Ads by Google X

رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الحادي عشر 11

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الحادي عشر 11 بقلم نونو

رواية احببت صاحبة القهوة كاملة

احببت صاحبة القهوة البارت الحادي عشر 11

وعد اخدوها البيت وفاقت وطمنتهم عليها وبعدين نامت وفضلت تحلم بكريم وفجاه قامت تصرخ امها كانت قاعده جمبها حضنتها وفضلت تهدي فيها وقالت انا مش هارتاح لزم اطمن عليه جابت الفون بتاعها ورنت علي فيروز
فيروز الو ي وعد فينك
وعد ازيك يا فيروز كريم عامل اي دالواقتي
فيروز وعد ايه اللي حصل ي وعد احكيلي ورحتي فين
وعد بعياط بالله عليكي ردي عليا الاول كريم عامل اي طمنيني عليه
فيروز كريم حالته الصحية مضمره كل لما يفوق يقول كلام غريب ما تسبينيش ي وعد انا عارف انو في حاجه وكلام كتير وما حدش عارف حاجه احكيلي ي وعد ايه اللي حصل
وعد أنا سبت كريم وعيطت
فيروز ازاي انتو بتحبو بعض لي عملتي كده ي وعد
وعد ما قدرتش ترد وقفلت الفون خالص واترمت في حضن امها ومش قادرة تتكلم من كتر العياط
حازم هاا ي فيروز ايه اللي حصل وقلتلك اي
فيروز حاكتله اللي وعد قالته وأنها قفلت في وشها
حازم وعد بتحب كريم بس في حاجه خلتها تعمل كده وده اكيد غصب عنها ولزم نعرف السبب
فيروز فعلا في حاجه 
حازم تعالى دالواقتي نطلع عند كريم نطمن عليه
طلعو لقو مني قاعده بتعيط علي الحالة اللي وصلها كريم بسببها مش مصدقه انها دمرت ابنها الوحيد تعمل فيه كده وخايفه ليعرف الحقيقة ويكرهاا ومصطفى قاعد بيدعيله 
وساندي قاعده بتتكلم في الفون 
فيروز دخلت عند كريم بقاله يومين كده دخلت لقيته عمال يقول وعد أنا بحبك ما تسبنيش ي وعد أنا من غيرك اموووت عارف انك بتكدبي وفي حاجه ده كله وهو نايم ودموعه بتنزل فيروز ما قدرتش تتكلم فضلت تعيط هي كمان حازم كان واقف جمبها اخدها في حضنه وفضل يهدي فيها ويقلها ما تقلقيش كل حاجه هاتتحل 
طلعو قعدو  بعد شويه كريم فاق لقي نفسه في المستشفى 
وافتكر كل حاجه حصلت  وبصوت عالي قال وعدددددد 
وحط ايده علي راسه ودموعه مغرقه وشه الكل دخل امه جت جمبه اهدي ي حبيبي وفيروز اهدا ي كريم 
كريم وعد فين قلولي وعد راحت فين معقول استغنت عني بسهوله كده لا وعد بتحبني اكيد في حاجه حصلت خلتها تقول كده ساندي قالت لو بتحبك ما كنتش بعدت عنك 
كريم انتي تسكتي خالص مش عايز اسمع صوتك وبعدين انتي ايه اللي جابك هنا 
ساندي دي جزاتي اني بحبك وعملت نفسها بتعيط 
مني اهدي ي بنتي كريم مش قصده
كريم هو في أي ي بنت الناس قلتلك اني مش بحبك اطلعي بقا من حياتي 
ساندي طلعت بره الاوضه وهي بتنفخ من الغيظ وبتقول اعمل اي دالواقتي في المصيبه دي رنت علي خالد 
خالد الو ازيك ي نونو
ساندي حكتله اللي حصل 
خالد انتي غبيه انا غلطان اصلا اني افتكرتك ذكيه وممكن توقعيه 
ساندي اعملك اي يعني هو ما بيحبنيش بصراحه وأنا كمان مش بطيقه بس  عملت كل ده علشان خاطرك وانت بعد كل ده تقولي كده شكرا ي خالد سلام وقفلت ومشيت 
وما خدتش بالها من اللي واقف مصدوم من كلامها وسمع كل حاجه واتصدم اكتر لما سمع اسم خالد 
حازم خالد معقول هو اللي عمل كل ده واي رجعه تاني وياتري ناوي على اي أنا لزم اعرف كل حاجه وساندي الغبيه فكره انه بيحبها 
نروح عند وعد قامت من النوم عنيها كانت ورمه من كتر العياط وماكنتش قادرة تقف قامت بصعوبة ودخلت اخدت شور وطلعت غيرت وصلت وهي سجده فضلت تدعي وتعيط وبعدين خلصت صلاه ونزلت لقت امها وأخوها قاعدين  نزلت قعدت جمبهم وقالت بهزار علشان عرفه انهم خايفين عليها الله ريحت الاكل تجنن صحتني من النوم
طبعاً امها وأخوها عارفين هي بتعمل كده لي 
ساجد بهزار بردو طبعا ي بنتي ده اكل سومه ليه طعم وريحه مختلفه 
ساميه بتتريقو عليا ي بهوات 
ساجد ضحك ووعد ابتسمت عكس النار اللي جواها وقالت لا طبعا ي ماما 
عند كريم كان قاعد لوحده في الاوضه وبيفتكر كل حاجه وعمال يقول لي كده ي وعد لي تعملي فيا كده انا حبيتك حبيتك اووووي ي وعد وفضل يعيط وماخدش باله من اللي قاعد جمبه وحط ايده عليه كان حازم وقال ماتقلقش ي صحبي وعد بتحبك واكيد في حاجه حصلت خلتها تقول كده
كريم أنا متأكد من كده بس لي تسبني لو كانت قالتلي كنت اتصرفت وما كانتش تبعد عني كده 
حازم اهد ي كريم فين انا كريم الشرقاوي وضحك 
كريم انتهي بغياب روحه ي حازم
وعدي كذا يوم علي ابطلنا
كريم طلع من المستشفى ورواح امه .طلعت جري عليه وحضنته وفضلت تعيط وتقوله وحشتني ي كريم 
وابوه وحشتنا ي ابني 
كريم انتو كمان وكان باين في عنيه الحزن
امه ضمرها فاق وقررت ترجع وعد ليه علشان حست ابنها بيضيع منها كان كل همها الفلوس 
دخل كريم اوضته واخد تليفونه وجرب يرن علي وعد 
الفون بتاعها كان مقفول رمي الفون بتاعه ونام علي السرير من كتر التفكير والتعب نام 
عند وعد كانت قاعده بتهزر مع امها  وتضحك
امها انتي بتعملي كده لي ي بنتي
وعد ازاي ي ماما
اللي انتي فيه دالواقتي ي وعد 
وعد زي ما تكون كانت مستنيه كده من زمان اتفتحت في العياط  وفضلت تقول انا تعبانه بجد تعبانه اوووي ي ماما 
امها عارفه ي بنتي واخدتها في حضنها 
وعد نفسي اشوفه ي ماما  واحكيله كل حاجه بس مش هايسمحني أنا عارفة اللي عمالته فيه مش قليل ي ماما 
امها اهدي ي وعد اهدي ي بنتي 
عند مني كلمت ساندي واتقبلو 
راحت ساندي ومني اتقبلو 
ساندي ازيك يا طنط وحشاني عجبك طريقة كريم معايا 
مني بصراحه انا جايه اكلمك في الموضوع ده ي بنتي
ساندي هاا هاتسعديني ي طنط 
مني بصي ي ساندي انا اكتشفت أن كريم بيحب وعد جداا وهو ي بنتي مش بيحبك وبصراحة أنا مش هاقدر اشوف ابني بيضيع من ايدي وانا اكون السبب وبعدين البنت هيا كمان بتحبه 
ساندي افهم اي من كلامك ي طنط انك خلاص لغيتي كل اتفاقنا 
مني سامحيني ي بنتي بس مش هقدر اعمل حاجه لزم ارجع وعد ليه تاني
ساندي تمام وأنا هاعرف كريم كل حاجه ي طنط مهو أنا م اعملش كل ده وفي الاخر تقولي كده 
مني انتي فكراني هخاف منك انتي ولا اي تبقي غلطانه 
مني سابتها ومشيت وبتفكر تعترف لكريم بكل حاجه 
ساندي رنت علي خالد وحكاتله اللي حصل خالد بصي مش عايز اشوف وشك تاني 
ساندي ازاي يعني 
خالد اوعي تكوني فكره اني حبيتك تبقي غلطانه ي ساندي ده كله علشان اوصل لكريم وانتي كنتي الطعم ودالواتي اتقطع سلام ي قطه
ساندي اتصدمت ما كنتش فاكره أن كلام حازم صح
استوووووب
google-playkhamsatmostaqltradent