رواية أحببت معلمة ابنتي بقلم امولة الفصل الثاني 2 كامل عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل (pdf)
رواية أحببت معلمة ابنتي البارت الثاني 2 بقلم امولة
انتهي البريك ودخل الأطفال للفصل مرة اخري
آية :يلا يا حلوين عشان اسألكوا
رأت آية علامات الخوف على وجه الأطفال فأكملت :واللى هيعرف هياخد بونبوني واللى مش يعرف هياخد بوسة
طفل :بسلعة يلا
آية :قولي يا جميلة 3+3
الطفلة :6
اية :برافو.. خدي البونبوني دي... مين هيقول 4_2
الأطفال :مس... مس....مس
آية :قولي يا ملاك
ملاك:2
آية :برافو... خدي
وضع طفل يده أمام صدره وقال :انا عايز اسأل
آية :طب 5+2
الطفل :6
ذهبت آية للطفل ظن انها ستضربه فمد يده أمسكت اية يده وقبلتها وقالت :الإجابة 7 بص... قامت بعمل اثنان على يد وخمسة على يد وأكملت..... عدِّ كدا
الطفل :1..2..3..4..5...6.. 7
آية :يبقى الإجابة ايه
الطفل :7
آية :شاطر خد دي بقى
الطفل :انتي جميله جدا وانا بحبك عشان مش بتضربني
آية :وانا كمان بحبك.. هات بوسة بقى
الطفل :اممممممواه
آية :هههههه
وظلت اية هكذا طوال اليوم في هذا الفصل وقد احبوها الأطفال جدا وهي احست ان هؤلاء الأطفال يتأذون من معاملة المدرسين لذا قرررت قرار (مش هقول 😜)
بقلم امولة
"في الشركه"
دخل مراد للشركة دقائق ودخلت السكرتيرة وبيدها كوب القهوة وقالت بجدية :استاذ مراد في واحده برة عايزة حضرتك
مراد :مقالتش مين يا إسراء
اسراء :لا يافندم
مراد :طب دخليها
إسراء :تمام
وخرجت إسراء بينما دخلت فتاة تلبس لبس فاضح جدا
مراد:انتي!! انتي ايه اللي جابك يا ملك
ملك :عايزة بنتي
مراد :بنتك؟؟ بنتك دي مش هتطولي منها شعرايا
ملك :هرفع عليك قضية وهخدها
مراد :أعلى ما في خيلك اركبيه.. بنتي مش هتاخديها
ملك :ماشي هتشوف
مراد :خودي الباب في ايدك
خرجت ملك بينما اتصل مراد برائد
رائد:حبيب اخوك
مراد :عايزك تشوف حد يراقب ملك حركة حركه
رائد :ليه
مراد :بعدين يا رائد.. بس عايز حد ثقة
رائد:اوك... سلام
مراد :سلام
أغلق مع رائد واتصل بوالده
محمد :في حاجة يا مراد
مراد :بابا ابعت حد يجيب ملاك من الحضانه بسرعه
محمد :في حاجة يا مراد
مراد:بسررعة
محمد :طيب طيب سلام
مراد :سلام
---
ملاك :ثلام يا مث أية
اية :سلام يا لوكا.. انتي هتروحي لوحدك؟
ملاك :لا انكل السواق هيوصلني
آية :هو فين
ملاك :هيجي الوقتي
آية:طب هستني معاكي اما يجي.
ملاك :اوك
بعد عدة دقائق
آية :هو ده
ملاك :لا
آية :بس ده ببشاورلك
ملاك :بس مش هو يا مث
آية:متأكده
ملاك :ايوة
بعد دقائق أخرى
ملاك :أهو انكل سامح
آية :هو ده
ملاك :ايوة
آية :طب سلام
ملاك :ثلام
ذهبت ملاك برفقة السائق بينما آية ركبت سيارتها اتجهت لبيتها الصغير الرائع 👇🏻👇🏻
---
"في الفلة"👇🏻👇🏻
اوصل السائق ملاك
ملاك :جدو يا جدو
محمد وهو ينخفض قليلاً ويفتح زراعه اتحرى له ملاك فيحملها:ايه بتنادي بعلو صوتك
ملاك :عايزة احكيلك حاجة حلوة قوي حثلت معايا
محمد وهو يتجه لاحد الكراسي ويجلس ويجلسها على رجلها :ايه
ملاك :ثوفت اللي حصل
محمد :ايه
ملاك :المث الوحثة مثت وايجا مكانها مث حلوة ومث بتضرب الصوغانانيين...وثوف كمان جابتلي بونبون.. وكمان لما يوسف مث عرف الإجابة اديتلوا بوثة
محمد:طب كويس
ملاك :اه وكمان كان في واحد واقف قدام ال School وبيثاورلي اركب معاه
محمد :غير انكل سامح
ملاك وهي تأكل البونبون بلامبالاه:اه
محمد :طب اطلعي خلي دادة مني تساعدك والبسي البيجامة
ملاك :اوك.. ونزلت من على قدميه صاعدة لغرفتها
- ملحوظة الرواية كاملة أكتب في جوجل (رواية أحببت معلمة ابنتي دليل الروايات)
أما آية بعد وصلت وبدلت ملابسها اتصلت على رشة لتطمئن عل والدها
آية :السلام عليكم
رشة :وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
آية :إزيك يا رشة عامله ايه
رشة :الحمد لله
آية :وباياكي عامل ايه
رشة :الحمد لله
آية :طب يا حبيبتي انا كنت بس يطمن عليه.. اه صح كنت عايزة اقولك حاجة
رشة :ايه في حاجة
آية :....
رشة بصدمة:ايه؟؟
خلص الفصل والتفاعل جميل جدا