Ads by Google X

رواية توكلنا على الي ياكلنا الفصل السادس عشر 16

الصفحة الرئيسية

 رواية توكلنا على الي ياكلنا الفصل السادس عشر 16 بقلم يوستينا سامي عبر دليل الروايات

رواية توكلنا على الي ياكلنا البارت السادس عشر 16

بس المفاجاه أن 
محمود شاف ندي في العربية دماغها مفتوحة وبتنزل دم 
ويثرب مش موجودة أصلا في العربية 
محمود ايه ده ندي ايه حصلك 
حس أن قلبه هيتخلع منه حس بوجع جااامد 
معقول يثرب اتخطفت معقوووول يكون وصلهاا 
 وفعلا جريوا بندي ع المستشفي و آدم جري ع 
الاقساااااام يبلغ عن الي حصل وعن اختفاء أخته والي حصل للندي
لكن محمود كان عارف ايه اتجاه الي هيمشي فيه
ترن ترن ترن
محمود بتعب الوو 
حامد ايه وحشتك ولا ايه 
محمود من امتي واحنا بندخل حريم في علاقتنا يا حامد 
حامد بوجع من يوم ماغدرت بياااا 
محمود قصدك  من يوم مارضيت بالظلم وضح الكلام
حامد تقوووم ......
محمود متضحكش ع نفسك انا معملتش حاجة ويكون 
في علمك مراتي لوحصلها حاجة انا هقتلك يا حامد ساااامع 
حامد لا يا بن اختي مش ساامع 
تيت تيت 
محمود الوووو الووووو 
محمود في سره  ولله لاقتلك ولله  ياريتني ماكنت شوفتك ولا قربتك من حيااتي اديكي هتتبهدلي معايا وانت مالكيش ذنب في حاجة 
ياربي بلاش يثرب دي الحاجة الوحيدة الي طلعت بيها من الدنيااا. يارب 
وفعلا محمود قدر يوصل لمكان الرقم الي رن عليه حامد 
وقرر أنه ميبلغش البوليس وأن محدش هيقدر يوصلها زي ماهو هيوصلها 
وفعلا ده الي حصل 
وقرر أنه يخبئ كل حاجة عن البوليس حتي آدم 
وراح المستشفي لندي الي كانت فاقت ومافيش كلمة علي 
لسانها غير يثرب 
ام يثرب يعني ايه بنتي ضاعت مني 
آدم واقف مش قادر حتي أنه يواسيها دي مشكلة آدم مش بيعرف أنه يهدي النفوس بينه وبين أمه 
ام يثرب ليه يارب تخذ مني يثرب كنت أخذته  هووو ماهو علطووول سايبناااه 😭
آدم يبصلها بحزن في سره ياريت 😔
محمود اهدي يا طنط هنلاقيها إنشاءالله هترجع تاني زي الفل ومحدش هيقدر يقربلهاااا 
ندي انا شفتهم وهما بيخطفووها مين دووول وليه أيوة ليه 
ليه دي معندهاااش اعدااء خالص والله 😭 
محمود في سره انا اكبر عدووو ليها يارب لو هطلب منك طلب اخير في حياتي كلها يبقي هو انك تخدني عندك وترحمني انا وجودي بيضر ناس كتير اووووي  وخصوصا الي بحبهم 
**
في مخزن الفيلاا 
قمر في اوضتهااا سمعت صوت صريخ جاااااامد جاي من تحت فعلا نزلت واتبعت الصوت لكن لقيت بنت مربوطة 
انصدمت وسمعتهم بيقووولوا 
 خالد في التليفوون  هنعمل ايه يا حامد بيه البت اهي 
ومش مبطلة صرااااااخ .
يثرب حامد مين وانت مين انا معرفكومش انتوا عايزين مني ايييه 
خالد قرب منها بطريقة ملفتة ومغرية 
يثرب ابعد عني يا حيوان يا بن الحيوانات 
خالد مسكها من شعرها جامد
يثرب اعاااااااااا الهي تاخد إبرة في طراطيف ضوافرك يا اخي 
خالد مقدرش يمسك نفسه من الضحك وضحك جااامد 
يثرب اعاااأاااااااا. طب انت بتضحك وتضربي ليه انت مجنون  هل أأنت مجنووون 
انت عايز مني ايه 
خالد يا رجالة اجهزوا علشان النهاردة في حفلة ولا اجدعها حفلة مش انت بردو مدام محمود ..
يثرب ايه مداام دي لا انا مش مدام حد انا بنووتة 
وبعدين انا ماليش دعوة  بيه وسيبوني امشي  
اقولك انت لو سيبتني امشي من هنااا هقولك مكان محمود ده 
انت عارف انا اقبل العما ولا تقبله 
خالد غريبة ده بيقول عليكي مراته 
يثرب سيبك منه ده كان راضع مع كلبه وواخد صفاتها بيهوهو كتير 
خالد محمود بيهوهو 
😂
خالد يا رجالة جهزوا العربيات هننقل الانسة دي تمام كدة 
يثرب والنبي انت عسل تماام 
بس فكني بقي ده انا هموت وادخل الحمام بقالي ساااعة 
خالد هههه هو انت ليه مش مصدقة انك مخطوفة بجد أو اني ممكن اقتلك عادي 
يعني ده سؤال 
يثرب بحزن بصراحة 
خالد اممم 
يثرب الي بيبقي خايف من الموت ده الي باقي ع الحياه لكن انا معتقدش 
خالد واضح انك مجروحة اوووي 
يثرب اهااا ولله يا خالتي اطاطا 😂
خالد اها يا جزمة بقي دي اخرتها بحاول اواسيكي 
يثرب ايه يابني متجمد كدة انت المفرووض خاطفني 
خالد ايووة يا .....
قمر احم 
يثرب واد مين القمر ده 
قمر هههه انا فعلا قمر انت يثرب 
يثرب وهي متكتفة  اها ياختي يثرب بس واضح انك متواضعة اوووي 
قمر هههههه لا انا اسمي قمر 
يثرب ههههه والنبي شوفي ازااي طيب انا هنا ليبيه اكيد انتوا غلطانين في العنوان انا اهبل من اني اتخطف
قمر عندك حق خالد لازم يثرب تمشي من هنا 
خالد مقدرش اعمل حاجة غير لما ارجع لحامد باشا يا قمر
قمر خالد انت لو ممشتهااش انا هكلم محمود وهو هيتصرف ساعتهاا 
يثرب محمود انتوا تعرفوا محمود 
خالد بتريقة اهااا يا حلوة ما هو السبب في وجودك هنااا 
يثرب ليه عملكم ايه بس ده غلباأن ولله دا انا كنت بهزر
قمر متخافيش هتمشي من هناااا 
يثرب ومحمود 
خالد بيوجع كلامه لقمر انت مصدقة الي بتقوليه ده انت عارفة محمود عمل ايه 
قمر اهااا وعارفة اخويا عمل ايه وكفاية بقي دم كفاااية 
خالد عارف انك غلبااانة بس لدرجة أنك تسيبي دم اخوكي في أيده ليه 
قمر بعياااااط علشاااان انت متعرفش الي انا اعرفه يا خالد 
وسأبته وطلعت بس قبل ماتطلع هددته انها هتكلم محمود وهتقوله ع كل حاجة 
***
لكن الي حصل كاااااااان مفاجاه 
أن محمود اصلا كان وصل العنوان وفعلا عرف يدخل الفيلا بمهارته 
ودخل المخزن من الباب الوراني ومحدش حس بيه 
غير يثرب 
يثرب محمود 
محمود اشششش وطي صوتك 
انت كويي....
يثرب رمت نفسها في حضنه 
يثرب بصوت مخنووق من العيااااط كنت خايفة اووي عليك 
سمعته بيقوول أنهم هيقتلوووك
محمود ههه وانت خايفة عليا ولا ايه 
يثرب اممممم 
محمود بحبك اووي يمكن معرفتش اقولهالك غير وانت عاملة انك فاقدة الذاكرة يا كدااابة 
يثرب هههههههه انت غبي اووي علفكرة 
استووووووووب
google-playkhamsatmostaqltradent