رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة الحادية عشر 11 بقلم شادو
قصتي مع مصاص دماء الفصل الحادي عشر 11
لمحت .. حااجهه سووده وااقفه جمب السريرر
بتهمس بكلماات غرييبه ..
وفجئه .. ظهرت عنيين حمرا ..
رجعت يارا لورا .. وهيه مفزووعه ..
وقبل ما تصرخ
لقت بااب اوضتها اتقفل
يارا : آآآآآآآآآآآه ....
سمعت يارا الصووت بيقوول ..
متخفيش .. انتي بقيتي ملكي .. ملكي انا ..
في شخص بدا يظهر ... بيقرب اكتر واكتر
رجعت يارا خطوتين لورا وهيه مرعووبه
وفجئه .. دخلت جددتها الاوضه
الجده : ياارا اخرجي بره بسرعه
يارا : تييته اناا انااا ...
كانت يارا مرعووبه ومش فاهمه حاجه
وقبل ما يارا تخرج من الاوضه
لمحت شخص .. بيقرب ع جددتها
كانت هيئته هيئه بشريه ..
بس الي رعب ياارا .. عنيه الحمراا
انياابه الطويله ... صووته المرعب
حركااته المخيفه كانه شبح ..
جريت يارا بره الاوضه بسرعه
واول ما خرجت .. اتقفل بااب الاوضه
ع جددتها و..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. تييييييته ..
مكنتش يارا عارفه تعمل ايه ...!!
سمعت صووت صريخ جي من اوضت جددتها
حطت يارا اديها ع وشها والدمووع نزلت ع خدها
يارا : تيــــــــــــــــتته ردي عليه .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه حد يلحقني
الصريخ بدا يزيد
وفجئه .. بدا البااب يخبط بطريقه غريبه ؟
ككانه هيتكسر ..
اترعبت ياارا .. ومقدرتش تقف ف مكانها
جريت بسرعه بره البيت
واول ما جريت .. الاصواات زاادت اكتر واكتر
وفجئه ...
مبقااش في صووت ....!!
يارا : تييته . تيييته ردي عليه ..
محدش رد ..
وقتها .. حست يارا ان في حد وراها
لفت وشها والدمووع ع خدها
وهيه مش عارفه تاخد نفسها
لقت شااب .. شاب واقف وراها
بيبص لها بطريقه غريبه
وابتسامه .. ابتسامه هادئه
يارا : الحقني .. الحقني جددتي جوه وفي وحش عايز يموتهاا
الحقنيي ارجوووك ..
قرب الشاب ع يارا والابتسامه ما بتفارقش وشه ..
بدات يارا تترعب .. من الشااب
بعددت يارا عنه ..
بدا يقرب اكتر واكتر
وفجئه .. مسك اديها
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه سبني .. سبني
الشااب : انسه يارا .. انا مش هاذيكي
انا هحميكي ..
يارا : انت مين ..!! وعرفت اسمي منين
الشاب : مش قلت لك انا مش هاذيكي
تعالي معايا ..
قربت يارا من الشااب .. ومسكت ايده
وركبت معاه العربيه
وقتها ...
سمعت صووت .. صووت بيمنعها انها تركب معااه
بس يارا اتجاهلت الصووت ..
وبعد ما العربيه ممشيت ..
انهارت يارا .. اتوقعت بان جددتها ماتت
وبعد شويه ..............
وصلت العربيه لمكان غريب
نزلت يارا من العربيه .
لقت نفسها واقفه قدام قصر
قصر كبيـــــــــــــــــــــر ..
اسوراه عالياا .. وكلها اشوااك
فضلت يارا واقفه مرعووبه
المكاان شكله يقلق ..
الشاب : تفضلي معايا
يارا : ع فيين .. وانت هتوديني عند مين
انا مش فاهمه حاجه ..
الشاب : هتفهمي جوه كل حاجه
دخلت يارا القصر ..
لقت اشخااص .. يربطهم اللون الاسود ف اللبس
والجسم الابيض الباارد ..
عيون ميخفه ..
مخالب طويله
حركاات سريعه ..
همساات بتتردد ف كل مكاان ..
حطت يارا اديها ع قلبها ..
وقالت ل نفسها .. انا .. اناا مش مصدقه
انا جيت هنا برجلي ..
دوول .. دوول كلهم
رد الشاب وقال ..
مصاصي دمااء ..
اتصدمت يارا من رد الشااب
عرف يقرا افكرها ..
لف الشااب وشه وعنيه بتلمع ف الضلمه
وقال ..
متقلقيش .. عندي امر اني ملمسكيش ..
يارا : آآمر .. انا هنا لييه ..
الشاب : هتعرفي بعد لحظاات .. بس اوعي تفكري تعملي حاجه متهوره
زي مانتي شايفه .. محدش هيسمع صرااخك هناا
وكلهم .. متعطيشن ل قطره من دمك ..
اتصدمت يارا ومقدرتش تنطق ..
وبعد لحظاات
دخلها الشااب غرفه .. كبيره
متاده بالشمووع ..
حطت يارا اديها ع كتفها ..
بدات تحس برعشه .. ف كل جسمها
وف لحظه .. سمعت صوت جاسر جي من وراها
جاسر : نورتي القصر
لفت يارا وشها ..
يارا : جااسر ..!!
جاسر : ^^ مفجئه .. اووبس .. انتي اصلا متوقعه وجوودي
يارا : اا اناا .. متوقعه وجوودك ازااي
قرب جااسر بسرعه وحط اديه ع بوء يارا
جاسر : هشش .. ومتحوليش تكدبي ..
انتي عارفه انا ايه
بدات يارا تنهاار وجسمها يترعش اكتر واكتر
جاسر : كل ده مش هيفيدك ..
بس قبل ما اقتلك ... عايز اسالك سؤاال
ازااي قدرتي تفكي اللعنه ..
ازااي !!
يارا : انا عايزه امشي .. ابووس ايدك خرجني من هناا
جاسر : ههههههه ... بستمتع بضعف البشر .. اوووي
وتتوقعي انك هتخرجي من هنا سليمه
انا جبتك بالعفاياا .. ومنعت كل الي شوفتيهم من انهم يلمسوكي
يارا : بس انا ... انا معملتش حااجه
اوعدك لو خرجتني من هنا .. مش هقوول لحد
جاسر : ههههه حد .. حد زي ميين ..
اقرب النااس لييكي .. هما مننا
محدش هيصدقك ..
مهما عملتي ..
مسك وقتها جاسر يارا من دراعها .. ورماها ع الكرسي
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
جاسر : هسيبك هناا .. تتمتعي ب اخر لحظاات لييكي
وبعدها .. هستمتع بنفسي .. بقتلك
خرج جاسر من الاوضه وقفل البااب
فضلت يارا اعده ع الكرسي منهاره ..
مش عارفه تعمل اييه ..
وبعد لحظاات .. سمعت يارا صووت صراااااااااخ ... عاااااااااالي
حطت يارا اديها ع ودنها .. وجسمها بيترعش
بتحااول تمنع نفسها من انها تسمع الاصواات دي ..
الاصوات الي بتتعب اعصابها اكتر
كانت سامعه وقتها صووت بنت بتصرخ
بتقوول : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. ارحمووووووووني .. سبوووني
وفجئه .. اتفتح بااب الاوضه تااني
دخل جاسر .. وهوا مبتسم
كانت يارا اعده ع الكرسي .. منهااره
قرب جاسر منها اكتر واكتر
جاسر : سمعتي صوتها ..
سمعتيها ..
ياا را : سبني اخرج من هناا .. وهعمل ال انت عايزوو
جاسر : مش حبه تعرفي صووت مين الي بتصرخ
يارا : .. صووت مين ..
جاسر : تعالي واوريكي بنفسك
مسك جاسر يارا من دراعا . وشدها ع المكان الي جي منه الصريخ
لقت بناات ... بناااااااااات كتير محبووساات
جاسر : بصي كوويس تحت .. وهتعرفي صووت مين ده
بصت يارا .. واتصدمت ..
يارا : م ممريم .. دي مريم
جاسر : وبصي هناااك ..
يارا : وو وساااااااااااااره ..
جاسر : مش قلتلك محدش هيصدقك .. لان معظمهم هيبقي مناا
والي مش هينفع يتحوول .. ودمه مابيستجبش لتحولنا ..
هيبقي وجبه ..
بس انتي من غير ما نحولك ..
هتبقي وجبه ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. حد يلحقني ..
جاسر : هههههههههههه اصرخي ع اد ما تحبي
محدش هيحقك
وقتها .. حس جااسر ب ايااد قريب من المكاان ..
حس بقوته ..
بص من بعيد .. لمح الحرااس الخاصين بيه
كانت يارا وقتها بتصرخ ..
حط جااسر اديه ع بووء يارا .. وشدها من الطريق المعاكس
عشان يتفادا ايااد .. وميشوفش يارا
فضل جاسر مااشي .. وهوا كاتم بووء ياار ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
وبعد لحظاتت ..
دخل جاسر الاوضه .. ورمي يارا ع الارض
وقفل البااب ..
جاسر : هه .. كويس انه مخدش باله مني
سمع جااسر وقتها صوت جي من ورااه
اياد : مين ده الي مخدش بااله
لف جاسر وشه .. لقي ايااد اعد ع كرسي ف الاوضه
قام ايااد بسرعه وخنق جاسر من رقبته
اياد : بتحاول تخفي ايه عنيي ..
رد جااسر وهوا مخنووق ومش قادر ينطق ..
جاسر : ابداا ابداا يا سيدي ..
مفيش حاجه تستااهل
ساب اياد رقبه جاسر ورماه ف الارض
وقبل ما يخرج ..
سمع صووت .. صوت همسات يارا
يارا : متسبنييش .. ارجووك
الحقني ..
لف اياد وشه ..
لقي يارا وقعه ف الارض والدموع ع خدها
وبتاخد نفسها بالعافيا
وبتترعش .. الهووف مسيطر ع جسمها
يارا : ال الحقني .. ارجووك متسبنييش
اياد : مين دي ..
قام جاسر وقال بتوتر ..
جاسر : لاا لاا دي .. دي مجرد واحده
قرب ايااد ع يارا ..
وبص ف عينها ..
كانت يارا بتترعش وخاايفه
وبمجرد .. انه بصلها
حست باماان .. نوعا ماا ..
يارا : انا .. انا عايزه امشي .. خرجني من هنا .. ارجووك
جاسر : دي مجرد وجبه يا سيدي ..
انا طلبت من الحراس انهم يبعتو لباكوندا
اياد : لازم كون عندي هنا قريب ..
جاسر : اومرك يا سيدي
وقبل ما يخرج ايااد
اتصدم ..
لقي يارا حضنته من ظهره ..
يارا : م متسبنييش ارجووك
لف اياد وشه .. وهوا مستغرب من اسلوب يارا
اياد : جاااسر ..
جاسر : اومرك سييدي ..
اياد : شوف لك وجبه تانيه .. انهرده
انا عايزها ..
جاسر : بس اصل .. اصل دي
اياد : زي ماا قلت لك ..
جاسر : اومرك سيدي ..
خرج ايااد من اوضت جاسر
مسك وقتها جاسر يارا من رقبتها ..
وقال : اتكتبلك عممر جديد انهرده ..
بس مش هتعيشي كتير ..
مصيري هستمتع بصوت صرااخك ..
لو مش انهرده .. ف قريب جدااا
جاسر : يا حراااااااااااس ..
خدوها .. وودهوها ع جناح برنس اياد
خدو الحرااس يارا .. وودوها ع الجنااح
واول ما دخلت .. قفلوو البااب
دخلت يارا .. لقت غرفه كبيـــــــــــــــــــــــــــــــره
مرعبه ..
كانت يارا مرعووبه .. ومش عارفه تهرب ازااي
ولا تعمل ايه
وقتها .. سمعت صووت انيين ..
جي من مكان ف الغرفه
قربت يارا اكتر واكتر
لقت بااب .. موارب
فتحت يارا البااب ..
لمحت دم ع الارض ..
دم كتيير ..
بصت يارا لقت جثث ل بنااات ف كل مكاااااااان
متقطع اجسامهم ف كل مكاان بالغرفه
رجعت يارا لورا خطويتن
وهيه بتترعش .. ومش قادره تصرخ
وفجئه .. حست بحد وراها
وقبل ما تصرخ
كتم بؤها ..
لفت وشها .. لقت خادمه ..
بس شكلها ميزدش عن 16 سنه
الخادمه : متصرخيش والا هتصحيه
يارا : هصحي ميين ..
الخادمه : حاارس البرنس ايااد ..
يارا : حاا حااارس ..
قربت الخادمه ع يااارا وقالت لها .. بصي ..
بصت ياارا ... لقت جمب الجثث
وحش .. وحش عملااق نايم
اتصدمت ياار وهيه واقفه
ده .. ده نفس الوحش الي حلمت بيه ..
الي قتل اهلي وواختي
ف الحلم ..
ده نفسهه ...!!!
الخادمه : لو صحتيه .. اعتبري نفسك ميته
يارا : انا عايزه اهرب من هنا
الخادمه : متقدريش .. محدش يقدر يهرب من هناا
وخصووصا انك دخلتي غرفه البرنس ايااد ..
ياارا : بس اناا .. انناا همووت لو فضلت هنا
الخادمه : انا مقدرش اساعدك بحاجه .. والا هيموتوني
عن اذنك ..
خرجت الخادمه من الغرفه ..
بصت يارا حوليها ..
بتحاول تلاقي مهرب ف الاوضه ..
وهيه بتتحرك .. اتخبطت ف زهريه ..
وقعت ع الارض واتكسرت
وفجئه .. سمعت ياارا صووت .. صووت الوحش
صحي .. وبيقرب ع مكانن يارا
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ... الحقوووني
يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا