Ads by Google X

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخامس عشر 15

الصفحة الرئيسية

  رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخامس عشر 15 بقلم نوران محفوظ عبر دليل الروايات

رواية معشوقتي الصغيرة البارت الخامس عشر 15

سيف : يا بنت ال **
قفلت ف وجهى هلقيها منها ولا من أسر 
واخدت مفاتيح العربيه ومتعلقاته ومشى 
وصل البيت وذهب لغرفتها 
سيف : كوكى انت هنا 
كارمن : ايوه 
سيف بغباء : طاب افتحى 
كارمن بسخريه : اومال انا متصله بيك ليه 
المهم دلوقتى تدخل أوضة أسر هتلقى مفتاح اوضتى هناك دور عليه بسرعه وتعالى افتحلى
سيف بصدمه : احيييه انت عايزنى أدخل أوضته لاااا وكمان ادور فيها واللهى حرام واصلا محدش بيدخل هناك غير انت او هو 
كارمن برجاء مزيف : علشان خطرى يا سيفو انا اختك حبيبتك 
سيف بسخريه : شوفى غير الجمل دى ايه مافيش جديد 
دايما بتحطنى ف مصايب يا كارمن 
كارمن: سيفو 
سيف ببكاء مصتنع : حرررررام واللهى حرام عليكى 
دا انا يتيم ومقطوع من شجرة عايزه تقطعنى  من جدورى 
كارمن : بقا كده يا سيفو ثم اكملت بخبث دا  حتى راح اقابل 
منار وكمان كانت عايزه تسألنى عن حاجه تخصك 
سيف بهيام : بجد 
كارمن بكذب : طبعا 
سيف : تمام هروح اشوف المفتاح 
بعد فترة اتى سيف واخرج كارمن  من الغرفة واخرجها  من 
 دون أن يراها أحد 
سيف : بصى يا كارمن انا  دلوقتى لازم امشى علشان عندى شغل ف الشركة 
فهمشى
كارمن : متشكرين يا معلم نردهالك ف الافراح  انشاء الله 
سيف بهيام : قريب انشاء الله 
كارمن : هو ايه الا قريب 
سيف : الافراح يا كوكى فرحى انا ومنار 
وانت وأسر 
كارمن بتوتر : انا وأسر ليه أسر مش بيعتبرنى غير اخته وانا كمان بعتبرة اخ 
سيف : يعنى مش بتحبه 
كارمن بتوتر : لاااا 
سيف بخبث : خلاص بقا يبقى كده ناردين هتاخد أسر اصلها مش خايبه زيك 
كارمن بتسرع  وعصبيه : نعم دا يبقى أخر يوم ف حياتها 
سيف : 😏😏🙄 
كارمن بضيق : ايوة بحبه ارتاحت 
سيف بصدق : مش مهم انا ارتاح المهم انتى 
كارمن بغمزه : لما اجى اعرف حكاية منار دى ايه 
سيف بابتسامه : ماشى بس ادعى ان أسر ما يعرفش علشان منتنفخش 
كارمن بحزن : يارب 
وتركها سيف وذهب 
اتصلت منار بكارمن
منار :  ايه يا بنتى انت فين 
كارمن: ادينى نص ساعه وهكون عندك 
منار  : اوك المهم انا بتصل بيكى علشان انا غيرت المكان 
تعالى ع مطعم .........
كارمن باستغراب: اوك 
وصلت كارمن المطعم 
فرأت ياسين ومنار 
كارمن : السلام عليكم 
ياسين ومنار : وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته 
منار  : ياسين لما عرف ان انا جاى اقبلك أصر انه يجى معايا 
علشان يفجئك 
كارمن بابتسامه : شكرا   مفجأة جميله 
ياسين : مش وقت كلام انا جعان جدا 
كارمن : انت الا فاهمنى وانا هموت من الجوع 
منار : اطلبوا ع ماجى من الحمام 
كارمن : اجى معاكى ؟؟؟
منار : لااا يا كوكى 
عند أسر 
////////
السكرتيرة : أسر باشا انت عندك مينتج مع  محمد الشرناوى 
ف مطعم ....... 
بعد عشر دقايق يا فندم وحضرتك اتأخرت عليه وانا بلغتك من بدرى 
أسر ببرود  : هو ده شغلى ولا شغلك 
السكرتيرة بخوف : اسف
قاطعها أسر بعصبيه : بررررررة 
عمر : ايه يا بنى براحه هى عملت ايه 
أسر نظر له نظرة حده 
عمر بهدوء : ايه الا حصل بينك وبين كارمن يا أسر ما هو انت حالتك مش بتبقى كده غير بسببها 
قص أسر ما حدث 
أسر : لااا وكمان حبستها 
علشان عايزه تخرج وانا قلت لااا وعارف أن كده زودت الضغط عليها 
عمر بعصبيه : يا بنى حرام عليك يعنى بعد 3 سنين  متغيرتش دا انت بقيت اسواء 
اتنهد أسر بحزن 
عمر بحزن ع حال صاحبه : أسر اعترف لكارمن وارتاح 
أسر بخوف حقيقى : خايف تكون بتحبنى كأخ او اب  ساعتها ممكن ادمر انت عارف ان كارمن حياتى 
عمر بثبات : بص يا أسر انت وسيف كارمن بتجبكوا انتوا 
الاتنين بس لما سيف كان بيسافر  مكنتش بتنهار  وتدخل ف انهيار عصبى 
يابنى ارحمها البنت اول شهرين ف 3 سنين كانت بتموت من غيرك  لااا وكمان علشان متفكرش فيك كانت بتشغل وقتها مابين الجامعه والكرسات والنادى وبعد كده تقول مش بتحبنى تبقى اعمى 
أسر بفرحه : يعنى هى بتحبنى 
عمر بتأكيد : طبعا 
ويلا الراجل زمانه خلل 
ف المطعم 
***
ياسين بتوتر : كوكى انا كنت عايزك ف موضوع 
كارمن بهتمام  : سمعاك
ياسين : كوكى ف حد طلب منى ان اسئلك سؤال واخد رأيك ف موضوع 
كارمن : السؤال 
ياسين : انت ف حد ف حياتك 
كارمن بحاجب مرفوع : والموضوع 
ياسين : طاب جاوبى  ع السؤال 
كارمن بإصرار: الموضوع 
ياسين : فكرة مازن 
جيتى اكتر من  مرة لمنار وهو موجود وهو أعجب بيكى 
وكان عايز يعرف رأيك ف الموضوع 
تزامن ذلك مع دخول أسر المطعم هو وعمر ونادبن التى اصرت على الماجئ
عمر : احييه كارمن هنا هو مش حابسها لااا وكمان دى قاعدة مع شاب 
استدر لأسر قائله ببسمه غبيه: انا مرتحتش المطعم ده
يلا نروح غيرة 
أسر بحدة واستغراب : هو احنا جابت هنا علشان ناكل احنا جاين  نصفى حساب 
لحظت ناردين كارمن فابتسمت بخبث   : ايه ده مش دى كارمن 
سبها عمر تحت أنفاسه 
وعندما رأها أسر : أصبحت عينيه قاتمه فذلك الشاب نفسه 
التى مسك يدها وذهب ف اتجاههم ببطئ  
كارمن : ايه يا عم جو المسلسلات ده معجب ومش معجب 
ونتعرف 
وسمعت صوت للحظه أردت أن تكون بتحلم او تستيقظ 
التفتت للخلف لتراه هو نعم فهو أسر 
أسر : ايه يا جماعه ممكن اشاركمف القاعدة دى 
كارمن : أسر متفهمش غلط 
ناردين بستفزاز : ويفهم غلط ليه ما هو الموضوع واضح واحدها وحبيبها 
انصدمت كارمن من حديثها ونظرت لأسر فوجدت نظراتها لا تبشر بالخير وجاءت لتتكلم قاطعها منار قائله لها 
منار دون أن ترى أحد فكانت تتحدث ف الهاتف وعندما وصلت الطاوله واردفت قائله لكارمن يتبع الفصل 16 أضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent