رواية عشقها الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf
رواية عشقها الأسد البارت الرابع عشر 14
في صباح يوم جديد
تم دفن يارا وياسمين في غيبوبة وريم محدش عارف هي فين واسد هيتجنن عليها وايمن جمب ياسمين بس حضر دفنه يارا وسناء لسه في المستشفى
في البيت عند سليمان
احمد قاعد علي الكرسي مش قادر يصدق أن أخته ماتت وأنه دفنها
احمد .، بابا
سليمان سرحان
احمد .، بابا بابا
سليمان.، ها نعم
احمد .، هو انا ليه حاسس بحاجه غريبه وحاسس انك عارف حاجه طب ليه مزعلتش علي موت يارا
سليمان بغضب وضربه بالقلم .، انت اتجننت ازاي تقول كده شكل موت يارا اثر عليك
احمد بعياط.، اسف والله غصب عني انا من ساعه أما ماتت وانا مش عارف بقول ايه
سليمان اخد احمد في حضنه وبيعيط.، معلش يا ابني لازم نستحمل لازم ربنا اكيد شايل لينا الخير وقال في سره
سليمان.، استرها علينا يارب انا مش حمل بهدله يارب اسد يكون شاف الظرف يارب بس اعتقد لا لان لو شافوا ماكنش الي ممثله أنها يارا بنتي ماتت ولا ريم البوص خطفها يارب
في فيلا اسد
اسد رايح جاي في اوضته وقلقان علي اخته والداده خبطت علي الباب
اسد .، ادخلي يا داداه
سعاد .، اسد الفلاشه دي جت ليك النهاردة عن طريق البواب جبها وقلي في واحد اداله دي وقالوا يوصلها ليك
اسد استغرب وخدها .، طيب يا داده روحي انتي
سعاد .، البقاء لله يا ابني مافيش معلومات عن ريم
اسد .، ونعم بالله لا لسه للاسف مافيش اي حاجه
سعاد .، ربنا يرجعها لينا بالسلامه يارب
اسد .، يارب سعاد خرجت من الاوضه اسد مسك الفلاشه وشغل الاب توب وحط الفلاشه في الاب توب وبتتحمل
الاب فتح واسد لقي ڨيديو دخل عليه
اسد اول اما فتح الڤيديو وشافه اصطدم
بقلم اسماء محمد
في مكان ما مهجور
الشخص الأول ، اممممممممممممم
الشخص التاني بصدمه ودموع .، اممممممم
شخص تالت بزعيق .، ماخلاص يا اختي انتي وهيه كل شويه امممم امممم ايه مش بتزهقوا
الشخص الأول .، اممممممممممممم
الشخص التالت .، عايزه تقولي حاجه
الشخص الأول بيهز رأسه بنعم
الشخص التالت فك اللزق من علي يارا الي هي الشخص الأول
يارا .، انت مين وليه بتعمل كده انا هنا بقالي اكتر من 3ايام
الشخص.، انا ماليش في الحوار ده انا عبد المأمور
يارا.، طب هو مين وليه بيعمل كده
الشخص .، بقولك ايه فكك مني ولسه جاي يحط اللزق تاني
يارا .، لالالا بلاش اللزق والنبي بلاش وهفضل ساكته
الشخص انتي فاكره نفسك في دريم بارك
يارا . طب اخر طلب ممكن تفك اللزق بتاعها علشان عايزه تقول حاجه
الشخص .، طيب اما اشوف اخرتها وراح فك اللزق من علي ريم
ريم بعياط .، يارا يارا هما ضربوا نار عليكي انتي وياسمين جرالك حاجه وريم فين
يارا باستغراب.، ضربوا نار امتي ده وياسمين مالها في ايه انا مش فاهمه حاجه
ريم .، يارا في ايه انا مش فاهمه حاجه
الشخص .، ماخلاص يا اختي انتو فاتحين كلام ليه وحط اللزق علي يارا وريم وسابهم وخرج
يارا لنفسها .، في ايه وضرب نار ايه و انا اصلا مستغربه ازاي هما مش سألين فيا اوف مش فاهمه حاجه والله يارب
في البيت عند سليمان
احمد قاعد في حضن أبوه وطبعا مش راحوا المستشفى لأنهم كانوا بيدقنوا يارا
احمد .، بابا انا رايح لماما
سليمان.، طيب روح انتي وانا جاي وراك
احمد .، ماشي يا بابا
احمد مشي وسليمان قاعد بيفكر في الي بيحصل ليه وسرحان وفونه رن
سليمان عرف مين الي بيتصل ورد
سليمان.، عايز ايه تاني انا بتصرف ببردو زي ما طلبت بس اقسم بالله لو يارا حصلها حاجه هقتلك وبعدين انت مين وبتعمل كده ليه
البوص .، ههههههههه اهدي كده انت قد ابويا انا هقابللك النهارده وهتعرف انا مين بااااي وقفل السكه
سليمان بغضب.، اعاااااااا ماشي لو كنت مين هقتلك موتك علي ايدي
عند البوص
الشخص الي كان عند البنات.، انت ليه يا بوص عايزه يتصرف ببرود
البوص بضحكه كلها شر .، علشان شكوا فيه أن هو البوص
الشخص.، طب هيشكوا فيه ازاي انا مش فاهم
البوص .، انت غبي واحد مش اهتم لما بنتوا ماتت ولا حتي لما مراتوا جالها ازمه قلب
الشخص .، هي منه ماتت ازاي أعتقد أن الرصاص ماكنش في مكان يموت
البوص .، هههههه انت نسيت انا مين ولا ايه دا انا صممت اخد حاله منه علشان اموتها بسطيه هي حقنه هوا والموضوع خلص
الشخص .، طب ليه قتلت منه مع انها هي الي صورت ريم وانا معاها وهي الي مثله دور يارا
البوص .، ماندو مش عايز هبل انا ودتها تمثل مش تتجوز وبعدين دي قالت كل حاجه لسليمان وكانت هتقول انا مين وبعدين شرد بغل دي حبت اسد وانا اي حد يحب اسد همحيه
ماندو.، تمام يا بوص والفلاشه وصلت لاسد
البوص .، حلو اوي
ماندو .، الفيديو ده لوحده هيدمره
البوص .، ودا الي عايزوا مجرد فيديو فاكس مش هيعرف ينام ابدا
ماندو و البوص .، هههههههههههههههه
عند اسد
اسد فتح الفيديو واول اما فتحوا اصطدم
الفديو كان عباره عن
ريم نايمه علي السرير وجمبها واحد وريم بتصرخ وطبعا الشخص ده بيعتدي علي ريم اسد مش قادر يكمل الفيديو وقبض علي أيده جامد وكسر الكوبايه الي جمبه
اسد .، اعااااااااااااااا وبدموع .، ابن ال******** ليه كدا ليه ورجع قعد قدام الفيديو تاني واتصل على احمد
في المستشفى عند احمد
احمد قاعد جمب أمه.، ماما قومي يلا قومي يا حببتي
سناء متزصله بالاجهزه ومش بترد
احمد بعياط.، يارا راحت يا ماما تعرفي انتو الاتنين قوتي في الدنيا دي كل قوتي بخدها منكوا قومي علشان خاطري قومي يلا في الوقت ده دخل سليمان
احمد قام وقف .، بابا خليك هنا انا هروح عند يا سمين اطمن عليها
سليمان.، ماشي يا ابني وابقي طمني عليها
احمد.، أن شاء الله
احمد خرج من اوضه أمه ودخل اوضه ياسمين لاقي ايمن قاعد وهي نائمه وبيتكلم معاها
ايمن بعياط .، تعرفي يا ياسمين انا مش بس كنت خطيب يارا لا انا بعد اما سبتها حسيت انها اختي لازم احافظ عليها موتها صعب اوي يا حببتي صعب اوي وانتي الي مصبراني انا ويارا واحنا صغيرين ديما بنتخانق مع بعض حتي لما اهلي ماتوا كنتي انتي لسه مش في حياتي ولا حياه يارا اول حد طبطب عليا هي وبعياط اكتر هي يارا الي طبطبت عليا قومي انتي كمان انا مش قادر استوعب اكتر من كده
احمد واقف بره وبيعيط بس دخل وهو بيقول
احمد .، مش انت لوحدك يا صاحبي
ايمن اول اما شاف احمد جري عليه وحضنه وفضلوا شويه يعيطوا علي يارا لحد اما سمعوا صوت صدمهم
ياسمين.، ايه هتعيطوا كدا كتير
ايمن واحمد جريوا عليها وبفرحه .، ياسمين ياسمين
ياسمين بهزار .، انا كنت غاليه اوي كده
احمد من غير اما ياخد باله .، وصاحبه الغاليه
ياسمين وكأنها افتكرت .، يارا وريم فين هما كويسين
ايمن لحق احمد قبل ما يرد . ،اه كويسين اوي بس هما مع طنط سناء علشان جتلها سكته لما عرفت الي حصلكوا
ياسمين بخوف .، طب وطنط عامله ايه انا عايزه اشوفها
ايمن. ، تشوفي ايه انا هجيب دكتور في الوقت ده فون احمد رن
احمد .، ايه يا اسد
اسد .، احمد هات ايمن ومعتز وتعالي
احمد بقلق.، في ايه
اسد .، اسمع الكلام وبسرعه
احمد .، طيب
ايمن .، في ايه
احمد مش عارف اسد عايزنا عنده
ايمن .، طيب هبعت الدكتور لياسمين
احمد .، تمام وانا هقول لبابا واقابلك
ايمن .، تمام
عند سليمان.، اسف يا سناء اسف انا لازم امشي وسابه ومشي
يقابل البوص
احمد راح عند أمه مش لاقي أبوه اعتقد انه روح احمد بأس راس أمه وخرج
ايمن بعد اما اطمن علي ياسمين
ايمن .، ها قولت لعمي
احمد . ، لا مش لاقيه
ايمن .، تلاقيه تعب وروح المهم انا اتصلت بمعتز وقال هيكون عند اسد
احمد .، تمام يلا
احمد وايمن راحوا عند اسد وكان ومعتز وصل
كلهم اتجمعوا في اوضه اسد
احمد. .، في ايه يا اسد
اسد بغضب.، تعالي معايا بعد اذنكوا علشان هوريه حاجه
احمد استغرب واسد خد احمد وفرجه علي فيديو ريم
احمد بصدمه وغضب .، مستحييييييل
معتز .، في ايه
اسد .، ريم معاه وبعت ليا فيديو لريم وهي وهي وهي احم الحيوان بعت ليا آن واحد اعتدي عليها
الكل بصدمه .، نعم
اسد بيلف حوليه بغضب وفجاءه وقف لما بص للظرف
اسد لنفسه .، ايه الظرف ده وافتكر لما سعاد اديتوا الظرف ولما ريم جت حطه في الدرج بتاعه
اسد راح ومسك الظرف
عند البوص
سليمان واقف في المكان الي البوص قاله عليه وبيبص في الساعه
البوص جه وكان لابس قناع
سليمان.، طلما انت جبان ولابس قناع جاي ليه
البوص .، ههههههههه طلع ليك لسان يا سليمان
سليمان.، بنتي عامله ايه وليه خطفت ريم ليه
البوص بضحكه شر .، هههههههههههههه ايه يا سليمان اختي وانا حر فيها اخطفها اقتلها انا حر
سليمان بصدمه .، اختك