Ads by Google X

رواية عشقها الأسد الفصل التاسع 9 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقها الأسد الفصل التاسع 9  بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

  • ملحوظة لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية عشقها الأسد دليل الروايات) لكي تظهر لك جميع الفصول 

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت التاسع 9 

يارا بصدمه ودموع .، انت
ايمن .، تعالي يا ياسمين ودخلوا هما الاتنين واحمد خرج يستقبلهم
احمد .، حمد الله على السلامه يا صاحبي ازيك يا ياسمين
ايمن .، الله يسلمك
ياسمين .، الحمدلله وبصت علي يارا الي مصدومه كده يا يارا يعني ابقي صحبتك ومش تقولي علي يوم زي ده
يارا .، لا عادي يعني وانتي عارفه انك صحبتي واغلي حاجه عندي بس والله قولت أن مش لازم اتعبك
ياسمين .، تعبك راحه يا حببتي
يارا .، تعالي معايا يا ياسمين لان شكل كده في حاجات كتير فاتتني
يارا وياسمين دخلوا اوضه يارا وفضل احمد مع ايمن
ايمن .، عامل ايه دلوقتي
احمد .، مش عارف ليه حاسس انها هضيع مني وخصوصا الي قولته علي ريم طب مين الي عايز يقتلهم وليه وليه كمان يقتل معتز
ايمن .، هو صحيح معتز ضابط زينا بس لازم نقوله لازم
احمد كان لسه هيتكلم الباب خبط احمد فتح الباب وكان اسد وريم
احمد وايمن استغربوا أن معتز مش معاهم لان معتز مش معاهم
احمد وايمن بخوف وبصوت واحد .، فين معتز
اسد استغرب منهم بس قال .، هو قال هيجي بعدي
احمد . ،طيب ماشي اتفضل ازيك يا انسه ريم
ريم بخجل .، الحمدلله هي يارا فين
احمد .، مع ياسمين في الاوضه
ريم .، طيب ممكن ادخل ليهم
احمد . ،طبعا اتفضلي ريم دخلت للبنات جوه وبقي احمد وايمن وسليمان واسد
سليمان . ،منور يا ابني
اسد .، بنورك يا عمي انا كنت طالب ايد يارا بنت حضرتك
سليمان. ،وانا موافق يا ابني وعرفت أن يارا موافقه
ايمن .، لو سمحت يا عم سليمان انا طالب منك خدمه
سليمان .، اتفضل يا ابني
ايمن .، حضرتك عارف اني هتحوزك يا سمين وياسمين طلبت أن انت تكون ولي عهدها بعد والدها وامها الله يرحمهم وقالت إن لو عايزها اطلب أيدها منك
سليمان .، ده شرف ليا طبعا بس لازم رأيها
سليمان بينده علي سناء.، سناء هاتي يارا ويا سمين وريم من جوه
سناء .، حاضر
سناء دخلت لقت البنات قاعدين جوه وساكتين
سناء .، انتو ساكتين ليه كده ولا كانكوا في عزا
ريم . ،مش عارفه يا طنط هما ساكتين ليه
سناء .، طب يلا انتو التلاته قدامي علشان طالبنكوا برا
البنات قاموا مع بعض وخرجوا
سليمان .، تعالي يا ياسمين يا بنتي
ياسمين .، نعم يا اونكل
سليمان.، ايمن طلب ايدك مني انتي موافقه
ياسمين بصت ليارا ولاقتها مغمضه عينيها وزعلانه
ياسمين لنفسها .، انا اسفه لازم اعمل كده انا سمعت الكلام بين ايمن واحمد لازم تعيشي وانا مش هسمح لا انتي ولا ريم تموتوا ولا معتز الي كان اكتر من اخويا اسفه اسفه
ياسمين .، اه يا اونكل موافقه
سليمان .، علي بركه الله
ياسمين.، بس يا اونكل ف ف ف
سليمان.، مالك يا حببتي قولي متخافيش
ياسمين بسرعه .، احمد عايز يتجوز ريم دلوقتي ومعتز جاي ومعاه المأذون
الكل في حاله صدمه من كلامها وفاقوا لما الباب خبط يارا راحت فتحت ولقت معتز وبصلته اوي معتز سابها ودخل ومعاه المأذون
اسد واحمد وايمن وسليمان ويارا وريم مش فاهمين حاجه وطبعا سناء اولهم
سناء .، في ايه انا مش فاهمه حاجه
معتز .، بعد اذنك يا طنط ممكن تدخلي البنات جوه لأن عايز اقعد معاهم شويه
سناء بنفاذ صبر.، طيب يلا معايا بنات جوه

بقلم اسماء محمد

عند البنات

ريم .، ياسمين في ايه ايه الي انتي قولتيه ده
يارا.، ياسمين قولي كل حاجه احسن والله هيكون اخر كلام بيني وبينك
ياسمين بتعيط جامد .، اسف أهي اهي اهي اسفه
يارا وسناء وريم مش فاهمين حاجه

عند الرجاله

سليمان.، ده اسمه استهبال ممكن اعرف ايه الي بيحصل
معتز بص لاحمد وايمن ، هتقولوا ايه الي حصل ولا أقول انا
اسد .، معتز في ايه
معتز .، بص يا صاحبي انا معتز انا اه صاحبك بس في نفس الوقت ضابط شرطه ملازم اول وفي معلومات وصلت أن ريم ويارا وانا حياتنا في خطر
اسد .، نعم يعني ايه انت تخوني انا يا معتز
معتز .، والله انا خايف عليك ومستعد أضحي بعمري علشانك
ايمن راحمد .، انت عرفت منين
معتز .، ياسمين هي الي قالت ليا لما سمعتك انت واحمد بتتكلموا كان خط الفون مفتوح ونسيت تقفل وياسمين سمعت واتصلت بيا
اسد .، مين ده الي مخليكوا خايفين كده
معتز .، نفس الشخص الي خلاك توصل لمرحله السلاح هو نفس الشخص الي خلي ريم تنتحر وهو نفس الشخص الي بيراقب يارا
الكل في صدمه .، بيراقب يارا
معتز .، اه وانا عرفت ده من ناني الي في المكتب ليها صله بالبوص بس مش عارفه تعرف مين هو لان كل حاجتهم فون وبس
احمد .، وانت طلعت منين بحكايه ريم
ناني اتصلت بيا وقالت إن البوص بعد يومين هينزل صور لريم علي التواصل الاجتماعي علشان كده قررت انها لازم تتجوز
الكل سكت وسليمان ساكت
سليمان .، الكلمه الي هقولها مش هرجع فيها
احمد .، طبعا يابابا محدش يقدر يكسر ليك كلمه
معتز.، اي كلمه تقولها يا عمي انا تحت امرك
ايمن. ، الكلمه الي هتقولها سيف علي رقبتي
اسد.، حضرتك تومر وانا انفذ
سليمان .، تسلموا يا رجاله بس الي هقوله هيبقي موجه للكل وكمل احمد هيتجوز ريم
ياسمين هتتجوز ايمن
اسد هيتجوز يارا
معتز هيتجوز ناني
معتز بصدمه ، نعم ده ازاي ده
سليمان.، البت حياتها في خطر ولازم حد يحميها ومعني أنها بتجيلك الاخبار يعني امان ولا ايه ها قولت ايه
معتز .، طيب مين قال إنها هتوافق
سليمان.، اتصل انت بيها وملكش دعوه خليها تيجي
معتز .، تحت امرك يا عمي الي تشوفه
سليمان .، اتفضل يا مولانا اكتب عليهم عقبال ما العروسه الجديده تيجي
طبعا احمد طلب ايد ريم من اسد واسد طبعا وافق وريم وافقت علشان خاطر اخوها
المأذون.، بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
معتز بقاله اكتر من ساعه بيرن علي ناني مش بترد
ياسمين ويارا وريم واسد واحمد وايمن كل واحد واقف مع عرسته
سليمان.، طبعا في ظروف هي الي حكمت بكده وان شاء الله ربنا يعديها علي خير مبروك يا ياسمين يا بنتي
ياسمين.، الله يبارك فيك يا اونكل
سليمان .، الف مبروك يا ريم
ريم .، الله يبارك فيك يا اونكل
سليمان راح عند يارا. ،مبروك يا حببتي
يارا .، الله يبارك فيك يا بابا
معتز جري عليهم .، انا مش عارف ناني مالها وايه الي حصلها
سليمان.، اهدي يا بني تلاقيها نايمه
معتز بقلق .، لا اكيد في حاجه غلط انا رايح ليها
ايمن واسد واحمد .، ااحنا جاين معاك يلا بينا
معتز سايق بسرعه جنونيه وحساس ان فيه حاجه غلط
معتز واحمد واسد وايمن وصلوا شقه ناني ولقوا الباب مفتوح معتز قلبه دق جامد لدرجه ان ايمن واحمد سمعه دقه قلبه واول اما فتحوا الباب اصدموا من الي شافوه
احمد واسد دمهم غلي ومعتز مش قادر يقف علي رجله
لقوا ناني مدبوحه رأسها في مكان وجسمها في مكان تاني وفي صور لريم مع ماندو متعلقه ولقوا ورقه مكتوب عليها

دي اخره الي بيلعب معايا و ايه رايكم في ريم مزه مش كده
google-playkhamsatmostaqltradent