رواية وجع قلبي بقلم نور الفصل التاسع 9 كامل عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf
رواية وجع قلبي البارت التاسع 9
عزه ست انجي انت بتعمل ايه ياحيوان يامتخلف
رشدي البلطجي انا حيوان شكلك مش هتموتي محروقه زيها بس هتموتي اسرع منها بس مقتواله
وطلع سكينه قتل عزه
عزه اه ووقعت علي الارض قدام اوضة انجي
انجي بتحاول تتحرك ومش عارفه حطط ايدها علي الكرسي وبتحاول تقف علشان كانت النار محوطها من كل إتجاه مسكت الكرسي والسرير جامد وواقفت بس الدخان كان ملا المكان
انجي بصوت عالي الحقوني الحقوني ياداده عزه داده عزه ياعماد الحقني واغم عليها ومش قدرت تكمل
البلطجي خرج وبعد عن المكان وبعدين اتصل بجوري
رشدي الو خلاص ياست جوري كله تمام والشاليه اتحول لكوم رماد
جوري بجد يارشدي
رشدي وجد الجد ياست الكل انا مش خرجت غير لما اتأكد ان الشاليه كله ولع بس البت خصاره في الموت دي فرسه
جوري ماتحترم نفسك اهي غرات في دهيا وانت تعالي خد باقي فلوسك وغور انت كمان مش عاوزه اشوف وشك تاني
رشدي جرا إيه ياست هانم هو انا عملتلك إيه
جوري بقرف ولا حاجه
رشدي بس الإتفاق اتغير انا عاوز ميت لحلول زياده
جوري بااسفاهم بتقول ايه وايه لحلول دا كمان
رشدي لحلول يعني ماني فلوس فلوس ياست هانم
جوري ليه ان شاءالله إحنا اتفقنا علي 150الف جنيه خت منهم 75يبقا خلاص باقي لك 75والموضوع خلاص علي كده
رشدي بس انا قتلة علشانك النهارده
جوري يانهار اسود قتلة قتلة مين
رشدي قتلة الخادمه اللي كانت معها
جوري بتقتلها ليه ياغبي انا قولتلك ولع في المكان وخلاص
رشدي ماهي اللي طلعت في وشئ قال ايه سيب ست انجي ياحيوان انا حيوان ياست جوري
جوري وستين حيوان لا وغبي كمان يعني الشغاله شافتك واتعرفت عليك
رشدي اه
جوري لو مش ماتت هتروح في داهية
رشيدي ما انا قتلتها علشان كده فجأة طلعتي خزتها بسكينه وولعت في المكان وهربت
جوري طيب اتفقنا بس أجمع المبلغ سلام وقفلة الخط في وشه
___عند عماد
عماد ركب العربيه بسرعه وراح علي الشاليه بسرعه وفي نفس الوقت كان تيسر وصل بالعربيه علي الشاليه
عماد بصوت عالي انجي انجي ودخل يجري بس البوليسي والناس منعها من الدخوال
عماد بصوت عالي سبوني مرآتي جه لوحدها سبوني
الكل رافض يدخل عماد جوه لان الشاليه كان والع بالكامل والمطافي شغاله في المكان
تيسير مسك عماد بدون وعي وبصوت عالي بنتي فين ياابن شريف بنتي فين ياعماد سبتها ورحت فين
عماد بدموع مكونتش اعرف ان دا هيحصل ياعمي انا مليش ساعه طالع
تيسير انا امنتك علي بنتي فكرتك هتحافظ عليها بس للاسف طلعت مش قد الوعد
- ملحوظة الرواية كاملة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات)
فلاش باك
تيسير ياعماد ياابني انا عندي مرض خطير وايامي في الدنياه معدودة ومليش غيركم بعد ربنا انت واخويا شريف اءمنكم علي بنتي انجي
عماد .....اكيد ياعمي ربنا يطول في عمرك
تيسير انجي بنتي هي كل دنيتي وكل حياتي عاوزه بعد مااموت تعتبرها امانه عندك وتحافظ عليها زي عيونك
عماد اكيد ياعمي وعد احافظ عليها اكتر من روحي
تيسير كده لو جرتلي اي حاجه اموت وانا مرتاح
عماد بعد الشر عليك ياعمي
تيسير حضن عماد وشريف وخرج علي المحامي كتب الوصيه علشان يأمن حيات بنته
بقلم نور
إنتها الفلاش باك
عماد بصوت عالي انجي
تيسير فين امانتي عندك ياعماد فين
رجال المطافي طلعوا جثه شبه معرقوه من جوه
عماد لا لا مش ممكن تكون انجي
تيسير مسك قلبه واغمي عليه
عماد إسعاف بسرعه بسرعه
الإسعاف كانت موجوده فعلآ في المكان اخدت تيسير بسرعه علي المستشفي
عماد بيحاول يتعرف علي الجثه المحروقه بس مش قادر
الإسعاف اخدو الجثه علي المشرحه
عماد وقع على الأرض وقعد يعيط زي الطفل اللي مامتوا ماتت دلوقتي
وافتكر اول مره شاف فيها انجي واول مره لمسة ايدو لما اتعور واول مره صحي علي صوتها لما كانت نايمه جنبه افتكر دموعهأ لما اول مره جرحها افتكر كل حاجه وبكل وجع صرخ بااعلا صوت ماتسبنشي ياانجي أنا من اموت
جوري جيه تجري من بعيد
عماد حبيبي وجريت تاخد عماد في حضنها
عماد بصوت عالي خليكي مكانك اوعي تقربي هنا
انتي اول واحده جرحتي انجي ابعدي
جوري أنا
عماد ايوه انتي
جوري عماد بس انا بحبك
عماد بصوت عالي وانا بكرهك بكرهك لو مكونتش وافقت على العشا كان زماني دلوقتي انقظت انجي او علي الأقل موت معها
جوري بلهفه بعد الشر عليك
أنا لو جرتلك حاجه يا عماد اقتل نفسي بعدك
عماد حط ايدو علي ودنه مش عاوز أسمع صوتك خالص
جوري في نفسها احسن إنها ماتت وان كان علي عماد بكره ينسها ويرجعلي زي زمان
عماد راح يطمن علي عموا في المستشفى
عماد دكتور عمي كويس
الدكتور دي جلطه بس الحمدلله ان الإسعاف كانت موجوده في المكان جابت تيسير بيه بسرعه والا مكنشي لحقنها
عماد دكتور ممكن أدخل اطمن عليه
الدكتور بعد ساعه يكون فاق
عماد ماشي
دكتور من المشرحه
عماد بيه ممكن تيجي تتعرف علي الجثه
عماد مقدرشي
الدكتور لذم علشان يتم دفن الجثه
عماد انا مقدرشي اشوفها لو طلعت انجي مراتي انا ممكن اموت فيها
الدكتور انا اسف حضرتك لذم تتعرف علي الجثه
عماد دخل جوه المشرحه
الدكتور طلع الجثه من التلاجه الجثه كانت متغطيه
عماد لحظ ان جسمها عريض وطويله قبل ما الدكتور يكشف الجثه
عماد بفرح دي مش انجي يادكتور انجي نحيفه وقصيره
الدكتور هي مدام حضرتك
عماد اه
الدكتور طب المدام عندها كام سنه
عماد اربعه وعشرين سنه
الدكتور تبقا مش المدام لان دي عندها حوالي خمسه وأربعين سنه
عماد دي تبقا عزه اكيد
عماد بتفكير طب انجي فين
الدكتور للاسف ممكن تكون لسه جوه الشاليه لان الجثه دي كانت علي السلم وبعد التشريح اتضح انها اتقتلة بسلاح ابيض قبل الحريق
عماد ازاي دا يعني الحريق كان مقصود
الدكتور دي مش شغلتي بس اكيد القاتل حاول يداري الجريمه بالحريق
عماد اتصل باابوه شريف
عماد بابا الحقني
شريف بلهفه في اي
عماد حكا لابوه كل حاجه في التليفون
شريف اقفل انا جاي
شريف بجنون الو احجزلي طايره خاص بسرعه
السكرتير حاضر
شريف زي المجنون تيسير في العنايه المركزه وانجي اكيد ماتت في الشاليه لانها عاجزه ومش هتقدر تتحرك وعزه طلعت تجري وماتت علي السلم
فلوس تيسير كلها هتروح للايتام والمعوقين دا لا يمكن يحصل لو كان غير الوصيه اول ماعرف الخبر وانو ساليم كان عماد وارث كل حاجه زي ماخطط بس للاسف تيسير ديمن ماشي عكس دماغي ديمن ديمن وخبط علي المكتب، خرج
____ عند جوري
جوري بكره تروق ياعماد وترجعي المهم ان انجي ماتت وبعدين كل حاجه تتحل وضحكة ضحكت انتصار
______ عند عماد
عماد لسه في المستشفي تليفونه رن
عماد الوو
زين انت فين ياعماد وتيلفونك مغلق يا مشغول بحاول اوصلك من امبارح مش عارف
عماد بصوت ضعيف وحزين الشاليه اتحرق وانجي فيه يازين
زين بصوت مديق انجي معايا ياعماد
عماد مش مصدقه بتقول ايه يا زين معاك معاك ازاي
زين انا كونت جاي علشان اقولك ان عرفنا من كاميرات مراقبة الطرق اللي اعتدا علي مدام انجي
فجأة شوفت الشاليه بيولع ومدام انجي بتقول الحقوني طلعت علي الصوت وبعدين الصوت اختفا وانا طالع لقيت عزه علي السلم غرقانه في دمها وبتشاور علي اوضه وبتقلي انقز انجي
دخلة الاوضه بسرعه لقيت مدام انجي واقعه على الأرض ومغم عليها شلتها وخرجت بره بس كانت عزه خلاص ماتت اختها وجريت علي المستشفي
عماد بلهفه ألحمدلله زين ابعتلي الموقع بسرعه
زين تمام وبعت الموقع
عماد طلع جري عليها ومكنشي مصدق ان انجي موجوده وعايشه
عماد جري علي المستشفي بسرعه علشان يشوف انجي ويطن عليها