رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نونو
احببت صاحبة القهوة البارت الثاني عشر 12
ساندي رنت علي خالد وحكاتله اللي حصل خالد بصي مش عايز اشوف وشك تاني
ساندي ازاي يعني
خالد اوعي تكوني فكره اني حبيتك تبقي غلطانه ي ساندي ده كله علشان اوصل لكريم وانتي كنتي الطعم ودالواتي اتقطع سلام ي قطه
ساندي اتصدمت ما كنتش فاكره أن كلام حازم صح
فلاش باك
بعد لما ساندي خلصت المكالمه مع خالد في المستشفى
طبعا حازم سمع كل حاجه وهو عارف ان خالد مش بيحب ساندي هو بيعمل كل ده علشان يوصل لكريم وينتقم منه
ساندي طلعت حازم طلع وراها وقال ساندي ي ساندي
ساندي وقفت حازم عايز اي أنت كمان مش كفايه اللي صاحبك قاله
حازم لا أنا عايزك في موضوع تاني
ساندي خير
حازم خالد مش بيحبك هو بيضحك عليكي علشان يوصل لكريم وينتقم منه بس انما انتي مش فارقه معاه ابدا
ساندي ب ارتباك واضح عليها حاولت تخفيه خالد مين
حازم خالد اللي كنتي بتكلميه ما تحاوليش تكدبي لاني سماعتك وممكن اقول لكريم دالواقتي واعرف الكل علي حيققتك ي ساندي بس هاسيبك تعرفي لوحدك وتعرفي انه كداب ومش بيحبك
ساندي مع اني مش عارفه بتتكلم عن اي بس شكرا
حازم اتمني تفوقي وما تخسريش نفسك ي ساندي
ساندي افتكرت كل كلامه وعرفت انه صح وقررت تنتقم من خالد وتوصله لحبل المشنقه برجله
رنت علي حازم
حازم الو ازيك ي ساندي
ساندي ازيك ي حازم ممكن نتقابل
حازم تمام فين
اتفقوا على مكان
حازم تمام نص ساعة واكون عندك
ساندي تمام
نروح مكان تاني عند كريم كان نايم وبيفتكر وعد
امه كانت جمبه فضل يقول وعد انتي فين تعالي ما تسبينيش ي وعد
امه حست بالذنب جامد علشانه وقررت تعترف لفيروز علشان تساعدها
نزلت لفيروز لقيتها قاعده مسكه الفون قالت فيروز عايزه اتكلم معاكي
فيروز تعالي ي ماما
مني بصي ي فيروز عايزه اقول حاجه بس أنا ندمانه اوووي علي اللي عملته
فيروز قولي ي ماما
مني حكتلها كل حاجه حصلت وان هي اللي مشت وعد وهددتها ب اخوها ي فيروز أنا ندمانه اوووي
فيروز إزاي ي ماما تعملي كده ازاي تعملي كده في كريم وانتي عارفه انه بيحبها قد اي عجبك الحاله اللي هوه فيها دالواقتي
امها والله ندمانه وفضلت تعيط
وده كله ما شفوش اللي سمع كل كلامه قالوها وعيونه مطلعه شرار
كريم بصوت عالي ايه اللي انا سمعته ده ي ماما
مني كريم افهمني بس
كريم افهم اي انتي خليتي فيها كلام ي ماما ودموعه نزلت وقال حرام عليكي لي عملتي فيا كده وانتي عارفه اني بحبها لي خلتيني كنت هاكرها لي وقرب منها وقال انسي أنو ليكي ابن بعد النهارده انسي ي مني هانم
مني اتصدمت ما كنتش متخيله أن يجي يوم كريم يقولها كده
فيروز اهدي ي كريم ما ينفعش كده انت تعبان ما ينفعش ي حبيبي وبعدين اي الكلام اللي انت قلته ده
كريم سبيني ي فيروز ما فيش ام بتعمل كده ي فيروز مافيش
وسابهم وطلع
مني اغمي عليها فيروز فضلت تفوق فيها
مني فاقت و قالت كريم ما تسبنيش ي كريم
فيروز تستهلي ي ماما انتي اللي عملتي كل ده انتي اللي وصلتيه انه يعمل كده تقدري تقوليلي استفدتي ايه
مني فيروز انا مش طايقه نفسي ابني بيضيع مني
فيروز ما تقلقيش يآرب يلقي وعد لو لقاها هايرجعلك
مني واي خلكي متاكده كده
فيروز علشان وعد طيبه مش هاتستحمل تشوفه بعيد عنك
مني يارب ي وعد ي رب
نروح عند كريم طلع مش عارف يروح فين ولا يعمل اي ركب عربيته وراح المكان اللي بيحبه ووقف قدام البحر وقال بصوت عالي وعدددددد وبعدين وقع على الارض وفضل يقول لي كده لي كده
فيروز رنت علي حازم وحاكتله كل اللي حصل
حازم هو فين دالواقتي
فيروز مش عارفه ي حازم ومش عارفه اوصله خالص
حازم ما تقلقيش عرفت هو فين وهاروح ليه دالواقتي
فيروز يبقا طمني عليه
حازم تمام
حازم طبعا عارف هو فين راح علي الكافيه اللي ع البحر لقي كريم قاعد قدام البحر قرب منه وقعد جمبه وقال واخرتها اي ناوي تعمل اي ي صحبي
كريم مش عارف هالقيها فين ومااعرفش عنها حاجه ولا عن قرايبها مش عارف
حازم ما تقلقش انا هاجبهالك
كريم بجد ي حازم انت عارف مكانها
حازم لا بس هاندور عليها مع بعض وهانلقيها
عند وعد كانت قاعده قدام بتهم ودموعها نزله وعماله تفتكر كل حاجه حصلت لقيت مرات عمها بتقول بمكر
مالك ي بتي ع تبكي لي
وعد هاا ولا حاجه ي مرات عمي تعبانه شويه
وفاء عليا اني ي بتي بجيتي بتخبي عليا
وعد عرفه طبعها قالت بزهق مافيش ي مرات عمي مافيش
وفاء وبتعلي صوتك عليا كمان لا انتي عيارك فلت ي بت ابراهيم
وعد بالله عليكي سبيني في حالي
جت ساميه مالك ي وعد في اي ي بنتي
وفاء بتك بتزعق فيني علشان بسالها مالك
ساميه معلش ي وفاء هي بس تعبانه شويه
وفاء طيب ي اختي
وعد طلعت اوضتها وفضلت تعيط جامد وتدعي أن كريم يعرف الحقيقة وكانت بتعيط بحرقه
ساجد شافها وقرر انه لزم ينهي العذاب ده
عند حازم وكريم
حازم حكاه لكريم كل حاجه حصلت معاه هو وساندي
وإن ساندي رنت عليه وقابلها وقالت اي
فلاش باك
ازيك ي حازم
حازم تمام ي ساندي انتي عامله ايه وطلبتي تشوفيني ليه
ساندي كان معاك حق خالد مش بيحبني وحاكتله اللي خالد قاله
حازم وناويه تعملي اي
ساندي ناويه انتقم منه علي قد ما حبيته علي قد ما كرهته دالواقتي
حازم تمام اي الخطه وقال لكريم كل حاجه
كريم يعني خالد هو اللي ورا الحدثه
حازم اه
كريم ابن ****
حازم اهدي ي صحبي مش كده اهم حاجه دالواقتي ندور على وعد
كريم معاك حق
ولسا هايمشو وقفو علي رن فون كريم
كريم الو وهنا كريم اتصدم
استووب يتبع الفصل 13 اضغط هنا