Ads by Google X

قصتي مع مصاص دماء الفصل السابع عشر 17

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة السابع عشر 17 بقلم شادو

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل السابع عشر 17

الييس : حبيبي .. حبيبييييي
اياد : هه .. نعم يا اليس
اليس : عايزه ارقص ..
اياد : روحي ارقصي ..
اليس : معااك ..
اياد : هه .. معايا
اليس : اهاا معااك .. عشان خطري
بص اياد وقتها ل اليس ..
اياد : طيب ..
قام اياد ورقص وقتها مع اليس ..

وقتها .. بص ايااد .. مالقااش ياارا ...!!
ساب اياد اليس وراح بسرعه عند جاسر
اياد : هيه فيين ..
جاسر : مش عاارف .. اختفت ..
اياد : ايييييييييييييييه .دور عليها ف كل حته ..
وقتها .. سمع ايااد صووت ياارا وهيه بتصرخ ..

اياد : يااااااااارااااااااااااا .. ..!!!:o
حراااااااااس .. دورو بسرعه ع يارا ..
راح جاسر بسرعه مع الحراس عشان يشوفو يارا فيين ..
وقتها .. رجعت يارا خطوتين ل ورا ..
وهيه خايفه ومرعووبه ..
سمعت وصتها صوت شااب ..
الشاب : ايه الي بيحصل هنا ..
كانت يارا خايفه من حرااس .. بيحاولو يهاجموها ..
وطبعا ممن غير ما يعرفو هيه مين .. بس بمجرد انهم عرفو انها بشريه .. مقدروش يتمالكو نفسهم
الحراس : برنس باسم ..
رجعو الحراس اول ما شافوه ..
بص باسم وقتها ل يارا ..
جمالها سيطر عليه ..
باسم : بتهاجموها ليه ..
الحراس : دي .. دي مجرد بشريه يا سيدي
باسم : واي بشريه تهاجموها .. افرد لو كانت تبع امير من الامرا الي موجودين انهردا ..
الحراس : اسفين يا سيدي ..

ملحوظه .. ف مصاصي الدمااء في عشيرات ..
كل عشيره يحكمها حاكم .. وليه ولد خليف ليه
ويرس الحكم بعده ..
وباسم امير .. يعني وريث عرش
اما الحراس الي كانو هيهاجمو يارا .. دول الحراس الشخصين للحاكم
وليهم صلاحيه يقتلو اي حد يعجبهم ..
زيهم زي جااسر .. ف القوه
ولما شافو يارا عجبتهم .. ومن غير ما يعرفو هيه مين حاولو يهاجموها .. بس باسم سمع صرختها .. وجيه عشان يعرف في ايه ..
____________________

لف باسم وشه .. وقال ل يارا
انتي ميين .. وتبع مين
وايه الي جابك حفله زي دي
وقتها .. جات ديانا وهيه بتجري
ديانا : انسه يارا كنتي فيين .. قلبت عليكي المكان
اول ما شافت ديانا باسم .. ركعت احترام ليه ..
ديانا : سمو الامير .. اسفه ع المقاطعه
باسم : هيه مين .. تبع عشيرتكم ولا هيه ضيفه ف الحفله
ديانا : لا يا سمو الامير .. هيه تبع عشيرتنا
ف الواقع هيه وريثه عرش عشيرتنا ..
باسم : ممممم وريثه عرش .. بس ازااي ماشيه من غير حراااس .. وخصوصا انك لسه بشريه
يارا : مابحبش امشي ب حراس .. بحب امشي بحريه
باسم : هههههههههههههه .. بحريه .. وانتي ف عشيره مصاصي دماء ..
يا اما انتي شجاعه جدا .. يا اما غبيه جدا
ابتسمت يارا برقه وقالت : ممكن تقول الاتنين
مد وقتها باسم اديه ل يارا وقال
ممكن تشرفيني وتعدي معايا شويه ..
وقبل ا ترد يارا .. سمعت صوت اياد
اياد : ياارااا .. انتي كويسه ..
بصت يارا ل اياد وقالت .
اها .. كويسه
باسم : متخفش عليها يا اياد .. وريثه العرش كويسه
اياد : انت اتعرفت عليها .. ممتاز
ممكن تيجي معايا ..
يارا : واجي معاك ليه ..
بص اياد ل يارا وهوا متعصب
اياد : عشان المفروض ماتمشيش لوحدك .. ده خطر عليكي
وانا ملزوم ب حمايتك
يارا : بس البرنس طلب مني اني اعد معاه ..
وانا وافقت 🙂
اياد : ...@@@@@@ وافقتي
باسم : وده يشرفني .. اتفضلي معايا
راحت يارا مع باسم وع وشها ابتسامه بارده
اتجاهلت بيها طلب اياد ..
فضل اياد واقف .. الغضب سيطر عليه
وقتها جيه جاسر ..
جاسر : سيدي .. تامرني بايه
اياد : رقبوها كويس .. وخلو بالكو منها
جاسر : اومرك سيدي ..
وبعد ما مشي اياد ..
راح جاسر .. عند ديانا
قرب جاسر ع ديانا مره واحده
اترعبت ديانا .. ووقفت مصدومه
همس جااسر ف ودنها وقال
جاسر : خلي بالك .. ولو حصل حاجه .. بلغيني بسرعه
ديانا : حح حححاااضر .. حااضر
بص جاسر ل ديانا ..
وهيه خايفه منه لدرجه انها مش قادره تاخد نفاسها
التوتر سيطر عليها ..
ابتسم جاسر وقال ..
ع فكره .. شكلك حلو انهرده
بصت ديانا ل جاسر .. وهيه مستغربه اسلوبه ..
ابتسمت ب رقه وقالت
ش ششكرا ..
جاسر : يالا روحي .. وخلي بالك زي ماقلت لك
ديانا : حااضر .. حاضر سيدي
جاسر : بلاش سيدي ..🙂
جاسر احلي بكتير ..
بصت ديانا ل جاسر .. ولفت وشها وهيه محرجه من اسلوبه الرقيق ..
ديانا : حاضر جاسر ..
وبعد ما مشيت ..
فضل جاسر باصص عليها وهوا مبتسم ..
وبعد لحظات .. قال ل نفسه
سيطر ع نفسك ... ومتحسسهاش ب حااجه
ماتنسااش انك مش عايز تجرحها ..

وقتها .. لف جاسر وشه ومشي ..

يارا : بصت يارا ع اياد وقتها وهيه اعده جمب باسم
لقت عنيه مش مابتتحركش من عليها
باسم : سرحانه ف ايه
يارا : هه .. لا ولاحاجه
باسم : طيب تحبي تشربي ايه
يارا : اي حااجه ..
باسم : اي حااجه اي حااجه ..
هنا معظم الي بيقدمو دم .. تحبي تشربي دم
يارا : هه .. يع لا طبعا
باسم : ههههههههههههههههههههه .. يع 😃 بس هوا مش يع خاالص .. ده اجمل حااجه

يارا : بالنسبه لكم .. بس بالنسبه لي ف عصير برتقال كفايا اووي ..
باسم : بس كده .. سهله ..
طلب جاسر وقتها من الخادم انه يجيب عصير برتقال ل يارا
وبعد ما جيه البرتقال ..
باسم : اتفضلي ..
يارا : مرسي .. ^^
انت مش هتشرب حاجه ..
قرب باسم ع يارا
باسم : كفايا اني اشم رحتك .. كاني شربت احلي دم بالعالم ..
وقتها كان اياد بيبص ع يارا
اليس : ايه يا حبيبي .. هتفضل سرحاان كده ع طوول
اياد : لازم اخد بالي منها ..
اليس : ماهي كويسه اهي .. واعده تضحك
وقتها قرب باسم ع يارا ..
قام اياد وهوا مفزووع ..
بص ع يارا وقتها .. لقاها بتضحك

اياد : ...@@@@@ !!
شاور جاسر ل اياد من بعيد .. بيفهمه ان الوضع امن
ومافيش قلق ..
اعد اياد تاني ف مكانه
اليس : في ايه يا حبيبي .. انت متوتر كده ليه
اياد : ومين قال اني متوتر ..
قربت اليس ع اياد وحطت اديها ع كتفه بهدوء
اليس : انت اعصابك مشدووده ..
اياد : اطلبي مشروب بس ..

طبعا المشروب الاساسي ليهم .. معرووف ><

اليس : حااضر 😑 ..
وبعد ما جابت اليس المشروب ..
شربه ايااد بسرعه .. وهوا متعصب
وقتها .. قربت ديانا ع يارا وهمست ف ودنها
ديانا : واضح ان اياد ع اخره .. ومتعصب عشان انتي اعده مع برنس باسم
يارا : احسن .. خليه ينفجر 😛
ديانا : طيب انا هروح الحمام وجيه
يارا : ماتتاخريش
واول ما مشيت ديانا .. وقفها جاسر
جاسر : ع فين ..
ديانا : هه هظبط شكلي
جاسر : مش محتااج .. روحي اقفي جمبها
ديانا : بس انا ..
جاسر : بقول انك زي القمر .. روحي اقفي جمبها
ابتسمت ديانا ب خجل وقالت
حاضر .. اومرك
وقتها اشتغلت اغنيه .. جمييله
وقفت ديانا للحظات .. وابتمست
وقبل ما ترجع مكانها
مسك جاسر اديها ..
لفت ديانا وشها .. وهيه مصدومه 😮
جاسر : تسمحيلي بالرقصه دي
ديانا : اا اانا ..
ا اكيد ☺
راحت وقتها ديانا ورقصت مع جاسر ..
الخجل سيطر ع ملامحها
فضل جاسر باصص عليها .. ومش قادر يشيل عنيه من عليها
وقتها .. شرب باسم اكتر من 4 كئوس ..
مكنش قادر يسيطر ع غريزته .. وهوا قاعد جمب يارا
ومن غير ما يفكر . قرب باسم عليها .. وشدها ليه
يارا : بب برنس .. ببرنس باااسم .. فيي حااجه
بصت يارا ف عينه .. لقيتها حمرا .. مرعبه
مخالبه بدات تجرح جسمها ..
يارا : بب برنس .. وقبل ما تصرخ يارا
لمحت اياد واقف ورا باسم
مسك اياد ايد باسم بقوه .. ولفها ورا ظهره
باسم : آآآآآآآآآآآآآآآآآ @@@ انت عاارف انت بتعمل اييه
اياد : خدوها وركبوها العربيه ..
الحراس : اومرك سيدي
مسكو الحراس يارا بسرعه .. وودوها ننحيت العربيه
وقتها .. لمح جاسر اياد وهوا باسم
جاسر : واضح ان في مشكله ..
روحي واركبي العربيه بسرعه
ديانا : جاااسر ..جااااسر في اييه
لمحت ديانا الحراس مسكين يارا وبيخرجوها ل بره الحفله
وقتها باسم مكنش قادر يسيطر ع نفسه ..
اياد : ارجوك اهدي .. الي كنت هتعمله كان هيبوظ كل العلاقات الي مابينا ومابينكو
وقتها جم حراس الحاكم ..
الحراس : ابعد عنه يا برنس واحنا هنصيطر ع الموقف
ساب اياد ايد باسم وقتها ..
واول ما ساب اديه
لف باسم .. .. وضرب اياد ف وشه
وقع وقتها اياد ف الارض
الفوضي اثرت ع الحفله .. واتدخل جاسر والحراس .. عشان ينهو الموضوع ..
اياد : اعتبر ان العلاقات مابينا اتقطعت ..
ومن النهرده لو قربتو ع حدود عشيرتنا هنعتبرها حرب

وقتها كانت يارا ف العربيه ..
دخلت ديانا العربيه وطلبت من السواق انه يوصلهم ع القصر
يارا : ايه الي حصل ..
ديانا : حصلت مشده كبيره ما بين اياد وباسم
وواضح ان العلاقات مابين العشيرتين اتقطعت
يارا : اييييييه ..$$ كل ده بسببي
ديانا : يارب الموضوع يعدي ع خير

وبعد شويه .. كانت يارا وصلت للقصر
واول ما وصلت .. طلعت ع اوضتها ع طول
فضلت اعده ف اوضتها .. مستنيه اياد يوصل القصر
وبعد شويه .. وصل اياد للقصر
اليس : معلش يا حبيبي .. يارب اديه كانت اتقطعت قبل ما تتمد عليك ..

شادو : ربنا يقطع راسك انتي يابعيده .. ايه الي دخلها ف القصه دي @@
نكمل القصه .😑!!

اياد : جااسر : خد اليس وطلعها غرفتها .. عايز اعد لوحدي
جاسر : اومرك سيدي

شادو : هييييييييييي 😛 كاابسه اطلعي طلعت رووحك
حبيبي يا ايااد .. هاجيلك انا ♥ 😃 ..
احمم .. نكمل القصه

طلعت اليس وقتها ل غرفتها ..
فضل اياد اعد متعصب ..
ومنع ان اي حد يدخل الاوضه مهما كان
وقتها عرفت يارا ان اياد وصل ..
خرجت من اوضتها وراحت له
وبعد ما خبطت عليه
اياد : مش عااايز اشووف حد @@@

وقتها .. اتجاهلت يارا كلامه ودخلت
يارا : ولا حته انا
لف اياد وشه وقال ..
اياد : تامري بحاجه
يارا : ابدا .. عايزه اطمن عليك مش اكتر
اياد : انا كويس ..@@
يارا : ممم .. هيه العلاقات فعلا الي مابينا ومابنهم اتقطعت
اياد : ولو طلعت اقطع رااسه كمان .. كنت قطعتها
قربت يارا وقتها ع اياد ..من غير ما ياخد باله
يارا : انا اسفه ..
اياد : بتتاسفي ليه .. محصلش حاجه
يارا : عشان انا السبب ..
بصت يارا وقتها ع وش اياد
لقته بينزف ..
اياد : لا محصلش حاجه
وقبل ما يكمل كلمته
لقي ايد يارا الرقيقه .. بتمسح له الدم الي ع وشه
يارا : انت بتنزف ..
اياد : هه .. اانا ...!!
مقدرش اياد يتحرك من مكانه ..
وخصوصا انه اول مره يبص ف عنيها
يحس ب رقتها .. ب جمالها
بصت يارا ل اياد وقالت ب هدوء
يعني انت مسامحني

وقتها .. مسحش اياد ب نفسه غير وهوا بيقرب عليها ..
فضلت يارا متسمره ف مكانها .. متحركتش

وقتها .. افتكر اياد كلامه ..
وقال ل نفسه : مينفعش .. انجذب ل وريثه العرش
زق اياد يارا بعيد عنه وقال
ارجوكي اطلعي اوضتك ..
مش هقدر اسيطر ع نفسي وخصوصا انك بشريه
ممكن اقتلك ف اي لحظه ..
وقتها وقبل ما يكمل كلمته ..
جريت يارا ع اوضتها
بدا اياد ياخد نفسه بالعافيا ..
اياد : ايه الي بيحصلي ده .. مينفعش .. مينفعش انجذب ليها .. مينفعش ..

وبعد ما طلعت يارا ل اوضتها
وقفلت البااب ..
ضحكت وقالت ل نفسها .. والخجل مسيطر عليها ..
يارا : ههههههههههههه .. قال ايه مكن اقتلك 😛
ع اسااس اني مش عارفه انت كنت بتقرب ليه ^^
يااااااااااااااااااااااي عسووووول ☺

جريت يارا ونطت ع السرير وهيه فرحاانه ..

_____________________
الساعه .. 4 ونصف .الفجر
كان دراكو ف الحبس وقتها ..
سمع همساات ياسمين قريبه من المكان
ياسمين : دراااااكو .. درااكو انت فيييييين
قام دراكو بسرعه .. وص من باااب السجن
دراكو : انا هنااا ..
دخلت ياسمين بسرعه .. ومعاها الحراس
وفتحو بااب الحبس
وبعد ما حررو دراكو ..
ياسمين : فيين يااارا .. عايزين نعرف مكانها بسرعه ..
قبل ما حد يعرف ب وجودنا
دراكو : هتلاقيها اكيد جمب اوضت اياد
ياسمين : طيب تعالي ورايا ..
طلعت ياسمين مع درااكو بسرعه ومن غير ما حد يحس بيهم
وبعد ما قتلت حراس غرفه يارا ..
ياسمين : انا هاجيبها وهاجي .. استناني انت تحت
دراكو : في مهمه تانيه .. لازم انفزها قبل ما امشي
ياسمين : انت رااايح فيييييين
دراااااااكوو ..@@
هتبووظ الخطه
مسمعش دراكو ل كلام ياسمين .. وكمل طريقه
وقتها دخلت يامين اوضت يارا
لقتها نايمه ..
قربت عليها بهدوووء ..
حست يارا وقتها ان في حد ف الغرفه ..
وقبل نا تصرخ
كتمت ياسمين بووء ياارا
ياسمين :هششش .. متصرخيش ...انا ياسمين
قامت يارا وقتها .. وحضنت ياسمين ..
يارا : وحشتييييييني ..
ياسمين : تعااالي معاايا .. يالا بسرعه
يارا : ع فيين
ياسمين : ههربك من هناا .. بسرعه
يارا : طيب و دراكو
ياسمين : انا حررته .. بس هوا صمم وراح نحيت غرفه اياد ..
يارا : ااا ايااد .. لييييييييييييييه 😮
ياسمين : واضح ان في موضووع قديم لازم يتحسم ..
ودراكو مش هيهدا غير ما يتقله
يارا : ي يقتله ...!!!!!!!!!!!!!! 😮
وقفت يارا مصدوومه .. مش عاارفه تتحرك ..
وقتها راح دراكو نحيت غرفه اياد
وبعد ما قتل حراسه ..
قدر يدخل عليه وهوا نايم ..
كان الحقد ملي قلبه .. والغضب
واصراره ع قتل اياد زااد يوم ورا يووم ..

وبعد ما دخل دراكو ل غرفه ايااد ..
فاجئه .. 
google-playkhamsatmostaqltradent