رواية اسيل واللورد الفصل السابع والعشرون 27 بقلم الأمبراطورة نور الشمس
اسيل واللورد الحلقة السابعة والعشرون 27
في قصر العمري
في غرفة أسيل
كانت أسيل تنام بين احضان سادن ولو تشعر بشئ صحي سادن على صوت بكاء سيف فحمله وحاول أن يجعله ينام لم يعرف فصحيت أسيل
أسيل بنوم : في ايه ليه عيطته
سادن : لا والله انا صحيت على عياطه
أسيل : اكيد جعان بقاله كتير مكلش هاته
اخذت أسيل سيف بين أحضانها ورضعته فكان سادن ينام بجوارها أنهت أسيل رضاعة سيف فأسرع سادن وأخذه وخرجه للحرس لإعطائه للوسيفير
أسيل بنوم : كويس عوزة انام تعالي بقي
سادن بعشق : وحشتيني يا جنتي
أسيل : سادن اهمد
سادن بعشق : وحشتيني بقالي كتير هو انا مش وحشتك
أسيل بدلع : أنت بتوحشني وانت فى حضني
سادن بعشق : صباحنا عسل تعالى بقي1
اخذها سادن فى عالم خلق لهم بكل عشق و رومانسية1
في الأسفل
تجمع الكل وتم تجهيز السفرة علي أتم استعداد وعندما جلس الجميع وجدو خدم اخرين يجهزون طعام وأماكن على السفرة
عامر : في ايه هنا
مايسا : دول خدم المحروسة وده أكلها
يوسف : هو حاتم هيوصل أمتي
ملك : جاسم راح يجيبه
يوسف : ربنا يستر لو شاف البت ديه هنا
مايسا : الخوف من مريم و مازن
عامر : هما هيجو امتي
مايسا : زمانهم على وصول
يوسف : اسكتو بقي الواحد دماغة نار من امبارح
فى الصالون
شيري : عمو ممكن النونة العب معها
لوسيفير برفع حاجب : أمشي من هنا
شيري برفع حاجب : مش بقولك هات النونة
لوسيفير بغضب مصطنع : قولت أمشي
شيري بخوف مصطنع : لحظة يا عمو المرعب اخاف يامي يامي يااااااااااااااامي
وبصياعة : مالك يا عم الشبح هو انت فاكر أنها بالعضلات لا ديه كلها عارفة بعضها وكلها بتاكل بروتينات
لوسيفير بصدمة : عم و شبح انتى متأكده أنك بنت
شيري بصياعة : مالك يا عم انت منزلتش مصر من زمان إحنا الجيل الجديد
لوسيفير : انا كده اطمنت على البشرية والمستقبل
شيري بصياعة : المهم هات الواد عوزة العب
لوسيفير : أمشي من هنا علشان موركيش العضلات
شيري : رخم
نزل سادن وهو يحتضن خصر أسيل بكل تملك ويهمس فى اذنها ببعض الكلمات وهى تضحك و تموت من الكسوف وكانت ترتدي بدله نسائية باللون الاسود واسفلها بدي ابيض وتركت لشعرها الحرية
شيري : اذيكأسيل : الحمد للهشيري : اقولك ايه أبلة أسيل ولا ايسو ولا اسلي ولا أميرتي ولا جنتي وغمزت لسادنسادن بدهشة : جنتيشيري : أيوة مهي جنتي سادن بغيظ : بت متقوليش جنتي هي جنتي انا وبسماجد : خلاص شيري قوليلها جنتيك سادن بغيظ : بس بس ايه هو فرحشيري...
شيري : اذيك
أسيل : الحمد لله
شيري : اقولك ايه أبلة أسيل ولا ايسو ولا اسلي ولا أميرتي ولا جنتي وغمزت لسادن
سادن بدهشة : جنتي
شيري : أيوة مهي جنتي
سادن بغيظ : بت متقوليش جنتي هي جنتي انا وبس
ماجد : خلاص شيري قوليلها جنتيك
سادن بغيظ : بس بس ايه هو فرح
شيري بصياعة : عقبال عندك يا اسدي
تكلمت أسيل بجدية عندما رأت حاتم يدخل يستند على جاسم
أسيل بجدية : اسمه سادن وبس ده اسدي انا و ملكي انا وابويا انا و حبيبي انا و جوزي انا مفهوم
شيري بغمزة : اي خدعة يا معلم خلينا الموزة الحلوة ديه تعترف بحبها
أسيل : انا معترفة بحبي ليه من اول لحظة يا انسة ومشيت
شيري بحزن : إحنا ملناش ذنب ليه بتكرهينا احنا اول معرفنا ان لينا اخت وحنا فرحنا
سادن بابتسامة : معلش هي طيبة و هبلة وهتسامحكم على طول بس معلش اصبرو شوية
شيري بتنهيدة : ماشي اسدي
أسيل بصوت عالي : متقوليش اسدي
شيري وهى تجري لها : والله العظيم انتي اخترتي اسم أسد لأنه فعلا ضخم و كبير و انتي صغننه و عسل كده
أسيل بضحكة مكتومة : بطلي يا بت
ماجد بصراخ : بااااااابي
طلع يجري و شيري جريت على حاتم وفضلو يحضنو فيه و يقبلوه وكانت أسيل تنظر لهم بحسرة و كسرة فأسرع لها سادن وضمها لحضنة
سادن بحنان : هششششششش اهدي يا جنتي
أسيل وهي تحضنة : متخفش اسدي انا كويسة
حاتم بحب : اذيك يا أسيل
أسيل بجدية : لوسيفير فين سيف
لوسيفير : اتفضلي أميرتي
حملت أسيل سيف و رتدت النظارة الشمس وغادرت و خلفها سادن وهو يتنهد ولكن فى لحظة كان حاتم بين احضان أسيل
أسيل بخوف : حضرتك كويس
حاتم بابتسامة : كويس يا أميرتي شكرا
أسيل بسخرية : لا اوعى تفتكر اني خايف عليك
حاتم بجدية : آمال ساعدتيني ليه
أسيل بسخرية : هو انت لما تلاقي حد عاوز مساعدة مش هتساعد حتى لو كان كافر
سادن بشدة : اسيل
أسيل بدلع : اسدي يالا ورانا شغل
غادرت أسيل القصر و خلفها الجميع وتنهد سادن ونظر لحاتم باسف ولكن ابتسم له حاتم1
في الخارج
وقفت اسيل تتنفس بقوة وجميع الحرس بجوارها ولكن فزعت عندما وضع سادن ايده على كتفها ولكن تنفست بسرعة عندما وجدته اسدها
سادن بحنان : مالك جنتي
اسيل : مفيش اسدي
اسيل : عمو مارك
مارك : نعم أميرتي
اسيل : عوزة سواق يكون شغال هنا من فترة كبيرة
جاك : ليه أميرتي احنا معانا السواقين بتوعنا
أسيل : عارفة عمو بس انا عوزة اسال واحد فين مكان المقابر بتاعت العيلة
مارك : تمام أميرتي انا هعرف حالا
سادن بحنان : اركبي متقفيش كده
اسيل بدلع : ليه بتغير عليا
سادن بعشق : بموت فيكي
اقترب اسيل منه وقبلت شفايفه بكل نعومة وغمزت له
مارك : عرفت المكان أميرتي
جاك بغيظ : هي أميرتي انا وبس
لوسيفير بغيظ : أميرتي انا كمان انت لا
مارك بابتسامة : يالا أميرتي يالا لورد
ركب الجميع السيارات وتحرك موكب ضخم من يراه يعتقد أنه موكب رئيس جمهورية وليس أشخاص عاديين
في المقابر
وصل السيارات امام المقابر ونزل الجميع للتأمين وأحضر احدي الحرس بوكيهين من الورد واعطاهم لاسيل وعاد إلى مكانه
دخلت اسيل الي المقابر ووقفت امام قبر امها ووضعت بوكية من الورد وقرأت الفاتحة وتوجهت إلى القبر جدها الذي بجوارها ووضعت بوكية من الورد وقرأت الفاتحة وجلست أمامهم
اسيل بدموع : وحشتوني اوي كده كل ده محدش فيكم بيجيلي هو انا مش وحشتكم شوفتم سيف حلو اذاي انا كويسة و سادن مش بيزعلني و بيخاف عليا من الهوا انا اسفة جدو خلفت بوعدي ليك بس والله غصب عني سادن هو إللى ضحك عليا وجبني مصر بالكدب على العموم انا هخلص شغل الشركة بسرعة بسرعة وهرجع ونبي جدو متزعل مني ماشي
جلس سادن بجوارها و ضمها لحضنة
سادن : اذيك جدو اذيك يا حماتي أخبركم ايه متحفوش جنتي في قلبي و عنية عمري مهسبها ابدا هفضل احميها لاخر يوم فى حياتي وربنا رزقنا بطفل جميل هعلمه اذاي يكون سند لامه ولاخواته من بعدي
اسيل بابتسامة حب : ربنا يخليك ليا يا اسدي
سادن : يالا حبيبتي
قامت اسيل بمساعدة سادن وعندما التفتت وقع نظرها على يافته تحمل اسمها فخلعت النظارة ونظرت بصدمة وكسرة وتحولت عيونها للون الأزرق الغامق دليل غضبها وفى لحظة صرخت بشدة باسم جاك و لوسيفير الذين اسرعو بالدخول لها
لوسيفير بخوف : أميرتي في ايه
جاك بحنان : أميرتي مالك
اسيل بغضب : خلي الرجالة يكسرو اليافته ديه بسرععععععععععة
لوسيفير : امرك أميرتي
شاول للرجالة بالدخول وأمرهم بتكسير اليافته وبالفعل استجابو له واخذو يبحثو عن اي شي للتكسير وبالفعل وجدو اشياء للحفر واخذو يكسرون اليافته وهى تقف بغضب و تسرع فى التنفس
ضمها سادن لحضنة بشدة تحت اعتراضها ولكن استكانت وتشبست فى ملابسه فتنهد بهدوء واخذها وخرج خارج المقابر وركبو السيارات وتوجهو الى الشركة
في الشركة
وقف أسطول السيارات و نزل الجميع
نزل سادن وتوجه إلى باب اسيل وامسك اديها ودخلو الشركة بكل جبروت و عظمة وتوجهو إلى المكتب الرئيسي كانت ماتلدا تجلس على مكتب السكرتيرة وتباشر العمل بجد
وقف الحرس فى الخارج ودخلت اسيل و سادن الى المكتب
في المكتب
دخلت اسيل الي المكتب ونظرت للصورة الموضوعة بطول الجدار فنظرت لها بابتسامة و فخر فحضنها سادن من ظهرها
سادن بحنان : تحبي نغير المكتب
اسيل : لا طبعا المكتب ده مش مجرد كرسي ومكتب لااااا المكتب ده تاريخ وكيان و كرير المكتب ده شاف عمالقة عيلة العمري من أول واحد واخرهم جدو وابويا ماجد العمري
سادن بحنان : جنتي
اسيل بابتسامة : اسدي
سادن بعشق : هو انا قولتلك النهاردة بعشق
اسيل بدلع : توتوتوتوتوتو مقولتش
سادن بعشق : بعشق يا جنتي
وضعت اسيل اديها على رقبته وضمه لحضنها
اسيل بدلع : مش هتقول
سادن بعشق و سرحان : اقول ايه
اسيل بدلع وهى تتكلم امام شفايفة : بتعشقني
سادن بنهجان : الله يرضي عنك ابعدي انا على اخري
اسيل بدلع : ولو مبعدش اسدي
سادن بعشق : انتي اللى جبتيه لنفسك مترجعيش تزعلي
اسيل بدلع : توتوتوتوتوتو مش هزعل ابدا اسدي
سادن بعشق : جنتي1
اخذ سادن شفايفها بين شفايفه واخذ يقبلها بنهم و عشق جارف ولم يفصل قبلتهم المجنونة غير خبط على الباب فبعدو عن بعض
جلس اسيل على المكتب وسمحت للطارق بالدخول
جاك : أميرتي ديه كل المعلومات عن الشركة المنظمة للصفقة
اسيل بجدية : في حاجة غريبة فيها
جاك : الصفقة أساسا المفروض تتعمل فى الخليج مش مصر
اسيل باستغراب : وذاي وصلت المعلومات لمصر
سادن : اكيد حد لعبها صح وقال إن الصفقة هنا
جاك : صح سيد سادن بس فى حاجة حصلت
اسيل : في ايه تاني
جاك : البوص وصل مصر من يومين ونازل فى فندق **********
اسيل بجدية : يبقي اللي عمل اللعبة اتعرف فين مارك
مارك وهو يدخل : انا هنا أميرتي
اسيل : عملت ايه
سادن : هو انتى مشغله الرجالة كلها تحت ايدك
اسيل بابتسامة : اسدي لحظة بس
مارك : كذا شركة دخلت الصفقة وكذا شركة دفعت من تحت التربيزة بس الظاهر اللعبة كانت على شركة العمري بالذات
اسيل بابتسامة شر : يبقي الصفقة ديه تربية لحد منهم بس بصراحة لعيب إللى عملها
سادن : الابتسامة ديه وراها حاجة
اسيل بجدية : جاك فين البوص
جاك : في الفندق
اسيل : جاك جهز الحرس وانت اسدي هتفضل هنا تتابع الشغل ومعاك ماتلدا
سادن: انا هاجي معاكي
اسيل بابتسامة : متخفش اسدي مراتك قوية انا بردو الأميرة الساحرة و زوجه اللورد
سادن بحنان : خلي بالك من نفسك و انت مارك مراتي امانة فى رقبتك
مارك : امانتك فى رقبتي لورد
غمزت اسيل لسادن وأرسلت له قبلة فى الهواء وغادرت
في احدي فنادق مصر
دخلت اسيل بكل عظمة وكان الحرس يحاوطونها من كل جانب
اسرع الحارس المتواجد لمراقبة البوص لجاك وأخبره بوجوده فى المطعم فتوجهو إلى هناك وشاور الحارس لهم عليه
سحب جاك الكرسي لاسيل فجلس ووضعت قدم فوق الآخر بكل عظمة وخلعت النظارة ورسمت ابتسامة باردة على شفايفها
{ الحوار بالانجليزي }
البوص : انتم مين
اسيل ببرود: انا أسيل العمري
البوص : كده فهمت استمعي لي يا انستي شركاتي لا دخل لها بخسارتكم
اسيل: بجد اممممممم
البوص : انسة اسيل
اسيل بابتسامة باردة : تصحيح معلومة انا مدام اسيل العمري أو الأميرة الساحرة
البوص بذهول: تقصدي الأميرة صاحبة الفنادق و المطاعم فى امريكا و زوجه اللورد سادن السيوفي
اسيل بابتسامة: برافو كده وفرت كتير
البوص : صدقيني انا مليش ذنب
اسيل بقوة : فى حلين ملهمش تالت الاول تسريب المعلومات خرج من مكتبك الشخصي وانا وانت عارفين معني ان مشروع يخرج و يتلعب بيه من تحت لتحت يبقي في خاين والتاني انك سربت المعلومات ولعبت علي عيلتي علشان تاخد الفلوس
البوص بذهول : حضرتك كده بتتهميني
اسيل: اسمعني ادور باكن انا مش بهدد انا بنفذ على طول معاك اسبوع وتعرف مين لعب من وراك وتسلمهولي يا اما انسي شركاتك و مشريعك واكيد مش هتقدر تقف ادام الشيطان الأعظم و العقرب المميت و الشيطان الاسود و اللورد و الأميرة
ادور : بس
اسيل بغضب : لو مكنش حد قريب منك هو اللى لعبها مكنتش جيت مصر وسبت شغلك فى دبي و أوروبا
ادور : تمام مدام اسيل
اسيل بشر : اسبوع واحد ادور واوعي تفكر انك ممكن تهرب انا هجيبك من تحت الارض
ادور : تمام
قامت اسيل و غادرت المكان بنفس العظمة وتركت ادور
يلعن غباء ذلك الشخص لانه اوقعة مع أشخاص لا يرحمو فهو يعلم جيدا من هؤلاء الاشخاص من يلعب معهم ينفي من الدنيا
عودة للشركة
عادت اسيل والحرس الى الشركه و كان في انتظارها سادن يباشر الاعمال التي تركتها له اسيل
دخلت اسيل المكتب وتوجهت إلى سادن و عندما شاهدها ابتسم فجلس اسيل على قدمة ووضعت رأسها على صدره فقبلها بحنان وضمها أكثر له
سادن: عملتي ايه جنتي
اسيل : ولا حاجة
سادن باستغراب : امال رحتي ليه
اسيل : علشان عوزة اعرف الخبر طلع من عنده اذاي وكمان هو الوحيد اللي ليه مصلحة يدور على الحرامي
سادن : اذاي بردو
اسيل بابتسامة : بصي يا سيدي ادور هيدور على الحرامي علشان ميخسرش شركاته أصله عرف انا مين و كمان عرف اني مراتك و عيلة دادريو تبقي تبعي
سادن : وهو ممكن يقسم مع الحرامي
أسيل بابتسامة : مش هيقدر اسدي علشان وراه رجلتي
سادن : هتعملي ايه دلوقتي
اسيل : ورانا شغل كتير ولازم نخلص بسرعة علشان عوزة ارجع بيتي
سادن : انطلقي يا جنتي
جلست اسيل تناقش سادن فى كل المشروعات المتأخرة وبعد وقت كبير كانت اسيل وضعت مخطط حتى تستطيع المجموعة السير عليها الفترة القادمة
اسيل بتنهيدة : الحمد لله خلصنا شوط كبير
سادن : كل ده وشوط حرام وانا اللي بقول على نفسي حريف شغل
اسيل بابتسامة : معلش يا اسدي بقي فترة وهتعدي
سادن بحنان: يالا جنتي نروح عاوز انااااااااام
اسيل: يالا حبيبي
وغادرت الشركة وعادو الى القصر
في القصر
كانت مريم تجلس على نار فى انتظار رجوع اسيل من الشركة بعد منع الجميع الذهاب إلى الشركة واخذها أيضا جناح جدها
دخل سادن وهو يحتضن اسيل ويضحكو و مرو من امام الجميع ولم يعبروهم
مريم بسخرية : اهلا اهلا بالملعونة نورتي الأوضة السودة
اسيل : لا رد
مريم بسخرية : اول مرة اشوف ميتة بترجع من الموت لا وكمان لبسه حلو من امتي يا ملعونة
اسيل : لا رد
مريم بسخرية : شكلك اتخرستي مبروك بقيتي ملعونة و خرسة لا وكمان بكرا ان شاء الله هتطلقي لما يعرف انك نحس
اصبحت اسيل غاضبة بشدة واصبحت عيونها بدرجة اغمق و شاورت للوسيفير بالصعود الى الأعلي وكان سادن يغلي من الغضب فالتفت لمريم بكل عظمة
سادن بابتسامة سخرية : معلش بس سؤال مين قلك اني هطلق مراتي ولا هي ملعونة
وبحدة : انطقي
مريم بصوت عالي : صوتك ميعلاش فى بيتي
اسيل بضحكة رنانة وهي تقف على السلم : بيتك مين الحمار اللي ضحك عليكي وقالك انه بيتك لا يا روح امك ده بيتي انا وبفلوسي انا وانتي و هما مخلياكم شفقة مني يعني بعطف عليكم وبخصوص ملعونة فانا لو كنت ملعونة مكنش يبقي معايا ملايين و تجوز راجل مفيش منه اتنين ولو فاكرة ان سكوتي خوف و ضعف يبقي انتي حمارة انا هنا صاحبة كل حاجة القصر و الشركات و العربيات وكل حاجة حتي همدومك ملكي و سادن مش بس جوزي لا ابو ابني و عشيقي و ابويا وكل حاجة كفاية بقي الغل والحسرة مني زمان و دلوقتي ارحمي نفسك ربنا عاقبك بموت بنتك ومحدش فيكم اتعظ ولا عمركم هتفهمو بس هقول ايه غروركم هيقتلكم اكتر و اكتر ودلوقتي مش عاوزه اسمع صوتك انتى ولا اي حد
مريم بغضب : انتي مجنونة يا ملعونة اسمعي من دلوقتي تسيبي أوضة جدو و بكرا الصبح مشفش وشك الملعون ده فى القصر
اسيل : وماله يا مريم اسيب القصر والشركة و البلد لو تحبي بس ادفعي الفلوس اللي عليكم
مريم بسخرية : ملكيش فلوس عندنا
اسيل بتذكر : اوبس انا نسيت كده اسدي مش تفكرني اقولهم ان انا اشتريت القصر و الشركات مش دفعت المديونية يعني يا مريومة يا روحي كل الهلومة ديه ملكي انا وبس ودلوقتي استاذنكم اطلع انام فى جناح جدو حبيبي وعلى سريرة وجوزى فى حضني يالا باي اراكم فى الصباح اسدي
سادن بعشق : جنتي
اسيل بدلع : يالا اسدي اصلك وحشتني
صعدو إلى الأعلي و تركو الجميع يغلي من الغضب
مر اسبوع ولا جديد فى حياتهم كانت تذهب اسيل إلى الشركة والجميع يغلي من الغضب
في جناح جاسم
كان جاسم و مازن يجلسو يخططون للإيقاع بين اسيل و سادن ولكن لم يوصلو لشي دخلت مريم عليهم وجلست بجوارهم
جاسم : الملعونة ناصحة مش عارفين نوقعها
مريم بخبث : بس خلاص بكرا الصبح الملعونة هتطلق من جوزها
مازن : اذاي يا فيلسوفة عصرك
مريم بشر : ايه اكتر حاجه توجع الست
مازن : الضرب لو جوزها ضربها
جاسم بابتسامة شر : لا الخيانة بس اذاي
مريم : مجرد سائل يتحط لسادن فى عصير أو قهوة
مازن : ونجهز واحدة بيور ويعتدي عليها وتبقي فضيحة للمدام
جاسم : بس مين اللي هنجبها وهترضي تضحي بشرفها
مريم بلا مبالاة : اي خدامة وسلام ونجبرة أنه يتجوزها وننشر الفضيحة للعالم كله
جاسم بابتسامة : اختي حبيبتي دماغك متكلفة
مازن بابتسامة : حياتي يا مريومة
جاسم : النهاردة كل حاجة هتكون خلصانة
مريم بضحكة رنانة : وبشياكة وحياتك
غادر جاسم حتي يستطيع الحصول على ذلك السائل
فى فندق
وصلت أسيل الى الفندق و معها سادن لمقابلة ادور
ادور : اهلا وسهلا أسيل هانم سادن بيه
اسيل : اهلا ادور بيه
ادور : انا عوز اعرف هتعملي ايه مع الحرامي
سادن : اكيد هنسجنة
اسيل : لا اسدي الشرطة ملهاش مكان بينا احنا هناخد فلوسنا وبس
ادور : وعد اسيل هانم
اسيل بابتسامة : تقدر تخلي اختك و ابن عمك ينزلو
ادور بصدمة : انتي عرفتي اذاي
اسيل بابتسامة : مفيش حاجة انا مش عرفها يالا
نزلت بنت و بجوارها شاب وجلسو بجوار ادور
اسيل بجدية : اسمعيني كيم مفيش راجل يستاهل كل اللي انتي عملتيه
كيم : انا اسفة
اسيل بابتسامة : ولا يهمك حبيبتي المهم انسي جاسم انا مش بقولك كده علشان هو قريبي انا اصلا مش معترفة بيهم
كيم بدموع : انا كنت عوزة اكسر غرورة
اسيل بابتسامة حزن : للأسف الشديد هما طول عمرهم مغرورين فانسي كمان خدي مني نصيحة مهمه حبي الشخص اللي يعملك كاميرة متوجه متاخديش الشخص اللي يخليكي تبكي علي طول
ادور : فعلا ذي مسمعت عنك عدله
اسيل بجدية : سيد ادور فلوسي ترجعلي تاني
كيم : حاضر اتفضلي ده شيك بالمبلغ
اسيل بابتسامة : لا يا روحي كاش او بمعني اصح تحويل
كيم : حاضر
شاورت اسيل لجاك فاحضر جهاز لاب توب وقامت اسيل بادخال الرمز واعطته لكيم وقامت بتحويل المبلغ بأكمله
بعد فترة غادرت اسيل وعادو الى الشركة وانهت كل شي وعادت إلى القصر
في القصر
صعدت اسيل إلى الجناح وجلس سادن فى الجنينة وبعد شوية أحضرت احدي الخدم الخاص بهم فنجان من القهوة له واخذه وشربه
شعرت سادن بسخونية شديدة فى جسده وأصبحت الروية مشوشة لفترة وشعر بأشياء غريبة فى جسده فعلم بأنه تحت تأثير احدي المنشطات ولكن كانت العنهم فتوجه إلى الداخل وكانت الخادمة تتوجه إلى غرفتها وتخيل لسادن بانها اسيل فبتسم وجاء ليذهب خلفها ولكن وجد جاك و لوسيفير أمامه
جاك : انت كويس
سادن بنهجان : ميه ميه
لوسيفير : شكل المنشط اشتغل
جاك : حضرتك اطلع اسيل فى الجناح فوق
سادن : لا هى راحت من هنا
لوسيفير : لا تعالي بس
صعد سادن بمساعدة لوسيفير ووصلوه إلى باب الجناح وادخلوه واغلقو الباب خلفة ونظرو لبعض وضحكو
في الداخل
كانت اسيل تخرج وهى ترتدي احدي ملابس النوم وكانت مغرية فقترب منها سادن وحضنها واخذ يقبلها بلهفة و شدة وهى كانت تتألم ولكن لم يتأثر ولفها واخذ يقبلها بعنف وستمتاع وحملها ووضعها على السرير واخذها فى عالمهم ولكن تلك المرة بشدة وعنف وكانت العلاقة أشبه بالاغتصاب ولكن هدء سادن شوية عندما شاهد دموعها والمها
سادن بالم : اسف جنتي بس غصب عني
اسيل بابتسامة : وانا ملك اسدي وجسمي ملك
آخر كلمة همس بيها سادن لها اسف واخذها مرة واثنان و ثلاثة وعشرة إلى أن ارتخي جسده وأصبح مفعول المنشط اختفي من الجسم فرتمي على السرير واخذها بين أحضانة ونامو
كان الشياطين الثلاثة يجلسون فى انتظار صراخ الفتاة أو أي شيء
جاسم: هو في ايه
مازن: يا ناس ده جسمه جامد وكمان مصارع مش هيتاثر
مريم: انا حطيت الازرازة كلها
جاسم: ونبي لو كان فيل لازم يتأثر
مازن: هنشوف بكرا بقي انا هروح انام
غادر مازن و مريم جناح جاسم
فى الصباح
استيقظ سادن وجاء ليتحرك وجد جسمه يالمه بشده فضم اسيل لحضنة ورفع رأسه للسقف وفى لحظة تذكر كل شي فبعد اسيل عنه بهدوء ونظر على جسدها وجده لوحة فنية مليئ بالعلامات الزرقاء والحمراء
سادن لنفسه : غبي غبي غبي اذاي مقدرتش اسيطر على نفسي واذيت جنتي دلوقتي هتخاف مني ومش هتسمحلي اقرب منها يا رب
وجد اسيل تتحرك وتنظر له بابتسامة عاشقة
سادن باسف : اسف جنتي
اسيل بدلع و غمزة : عاوز جولة تانية اسدي
سادن بذهول : نعم يا ختي جولة تانية
اسيل بدلع : اه جولة تانية ذي بالليل
سادن بعشق : انتي تامري جنتي تعالي بقي
اسيل بسرعة : بهزر يا رمضان ايه مش بتهزر رستخ رستخ يا زكي يا رستخ
سادن بضحكة رنانة: وانا بردو بقول انا جسمي كله تعبان وانتى سليمة
اسيل بابتسامة : انا بقي مش حاسة بجسمي
سادن : انا معرفش اذاي ده حصل
اسيل بابتسامة شر : انسي اسدي وحياتك لاخد حقي ثالت و متلت
سادن : ناوية على ايه
اسيل بدلع : على كل خير اسدي ودلوقتي عوزة اناااام
سادن بحنان : تعالي يا قلبي
اخذها سادن بين أحضانة ونامو مرة اخري يتبع الفصل الثامن والعشرون اضغط هنا