رواية أبصرت بعشقه الفصل العاشر 10 والأخير بقلم نورهان احمد
رواية أبصرت بعشقه البارت الأخير
جاء طيفك ليوحد الواني فآري حبك💘
وكان الشهر ده كل واحد في ملكوته كيان مع امير بيفكرو في يوم فرحهم وكذلك معتز وإيمان وفارس وچني
وجه اليوم المنتظر
كيان كانت نايمه صحيت على رن الفون بتاعها ابتسمت لما شافت الاسم ردت الو
امير صباح الورد والفل والياسمين على عيونك الحلوين
كيان بضحكه والله هو حضرتك بتعاكس
امير بصراحه اه وضحكو
كيان عامل ايه
امير طبعا عيونك مجنناني
كيان ي راجل
امير ضحك وقال المهم اجهزي ورني على ايمان تيجي عندك علشان نص ساعة واكون عندك علشان اوصلكو البيوتي سنتر
كيان اوووك چني معاك
امير ايون ي أنا مستعجل
كيان حاضر وقفلت رنت على ايمان
ايمان الو
كيان تعالي علشان أمير قرب يوصل
ايمان تمام جايه
بعد شويه وقت ايمان جت وجهزت هي وكيان ونزلو
امير اول ما شافها ابتسم وقال جهزين
كيان ايون
ايمان ركبت جمب چني
وامير فتح الباب لكيان
كيان ضحكت وركبو كلهم ومشيو وطول الطريق وهما يتكلمو ويهزرو وبعد شويه وقت وصلو
نزلو البنات وامير اتفق معاهم اول ما يخلصو هايكون موجود مستنيهم هو والشباب وسابهم ومشي
البنات دخلو يجهزو
نسبهم ونروح عند الشباب
امير راح صحاهم وقال يلا عندنا حاجات كتير عايزه تخلص
كلهم قامو راحو عند القاعه كانت التجهيزات شغاله على اعلي مستوي وكانت القاعه على البحر وتسحر
عند الاهالي بقا كلهم كانو متجمعين وبيجهزو وكانو فرحنين جدااا
عدي اليوم بين التجهيزات والانتظار وجه الوقت اللي الكل مستنيه
الشباب كل واحد ركب عربيته وراحو عند البنات
نزلو وكانو في كامل اناقتهم وطبعا امير في المقدمه
البنات كانو خلصو ومستنين وكانو متوترين خالص
طلعو الشباب واول ما شافوهم كلهم فتحو بقهم على الاخر من جمال الحوريات كانو لبسين الابيض وكانو شبه الاميرات واجمل كمان ❤️
امير راح عند كيان وقرب منها وقال ايه الجمال ده
كيان بجد حلوه
امير على فكره الفستان بقا حلو لما لبستيه
كيان ابتسمت
امير باس راسها واخدها ونزل
معتز قرب من ايمان وباس راسها وقال انتي حوريه من الجنه بعدك مش عايز حاجه من الدنيا
ايمان ابتسمت وقالت ولا أنا عايزة حاجة غيرك
واخدها ونزل
فارس قرب من چني وحضنها ولف بيها وقال بصوت عالي بحبك يا نبض قلبي
چني اتكسفت وقالت وأنا كمان بحبك اوووووي
فارس نزلها وبص في عنيها وقال يلا
چني يلا ونزلو
كلهم ركبو عربياتهم وراحو عملو سيشن وخلصو وراحو على القاعه
كل الموجودين اتسحرو من جمالهم كلهم واشتغلت التهنئة والمباركات
قعدو العرسان وكاتبو الكتاب
والكل قامو رقصو وكان القاعه كلها فرح وبهجه ورقصو كتير
والامهات كانو فرحنين وبيعيطو
جه وقت الرقصه الاخير
كل واحد اخد عروسته وطلعو على الاستيدج يرقصو اسلو اشتغلت اغنيه رومانسيه امير حضن كيان وكيان حطت راسها في حضنه وكانو في عالم تاني
كلمات الاغنيه كانت بتقول
🥰سيبي روحك وارقصي
بين ايديا والمسي
حضن باديكي واضحكي
وعلى ودني ميلي واهمسي
سيبي روحك وارقصي
بين ايديا والمسي
حضني باديكي واضحكي
وعلى ودني ميلي واهمسي
اه اه عارفه اي ف بالى
عارفه نفسي في اي
عايز دالوقتي اشيلك
وبتنا نجري عليه
ايدك على ايدي كده
ميلي على حضني كده
انتي وأنا نرقص سواء
على الارض ولا على السماء
اه اه قلبي سمعه قلبي وانتي
يدك عليه اه اه سمعه كل ده
فهما بتقول اي
سيبي روحك وارقصي
بين ايديا والمسي
حضني باديكي واضحكي
وعلى ودني ميلي واهمسي.....
الاغنيه كل ده شغاله وكل واحد في مالكوته فاقو على صوت تسقيف المعزيم
امير بص لكيان وقال عيونك بتسحرني مع كل نظره ليهم
كيان امممممم طيب
عدي اليوم
في جو من الفرح
العرسان كل واحد اخد عروسته وطلعو على الجناح بتاعهم
عيب بقا نسبهم 😂
بعد 5سنين
كيان حور ي حور
حور نعم ي مامي
كيان بابي راح فين
حور مس عارفه ي مامي
كيان بعصبية ماشي ي امير ونزله على السلم بتتكلم وتقول عارف انوا العيله كلها جايه النهارده وهو يختفي صبرني يا رب وفجاه حد شدها من على السلم صوتت اعااااااا
امير صوتك ي شيخه في اي
كيان ضربته وقالت خضتني
امير مانتي اللي مش صابره ونزله تبرطمي
كيان حطت ايدها في جمبها وقالت والله بقا كده
امير قرب منها وباسها
حور بابي مامي انتو بتعملو اي
كيان بارتباك هاا ولا حاجه
امير انتي هنا من امتا
حور من وقت ما بست ماما في بوقها
كيان بنت عيب
حور ضحكت وجريت على امير وحضنته
امير شالها وفضل يلف بيها وقال جهزه لعيد الميلاد عندي ليكي هديه روعه
هما بيتكلمو
دخل معتز ايمان ومعاهم حسام ابنهم قد حور
وچني وفارس ومعاهم تسنيم قدهم بردو
واهلهم والكل اتجمع كان عيد ميلاد حور وطبعا الكل كان جايبلها هداياه
بس حور شافت أمها واقفه قالت مامي فين هديتي
كيان حبت تهزر معاها وقالت ما فيش هدايا
حور طيب هاقولهم على اللي حصل الصبح
كلهم انتبهو وقالو اي اللي حصل
حور هاتجيبي الهدية ولا اقول
امير بص لكيان وضحك وقال اتصرفي
كيان والله طيب قربت منها وطلعت هديا وادتهالها وقربت منها وقالت مش عايزه اسمع صوتك
امير كان مراقب حورياته وفرحان اوووي
چني حور هو اي اللي حصل
حور بصت لكيان وضحكت
كيان بصتلها وابتسمت
حور بابي كان بيبوس مامي من بقاها
كيان ي بنت الل تعالي هنا وجريت وراها حور كانت بتجري وهي فرحانه وكذلك كيان كانت مبسوطه اوووي والكل كان بيضحك على حور اللي شبه كيان في كل حاجه عيونها ووشها وشعرها شبها في كل تفاصيلها
امير قرب من حور وحضنها وقال اه بستها وهابوسها تاني وقرب من كيان وهي مكسوفه ورفع وشها
كيان اوعي تعمل حاجه ولسا ما خلصتش كلامها كان امير حضنها قدام الكل وباسها
كيان اتصدمت الكل ايوه بقا وضحكو
امير قرب منها وقال بعشق عيونك وكل تفصيله فيكي
كيان ابتسمت بحب وقالت
لقد أبصرت بعشقك 💞
وهنا يتوقف القلم عن الكتابة
اتمني بجد تكون عجبتكم وتقولو رايكم بصراحه
دمتم بخير احبابي.. رواية جديدة اضغط هنا