Ads by Google X

رواية توكلنا على الي ياكلنا الفصل الحادي عشر 11

الصفحة الرئيسية

   رواية توكلنا على الي ياكلنا الفصل الحادي عشر 11 بقلم يوستينا سامي عبر دليل الروايات

رواية توكلنا على الي ياكلنا البارت الحادي عشر 11

وفاجاااه 
سمعه صوت صريخ جاي من أوضة يثرب 
محمود جري عليها زي المجنوون 
يثرب يثرب مالك يا حبيبتي بس 
آدم مالك يا حبيبتي انت كويسة 
بص الممرضة انت عملتي فيها ايه 
الممرضة بعيون باكية ولله ما عملت حاجة انا لقيتها فاقت وبتصوت وبتقول هيموتوني بس 
محمود جري ع يثرب واخدها في حضنه وهي ماصدقت اصلا 
محمود يويو انت كويسة صح 
يثرب دماغي وجعاني اووويى. انت مين 
آدم 😳
يثرب طب انا فكراااني صح يا حبيبتي 
يثرب حركت رأسها علامة نفي 
آدم يعني ايه 
الممرضة ده استاذ محمود جوزك صح 
محمود اتفاجااه 😳 
يثرب حضنته اكتر بجد جوزي طب ايه جبني هنا يا محمود انا بخااف من المستشفى اوي خدني ونروح 
آدم يثرب انا 
محمود ده صاحبي يا حبيبتي واول ما عرف انك تعبانة جيه يشوفك بس اخويا وبيعتبرك أخته بالضبط 
يثرب وانا كنت يعتبره اخويا 
محمود بتوتر  اهاااا 
يثرب محمود انا تعبانة اووووي خدني في حضنك 
محمود بيبص لادم الي بيبصله اتلم يا حيوااااان 
محمود وانا مالي يالمبي 
وفعلا يثرب ابتدت تهدي في حضن محمود خااالص وهديت 
ندي يثرب  اتفاجات هي وحسن من منظرها في حضن محمود
يثرب مين حضرتك 
ندي نعم يعني ايه الكلام ده انا ندي يا يثرب اختك وحبيبتك 
يثرب انا مش فاكرة حاجة خالص خاالص 😭 وبدأت تعيط 
وبدأ محمود يحضنها اكتر 
يابختك يالي في باااالي 😂 
محمود اهدي يا حبيبتي شدة وهتروح بحالها وهترجعي احسن بكتير صدقيني ولله مش بضحك عليكي 
يثرب محمود علشان خاطري مشيني من هنا انا مخنوقة اوووووي
محمود خاطرك غالي عندي يا قلبي بس اطمن عليكي الاول وبعد كدة همشيكي 
طبعا الموضوع كان صعب اووووي ع كل الي موجود من اول حسن الي حسن بكسرة ندي اول ماشافت آدم وندي الي عقلها بيقولوا مستحيل ترجعي لادم وفعلا حسن هو أنسب واحد ليكي لكن قلبها شايف حاجة تانية خااالص 
وادم الي مشاعره وجعااااه من اول أخته الي بقاله ٤ سنين ماشفهاش واول مايرجع يلاقيها فقدت الذاكرة وحبيبته الي برضه اتخطبت وأمه الي لوشافته هتنهااااار 
انا بقي يثرب هي اكتر واحدة ارتاحت من المرار الي كانت هتشووةفه بس اتحرمت من احساس الاماااان 
بس اكيد ربنا هيكتبلهاا الاحسن ❤️ 
الدكتور صباح الخير يا مدام يثرب 
ندي مدام 
محمود احم اتفضل يا دكتور 
آدم بس يا ندي دلوقتي بعدين نتكلم 
الدكتور واضح أن المدام بسبب الخلطة جالها فقدان في الذاكرة 
ندي يعني ايه هتفضل كدة لحد امتي يعني 
الدكتور لا دي حاجة في علم الغيب بس انشاء لله مع الدواء والراحة وعدم التوتر والهدوء هترجع لها الذاكرة بعد اذنكوا 
محمود دكتور كنت عايز حضرتك برا لوسمحت 
الدكتور اتفضل يا استاذ محمود 
وفعلا خرج معااه ياترا قاله ايييه
ندي يويو انت كويسة صح 
يثرب اهاااا هو انت صاحبتي مش كدة 
ندي مش بس صحبتك ده اقرب حد ليكي 
يثرب طب قربي اقولك حاجة في ودنك 
ندي ايه 
يثرب هو الواد المز الي كان قاعد جنبي ده فعلا جوزي يعني اصلي حاسة اني مكسووفة شوية 
ندي اهااا جوزك مش هو عاجبك 
يثرب مووووت ده قمر يعني قمر هو انا اقدر اتكلم 
الواد طول بعرض بيمشي يهد الأرض 
آدم سمعهاا هههههه 
يثرب يادي الكسوف الواد التاني ده سمعني 
ندي ههههههههه مش قادرة بجد منك 
يثرب طب قوليلي الواد الحليوة ده تقصد آدم 
يبقي جوزك صح 
ندي بصتله بحزن لااا يا يويو 
يثرب يبقي خطيبك 
ندي بردة لا 
يثرب اهااا يا جزمة مصحباااه 
ندي هههههههه ولا بردو 
يثرب اومال ليه حاسة في عينيك نظرة حزن من ناحيته كدة 
ندي لا ابدا انت بس بيتهيالك حجااات يلا نااامي وريحي شوية 
يثرب لا انا هستني المز بتاعي يخدني ونروح انا مش بحب المستشفيات 
ندي ايه تروحوا ازاي يعني 
آدم لو سمحت يا آنسة ندي ممكن نتكلم برا شوية 
ندي بصت لحسن طب يلا يا حسن 
حسن اتبسط اووي يلا يا حبيبتي 
وفعلا خرجوا براااا 
آدم هي امي عرفت حاجة 
ندي لاا انا مكلمتهااش 
آدم كويس بلاش تكلميها قوليلها أن انتوا هتقعدوا مع بعض في بيتك. علشان لو شافهاا مش بعيد تروح فيها 
ندي عندك حق برغم ان طنط ويثرب ناقر ونقير إلا أنهم بيعشقوا بعض أو يمكن علشان معندهاش غيرهااا 
آدم 😔
حسن هو حضرتك مين معلش 
ندي ده استاذ آدم اخو يثرب بس كان مسافر برا مصر وربنا كرمه ورجع بس للاسف رجوعه كان فال وحش اوي
حسن عيب كدة يا ندي ميصحش كدة
آدم عادي انا متعود ع كدة مع ندي احنا متربيين مع بعض وطول عمرنا .......  طول عمرنا اخواات 
حسن ربنا يديم المحبه يارب بينكم 
بس ايه موضوع دكتور محمود ده هتعملوا ايه دي فاكرة انها مراته 
آدم مش عارف بس أنا واثق في محمود 
ندي ايه ده بجد لحقت تثق فيه هو انت تعرفه من امتي اصلا 
آدم اعرفه من ٣ أو ٤ سنين خلاااص يا ندي 
ندي 😳
ازااي يعني انا مش فاهمة حاجة 
ادم أيوة انا اعرفه من ٤ةسنين انا مكنتش لاقي شغل وهو الي شغلني معااه وهو الي كان بيبعتلكم الفلوس وهو 
محمود بس يا آدم مش وقته يلاا نطمن ع يثرب مش وقته الكلام ده 
ندي ياااه ده الموضوع كبير اوي 
ياترا ايه الحاجة الي آدم كان هيقولها ومحمود منعه 
دخلوا الاوضة 
بس المفااااجاه 
محمود.. يتبع الفصل 12 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent