Ads by Google X

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل العاشر 10 - بقلم كوكي عاشور

الصفحة الرئيسية

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل العاشر 10 بقلم كوكي عاشور

  • ملحوظة قبل البدأ لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية قلبي لك انتي فقط دليل الروايات) لكي تظهر لك كاملة
رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت العاشر 10

 الحقيقه
حور اقعد تعيط في حضن زين ويزن اقعد زعل عليا
يزن: حور علشان خاطرى بس
زين: يزن ممكن تنزل تجيب لحور عصير من تحت
يزن: حاضر بس مش تخاليه تعيطت
زين: حاضر يالا بسرعه
يزن ساب زين وحور وخارج بره
زين: طيب ممكن تهدى وتقولي حصل ايه لعيطت ده كله و ايه للي انتي افتكرتي ايه
حور: الكابوس انا اتفتكرت ايه للي،حصل
زين: ايه للي حصل
حور : فلاش باك
انا كان عندى ٥ سنين وكانت بلعب مع حد في الشارع انا مش فاكره اسم ايه وفي حد انا مش فاكر ه اسموه بس عارفه شكلو احدني من اقدم البيت وحطلي حاجات علي وشي وانا مش فاكر ه حاجه بس بعد كدا انا صحيت لقني في حته مفيش حدا فيها وهو كان واقف بيضحك وبيقولي انا مش بخلف وابوكي خلفك بس انا مش بحبها وعايز انقام انا كانت عايز اقتلك بس مش بحب اشوف الدم وبس وسبني وماشي والدنيا مش كافه كدا رحت معندني واخدت ابويه وامي للي ربنا بعتهملي
زين: حضن كل ده حصل معاكي يقلبيي بس صدقني انا هعمل المستحيل علشان ارجعلك اهلك
---
في بيت ندى
ام فيروز: مين دى دى فيروز بنتي
ندى: بس حور من القاهره واهل ماتو في حادثه
محمود: معلهش يجماعه هي كدا اما بتشوف حد شبها بتعمل كدا
ام ندى: احنا ممكن ندور عليا
ندى: اها صح لو في صور صغيره عندكم ممكن نزله علي مواقع التوصل ونعرض مكافاه للي يدل عليا
امجد: صح و دلوقتي في اكتر من مليار بيتصفح المواقع دى
محمود: يعني في احتمال نقليها
ام فيروز: لو في احتمال واحد في ١٠٠℅ هعمل كدا
ندى: ماشي هاتي صورتها
نسبها بينزل صور فيروز علي الفيس

بقلم كوكي عاشور

بعد اسبوع في جامعه الاسكندريه
حور: ي زين حفظت التعلميات كله خلاص
زين: اوع تماشي من غير حارس فاهمه
حور: ولله حفظتهم
زين: اوووك اما
حور: واما اخالص رني عليا علشان اطمن عليك واما تروحي رني عليا خلاص يزين حفظتهم ولله
زين: بحبك وبخاف عليك اعمل ايه بئا ي حورى ي حور قلبي
حور بدلع: وانا بعشقك ي زينووو
زين : انتي جيها تدلعي عليا في الشارع
حور بضحك : علشان مش تعرف تعمل حاجه
زين: لا انا زين سليمان بعمل اى حاجه انا عايزه في اى مكان عادى جدا
ندى : جات خبطت علي الازاز
حور: خضتيني
حور وزين نزلو من العربيه
ندى : يعني ماهي معاك طول اليوم ي زين باشا
زين: تعرفي انتي وهو ليقنا علي بعض
حور: انتي ومين ي بت
ندى: هو للي قالك صح
زين: لا هو لسه بس انا عارف بس صدقني هو تاب علي ايدك
ندى: هو اصلا يقدر يبص لحد غيرى ده انا اقتلها
حور: ي شرس انت بس مين
زين: ايه ده انا اتاخرت علي الاجتماع وباس حور وركب العربيه و ماشي
حور بصدمه : هو عامل بجد وللي انا بيتهالي
ندى: لا بجد جنناتي زين سلمان ي حور
حور: هههههه لا هو مجنون لوحدها
ندى: طيب يا لا هنتاخر علي المحاضره
حور: يالي بس مين للي واقعك
ندى: لا انا للي واقعتها
حور: محمد صاحب زين
ندى: اها شوفتي
حور: يولد ي جامد
الحارس كانت مع حور في كل تحرك ليها حتي مازن دخل معها القاعه وعينها عليا
حور وندى اقعدين بيكلم ويهزارو والدكتور دخل
الدكتور: اهلا بيكم انا الدكتور مصطفي محمود
ندى: الدكتور ده دمو تقيل اووى
حور: واضح عليا
الدكتور: للي،استاذ للي بتكلم تقوم تقف
حور : انا
الدكتور: اها انتي بتكلم في ايه وانا بكلم
حور: انا اسفه
الدكتور: واسفك ده هقابل منين
حور: من اخر الشارع هتلقي البنك
الطالب كلهم ضحكوا
الدكتور: انتي مش محترمها
حور: لا محترم وجدا كمان
ندى: ي دكتور هي كانت بتسالني علي حاجه
الدكتور: اخرسي انتي
حور: اسكتي ي ندى انا اقدها
الدكتور: طيب
اقدمي علي مكتب العميد
حور: يالا علشان هكسر غرورك
مازن : مدام حور مش هتحرك من هنا
الدكتور: وانت المحامي عنها
مازن: انا مش عندى تعليمات انها تروح حته غير القاعه
الدكتور: تعليمات من مين
حور: مازن بس انا هروح عند العميد
مازن: مينفعش زين باشا
الدكتور: ايه هجيب اتنين لمون
ندى: اتصال علي محمد وكانت بكلمها وزين كان جانبها
مازن بصوت عالي: لا مسمحلكش انت عارف للي انت بكلم دى مرات مين
زين : سمع صوت مازن وحور
حور: مازن بس انا للي هنا بكلم انا ريحها علي مكتب العميد
---
في مكتب العميد
( نهار الدكتور اسود النهارده اكيد زعل مراته وفدعت عليا 😂 )
ارجعيي لحكايه يكوكي بطلي رغي
حور: انا مش عملت حاجه هو للي بداء شتمني وانا اتاسفت
الدكتور: وانا مش اقابلت اسفك رحتي رديتي عليا
حور: علشان انت متكبره ومش عارفه علي ايه
الدكتور: انتي بنت مش محترمه وللي اهلك عرفها يربوكي
حور دموعه : نزلت اما شتمها باهلي
الدكتور: وكمان برافو بتعرفي تعملي دموع تمثيل
حور: لا اقف عند حدودك
العميد: بس هو انتي شايفه نفسك كدا لي
الدكتور: علشان مش محترمها
حور: انا محترمه اكتر منك
الدكتور: ضربها بقلم انتي بنت ***
حور: واقفت مصدومه والدكتور ضربها في دخول زين
زين: طلع يجرى علي الدكتور وكسر ايدها للي ضرب حور فيها ورجع لحور اخدها في حضنها
زين: انا مراتي محترمها اكتر منك ي ابن *****،وي ابن*******
العميد: اهدى ي زين باشا احنا منعرفش انها مراتك
زين: حتي لو ومش مراتي تحترمها فاهم انا هقفلكم البتاع دى
العميد: لا حضرتك ده سوء تفاهم
زين: سوء تفاهم يخلي وحده زى الكلب ده يمد ايدها علي مراتي
الموضوع وصل لرئيس الجامعه وصل عند مكتب العميد
رئيس الجامعه: اهدى ي زين باشا وكل للي انت عايزه هيتنفذ
زين: الكائن ده يتفصل هنا وكمان مع توصيها علشان مش يشوف الشغل في حياتها تاني والعميد نكتفي بلفت نظر ومراتبه لمده شهرين ليتوزع علي الطالب الغلابه للي في الجامعه
رئيس الجامعه: موافق ي زين باشا
زين اخد حور ورواح البيت
ومحمد اخد ندى وطلع بره في كافيه شيك
محمد: ممكن تبطلي اكل في طوافرك
ندى: مضايق اوووى من الدكتور الزفت ده
محمد: ما زين عقابه
ندى: انا كان ولازم اقف مع حور وخناق مع
محمد: طيب ممكن تهدى بئا مش يعني اول مقابله بينا نقعد نكلم عن الزفت الدكتور
ندى: هو انا اصلا وافقت اجي معاك ليه
محمد: يالهوووى يالا ي ندى اروحك
ندى: بس هو انت زعلت خلاص
محمد: خلاص ايه
ندى: انا عايزه ايس كريم
محمد: ايس كريم
ندى: اها
محمد: حاضر
----
زين حضن حور واقعدين في مكان علي النيل
حور: هي الدنيا هتفضل كدا معايا
زين: خاليك واثقه في ربنا اني بكره هيكون احسن
حور: واثقه جدا في ربنا
بعد شويه في ست اقعد تعيطت وتكلم مع البحر حور الست شاد انتباه
حور: لزين هي بتعيط اووى كدا ليه
زين: ملناش دعوه
حور: يمكن محتاجه مساعده
زين: طيب انا تروح اشافه
حور: استناه انا هاجي معاك
google-playkhamsatmostaqltradent