رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الثالث عشر 13 بقلم نونو
احببت صاحبة القهوة البارت الثالث عشر 13
فلاش باك
ازيك ي حازم
حازم تمام ي ساندي انتي عامله ايه وطلبتي تشوفيني ليه
ساندي كان معاك حق خالد مش بيحبني وحاكتله اللي خالد قاله
حازم وناويه تعملي اي
ساندي ناويه انتقم منه علي قد ما حبيته علي قد ما كرهته دالواقتي
حازم تمام اي الخطه وقال لكريم كل حاجه
كريم يعني خالد هو اللي ورا الحدثه
حازم اه
كريم ابن ***
حازم اهدي ي صحبي مش كده اهم حاجه دالواقتي ندور على وعد
كريم معاك حق
ولسا هايمشو وقفو علي رن فون كريم
كريم الو وهنا كريم اتصدم
كريم ساجد انتو فين ووعد فين قول
ساجد اهدي ي كريم وانا هاقول كل حاجه
كريم قعد على الارض وقال عايزني أهدي ازاي وروحي مش فيا ي ساجد
ساجد قال لكريم كل حاجه حصلت
كريم تعرف المشكله اني لسا عارف لو وعد قالتلي وقتها ما كنش كل ده حصل بس قلي انتو فين ووعد فين ريحني ي ساجد
ساجد احنا في الصعيد وقاله فين بالظبط
كريم انا جاي في الطريق بس ما تقلهاش حاجه فاهم
ساجد تمام
وقفلو مع بعض
حازم اخيرا لقيتها ي صحبي
كريم يلا ي حازم مش عايز اضيع وقت اكتر من كده كفايه اللي فات
حازم طيب بس مش هاتطمن اهلاك كلهم قلقنين عليك وامك اكتر
كريم ما تقلش امي دي تاني مافيش ام تعمل اللي هي عملته
حازم بس ي كريم
كريم امك لو عملت فيك اللي اتعمل فيا لو بعدت عنك الانسانه اللي عشقتها ودمرتك هتعمل ايه
حازم هاسمحها بردو علشان دي امي وكفايه أنها اعترفت أنها غلطت ي كريم
كريم اشوف وعد الاول وبعدين افكر في الموضوع ده بعدين
حازم اللي تشوفه ي صحبي
ركبوا مع بعض وراحو علي الصعيد
حازم فتح تلفونه جته رساله من فيروز
بعدين طمنها علي كريم وعرفها هما رايحين على فين
فيروز فرحت قوووي وقالت طيب تمام
حازم قفل معاها وكلم كريم تفتكر هاترضي ترجع معانا
كريم مش بمزاجها هاتيجي غصب عنها عارف ي حازم كنت فاكر كل اللي حصل في المستشفى ده تخيلات بس كان حقيقة حسيت بيها وهي جمبي لما قالت ما تسبنيش
وقالت انه غصب عنها لما فقت وما لقتهاش فكرت نفسي كنت بتخيل
حازم هون على نفسك ي صحبي اكيد كله خير
كريم ي رب
نسبهم بقا ونروح عند ساندي
لازم تنفذ الخطه رنت على خالد
خالد خير عايزه اي
ساندي ما وحشتكش معقول
خالد لا ما وحشتنيش اخلصي وقولي عايزه اي
ساندي حبيت اطمن عليك علشان وحشتني وكنت عايزه اقولك حاجه بس بما انك مش حابب ف سلام
خالد استني بس حاجه اي اللي عايزه تقوليها
ساندي خلاص مش مهم وانت كمان ما بقتش بتحبني
خالد مين اللي قال كده أنا بحبك بس إللي حصل قلب كل مخططاتي
ساندي بفرحه مصطنعه بجد ي خالد لسا بتحبني
خالد طبعا ي قلبي بحبك قولي بقا ايه اللي حصل
ساندي علشان توقعه في الكلام قالت أنت كنت ناوي تعمل اي في كريم وانا هاقولك علي خطه دمار ليه
خالد مانتي عارفه كل حاجه بس ما علينا هاقولك
كريم ده حسابه معايا تقيل ولازم اندمه علي كل حاجه عملها معايا مااعرفش ازاي عاش بعد الحدثه اللي عملها مع اني كنت موصي انها تنهي حياته بس الغبي اللي نفذ سابه عايش قال ايه فكرته مات
ساندي ما تقلقش هو دالوقتي بيدور على حبيبت القلب وانا محضره حتت موفجاه انما اي دمار
خالد اي هيا
ساندي كله في وقته حلو
خالد طيب قولي
ساندي ما تقلقش ي حبيبي هاتعرف كل حاجه
خالد طيب أنا اهو هاستني
ساندي طيب عايز حاجه ي حبيبي
خالد سلمتك ي قمر
ساندي واسلام هاا ايه رايك
اسلام تمام التسجيل ده يوديه في داهيه واحلي حاجه انو الحكومه وفقت عليه بس تصدقي ي ساندي خالد ده طلع غبي اوووي
ساندي عارفه تعرف علي قد ما حبيته علي قد ماكرهته كرهته اوووي كنت هاضيع كل حاجه علشانه
اسلام مافيش حاجه هاتضيع ي ساندي وبصلها بحب
استوووووب
مين اسلام اسلام بقا ده قريب ساندي وبيحبها من ايام الطفوله شعره اسود عيون سوده ورموش طويله جسم رياضي طول بعرض قمر الصراحه
نرجع لموضعنا
ساندي اي ي اسلام مالك
اسلام ما ردش
ساندي انت ي ابني مالك وخبطته في كتفه
اسلام اي ي حجه مالك
ساندي انت اللي سرحان في اي
اسلام ولا حاجه يلا نمشي نروح نعتذر من الكل
ساندي يلا
نروح عند وعد قاعدة سرحانه
دخل ساجد قعد جمب وعد وقال القمر سرحان في اي
وعد انتبهت علي صوته ومسحت دمعه نزلت من عنيها وقالت قمر مره واحده
ساجد واحلي من القمر كمان
وعد ضحكت وقالت الله يجبر بخاطرك ي اخويا
ساجد قال سامحيني ي وعد
وعد بعدم فهم اسامحك على اي ي استاذ
ساجد على كل حاجه حصلت وهاتحصل
وعد مع اني مش فاهمه حاجه بس ماشي
ساجد حضنها وقال في سره هاتعرفي كل حاجه في وقتها ي قلبي مش هاسمح انك تضيعي نفسك علشاني ي وعد
وبعد شويه كريم رن على ساجد وقال أنا في البلاد وعد فين
ساجد انت مش هاتيجي البيت وعد مش هاتستحمل تشوفك
كريم وأنا مش هاصبر اكتر من كده وقال بزعيق أنا لازم اشوفها دالوقتي
ساجد هي هاتطلع دالوقتي تتمشي ووصفله المكان وقال يتقبلوا هناك واتفقوا
كريم ماشي يا ساجد أنا مستني اهو
وعد طلعت راحت منتزه قريب بتحب تروح هناك كتير علشان بترتاح راحت وقعدت وفجأة لقيت واحد جاي من بعيد فجاه قلبها دق جامد وبعدين وقف قدامها
وعد قامت لفت وشها وقالت أنا مش هاخلاص بقا من التخيلات دي ي ربي وقالت يارب انساه يا رب انساه
كريم اولا دي مش تخيلات ثانياً ما كنتش عارف انك بتحبيني كده
وعد فتحت عينيها من الصدمه وقالت مش معقول ده حقيقة لفت وشها والدموع مغرقاه وقالت انت عايز ايه وايه اللي جابك وبعدين أنا بكرهك ما حدش قال اني بحبك وعرفت مكاني ازاي ابعد عني بقا
كريم قرب منها ومسك ايدها وقال مش مجبره تكملي كدب أنا مسامحك ومش هابعد عنك ابدا لا ني واثق فيكي اكتر من نفسي وعرفت كل حاجه وعرفت مين هددك ومش هابعد حتي لو انتي طلبتي وهاخدك معايا بمزاجك او غصب عنك وجمد على ايدها وقال فاهمه ي وعدي
وعد اترمت في حضنه وفضلت تعيط جامد وتقول ما تسبنيش اوعي تبعد عني
كريم اخدها وقعدو جمب الورد وقال مااقدرش ابعد عن روحي وانتي روحي ي وعد وبعد شويه وقت اخدها وراح عند عمها
ساجد كان مجهز كل حاجه والكل كان فرحان الا وفاء وابنها وتقول لمنصور ازاي ده يحصل ي منصور
منصور وفاء مالكيش صالح ي وفاء ومش عايز اي تدخل منك فاهمه بزعيق
وفاء حاضر ي اخوي
طلعو وقعدو مستنينهم وحازم مبلغ فيروز وامها بكل حاجه وامه فرحانه اوووي وفيروز كمان واتفق معاهم لما يجو هايفتح الفون بتاعه علشان يسمعو كل حاجه
وعرف الكل
عند وعد وكريم كانو مروحين بعدين وعد قالت ثانيه واحده
كريم وقف اي تاني ي بنتي
وعد انت عرفت ازاي اللي حصل
كريم حاضر هاريحك وحكالها اللي حصل في البيت وأن امه اعترفت ووعد مصدومه من اللي بتسمعه وبعدين حكاله أن ساجد كلمه وقاله علي مكانهم
وعد فتحت بقها وقالت يعني ساجد كان بيقولي كده الصبح علشان كان خايف ازعل ما يعرفش انه رجعالي روحى تأني وبعدين انت ازاي تزعق لمامتك وتقول كده ليها
كريم استغرب وقال انتي اللي بتقولي كده ي وعد انتي بعد كل اللي حصل
وعد ايون ما ينفعش تعمل كده فيها وبعدين هي كانت خايفه عليك وده حقها
كريم سيبك منها دالوقتي
وعد لا لما ترجع لازم تصالحها
كريم انت تؤمر ي فندم
وعد ابتسمت بخجل
كريم اي ده معقول اللي أنا شايفه ده
وعد في اي
كريم شايف طمطمايه قدامي
وعد اتلم ي كريم وخبطته في كتفه
كريم اه ي مجنونه
وعد بخضه ايه اللي حصل أنا وجعتك
كريم ي ريت تيجي علي قد كده وضحك
وعد انت يلا انت مجنون علي فكرة
كريم مجنون بيكي
وعد طيب امشي ي اخويا
وبعدين ضحكو هما الا تنين
وصلو بيت عمها
وعد اتصدمت من اللي شافته
استوووووب يتبع الفصل 14 اضغط هنا