Ads by Google X

رواية ادهم وملك الفصل العاشر والأخير

الصفحة الرئيسية

 رواية ادهم وملك الحلقة العاشرة 10 والحلقة الأخيرة عبر دليل الروايات

رواية ادهم وملك كاملة

رواية ادهم وملك الفصل العاشر 10

-ادهم انت فاهم غلط ارجوك اسمعني والله انت فاهم غلط 
=انتي خاينه لي عملتي فيا كده ، كنتي بتكدبي عليا طول الفتره دي لي ، انا أجلت شغلي واشتريت دبلتين وجاي فرحان عشان انتي وحشاني وانتي بتخونيني لي 
"سابها وركب عربيته وكان بيسوق بسرعه جنونيه ، كان هيعمل حادث كذا مره ، ملك اخدت الدبله وجريت وراه لحد موصلت البيت ، دخلت لقته متعصب وبيكسر ف البيت ، اول ماشافها اتعصب اكتر ودخل اوضته وقفل عليه وفضل يكسر فيها ويزعق ، ملك حاولت تكلمه بس هو مسابش فرصه وكان بيزعقلها فسابته لما يدي ، شكريه ورزان متابعين من بعيد 
*يلا اطلعي 
" الباب بيخبط "
-انا مش قولت مش عاوز اكلم حد سيبوني فحالي بقااا 
=افتح يا ادهم انا رزان 
-سيبيني دلوقتي 
=هوريك حاجه بس وبعدين همشي 
"فتح ادهم الباب وسابها واقفه ودخل وكان بيشرب سجاير بغباء ، عاوزه اي
*عاوزه اكشفهالك علي حقيقتها انت معمي يا ادهم 
-اخلصي يا رزان وقولي ف اي انا مش ناقصك 
" طلعت رزان الموبيل وادته لي "
-خد اتفرج علي ست ملك الل كنت بتقول مفيش زيها مثيل اتفضل 
"مسك ادهم الموبيل وقلب ف كذا صوره وقري اسكرينات مكتوب فيها كده "
(بتحبيني يا ملك ...ايوه يا احمد بحبك انت وبس ...طب وادهم ...ادهم ده مجرد وسيله هوصل بيها لفلوسه بس بعدين هنبقي سوا ...ههههه ده ادهم ده متغفل حتت تغفيله ...ههههه طبعاً ي حبيبي ...طب انتي كده مش ظلمتيه ...لا هو يستاهل انا اصلاً بكرهو ....بحبك يا ملك ...وانا كمان يا احمد )
"خلص الشات وبيقلب لقاها  باعته صور ليها لاحمد وغيروا مستحملش يكمل مسك التليفون وخبطه ف الحيطه كسره وفضل يزعق ، جريت ملك علي اوضته ، اول ما شافها مسكها من شعرها ولوي دراعها انتي انتي واحده خاينه ومتربتيش ، انتي كدابه انا مش عاوز اشوف وشك الغبي ده ولا عاوز اسمع صوتك ، ملك بتتوجع وبتعيط 
-والله يا ادهم انا معملت حاجه انت فاهم غلط والله 
" مسمعش ادهم منها وراح زاققها برا الاوضه وقعها علي وشها اتعورت وقفل الباب ف وشها وفضل يشرب سجاير ،شمس قومت ملك من علي الارض واخدتها ودخلت الاوضه وفضلت تهدي فيها وتطهرلها الجرح الل ف وشها ، 
*لي كده يا ملك عملتي كده لي 
-حتي انتي يا شمس م  مصدقاني 
*مصدقاكي يا ملك 
"عدي يومين وادهم مش بيكلمها وكل مايشوفها يزعقلها ، ملك مش فاصله  عياط ، دموعها نازله طول الوقت بتعيط لحد متنام بتقوم تعيط ، حالتها النفسيه اتدمرت وخست وبان علي وشها المرض ، راحت المدرسه لقت الكل بيبصلها ويضحك ومش فاهمه في ايه ،عمرو قابلها ف الطرقه 
-ملك انتي كويسه 
=بصتله ودموعها نازله وسكتت 
-روحي يا ملك متحضريش النهارده 
=لي يا عمرو في ايه 
" لارا البنت الل اتخانقت معاها قبل كده ماسكه موبايلها وبتلف علي كل الطلاب تبعتلهم فيديو اللقطه الل ادهم ضرب فيها ملك ورمي الدبله ف وشها ،عمرو فرج ملك علي الفيديو فسلت تعيط ووقعت اغمي عليهة ف الارض ، شالها ودخلوها اوضه فضلوا يفوقوا فيها وطلبوا ادهم علي الموبيل وحكوله قال ليهم ، متقربليش ومش اعرفها ، استغرب المدير ،وعمرو اخد ملك وصلها البيت ، وهي داخله ادهم قابلها اخد مفاتيحه ومشي وسابها ،طلعت ملك تتكلم معاه ف اوضته وتفهمه 
-عاوزه اي مش كفايه الل عملتيه ، انا عامل احترام لعمي بس لولا كده كنت رميتك ف الشارع ، ولا تكوني عاوزه فلوس مَ انا مغفل ،...ملك واقفه تعيط وماسكه  قلبها وبتبكي بدل الدموع دم ، فتح ادهم الدرج وطلع منه فلوس ورماها ف وشها ...خدي فلوس اهي عاوزه تاني خدي ..وسابها ومشي ...ملك وقعت علي الارض وفضلت تعيط وقلبها فضل يوجعهااا ..قررت ترجعله كل حاجته ..دخلت تديله الموبيل واللاب ..اخدهم منها ورماهم علي السرير 
-خلاص اخدتهم اطلعي برا 
=طلعت ملك وفضلت تعيط وعيونها دبلت والهالات السودا ملت وشها ، دخلت البلكونه لقته واقف بيشرب سجاير ،وخافت عليه 
-لو سمحت يا ادهم حرام عليك ماشربش سجاير 
=انتي مالك خايفه عليا اووي هي فلوسي ولا فلوسك وبعدين انا سايبلك البلكونه وداخل اقفي بقي فكري ف حبيبك وسابها وهو طالع خبط فيها وقعت علي الارض ملتفتش يشوفها حتي ، عدي اسبوع علي الحال ده وملك بتتعذب وكل يوم ادهم يقسي عليها اكتر واكتر ، ف يوم كانت نازله شكريه نادت عليها 
*انتي يابت انتي 
-نعم يا طنط 
*اسمي شكريه هانم يا قليله الربايه 
"ملك كانت بتسمع وساكته ودموعها نازله ، خلاص مبقتش حاجه فارقه ، عايشه ومش عايشه "
*امشي اعمليلي قهوة 
-حاضر هقول ل داده حليمه تعمل لحضرتك
*انا بقولك انتي امشي انجررري 
-حاضر 
"فضلت شكريه تعاملها معامله خدامين وتزعق فيها لدرجت انها خلتها تلبس لبس الشغاله وطلبت منها تخرج الزباله ، وهي طالعه بالزباله ادهم شافها ودموعها نازله كان داخل مع رزان وهي ماسكه ف ايده ، شافها ومتكلمش ،رزان استغلت الفرصه 
*اي ي ملك ي حبيبتي لقيتي مكانك خلاص ، انتي تستاهلي الل بيجرالك كنتي بتخدعي الانسان الل حبك وبتضحكي عليه ، آه مش تباركيلي انا وادهم اتخطبنا ، ماك برقت ودموعها نازله وبتتوجع بصمت وادهم بصلها وبص الجمب التاني وسابها ودخل ، ده يا حبيبتي عشان متبوصيش للي اعلي منك تاني ، وسابتها ودخلت هي كمان "
"دخل ادهم وبص لامه ، مين الل خلي ملك تعمل الشغل ده ؟!
*والله ي حبيبي هي فجاه طلبت لبس من اسعاد وقالت انها هتشتغل باكلها وانا حاولت كتير امنعها بس مقدرتش هي مصممه وبتقول مش هتكسروا عيني بالاكل والعيشه 
" ادهم اتعصب وطلع اوضته ، ملك كانت معظم الوقت قاعده علي الارض جمب السرير وحطه راسها بين رجليها وبتعيط بحرقه ، شمس عارفه ان ملك مظلومه وعاوزه تثبت ده بس مش عارفه ،
، ف مره رزان وشكريهقاعدين يتكلموا 
-اخيراً يا طنط دي كانت كابوس 
=الحمد لله خلصنا منها ولسه هنخلص منها خالص قريب 
-ايوة بقا ياريت 
"وهما بيتكلموا حكوا كل الل عملوه والخطه القذره الل نفذوها وفجاه لمحوا خيال بيجري جريت رزان عشان تشوف ملقتش حد قفلت الباب 
-انا خايفه ليكون حد سمعنا 
=اسكتي خالص وانسي الموضوع ده 
"في يوم الكل كان متجمع علي الاكل وملك موجوده بتقلب ف الطبق وخلاص عيونها مبقاش فيها دموع عشان تنزل ، شيء كلها سبق سنها بكتير ، نبضات قلبها بتتحايل علي بعضها عشان تدق وتدب فيها النفس ، شكريه بصتلها بخبث وقالت ....كلي ي ملك كلي يابابا ده اكل مكنتيش تحلمي تشمي ريحته ولا انتي ولا اهلك .. رزان قاعده تضحك ..ايوه والله يا طنط ..ملك انفجرت فيهم 
-حراام عليكوواا كفااايه انوتا لي بتعملوا فيا كده انا مظلومه معملتش حاجه والله يا ادهم معملت حاجه والله اناا ..انا حبيتك ..انا هريحكم مني خالص ومش هتشوفوا وشي ..جريت ملك برا البيت وهي بتعيط ودموعها قفلت الرؤيه قدامها وفضلت تجري 
*ارتحتوا كده خلصتوا ختطكم القذره ، انا مش عارفه ازاي انتي تعملي كده 
-خطت اي با بنت متتكلمي عدل 
-في اي يا شمس 
*انا هقولك في اي ، طلعت شمس الموبايل من جيبها وفتحت مسجل وادهم سمع كل كلام ي كريه ورزان والخطه بتاعتهم ، قام ادهم واقف 
=لييييي لي عملتي فيا كده هوو انا مش ابنك لي خلتيني اظلمها حرام عليكي انتي ام انتي انا لو ابن حرام مكنتيش عملتي فيا كده ، وبص لرزان وديني منا راحمك 
*مش واقته يا ابيه الحق ملك 
" جري ادهم علي برا وفضل يدور لقي لمه كبيره وناس بتعيط دخل بين الناس لقي بنت غرقانه ف دمها ...مين دي ..دي دي ملكككك
# يتبع 

الفصل الأخير - النهاية

"جري ادهم علي اللمه ودخل بين الناس ، لقي ملك مرميه علي الارض وغرقانه ف دمها ، وقع ادهم جمب ملك وقعد يهز فيها ويعيط ، 
-ملك ردي عليا متسبنيش يا ملك ، انا بحبك متسبينيش ،
" الاسعاف وصلت ،شال ادهم ملك بسرعه وركبها العربيه وفضل يهز فيها ودموعه نازله  عشاق الروايات، اول م وصلوا الدكاتره اخدوها ودخلوا علي العمليات،
=لو سمحت اخرج 
-ابوس ايدك يا دكتور خليني عاوز اطمن عليها 
=اخررج يا استاذ مش هينفع كده وطرده برا الاوضه 
"فضلت ملك ف العمليان ست ساعات متواصله ، الدكاتره والممرضين بيجروا وحاله الطوارئ عامه ف المستشفي  وادهم منهار م العياط وهيموت علي ملك ، فجأه خرج دكتور من الاوضه ادهم جري عليه 
-طمني يا دكتور ملك عامله اي ، ممكن اشوفها ارجووك 
=الحمد لله عدت مرحله الخطر ، مش ممكن تشوفها دلوقت ، هي ف غيبوبه وهتقعد فتره فيها ، احنا بنعمل اقصي جهد ادعيلها انت ، بعد اذنك 
" ساب الدكتور ادهم ومشي وقف ادهم قدام الباب ودموعه نازله 
-يارب يارب رجعهالي يارب 
"بعد يومين ممنوع حد يدخل الاوضه وملك تحت الاجهزه فاقده الوعي ، ادهم مش بينام ومش بياكل الارهاق والتعب وضح علي وشه ومش راضي يتحرك من قدام الاوضه الا لما يشوف ملك #عشاق_الروايات
-ابوس ايدك ي دكتور هشوفها وهخرج علطول ارجووك 
=تقدر تشوفها بس بشرط ، متعملش اي ازعاج للمريضه 
" دخل ادهم لملك ، وقعد جمبها ودموعه نزلت "
-انا اسف ي ملك ، اسف علي كل الل عملته ، ظلمتك ومستنتش اسمعك ، قسيت عليكي كتير وهنتك ، انا اسف بس متسيبنيش يا ملك انا معرفتش الحب غير معاكي ، هجبلك حقك يا ملك من الل عمل فيكي كده ،  عشاق الروايات قومي يلا ي حبيبتي انا معاكي ، قومي يا ملك بقي ابوس ايدك انا ضعيف اووي من غيرك قومي 
*لو سمحت ي استاذ اخرج كده بتئذي المريضه 
"خرج ادهم وقعد برا ، فات اسبوعين وملك ف غيبوبه ومفيش تحسن ، ادهم دقنه كبرت والهالات السودا اكلت عينه ولبسه متبهدل وخس 
" طمني ي دكتور مفيش تحسن 
-التحاليل والمتابعه بتقول انها المفروض كانت  تفوق خلال يومين ، هي الل رافضه الواقع وبتهرب منه ف الغيبوبه ، ادعيلها واحنا بنعمل الل علينا ، يوم تاني عدي علي ملك بس اليوم ده غير ملك بتدت تستعيد وعيها براحه ، فتحت عينيها لقت نفسها ف اوضه وجمبها اجهزة ، غمضت وافتكرت كل حاجه لحد م العربيه خبطتها ، قررت ملك تختفي من حياه ادهم للأبد ، شالت ملك الاجهزة والسلوك من ايدها وعدلت هدومها ولبست زي الممرضه وخرجت ومشيت علطول ، ادهم كان ف الكافيتريا وطلع من سلم معاكس ومشفش ملك عشاق الروايات ، نزلت ملك بسرعه واختفت من حياه ادهم ، طلع ادهم فتح الاوضه براحه ودخل لقي الاوضه فاضيه ، ملك ملك !! الممرضه دخلت بسرعه ، فيين ملك راحت فين ، مش عارفين حضرتك كانت هنا ، انا هوديكوا ف داهيه ، سابها ادهم وجري دور ف المستشفي كلها مش لاقيها خرج بسرعه ركب عربيته وفضل يلف ف الشوارع وراح لعمرو مش لاقيها ، عدي يومين ادهم بيدور عليها وبرضو مش لاقيها راح المدرسه المدير قاله سحبت الملف وسافرت ، اخد فروع المدرسه كلها وسافرلها  موصلش ادهم لحاجه ، مر سنه ونص وادهم حياتوا كلها بقت شبه بعضها ومش بيفكر غير ف ملك ، بيدور عليها ف كل مكان ،
-يلا يابنتي المدير هينفخنا 
=انا زهقت ي مي والله شيء كلي هعمل مشكله معاه 
-اه ياختي اعملي مشكله عشان يكرشنا ومنعرفش ناكل خلينا نخلص من الترم ده بقي 
"ملك سافرت فرنسا ، وقدمت هناك ، اشتغلت ف كافيه مع واحده مصريه مقيمه ف فرنسا وكانت بتصرف علي نفسها ودراستها ومع ذلك كانت بترتب علي المدرسه ،
" ملك دايماً كانت بتفكر ف ادهم بس قررت تدوس علي قلبها  ومقدرتش. حبها لي مسيطر عليها ، ياتري لسه بيدور عليا ، زمانه نسيني "
*واقفه عندك كده لي يلا قدمي المشاريب تربيزه سبعه 
-حاضر يا فندم 
"ادهم كان بيخلص صفقه ف فرنسا ف نفس المطعم الل ملك بتشتغل فيه ، وهو قاعد بيبص لمح واحده تشبها نزل عينه توكه ملك وقعت منها نزلت تجبها اختفت رفعها بسرعه ملفاش حد ...وبعدين بقي رزكز مش معقول تكون هنا 
ملك وهي بتقدم المشروبات الكاس وقع منها اتكسر المدير خرج وفضل يزعقلها ، ادهم انتبه للبنت ووقف مكانه وبرق ..ملك !! ..دي ملك ..جري ادهم وضرب المدير ومسك ايد ملك وطلع براا ركبها عربيته ومشي ،عشاق الروايات ملك ساكته ومش بتتكلم وقف ادهم العربيه ..
-لي سيبتيني ومشيتي ي ملك انا بموت من غيرك 
=بتبصله وتعيط ...انت ظلمتني كتير ومصدقتنيش ،
-هشششش ولا كلمه ..تتجوزيني ي ملك 
=مسحت ملك دموعها وبصتله ، 
-اخدها ف حضنه وطلع سلسله ملك من جيبه ولبسهالها ، قلب السلسه من علي ضهرها لقتها منقوش  عليها اسم ادهم ، 
-بحبك ي ملك 
=بحبك 
تمت رواية جديدة اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent