Ads by Google X

رواية وجع قلبي الفصل الثامن 8 - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

   رواية وجع قلبي الفصل الثامن 8 بقلم نوور

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الثامن 8

سكرتير تيسير الو شريف بيه
شريف ايوه
السكرتير انا نفزت اللي طلبته مني وعرفت تيسير بيه كاتب ايه في الوصية
شريف بلهفه طيب كويس قول
تيسير بيه كتب في الوصية ان لو جرتله اي حاجه يتحول كل ما يملك لبنته وفي حالت لو انجي هانم جرلها اي حاجه تتحول كل ثروته لدار الأيتام ومستشفي متحدي الاعاقه
شريف خبط باايدو علي المكتب مجنون دا ولا ايه لذم الوصيه دي تتغير لذم وقفل الخط
شريف اتصل بالدكتور الووو
الدكتور شريف بيه اوامرك
شريف اتصل بتيسير أخويا وقوله ان التحاليل حصل فيها تشخيص غلط واتأسف ليه وان ساليم ومفهوشي اي حاجه
الدكتور بس دا ممكن يسبب ليا مشكله كبير وخطر علي مهنتي ك طبيب
شريف بلا مهنتك بلا بطيخ اتصل حلآ بيه
الدكتور شريف بيه بس انا مقدرشي
شريف لو بعتلك نص مليون جنيه تقدر
الدكتور تحت أمرك
شريف قفل الخط اتفوه عليك دكتور زبلاه

بقلم نوور

في المكتب
السكرتير تيسير بيه في دكتور بره عاوز حضرتك ضروري
تيسير اكيد جاي يبلغني اني هموت
السكرتيره نعم بتقول ايه حضرتك
تيسير لا لا ولا حاجه دخليه
الدكتور صباح الخير ياتيسير بيه عندي خبر ليكي يجنن وعاوز الحلوه عليه
تيسير خير يا دكتور
الدكتور انت ساليم ومش فيك اي حاجه
تيسير بغير تصديق نعم بتقول ايه
الدكتور أيوه بكلمك جد انت ساليم ومعافه وصحتك ماشاءالله
تيسير بجد يا دكتور طب ازاي وانت اللي قولتيلي إن عندي مرض خطير وايامي في الدنيا معدودة
الدكتور التحاليل اتبدلت بمريض تاني بس انا عملة لحضرتك تحاليل تاني علشان اتأكد
تيسير الحمدلله يارب الحمدلله انا متشكر اوي يادكتور متشكر اووي وخرج يجري علشان
يروح ل انجي الشاليه في شرم ويفرحها
زي ماهو فرحان
---- في الشاليه
عماد صحي وانجي كانت نايمه علي دراعه
عماد انتي جميله اوي ياانجي وبعد الشعر اللي كان علي وشها
انجي صباح الخير ياداده حضري ليا القهوه
عماد بيقلد صوت عزه
عماد بضحك وعاوزها هنا ولا في الجنينه ياست انجي
انجي عماد ياخبر
عماد انا ايه اللي جابني هنا
انجي يعني مش فاكر حصل ايه امبارح
عماد بهزار حط ايدو علي سدره لا مش فاكر يالهووي
انجي ضحكة جامد هههههههههه
عماد الله اول مره اشوفك بتضحكي كده
انجي انا نسيت الضحك من ساعة ما ماما ماتت ياعماد
عماد شاف دموع انجي قلبه وجعه وقل معرفشي ليه لما بشوف دموعها بديق اوي واخدها في حضنه
انجي لا ابعد عني وروح لست جوري بتاعتك
عماد انا
انجي اه شوف روحت معها فين امبارح بعد ما قولتلها ياعمري وهي قالت ياعماد ياحبيبي وخرجتم
عماد افتكر جوري واللي عملته قال دي انسانه مجنونه ومخها فاضي
وأخد انجي في حضنه تاني
عماد إيه رائيك يلاه نفطر في الجنينه سوا
انجي بكسوف اوك
خرجوا سوا بعد ما عماد شال انجي وحطها علي الكرسي
عماد تعرفي ياانجي انا ضيعة عمري كله في الشغل ماكنشي عندي وقت ابص حتي لاي بنت او اخرج زي باقي الشباب واعمل زيهم حياتي كانت جد جدا وشغل وبس
انجي ياه ليه كده
عماد بعد مأ ماما سابتني انا كرهت كل حاجه وكرست كل حياتي الاول في الدراسه وبعدين الشغل والشركه
جوري كانت واقفه بتراقب من بعيد عماد وانجي
جوري اول مره اشوفك بتضحك كده ياعماد يعني معقول اللي انا ماعرفتش اعملوا عملتوا العاجزه دي
جوري بحقد انتي لذم تموتي النهارده ياانجي عماد ليا انا وبس ملكي عارفه يعني ايه ملكي
ومشيت
جوري اتصلة بحد النهارده بليل تكون جاهز فاهمه انا هخرج عماد من الشاليه وانت ولع فيه بالي في واولهم اوضة انجي انت فاهم
الشخص فاهم ياهانم
جوري لو اتمسكت انا ماعرفكشي
الشخص ولا عمري شوفتك قبل كده
جوري تمام اتفقنا تعالي خد نص المبلغ والنص التاني بعد ماالمهم تخلص
الشخص بفرح تحت امرك يا ست الكل وقفل
جوري قفلة وبحقد قالت النهارده اخر يوم ليكي ياانجي مع عماد النهارده وبس
  • ملحوظة الرواية كاملة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) 
تيسير فاضل كتير ياعبده ونوصل علي الشاليه
عبد السواق احنا لسه خرجين من البيت ياتيسير بيه
تيسير مش عارف ياعبده برغم اني فراح ان الحمدلله طلع التحاليل غلط بس في حاجه في قلبي واجعني وحاسس بخوف كبير علي انجي بنتي ومش عارف ليه
عبده ربنا يطمنك ياباشا
تيسير اتصل علي انجي
تيسير الو
انجي بابي حبيبي وحشتني
تيسير وانتي ياقلب بابي عندي ليكي مفاجئة
انجي بجد هي ايه
تيسير هوط انا لو قولتلك عليها ازاي هتبقا مفأجه ياقلب بابي
انجي تمام يعني هتبعتها هنا علي الشاليه
تيسير بضحك هههههههه اه يافوضليه
انجي بفرح اوك وقفل الخط
--------جوري راحت لعماد
جوري تعالي ياعماد ياحبيبي نسهر سوا
عماد تاني ياجوري تاني
جوري انا مسافره لندن بكره ياعماد اعتبرها اخر سهرها بنا
عماد جوري انا مش بتعا سهر
جوري خلاص نتعشا سو
عماد لا انجي هتزعل لو اتخرت بره
جوري بصوت عليا انجي مين دي اللي عرفتها من اسبوع ياعماد احنا نعرف بعض من سنين
عماد بس انجي بنت عمي ومراتي ياجوري
جوري في نفسها والله لاخليها تندم المشلوله دي
عماد بتقولي ايه
جوري بقول ربنا يهنيكم بس أعتبره دا اخر طلب ليا ياعماد
عماد تمام ياجوري
جوري بلهفا الساعه عشره نتعشا سوا
عماد تمام
جوري اوعا تتأخر هاستناك ياعماد
عماد تمام ومشي وراح الشاليه
انجي عماد انت جيت
عماد باابتسامه جميله اه تعالي نطلع علي البحر
انتي مش خرجتي خالص بره الشاليه ياانجي
انجي بفرح ماشي انا بحب البحر اوي وبعدين كملة كلامها باانكسار بس انا هتفرج عليه بس ودا يكفي
عماد بصوت عالي يلاه يلاه تعالي ومتفكرشي كتير ياانجي
انجي خرجت بالكرسي بره علي البحر
انجي الله المنظر تحفه ياعماد
عماد فجأه شال انجي وقال والمياه كمان تعالي
انجي بتعمل ايه يا عماد
عماد ولا حاجه هنزل معاكي البحر بس
ونزل انجي المياه
انجي عااااا هغرق ياعماد
عماد تغرقي وانا معاكي وقعد يضحك وينزل انجي المياه ويغرقها وتطلع وانجي سعيده وكأنها طفل صغير لسه مولود
انجي بساعده اول مره افرح كده من ساعة الحادثه
عماد وانا اول مره احسن اني إنسان طبيعي وعايش زي باقي الناس معاكي بس ياانجي
قعدو في المياه كتير
انجي كافيه كده ياعماد انا تعبت
عماد تمام وبكره هننزل تاني
انجي ان شاءالله
وشال انجي واخدها جوه
انجي بكسوف عماد نزلني انا هدخل لوحدي هات الكرسي
عماد بصوت عالي ياداده عزه
عزه نعم
عماد هاتي الكرسي جوه
عزه بفرح حاضر
عزه ربنا يفرحكم يا رب اول مره اشوف ست انجي مبسوطه كده
عماد انشالله كل ايامها الجايه هتشوفيها فرحان كده ياداده
جوري كانت بتراقب المكان من بعيد
جوري بحقد اول مره ياعماد اشوفك سعيد كده ليا خمس سنين أعرفك معقول العاجزه دي قدرة تعمل اللي مفيش حد عمله قبلها طيب ياانجي دا آخر يوم مع عماد آخر يوم
جوري طلعة الفون الوو الساعه ١٢نفز اللي قولتلك عليه
الشخص تمام وقفل الخط
جوري مش عاوزه غلطه وقفلة
--------في الشركه
سكرتير تيسير
الوو شريف بيه
شريف ايوه
السكرتير في دكتور جه لتيسير بيه وخد وقت طويل وبعدين خرج
وبعدها بنص ساعه تبسير بيه خرج فرحان وقال للسواق وديني شرم الشريخ عند انجي بنتوا
----------في الشاليه
البلطجي جاب جركن بنزين ورش حوالين الشاليه من بره بعدين دخل جوه الشاليه ورش كمان
دور في الاوض كلها لحد ما دخل اوضة انجي دخل جوه الاوضه كانت انجي نايمه بس مولعه نور خفيف في الاوضه رش الاوضه كلها بنزين وفجأه الجركن وقع من ايود غصب عنوا
انجي صحيت ايه دا في ايه
البلطجي واقف
انجي عيونها عليه انت انت مين وعاوز ايه البلطحي انتي خصاره في الموت ياجميل بس يلاه حكم القوي سلام يامزه وولع فجأه في البنزين اللي علي الارض وجري
انجي الحقواااني الحقواني ومش قادره تتحرك من علي السرير والنار في كل مكان حواليها
انجي افتكرت تيلفونها انو تحت المخده
انجي اتصلة علي عماد
انجي يارب يرد
عماد كان مع جوري بيتعشوا سوا
عماد ايه دا دا رقم انجي
جوري انسا اي حاجه ياعماد علشان خاطري انا مسافره بكره خليك معايا
عماد دي اول مره تتصل عليا
جوري علشان خاطري ياعماد
عماد لا انا قلقان اوي مش عارف ليه ورد علي انجي
انجي بدموع عماد الحقني الحقني ياعماد الشاليه بيولع وانا انا مش عارفه اعمل حاجه واغم عليها
عماد انجي انجي الو الو
جوري بخبس في ايه ايه اللي حصل ياعماد
عماد خرج جري علي الشاليه يشوف انجي
😌😌
انتها الفصل
google-playkhamsatmostaqltradent