Ads by Google X

رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الأخير

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صاحبة القهوة الفصل الخامس عشر 15 والأخير بقلم نونو

رواية احببت صاحبة القهوة كاملة

احببت صاحبة القهوة البارت الأخير

اما ساندي واسلام 
اسلام كان سرحان فيها 
ساندي في اي ي عم
اسلام سرحان فيكي وانتي زي القمر كده 
ساندي اتلم ي اسلام 
اسلام حاضر 
ساندي بدأت تحس انها بتحب اسلام بس مستنيه هو يعترف 
عدي كذا يوم وكلهم عايشين في سعاده وفرح 
وكريم معيش وعد احلي ايام عمرها وحازم وفيروز كذالك
نبطل نق بقا شويه ونسيب الناس في حالها 😂
وجه اليوم المنتظر علي الجميع 
كريم طول الليل سهران هو وحازم علي البحر ولقو الوقت اتاخر روحوا 
وعد وفيروز كانو بردو سهرانين وساندي معاهم بس علشان كانو وبيجهزو كل حاجه 
الوقت اتاخر نامو من كتر التعب 
جه يوم الفرح 
البنات كانو نايمين 
ساميه ومني كانو بيجهزو كل حاجه وكانو فرحنين ويضحكو ويهزرو
ساميه طلعت تصحي البنات علشان يلحقوا يجهزو 
وعد فيروز ساندي قومو يلا ي بنات اتاخرتو 
وعد وفيروز بصوت واحد اعاااااا 
ساندي قامت مخضوضه في اي في اي
البنات ضحكو عليها وقالو اتاخرنا
ساندي ضربتهم وقالت والله مجانين والله 
قامو كلهم غيرو ونزلو راحو علي الكوافير كان محجوز كله علشان البنات بس 
عند الشباب كانو نايمين ومش قادرين يقوموا 
وعد رنت على كريم 
كريم رد وهو نايم الو
وعد الله الله حضرتك لسا نايم ي استاذ الساعه ٢يلا قوم 
كريم نط من علي السرير ايه معقول 
حازم اتخض هو كمان وقام بص في الفون بتاعه لقي الساعه ٢ يعني ي دوب يلحقوا يجهزو
قفل كريم معاها ونزل  فطر وقعد مع اهله شويه وبعدين راح هو وحازم واسلام وساجد علشان يجهزو 
وعدي الوقت وجه الوقت المنتظر
راحو الشباب الكوافير ياخدو البنات الشباب كانو طالعين زي القمرات بجد شياكه وجمال ايه مايتوصفش
طلعو خدوهم البنات كان منظرهم يسحر بجد كانو شبه الملايكه في طلتهم 
الشباب اتسحرو منهم كريم قرب من وعد وباس رأسها وقال اخيرا كلها دقائق وتبقي ليا طول العمر 
وعد هزت راسها ودموعها نزلت 
ما كنتش مصدقه أن اللحظه دي ممكن تيجي عليها بعد كل اللي حصل بنهم 
كريم مسح دموعها وقال دوال مش عايز اشوفهم تاني ابدااا فاهمه
وعد فاهمه
وقال يلا بينا
حازم راح اخد فيروز كانت قمر بجد  حازم معقول قمري معايا النهارده 
فيروز بكسوف اه ي أخويا صدق
حازم اخويا بت اوعي تكوني قلبتي وانا مش عارف
وضحكو واخدها ونزل
اسلام طلع اخد ساندي واول ماشفها اتصدم ووقال اي القمر ده
ساندي بغرور مصطنع طول عمري قمر
اسلام اكيد ي جمررر
ساندي اتكسفت 
اسلام اي ده لالا ساندي بتتكسف اديلو بقا
ساندي انت بارد اصلا 
اسلام مسك ايدها ونزل ركب عربيته وراح وراء العرسان 
راحو عملو سيشن 
وبعدين راحو علي القاعه كانت تجنن 
المأذون والمعازيم والكل كان موجود وعم وعد ومراته وعياله بصراحه كانت لمه تجنن وفرحه ما تتوصفش
كريم مسك ايد وعد وحازم ايد فيروز ودخلوا الكل كان فرحان والاغاني اشتغلت والتهانيات
راحو قعدو علشان يكتبو الكتاب 
المأذون قال لكريم موافق كريم 
كريم اكيد موافق ووعد وأنا كمان موافقة
وحازم وأنا كمان فيروز ضحكت وأنا كمان
الكل ضحك على طريقتهم
وخلصو وقامو كلهم رقصو سلو وطول الوقت الضحكه مافرقتش وشهم 
اسلام اخد المايك وقال بعد ازنكم ي جماعه عايز أقول حاجه طبعا الشباب كانو عارفين عايز يقول اي
اسلام ساندي أنا بحبك بحبك من زمان اوووي ي ساندي 
وقعد علي نص رجل ووقال تقبلي تتجوزيني 
البنات بصولها وضحكو علشان توافق 
ساندي هزت راسها وقالت موافقه 
اسلام شالها وماكنش مصدق نفسه وكانو فرحنين جدااا 
والكل فرح لهم الفرحه بقت اتنين
وعدي اليوم وكان احلي يوم في حياتهم
وبعد خمس سنوات
كنزي بت ي كنزي 
نعم ي ماما 
وعد تعالي هنا مش قادره اجري وراكي 
كنزي ماليش دعوه مش لبسه ده
وعد هاتلبسيه يعني هاتلبسيه ي كنزي
كنزي لا أنا حره
وعد نعم ي اختي مين اللي علمك الكلام ده
كنزي بابا
وعد كريم ي كررررريم
كريم اي ي وعد صوتك جايب اخر البيت 
وعد تعالي شوف كنزي هانم بتقول ايه 
كريم شال كنزي وقال ايه ي كوكي مزعله ماما لي 
كنزي عايزه تلبسني ده 
وعد والله يعني ماقولتيش حاجه 
كنزي تؤتؤ 
وعد والله 
كريم خلاص يا قلبي ما تديقيش كنزي هاتلبسه مش كده ي كوكي وغمزلها 
كنزي حاضر ي بابي
وعد أنا هاتشل قال اي حاضر ي بابي وأنا تقولي أنا حره 
ساميه ومني خلاص ي قلبي ما تتعصبيش علشان اللي في بطنك
كريم والله بقول كده ي ماما وبعدين وعد بقت عصبيه قوووي 
وعد والله أنت كمان ي كريم 
وهنا دخل حازم وفيروز ومعاهم ادم ابنهم قد كنزي 
اي ي جماعه صوتكو عالي ليه 
وعد حكتلهم اللي حصل 
فصلو ضحك 
وعد بغيظ  بتضحكو عليا ماشي
كريم قام حضنها وقال ما حدش يقدر ي قلبي 
وبعدين وعد صرخت اعاااااا
 كريم بخضه في اي 
وعد بولاد الحقني بولاد
 كريم ازاي 
 ‏وعد ازاي اي ما تجننيش أنا هموت انت السبب انت ساميه ومني اهدي ي وعد اهدي ي حببتي 
 ‏كريم جهز العربيه ونزل بسرعه بيها اخدها وراحوا علي المستشفى 
دخلت وعد العمليات 
وكريم واقف بره عمال يدعيلها 
حازم قرب منه وقال اهدي ي عم هاتكون بخير هي اول مره يعني
كريم لا بس خايف عليها اوووي ي حازم
حازم ما تقلقش 
وبعد شويه طلعت الممرضة ومعاها البيبي وقالت الف مبروك ولاد زي القمر 
كريم حضنه وقال وعد عامله ايه
الممرضة بخير دقايق وهاتتطلع 
كريم تمام 
بعد شويه وعد طلعت 
كريم راح جمبها وقال حمدالله على سلامتك يا قلبي
وعد الله يسلمك ي حبيبي 
كريم ولإد زي القمر 
وعد يعني حضرتك هاتسمي ادهم
كريم ايون اي مش عجبك 🤨
وعد لا طبعا ازاي  يا قلبي حلو بردو 
حضنها جامد وقال بعشقك ي وعدي 
وعد وأنا كمان 
كريم ربنا ما يحرمني من وجودك في حياتي
وعد ولا يحرمني منك❤️
وتظن أن الدنيا اوصدت بابوابها جميعا ونظن أنها النهايه
ولكن ثقتنا في الله تفعل المستحيلات ويجبر بخاطرنا جبر لم نحلم به يوماً فقد ثقو في الله ❤️
النهايه .. رواية جديدة اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent