Ads by Google X

رواية احبني مدير شركتي الفصل العشرون 20

الصفحة الرئيسية

رواية احبني مدير شركتي البارت العشرون 20 بقلم سميرة محمد

رواية احبني مدير شركتي كاملة

رواية احبني مدير شركتي الفصل العشرون 20

طلع النهار بفيلا فارس فكان الصمت يعم المكان وفارس نائم مكانه لايشعر الا بالندم حتى في نومه مازال يتذكر الوجع الذي سببه لها ولكن استيقظ على صوت تآوهات ملك : اخخخ...جسمي...(فتحت عيونها النافخه من اثر دموعها الليلة الماضيه ولكن رجعت مره اخرى تبكي ضامه جسدها وحاضنه ارجلها بيديها)
فارس : متعيطيش...ارجوكي كفايه
ملك: اطلع برا ...سيبني (بصلته بعيونها نظره احتقار) انت واحد من غير قلب ...انا عمري ماكرهت حد في حياتي ...بس بقولها ليك انا بكرهك ...بكرهاااك
فارس بضيقه: انتي ليه تقولي علي نفسك كدا....ليه ...كلامك حرقني ...وجعني قلبي
ملك: اطلع ....برا
فارس وهو يجلس بطرف السرير بالقرب منها: انا اسف
ملك بنظرة سخريه: وانت فاكرني هسامحك ....(ابتعد بصرها عنه) ...سيبني واطلع برا
فارس : انا مستعد اعمل اي حاجة علشان تسامحيني
ملك: عاوزني اسامحك ...ماشيي..طلقني
فارس بعصبيه: انا مستعد اديكي روحي ...لكن عمري ماهطلقك ..افهمي بقى انا لما صدقت اتجوزتك
ملك : وانا مش عاوز اقعد هنا بالنسبالي سجن
فارس وهو يقوم متجه لغرفه الباب للخروج يعطي ظهره لها : لو شايفه انه بالنسبالك سجن فليكن لاكن خاليها في دماغك..من رابع المستحيل اطلقك ياملك (خرج منادي لمنال حتى تأتي اليه وتاركها غارقه في بكائها وتألمها)
ملك لوحديها في الغرفه: وانا مستعدة اقتل نفسي ولا اعيش معاك)
نزل فارس باتجاه غرفه الاستراحه منادي لمنال: فارس تأمر بايه
فارس: الأكل انتهى
منال: ايوا وهنزله السفره
فارس: تمام ابعتي الأكل لملك فوق لانها لسه تعبانه وخاليكي معاها وانا لو احتاجتك حاجة هطلبها من الخدم
منال: ماشي ....اعتذرتلها ولا لسه؟
فارس بغضب: عنيدة ومش راضيه تسامحني
منال: بصراحه هي هتكون مضايقه من الي حصل وكمان مش هتسامحك بسهوله فحاول تكتشف الحاجة الي تفرحها واعملها علشان يخاليها تستريح ليك وتهدى تجاهك
فارس وهو يتجه لطاوله الطعام : هحاول
.......بغرفه ملك
ظلت تستمر بالبكاء الا ان سمعت دق الباب: عاوز مني ايه سيبني
منال: انا منال ياملك ممكن ادخل
ملك: سيبوني في حالي
دخلت ملك بمائدة الطعام واضعه اياها على السرير بالقرب من ملك
ملك: انتي جايبه الاكل ليه مش عاوزه اكل اطلعي برا وخوديها معاكي
منال: طب ممكن تهدي ...(هنا قامت متوجه لغرفه بداخل اوضه ملك فكانت خزينه ملابس بكل الأنواع وقامت باحضار بيجامه بحملات رقيقه وبنطلون قصير ) انا هدخل احضرلك ميه دافيه علشان تستحمي( وقامت بوضع ملابسها على الكرسي وفي الحمام وضعت المنشفه وخرجت متوجه لملك التي لاتدري بمن حولها حتى شعرت بيد توضع على وجهها تلامسه وتتفحصه
ملك بابتعاد: بتعملي ايه
منال: اهدي يابنتي انا بشوف الكدمات هديت ولا من المرهم لا بس الميه الدافيه هتخليكي تستريحي تعالي اساعدك تدخلي الحمام
ملك: مين الي حطلي المرهم
منال: انا حطيتهولك وفارس فضل جنبك سهران وخايف عليكي
ملك: ميهمنيش امره ...انا بكرهه ..بتمنى اقتله واخلص ...او اكون في كابوس وافوق منه
منال: لو تعرفي حب فارس ليكي مش هتقولي كدا ابدا
ملك بعصبيه: وانا مش بحبه حاولي تفهميه انه مش بحبه نهائي اكتر واحد بكرهه هو دا
ملك: عارفه انه اتجوزك غصبن عنه ....واخدك من علاء حبيبك وخطيبك بس حاولي تفهمي هو بيحبك
ملك باستحقار: بيحب؟....هو الي بيعمله دا يسمى حب انتي بتهزري هو الي بيحب يعمل فيا الي عمله دا
منال: طب اهدي لانه كدا هتتعبي اكتر
ملك: بتمنى الموت على انه اكون هنا في المكان دا
منال : طب تعالي اسندك علشان تدخلي الحمام
ملك بعناد: انا هروح لوحدي (قامت ملك لتتوجه الي الحمام لكن شدة الم جسمها جعلها تستند على منال)
منال:على مهلك تعالي (وضعت يديها حول ظهرها تساندها في المشي) انا هوصلك للحمام (دخلتها واجلستها في البانيو وخرجت منتظره تناديها وقامت منال بتنضيف اوضتها
لكن ملك كانت المياه قد اهدئت وجع جسدها الضعيف وبعد فتره قصيرة قامت بلف المنشفه حول جسدها
........اوضه الطعام
فارس خلص اكله لاكن كان هيتجنن ويطلع يشوف ملك علشان يطمن عليها وفعلا قلبه جعله محسش بحاجة غير في دخوله لاوضتها وكانت لحظه خروج ملك
ملك بتوتر: اطلع برا...(لكن فاجئه داخت وكانت هتقع فلحقها فارس وشالها )
فارس: انتي شكلك تعبانه ولازم تاكلي لانك ضعيفه
ملك وهي تستند برائسها على صدره معلنه استسلامها لوجع ارجلها : وانت مالك...اخخخخ مش قادرة (وضعها فارس على السرير برفق وامر لمنال ان تناوله مائدة الطعام الصغيرة واخذ المعلقه موجها الي شفايفها لكن التفت ملك للجهة الاخرى فحاول ان يقربها من اتجاهها ولكن ظلت تحرك رائسها يمين ويسار رافضه انت تأكل
فارس: اخرجي انتي دلوقتي يامنال
منال: حاضر
فارس: هتاكلي ولا لا
ملك: عاوزني اكل ..لا وكمان من ايدك دا مستحيل
فارس: بلاش شغل الاطفال وافتحي بوقك علشان تاكلي
ملك: لا (واغلقت فمها بسرعه )
فارس: يعني مش هتاكلي
ملك وجهها بالناحيه الاخرى: ايوا
فارس:امممممم ....طيب (هنا قام بتحريك يده على بطنها يزغزغها وضحكت ملك ولكن تحاول في نفس الوقت انها تبعده عنها )
ملك :ههههه ...ابعد ع...عني ارجوك ..وقف (وكانت بلحظه الملعقه بداخل فمها)
فارس: برافو ...كدا شاطرة
ملك تبتلع الطعام الذي بفمها وتضربه بصدره:سيبني مش هااااكل واطلع براا
فارس بعصبيه وهو بيمسكها بقوة: اسمعني كويس والله لو مأكلتيش الأكل دا كله مش هيهمني تعبك وهيكون عقابك اشد من امبارح فلو عاوزه الي حصلك يتكرر تاني متاكليش
ملك بخوف: مش جعانه(هنا انقض فارس على شفايفها يقبلها بعنف وهي تحاول الابتعاد دون فائدة ) وبعد دقائق قصيرة: بتقولي ايه بقى علشان مسمعتش كويس
ملك: بقول هاكل
فارس: تمام وياريت تخلص اكلك بسرعه يلا كلي
اخذت ملك تلتهم الاكل بخوف حتى اصبح فمها ملئ بالطعام وفارس كاتم ضحكاته من منظرها العفوي
فارس: انا هطلع وهرجع بعد ربع ساعه يكون اكلتي سمعتي
ملك تحرك راسها دليلا على موافقه كلامه
خرج فارس لكن لم يقدر على كتم ضحكاته اكثر فظل يضحك كلما يتذكر طريقتها في الأكل ولكن جائت منال
منال: هي كويسه دلوقتي
فارس: اه بتاكل فوق
منال: سمعت كلامك وبتاكل قولي سامحتك
فارس: لا مسامحتنيش ...بس ملك مش من النوع الي عاوز الطيبه لانها هتتمادى اكتر يامنال هي عاوزه العند لانها عنيدة والي يتكلم معاها لازم كمان يكون اعند منها
منال: ايه الي عجبك فيها فارس عن كل البنات
فارس: عجبني فيها كل حاجة ملك مش ذي اي بنت اتعرفتلها كفايه احترامها بس انها تحبني حاسس انه صعب بسبب الي عملته فيها
منال: متنساش انه اتجوزتها فاضل عليك انه تحببها فيك
فارس: بس انا اتجوزتها غصبن عنها
منال: صدقني انت بس قربها ليك
فارس: تمام
صعد فارس الي غرفتها ودخل ولكن لاحظها قد انتهت من الطعام وارتدت البيجامه التي اختارتها منال لها
فارس:كويس انك اكلتي اكلك كله ليكي مفاجئه عندي
ملك بضيق: مش عاوزه اعرف
فارس بخبث: خلاص براحتك ..انا كنت هتصل بمامتك تكلميها بس ملهاش لازمه انا خارج
ملك انتبهت لكلامه :استني ارجوك انا عاوزه اكلمها
فارس: مانتي قولتي مش عاوزه
ملك: لا عاوزه اكلمها لو سمحت
فارس: تمام خدي اتصلي بيها
اتصلت ملك بسعادة انها تكلم مامتها فحست الساعات الي مضوا عليها كانها سنين:الو ماما وحشتيني
سعاد: حبيبتي ...عامله ايه طمنيني عليكي
ملك بتنظر لفارس: انا كويسه متقلقيش
سعاد: وفارس عامل معاكي ايه
ملك بدموع: كويس متقلقيش
سعاد: ربنا يحميكي يابنتي
ملك: يارب ياماما (هنا شد التليفون فارس منها )
فارس: الوو
سعاد: فارس
فارس: اطمنتي على بنتك متقلقيش هي كويسه
سعاد:ارجوك خالي بالك منها متأذيهاش
خرج فارس من اوضه ملك: متقلقيش هي هتكون بعيوني انا بحبها وعمري ماهقدر اأذيها
سعاد: ربنا يكرمك يابني
وانتهى كلامهم ودخل لاوضه ملك
ملك: ماما بتقولك ايه
فارس اقترب فارس وجلس بحانبها: اممم.مضايقه ياستي
ملك:من ايه
فارس: لانه لازم اخدك شهر العسل يلا انا هندهلك منال تساعدك علشان تحضرلك شنطه السفر
ملك: انا مش هسافر في حته
فارس : بتقولي ايه
ملك: مش هسافر
فارس وهو يقترب من وجهها: اممممم....طب شاكلك مش بتحبي تسمعي الكلام تحبي اكرر الي عملته من شويه
ملك: لا ..لا ارجوك
فارس: يبقى هنسافر
ملك: ماااشي ..ماشي
google-playkhamsatmostaqltradent