رواية معشوقتي الصغيرة الفصل العاشر 10 بقلم نوران محفوظ عبر دليل الروايات
ملحوظة قبل البدأ: عند البحث عن في جوجل عن الرواية اكتب "رواية معشوقتي الصغيرة دليل الروايات" لكي يظهرلك جميع فصول الرواية
رواية معشوقتي الصغيرة البارت العاشر 10
سيف : هنبدأ امتى يا بوص
كارمن : النهارده بليل
سيف : تمام
يلا ننزل علشان الفطار
كارمن: تمام
بس عايزاك معايا النهارده طول اليوم
سيف : الشركه أسر لو عرف هينفخنى
كارمن بحده : سيف
سيف بضيق : حاضر مش بيجى من وراكى غير المشاكل
كارمن : مش انا كوكى حبيبتك يا سيفو
سيف بابتسامه : وقلبه
ع الافطار
كارمن بفرح لأول مره يروها هكذا بعد مرور تالت سنين
صباح الفل عليكى يا فيرى يا حبيبتى انت وجو
مرفت ويوسف : صباح الخير
كارمن وهى تنظر لسيف : جو سيف عايز منك حاجه
يوسف : عايز ايه يا سيف
سيف وهو ينظر لكارمن : انا مش عايز حاجه نظرت له كارمن بغضب فقال عايز اجازه افسح كوكى
كارمن : علشان خطرى يا عمو
يوسف بابتسامه : انت تؤمرى
كارمن : انشالله يحفظك
سيف بضحك : انت هتشحتى
كارمن بحدة : بس يا بابا
كارمن : هنروح بعربيتى
سيف : لااا
كارمن ببرائه : هتزعلنى يا سيفو اهون عليك
سيف : خلاص بس انا الا هسوق
كارمن : بس واحنا جاين انا الا هسوق
سيف : تمام اتفقنا
كارمن : اتفقنا
وهنبدأ الخطه من دلوقتى
سيف : اوك يلا هنروح فين
كارمن بخبث : المول
سيف باستغراب : ليه
كارمن ببرود : انتوا فاكرين ان مش عارف انك انت بتاخد كل اوامرك من أسر حتى الملابس بتاعتى كالعادة من اختيارات أسر كمان احنا حاليا ورانا حراس أسر حاططهم لحراستى
سيف مصدوم ومش عارف يرد دى عارفه كل حاجه
الحاجه الوحيدة الا ربنا قدرها عليه انه يقوله ازاى
كارمن : هو ايه الا ازاى
سيف : ازاى عرفتى كل ده
كارمن بمكر: متنساش انا بنت مين
سيف : طبعا بت الدمنهورى
كارمن: تؤ تؤ بنت أسر الدمنهورى
سيف بإعجاب: لااا ان كيدهن عظيم
دخلوا المحل ولقت منار هناك
سيف اول ما شاف منار اتجمد مكانه يا الله مها هذا
الملاك منار أيضا فتاة غير محجبه مثل كارمن ملامحه هاديه وجميله بس هى متعرفش ان كارمن بتحب حد لانها دخلت حياتها ف حين أن أسر مكنش موجود فيها
كارمن : سيييييف
سيف وقد افاق من شروده
سيف بهيام : نعم
كارمن : وهى تهمس ف اذانه احترم نفسك البنت محترمه
سيف تتصل بيه لما اديك اشاره
سيف : تمام
اخذت كارمن تتجول وتشترى الكثير من الملابس القصيرة
وارتدت فستان قصير وضيق
فجعلها فاتنه وغمزت لسيف الذى انبهر بجمالها وقال إن كيدهن عظيم
سيف وهو يبتلع ريقه : وقبل أن يتحدث
قاطعه أسر
قائلا : اخدت الهانم المول ليه وقبل إكمال حديثه سمع صوتها فحقا اشتاق لها
ولكن ماذا تقول تلك الغبيه
فكانت تقول بدلع : سيفو حلو الفستان ده عليه يا حبيبى
سيف وهو يبتلع ريقه بخوف: جميل بس مش ضيق وقصير وعريان
كارمن ف نفسه : غبى دا هيجى يقتلك
كارمن : بس عجبنى
هروح اكمل
سيف : ماشى
أسر بغضب : انت يا حيوان
سيف بتوتر : نعم
أسر : ايديها الفون اخلص
سيف : ح حاضر
كارمن خدى
كارمن : مين
سيف: خدى وانت تعرفى
كارمن ف نفسها دا باعنى ثم واردفت بصوت عالى ماشى
اتها صوت أسر الغاضب : وربى يا كارمن لو مغيرتى الزفت ده لعقابك هيكون عسير وروحى البيت والملابس هتجيلك
زى كل مرة
كم اشتقت لصوتك حبيبى يا الله
ولكن ما هذا الحديث عقاب او ماذا فهذا اول حديث لنا منذ ثلاث سنوات استعادة نفسها سريعا ثم قالت
كارمن : خلصت
أسر سريعا : بلاش يا كارمن هتن
ولم يكمل كلامه بسبب كارمن التى اغلقت الهاتف بوجهه
أسر بابتسامه : متغيرتش
وهنا تذكر موقف لهم معا
فلاش باك
أسر : يا كوكى مش هتأخر
كارمن بدموع : بلاش تسافر
أسر : دول يومين
كارمن : ماشى يا اسوره بس متتأخرش
أسر : حاضر يا كوكا عايزه حاجه تانيه
كارمن بابتسامه: سلامتك
سافر أسر
عند كارمن وسيف
كارمن بضيق : يا سيف انا اتخنقت وعايزه
اخرج خرجى والنبى
اسألى أسر أردف به سيف
كارمن بترجى: قوله انت اخاف يخنقنى
سيف : ومش خايفه عليه
كارمن : سيفو
سيف بضيق : حاضر يا كارمن
اتصل سيف بأسر
أسر : عايز ايه يا زفت
سيف بخوف : مش انا دى كارمن
أسر باستغراب : كارمن عايزة ايه
سيف بتوتر : عايزه تخرج برا البيت
قفل أسر ف وجهه سيف
كارمن : ايه الا حص ولم تكمل بسبب هاتفها
سيف الحقنى دا أسر
سيف : ردى يا ختى
كارمن ؛ السلام
قاطعها أسر : مفيش زفت خروج الا لما اكون معاكى
كارمن بغضب كام مرة قولتلك ابدأ بالسلام والتهديد مش هيخلص
أسر : ده الا عندى
كارمن : خلصت
أسر : بت انت اوع
ولم يكمل حديثه لأن هذه الشقيه اغلقت بوجهه فهى الوحيدة التى تستطيع فعل ذلك
نهايه الفلاش باك