رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الثامن 8 بقلم ميرو ناصر
رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الثامن 8
بعد ما اتقسموا سمعوا صوت ضرب نار
نجمه جريت ناحية سيف
نجمه:سيف انت كويس
سيف : اه بس جرح سطحي
نجمه:يلا نروح المستشفي
سيف بعد إقناع كتير :اووف طيب يانجمه
ولسه هاتسنده جه مراد وشدها
مراد:تعالي معايا
نجمه بعياط :اوعي يامراد سيف مجروح ماازن ادم سيف الحقوه
بصوا وراحوا سندوا سيف وودوه المستشفي ودخل العمليات وطلع الدكتور
الدكتور:هو بقي كويس ماتقلقوش بس هايفضل هنا كام يوم تحت المراقبه
مازن:بس سيف مش هايرضي
ادم: هانقنعه يامازن
الدكتور :تمام لو احتجتوا اي حاجه انا موجود
مازن وادم:شكرا
عند نجمه
مراد خدها وراحوا شقته وهي عماله تسأل علي سيف راح مسك سكينه وعور نفسه وجاب المعقم وحدفه ليها
مراد: عقمي الجرح
نجمه بعياط :عايزه سيف
مراد :قولت عقمي الجرح انتي غبيه
عقمت الجرح ولسه هاتمشي مسكها
مراد:رايحه فين
نجمه:هاروح اوعي
مراد وهو بيقرب منها :انا احسن منه الف مره بتحبيه لي
نجمه وهي مدايقه :ابعد عني
مراد وهو بيبصلها بصة شر : انتي بتعتى ولازم الي ملكك يكون ليا
نجمه :مراد لا اوعي
عند سيف
فاق ولقي مازن وادم وقمر وليل جنبه
سيف بتعب :نجمه فين
ليل:انا وقمر جايين علي أساس أنها هنا
مازن: هو اخر مره شوفناها كان مراد بيشدها
سيف وهو بيحاول يقوم:لازم اروح هايعمل فيها حاجه
حاولوا يمنعوه بس نفذ الي ف دماغه وخد العربيه وراح علي شقه مراد .
سيف واقف وسامع صوت هدوء خبط ومراد فتح
سيف :هي فين
مراد:دي اوقات تخبط ع الناس فيها
سيف :انطق
مراد:ادخل شوفها
دخل وقلبه بيقوله يرجع بدل مايتجرح وشاف نجمه نايمه ف اوضة مراد وهي (احمم اكيد عرفتوا عامله ازاي 🙈)
سيف :نجمه
نجمه فاقت وبتبص حواليها :انا فين واي.... سيف هافهمك
سيف سابها ومشي قامت ولبست ودخلها مراد
مراد:كنتي تجنني
نجمه :انت عارف كويس ان محصلش حاجه بينا
مراد:ههههههه عارف بس سيف مايعرفش غير ان هو شافك نايمه ف سريري
فلاش باك
مراد :خدي العصير ده
نجمه :لا
مراد :يلااا
شربته وقامت عشان تمشي
مراد:رايحه فين
نجمه:هامشي
مراد:لا انتي بتعتي ولازم اخد منك كل حاجه
قالها ولسه هاترد اغمي عليها خدها الاوضه و....... (ماتقلقوش معملش حاجه وحشه نيمها بس 😊)
باك
رجعت البيت وهي منهاره
ليل جريت عليها هي وقمر
قمر :كنتي فين يانجمه
نجمه حضنتهم وفضلت تعيط وحكتلهم على كل حاجه
ليل: الحيوان وصل بيه انه يعمل كده طب وسيف فين
نجمه :معرفش مشي
قمر:هارن علي مازن اساله
رنت علي مازن
مازن :الو
قمر: حبيبي هو سيف عندك
مازن:لا اخر مره راح يجيب نجمه هو حصل حاجه
حكتلوا على كل حاجه
مازن :اه يابن ال......
نجمه:مازن مش وقته دور على سيف بالله عليك
مازن:حاضر
قفل معاها وحكي ل ادم ونزلوا يدوروا علي سيف
بعد شهر
مراد لسه بيدايق نجمه بس هي مش مهتمه بيه ومازن وقمر قرروا يعملوا فرحهم وادم قرر يكون يوم خطوبته هو وليل هو يوم فرحهم وبعتوا دعوه ل سيف وهما متأكدين انه هايحضر .
الكل مشغول في التحضيرات وخلصوها
بليل الاغاني شغاله وفجاه وقفت والانوار طفت
نجمه بهمس:سيف
النور فتح وكان سيف
سيف: انهارده فرح اخواتي ربنا يتمم فرحتهم علي خير طول عمرنا مع بعض مش بعمل حاجه من غيرهم الا حاجه واحده عملتها ف الشهر ده..... نور
دخلت بنت لابسه فستان لونه اسود سواريه
سيف :دي بقا نور مراتي
نجمه :ايه..... 😳
نجمه سمعت الخبر وحست ان روحها بتتسحب منها
مازن وادم اتصدموا بس كان لازم يبركوله ونجمه سابت الحفله وطلعت وهما كملوا احتفال وبعد شويه سيف طلعلها
سيف:نجمة الحفله واقفه لي لوحدها
بصتله بعيون كلها دموع
نجمه: مش مراتك صح
سيف:كان نفسي أقولك صح بس مع الاسف غلط
نجمه :لي عملت كده
سيف:وانتي لي تخونيني وتنامي معاه
نجمه :مانمتش معاه والله مظلومه
سيف :كدابه كلكوا كده عشان معاه فلوس عايزه كام دفعلك كااام
نجمه :بس بس مدفعش والله
فجأه سيف طلع فلوس كتير ورماها ف وشها
سيف:كفايه ولا عايزه تاني
نجمه:افتكر انك ظلمتني وهاتندم ياسيف ولما ترجع مش هاكون هنا خليك فاكر
سابته ومشيت والحفله خلصت وادم خد ليل عشان يسهروا ومازن طلع هو ومراته وسيف خد نور وروح
عند مازن
حضنها جامد ولف بيها كتير
مازن:خلاص ياقمر بقيتي مراتي مش مصدق نفسي وربنا
قمر:لا صدق بس مش كان لازم نروح نشوف نجمه وسيف
مازن وهو بيقلع البدله :صح صح بس ده موضوع مهم في بقي موضوع اهم لازم نتكلم فيه
قمر وهي بترجع لورا:مازن اهدي كده هافهمك حاجه
ووقعت ع السرير وهو..(عيب بقا دول متجوزين نسبهم شويه 🙈😉)
عند ادم
خدها وراحوا الملاهي وهي بتلعب زي الاطفال
ادم:هههههه ماكنتش عارف انك بتحبي الملاهي كده
ليل:اتحرمت منها ف صغري يا ادم
ادم حضنها :وانا هاعوضك عن كل الوحش ياقلب ادم يلا ندخل بيت الرعب
ليل:يلا
ادم :ولا لا عشان هاتخافي
ليل :لا مش هاخاف
ادم:وعد
ليل : وعد
ف بيت الرعب
ليل:عاااااااااااااااااا 😭😫
ادم:هههههههه جبانه
ليل حضنته ولسه بتصوت
ليل:طلعوووووووووونيييييييييي
خلص الدور وطلعوا وادم هايموت من الضحك
ليل:مش تضحك والله اعيط
ادم:هههه خلاص
وراح حضنها
ادم :طول مانا معاكي اوعي تخافي
ليل:جعانه
ادم:ههههههههههه طب يلا ناكل
راحوا عشان ياكلوا
عند نجمه قاعده قصاد البحر وبتعيط
نجمه : لي مش مصدقني ياسيف لي عملت كده فيا بس خلاص انا كرهتك ومش لازم تعرف الحقيقه
عند سيف
نور: مش هتنام
ولسه هاتقرب منه زقها
سيف :اوعي ماتنسيش نفسك فاهمه
نور :فاهمه حاضر
دخلت تنام وهو فضل صاحي
سيف:لي تعملي فيا كده يانجمه لي حبيتك مره وكدبتي وخنتيني لي تعملي كده
وبعد تفكير طويل نام
تاني يوم
الباب بيخبط جامد
مراد:مييين
فتح و.. 😳