقريبا ممكن نوصل لحاجه
احمد بلهفه. ، طب يلا بسرعه مستني ايه
وقاموا جري بس اسد لف
ريم وياسمين ، قسما بالله لو حد فيكوا نزل هقتله وبصوت اعلي ،. سامعين
ريم وياسمين بخوف .، حاضر
اسد .، لازم حد يكون هنا علشان لو حصل حاجه
سليمان.، انا هقعد معاهم
اسد .، تمام يلا نروح
وخرجوا كلهم
عند يارا نوصف حالها بقي
يارا كانت لابسه هدوم غير هدومها وشعرها علي ظهرها ومربوطه بايدها ورجليها
يارا لنفسها .، يارب يارب وبتعيط هما مين دول وعايزين ايه وغمضت عينها
اسد.، ها انا مش شايف حاجه
عامر .، خلاص قربنا نوصل
وصلوا في المكان الي فيه العربيه ونزلوا كلهم بسرعه
احمد جري علي الباب ولقي العربيه فاضيه وخبط رجليه في العربيه
احمد . ،اعاااااااااااااااا
عامر راح العربيه وبيدور فيها علي حاجه
عامر بصدمه .، بصوا
الكل بصدمه .، يعني ايه
احمد بخوف اوي .، دددي ددددي هدوم ييييارا
اسد وقع علي الأرض من الصدمه
عامر بصوا دي
احمد، دي السلسله الي كنت جايبها ليها في عيد ميلادها
اسد .، اعااااااااااااااا انا السبب لو ما كنتش حابتها ماكنش جارلها حاجه
عامر .، مافيش فايده من الواقفه هنا احنا لازم نمشي ومشيوا كلهم روحوا البيت
في البيت
روحوا كلهم تعبانين ومش قادرين يقفوا علي رجليهم ولسه هيناموا حصل ما لم يتوقع
الباب خبط
كلهم قاموا جري طبعا عامر روح
اسد فتح الباب وضحك .، يارا وحضنها
---
ايه رايكم
يارا رجعت ازاي
ومين الي ورا كل ده
في حد هيموت ولا