رواية وجع قلبي الفصل السابع بقلم نوور
رواية وجع قلبي البارت السابع 7
جوري من بعيد
عماد انت هنا من امتا
عماد ايه اللي لبسه دا
جوري كانت لبسه فستان قصير جدا وشفاف وبحزام من قدام وسندل عالي
عماد فاق من شروده جوري انت كمان هنا
جوري بكدب انا بكون هنا ديمن انت اللي اول مره اشوفك بره الشغل
عماد بابا وعمي اقترحوا علينا نقضي اسبوع هنا انا وانجي
جوري حطط ايدها علي شعر عماد مش عارفه ازاي وافقت علي الجوازه دي ياعماد دي واحده مشلوله ومش هتنفعك ولا تعملك اللي انت عاوزه
عماد نزل ايدها من علي شعره بس خلاص بقت مرات ومش هسمح لاي حد مهما كان يغلط فيها
جوري بدلع تعالي نسهر سوا النهارده مع بعض
عماد انا مش بسهر مع حد
جوري واهون عليك تزعلني
عماد سكت ......
جوري عماد انا بحبك
عماد ب ايه
جوري ايوه بحبك ومن زمان بس انت مش واخد بالك مني خالص
عماد جوري انا دلوقتي راجل متزوج ومن فضلك مفيش. داعي للكلام دا
جوري ههههههههه متزوجه متزوجه ايه واحده
مشلوله وعاجزه حتي انها تكون معاك ست عاديه
عماد سكت ومفيش رد
جوري خلت عماد واقف علي البحر عماد الدنياه حر تعالي ننزل البحر سوا
عماد بقرف مش بحب البحر ولا عاوز انزل ياجوري
جوري اوك براحتك وراحت قلعت الفستان وقعدت بالمايوه
عماد يخرب بيتك ايه دا ياجوري
جوري دا مايوه ياحبيبي إيه عمرك ما شوفت حد لابس مايوه ولا إيه ياعماد
عماد لا ولا عاوز اشوف
جوري بدلع ههههههه مش بقولك ضيعت حياتك في الشغل ودلوقتي هضيعها مع واحده عاجزه ونزلت المياه قدام عماد
عماد مجنونه دي ولا ايه
جوري تعالي انزل ياعماد المياه جميله اوي تعالي
عماد لا متشكر من عاوز انزل
انجي كانت في الشباك وشايفه كل حاجه من الاول
انجي بدموع جوري إنتي جيتي هنا مخصوص علشان عماد وعلشان تحسسيني اني مشلوله ومش هقدر اعملك حاجه وقفلة الستاره ودخلة جوه الاوضه تعيط
انجي اتصلة ب بابها
انجي بابا انا عاوزه اتعالج انا مش عاوزه افضل ضعيفه وعاجزه كده ولو مفيش امل اني اتعالج يبقا دا امر ربنا ونصيبي وهرضا بيه
تيسير الحمدلله ان ربنا هداكي يابنتي ووافقتي علي العلاج دلوقتي هتصل علي الدكتور وبإذن الله خير
انجي يارب يابابا يارب
تيسير يارب يابنتي وقفل الخط واتصل بسرعه بالدكتور
تيسير الو دكتور محمد الحمدلله انجي بنتي وافقت على العلاج
الدكتور طيب دا شي جميل جدا من بكره نبدأ في العلاج والجلسات
تيسير لا هي مش موجود دلوقتي بعد اسبوع بإذن تكون هنا وتبدأ
الدكتور تمام
تيسير متشكر اوي وقفل الخط
عماد ساب جوري في البحر ودخل جوه الشاليه
ياعزه عزه
عزه جات تجري من المطبخ نعم ياسعت البيه
عماد حضري الغدا ونادي علي ستك انجي علشان نتغدا
عزه حاضر
عزه حضرت الغدا وراحت ل انجي خبطط علي الباب ست انجي
انجي اتفضلي ياداده عزه
عزه يلاه يابنتي الغدا جاهز وعماد بيه مستني علي الغدا
انجي لا شكرا ياداده ماليشي نفس
عماد دخل جوه الاوضه ومالكيش نفس ليه
عزه طب عن ازنكم هروح اكمل تحضير وخرجت
انجي ......
عماد بكلمك
انجي مليش نفس وخلاص
عماد بس انا عاوز نتغدا سوا النهارد
انجي خلي ست جوري تتغدا معاك
عماد باابتسامه خفيفه انتي شوفتي جوري
انجي ولا عاوزه اشوفها بس صدفه شوفتها واقفه معاك
عماد عادي انا اعرفها من زمان وقرب علي انجي انتي غيرتي منها ولا ايه
انجي بعصبيه واغير منها ليه البارده دي
عماد ههههههه طب يلاه نتغدا الاكل هيبرد
انا مستنيكي وخرج
انجي بصت علي نفسها في المرايه وخرجت
عماد ها مش نوايه تخرجي من القواقعه بتاعتك دي
انجي تقصد ايه
عماد اقصد الاوضه اللي انتي حابسه نفسك فيها دي
انجي لسه هتتكلم جوري دخلة
جوري هلووو ايه دا بتتغدو انا جعان موت وقعدت علي السفره
عماد احم اه اتفضلي ياجوري
جوري الله الاكل جميل
عزه بدوس علي اسنانها بالسم الهاري
جوري ازيك ياانجي ربنا يشفيكي هههه
انجي عن ازنكم وحركت الكرسي علشان تدخل الاوضه
عماد انجي بسرعه كده كلتي
انجي اه الحمدلله
جوري ايه دا ياانجي انتي عامله رجيم ولا ايه
انجي اه عامله رجيم عن اذنكم
جوري اكيد لذم تعملي رجيم علشان مش بتتحركي من علي الكرسي دا اكيد هاتتخني
عماد بصوت عالي جوري
جوري نعم ياحبيبي
انجي دخلة جري بالكرسه بتعها الاوضه تعيط في صمت ودا العادي كل يوم عندها
جوري عماد حبيبي اتغدا الاكل هيبرد
عماد قام وقال الحمدلله شبعت
جوري وقفت وقالت وانا كمان شبعت دا حتي اكل ملهوشي طعم اساسا
انا ماشي يادوده بقا وهعديي عليك بليل علشان نسهر سوا
عماد طيب مع السلامه يا جوري
بقلم نور
عماد دخل الاوضه عند انجي
عماد سبتي الاكل ليه
انجي مليش نفس انا مش بعرف اكل مع حد بكرهوا او اكلم حد علي غش زيك
عماد زي انا
انجي اه
عماد كذا مره اقولك لسانك طويل وعاوز القص
انجي انا
عماد اه
انجي وانت انت تاف ومتخلف ويمكن اكتر من كده بس مستخبي في بدلت رجال الاعمال
عماد قرب علي انجي انتي اتخطيطي حدودك معايا اوي انتي شايفه نفسك علي مش عارف علي ايه جاكي القرف وخرج بره الاوضه والشاليه كل
انجي قعدت تبكي
عماد قعد يلف علي البحر لحد ماتعب ورجع
جوري كانت واقفه بعيد اول ما شافت عماد دخل دخلة ورها
جوري عماد حبيبي
عماد شاف انجي ورا الباب رد علي جوري وقال نعم ياعمري
جوري انا
عماد اكيد في حد غيرك هنا
جوري بدلع عماد حبيبي يلاه نسهر سوا
وشدت عماد من ايدو وخرجتوا بره الشاليه هي وكذا بنت وشاب
جوري يلاه يلاه السهره هتحلي مع عماد ياشباب
الكل صقف ايوه يلاه وخدو عماد وراحوا علي فندق يسهرو ويتسلوا
جوري اتفضل كاس ياعماد
عماد افتكر كلام انجي
انجي انت تاف ومتخلف ويمكن اكتر من كده بس مستخبي في بدلت رجال الاعمال
عماد اخد الكأس وشرب وقالها هاتي تاني ياجوري
جوري بفرح مسكت قزازه خمره وكبت لعماد تاني وتاني لحد ما عماد سكر
جوري كده حلو ودا اللي انا عاوزه شورت لواحد واخدت عماد في جناح في الفندق وطلعت فوق
عماد انا فين ياجوري انتي جبتيني فين دا مش الشاليه
جوري دي الجنه ياحبيبي
عماد جنه
جوري أيوه الجنه اللي هاخليك تعيش فيها واحنا مع بعض
عماد فين انجي
جوري اف مش عاوزه اسمع اسم البتاعه دي علي لسانك ياعماد
عماد انا لذم اخرج
وجع قلبي
بقلمي نور
جوري تخرج فين انا بعمل كل حاجه علشان ارضيك وانت مش شايف غيرها ليه ياعماد
عماد ايوه مش شايف غيرها ولا عاوزه اشوف غيره كمان
جوري انت بتاعي انا انت ليا انا وبس
عماد بيتمطوع شمال ويمين علشان سكران
عماد انتي انتي مجنونه وانا لذم اخرج من هنا
جوري مسكت عماد بجنون مستحيل تخرج من هنا
انت بتاعي فاهم يعني ايه بتاعي ومستحيل اسيبك لوحده عاجزه مشلوله
عماد ابعدي عني يامجنونه وضرب جوري قلم وخرج يجري علي الشاليه
جوري انا تضربني علشان دي لذم اربيها واندمها علي اليوم اللي خدتك مني ياعماد لذم
واتصلة بشخص
جوري الوو بكره نفز اللي قولتلك عليه واوعي تغلط غلطه ولو صغيره انت فاهم
الشخص تمام سلام
جوري سلام ورمت الفون علي السرير لذم اشوفها وهي بتولع لذم لذم تموتي ياانجي علشان عماد بتاعي
عماد دخل جوه الشاليه وكانت انجي ك العاده جوه في الاوضه فتح الباب بدو ما يخبط ودخل
انجي ايه دا مش تخبط
عماد واخبط ليه دا بيتي وادخل في اي وقت واي مكان انا عاوزه
انجي انت سكران ياعماد
عماد انا لا لا مش مش سكران وحتي لو سكران انتي مالك
انجي ايوه صحيح انا مالي اطلع بره ياعماد حالن
عماد انتي بتبصلي بقرف كده ليه انا كل البنات تتمنا نظره مني
انجي الا انا مش عاوزه اشوف وشك اطلع بره
عماد قرب علي انجي
انجي انت انت هتعمل ايه يامجنون
عماد هعمل ايه يعني مراتي وعاوز اقضي معها وقت جميل وقرب علي انجي وبسها غصب عنها وانجي مش قادره تتحرك من علي السرير
انجي عماد فوق ياعماد بقولك فوق ارجوك
عماد انجي انتي جميله اوي
انجي سبني ياعماد بقولك سبني يامجنون
انجي عماد فوق 22
انجي مسكت فازه كانت جنبها وكانت هتضرب عماد بيهاعلي دماغه
عماد انتي جميله اووي ياانجي وحد مختلف عن اي حد قابلته قبل كده
ونام من كتر الشرب علي كتفها وسكت خالص
انجي عماد عماد
عماد مفيش رد وبعدين وقع من علي كتفها جنبها علي السرير
انجي بصت لعماد قد ايه كان هادي وبريئ هو ونايم ملامحوا الرجاله شعره الاسود جدا الطويل الي حدا ما بشرته الخمري جسمه الرياضي الممشوق كل حاجه كانت حلوه فيه
انجي فوقي ياانجي احم وقعدت خايفه تنام جنب علي نفس السرير
انجي وفيها يعني دا جوزي وابن عمي
لا انا خايفه انا دي ممكن يتحول لشخص تاني في اي وقت
انجي نامت غصب عنها من كتر التفكير
____في المكتب
شريف الوو
سكرتير تيسير متفق معها شريف اي حاجه تحصل في المكتب يبلغه اول بااول
شريف بيه تيسير بيه كتب املكه ل بنته انجي ولا لسه
السكرتير لا لسه يا شريف بيه
شريف اف ليه
السكرتير معفشي بس عمل واصيه ولسه مقفوال
شريف واصيه مفقواله ازاي وانت تعرف فيها
السكرتير لا للاسف كتبها مع المحامي بتاعه
شرؤف الواصيه بالكتير بكره عاوز اعرف فيها ايه تمام
السكرتير هحاول حضرتك
شريف تمام وقف الخط
شريف فيها ايه يعني الواصيه دي ياتارا
____في الشاليه
عماد صحي اصبح دماغه تقيله جدا ومصدع
عماد ايه دا انجي هو ايه اللي حصل وانجي نايمه علي دراعي ازاي وانا ايه اللي جبني هنا وامتا
عماد باابتسامه ايه الجمال ده ملاك نايم جنبي
انجي
وووو
الفصل انتها رائيكم في التعليقات 👇