رواية العريس يصل غداً الفصل الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم نهلة زغلول عبر دليل الروايات
رواية العريس يصل غداً الفصل الفصل الواحد والعشرون 21
آمال انتي بتمشي
تسحبت علي أطراف أصابع قدميها رات يد علي كتفها نظرت برعب لتلك المرأة
آمال بخوف انا طول عمري معاكي بتبصيلي كده ليه ياحاجة يسرية مالك في ايه
خالد بقولك حتعملي ايه يا شمس زين ومات وطلع سليم وفيروز
آمال انتوا مين شمس مين انت بتعمل ايه بظبط ياخالد مش فاهمة حاجة
اشار خالد للحارس خدها وديها المستودع
آمال خالد خالد موديني فين
منيرة اامري ياهانم قولتي عايزاني
حازم وشغف انتوا بشتغلوا في ايه بظبط
مصطفي بصدمة الحاجة يسرية
شمس خدهم ياخالد عشان ماجدة حتوصل كمان شوية حنعملهم العمليات
شغف بخوف انتوا بشتغلوا في ايه بظبط
شمس اهدي ياحلوة بتشتغل في كل حاجة
خدهم ياخالد
**
سليم بنظرة عشق لها مبروك ياعروسة اقترب منها عدة خطوات حتي شعرت بانفاسه ولمساته انا وعدت نفسي لو اتجوزنا مش حاجي جنبك ليلة الدخلة غير بموافقة منك كفاية اللي حصل لما اتجوزنا اول مرة رفع يديها قبلها بحنان وضع جبهته علي خاصتها اسف يافيروز اسف عمري ماحسامح نفسي علي اللي عملتوا فيكي اول جوازنا اشاح بوجهه بعيدا عنها
فيروز حنبتدي من جديد
مسك وجهها قبله بعشق حيحصل اوعدك حيحصل وقبل كل انشا في وجهها اسف وبحبك رفعها بين يديه اتجه بها الي غرفتهم وضعها علي الفراش لم يترك شفتيها وزع قبلاته علي وجهها ورقبتها فصل كلماته وهو يلهث بحبك يافيروز بحبك استسلمت له ولقبلاته عايزة احس اني ست عايزة احس بانوثتي معاك اجابها من بين قبلاته انتي كلك انوثة انتي اجمل ست عشقي ليكي لا يمكن اوصفه عذبتك وعشقتك
فيروز بخبث هششش فاضل كام ساعة علي القطر
سليم ده لو لحقنا وقبلها من جديد
فجاة دخل بعض الرجال عليهم بعد أن كسروا الباب
فيروز سليم
الراجل أيوة سليم تعالي معايا انتي وسليم في الوضع
الحلو ده
نهض سليم من الفراش وضع الغطاء علي جسدها لبس تيشيرته و سرواله بعد أن انتهي لكم الرجل عدة لكمات في وجهه
مسك الراجل وجهه بعد أن راي الدماء في وجهه بعد أن مسحها بيديه هاتوهم الهانم عايزاهم
سليم اللي حيقربلها حقتله ايه بتاخدوا حقكم من
النسوان ولا ايه
الرجل الهانم قالت عايزاكم
سليم مراتي مش حتقوم من السرير ولا تتحرك من البيت غير وهي لابسة كل هدومها
الراجل لاراجل ياسليم ركله سليم في بطنه وظهره خاف الرجلين الآخرين منه
سحب سليم من الرجل سلاحه وضعه علي راسه ها
الرجل نزل اللي في ايديك ياسليم بلاش تهور
سليم ادامي ادامي
فيروز بصدمة سليم
سليم متجيش ورايا خليكي مكانك
نهضت فيروز من الفراش بسرعة ارتدت ملابسها علي عجل من أمرها
سليم ادامي اي تصرف من رجالتك دماغك حفجرها
الراجل والدتك بتسلم عليك وفي امان عند الهانم وحتحصل ادهم المصري ابوكي
سليم بصدمة قصدك ايه
الرجل كنت مخبيها عن الناس كلها بس الهانم لقيتها ايه رأيك نادي علي الهانم ولا انادي أنا مدام فيروز ولا جينا في وقت غير مناسب
نظر سليم بصدمة
فيروز انا جيت وفرت عليك ياسليم
الراجل بالحق اسمي صبري ياسليم باشا
اتجه سليم الي الخارج تبعته فيروز
شمس سليم بيه أخيراً اتقابلنا ابتسم سليم علي تلك العجوز الشمطاء آخر واحدة كنت افكر أنها تعمل كده لابرافو طلعتي اذكي مننا كلنا اقول بقي ياحاجة يسرية ولا يا شمس ولا يانادين ولا ايه
شمس ناديني باي اسم عجباني دماغك اوي تجنن لازم استغلها باي شكل
فيروز مستحيل تكوني إنسانة طبيعية انتي شيطان في صورة ست
شمس وماله يافيروز صحيح اخبار ابنك ايه
سليم سبيها هي تمشي وإلا ورحمة ابويا اللي قتلتوا لحخلص عليكم كلكم لو جرالها حاجة
شمس انت بتحبها اوي كده ياسليم
تقدم سليم عدة خطوات منها مسكها من رقبتها حتي كادت أن تختنق عايزة مني ايه
شمس باختناق سيب رقبتي حتموتني
سليم وحدفنك هنا كمان سبيها تمشي لو ماتت مش حرحمك قولتلك مخدتش الدوا بقالها يومين
شمس باختناق ليه هي عندها ايه
سليم قولتلك مش حرحمك لو مسبتهاش تمشي وضغط علي رقبتها بقوة
شمس سيب رقبتي حموت
سليم خليها تمشي الاول
اشارت شمس لرجالها بالابتعاد عن الباب
فيروز مش حقدر امشي واسيبك
سليم قولتلك امشي ياغبية روحي عشان
ادهم وعشانك وعشاني هزت فيروز راسها ثم اتجهت الي الخارج
سليم كده نتكلم مع بعض
شمس انت صدقت انها خرجت بسلام رجالتي لسة برة في كل مكان
ترك سليم رقبتها عايزة ايه عشان تسببيها
شمس حتهربلي الشحنة اللي صادرتها وحلال عليك إبراهيم ومحمد خدهم زي قلتهم وبعدين انت كلك نظر بصراحة انت عاجبني اوي
سليم بنظرة قرف لها اقتربت منه اكتر معايا حخليك حاجة تانية حتقبض اكتر وحتبقي شريك معايا مش بقولك دماغك عجباني اوي وبصراحة كلك عاجبني اوي
سليم عايزة ايه
شمس ناديني نادين طالما فهمنا بعض ايه رايك نتجوز بس قبلها تطلق فيروز
نظرة لها سليم بقسوة أطلق فيروز
شمس ده اللي عندي وبعدين مش حرام الدماغ دي محدش يستغلها كده ها قولت ايه
هز سليم راسه موافق
شمس تروحلها وتقولها انك حطلقها وحتسيبها خالص وتجيلي
**
مر اسبوعين علي فراقهما
شمس امضي أمضي ياسليم
هز سليم راسه حتسبيهم في حالهم
شمس أوعدك امضي بس
إبراهيم انتي امنتيله ازاي
محمد ده خاين وبيضحك عليكي
شمس صبري خلص عليهم
خرج إبراهيم ومحمد في الخارج بعد مقاومات منهم
شمس ها مش حتمضي بقي مضي سليم علي بعض الأوراق
نسيت اقولك الوالدة الله يرحمها يعني انت مضيت خلاص
سليم انتي
شمس قتلتها بايدي دول وخدت اعضاءها
نهض سليم من مقعده اقترب منها وضع يديه علي رقبتها الست اللي قتلتيها دي تبقي بنتك ماجدة لبستها ماسك من عندك من اللي بتصنعيهم بنفسك قتلتيها بايديك وخدتي أعضاءها
شمس انت كداب
سليم بضحكة عالية مش كل مرة حتبقي فيها ذكية صدقيني
شمس انا قتلت ماجدة بايدي
نظر سليم لحالة الإنهيار الشديدة التي أصبحت فيها اخرج بعض الصور من جيب سترته وضعهم أمامها بنتك ماجدة اللي قتلتيها بايديك كانت جاية عشان تعمل عمليات عشان الأعضاء انتي علمتيها عشان تقطع الناس وتسرقهم
لم تستطيع التحمل فقدت الوعي
سليم ادينا خلصنا منها هي وبنتها ناقص رجالتها أخذ بعض الأوراق قام بتقطيعها اغلق الباب عليها الهانم عايزة ترتاح ياصبري
صبري نوم العافية ياسليم بيه
خرج سليم من المستودع بعد أن قام بعد كام رجل يقوم بالحراسة في الخارج
**
فيروز اعملي العملية حنزله خلاص
الممرضة حروح اجيب حقنة البنج متخافيش مش حتحسي بحاجة خالص دكتور محسن
شاطر اوي
هزت فيروز راسها وضعت يديها علي بطنها سابني عشان شغله قبل كده وسبني تاني عشان شغله الجديد و طلقني
اتصل سيف بسليم اسمعني كويس
اغلق الهاتف بعد أن سمع ماتنوي فعله فيروز
ركض وركض سريعا حتي وصل الي داخل العيادة اتجه الي داخل الغرفة
فيروز مقدرتش انزله مقدرتش ياسليم خوفت عشان نرجع لبعض
جثي سليم علي ركبتيه ومسك يديها قبلها عايزة تقضي علي اخر امل مابينا ليه يافيروز
فيروز لا عشان بحبك منزلتهوش
سليم سيف هو اللي قالي انك عايزة تبعدي عني وضع يديه علي بطنها كنتي حتحرميني منه ليه ليه يافيروز
فجاة سمع صوت طلق ناري داخل العيادة
فيروز متسبنيش ياسليم انا خايفه
سليم حنخرج من هنا مع بعض متخافيش فتح لها شرفة الغرفة حتنزلي من هنا
فيروز لا انا مش حسيبك
سليم متبقيش غبية اهربي ملكيش دعوة بيا حخرج منها
فيروز مش حسيبك ياسليم
فجاة سمع صوت بعض الرجال ايه ياسليم حتستخبي جوة كده كتير
سليم سبيني حخرج
فيروز مش حتخرج لوحدك بقولك
مسك سليم وجهها قبله بقوة كأنه يودعها ثم اتجه الي الخارج تبعته فيروز
صبري أيه ياسليم مستخبي ليه زي النسوان خايف ولكمه في وجهه رد له سليم الكمة
صبري لو خلصت عليك مش حتاخد وقت في أيدي
سليم طيب متوريني كده لو راجل تعملها ولا خايف وبعدين ايديك خفيفه كده ليه ده النسوان ايديها اتقل منك
صبري ولو خلصت عليك ورفع عليه مسدسه ولا اخلص علي الفرس اللي جنبك دي
وقف سليم أمامها فيروز بخوف لا ياسليم
ضرب صبري سليم وفيروز عدة طلقات
**
بعد عدة أسابيع ...بعد ان فقدت طفلها
سليم ردي عليا يافيروز متقلقنيش عليكي
سيف دخلت في حالة انهيار عصبي ياسليم اه دكتور ماهر استئصالها الورم
سليم خايف عليها اوي
سيف لازم ترتاح انت كمان كانت خايفة عليك لما دخلت في غيبوبة خافت عليك جالها إنهيار
سليم فيروز فيروز
فيروز مازن مازن سابني يوم فرحنا
اغمض سليم عينيه مازن هرب وسابك يافيروز
سيف تعالي ياسليم هي في حالة انهيار عصبي خلاص عقلها مبقاش مستوعب اي حاجه غير ليلة فرحها علي مازن لما سابها وزين اتجوزها
سليم زين المنشاوي مات ياسيف مينفعش يرجع تاني
عمرنا ماحتبقي مع بعض ياسيف خلاص انتهت علي كده حاجي اطمن عليها كل يوم
سيف ماشي ياسليم
**
بعد عدة أشهر ..احتفلت ناهد مع فيروز.. بعيد ميلادها ال 31
ناهد حعملك إعلان في الانترنت
فيروز اعلان ايه
ناهد زواج
فيروز بضحكة عالية انا خلاص نسيت الموضوع ده بقيت بشتغل وبس عاملة ايه مع فاطمة مش ناوية تصالحيها
ناهد لا طبعا اللي عملتوا فيكي مش سهل ابدأ
مش ناوية ترجعي لسليم
فيروز اقفلي الموضوع ده خالص ياناهد انا خلاص مسافرة بكرة مليش حد اعيش معاه هنا الحياة وقفت هنا بالنسبالي
ناهد بصدمة تسافري وتسبيني
فيروز حبقي اجيلك متقلقيش حنروح من بعض فينا ياناهد حروح احضر شنطتي عندي سفر
ناهد تمام روحي حضري شنطتك انتي
ابتسمت ناهد في نفسها تسافري ايه ده العريس لازم يوصل بكرة يلحقك ..
يتبع .. الفصل 22 اضغط هنا