Ads by Google X

رواية الحب والعذاب الفصل السادس والأخير - نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية الحب والعذاب الفصل السادس والأخير بقلم  نور عصام

رواية الحب والعذاب الفصل السادس والأخير

علي  دخل السوبر ماركت اتفاحئ ب استاذ خيري ببكلم دهب
خيري  شافه قاله اهلا علي
علي  صباح الخير يا استاذ خيري وبعدين راح علي شغله وهو بيفكر هو سمع صح ولا لأ بس ف نفسه قال انا متأكد انه قالها دهب واعتقد ان الاسم مش متداول يعني علشان تبقي عادي وقال ماشي يادهب انا كدا جبت اخري منك ولازم انفذ اللي نويت عليه 
في الشرم
بسنت   دودو ايه رأيك بعد ما نخلص شغل ننزل نتمشي عالبحر شويه اليوم يجنن
دهب   اوك يا قلبي
بسنت   محمد ايه رأيك
محمد   من عيوني يا قلبي
بسنت  بنظرة حب قالت يسلملي قلبك يا قلبي
دهب   بمرح قالت متتلمي يا بت الله
محمد   بهزار قالها ابوس ايدك سبيها دا انا مصدقت 
دهب   ههههه للدرجه دي طلعت عينك
محمد  متفكرنيش وضحكو كلهم
عند علي
خيري   قال تعالي يا علي عاوزك بقلمي نور عصام
علي   راح لعنده وقال خير يا فندم
خيري   كنت عاوزك تروح مع العمال اللي هيسافرو الشرم يودو الطلبيه للفندق
علي   ما هما بيروحو علطول لوحدهم
خيري   معلش انا عاوزك تروح معهم المره دي واهو تغير جو شويه بدل ما انت علطول هنا
علي   بس انا كنت ناوي اخد اجازه يومين لاني كنت هروح البلد عند عم دهب
خيري   معلش لما ترجع باسلامه ابقي خد اجازه 
علي   اتنهد وقال حاضر وبعدين قال امته السفر
خيري   بكرا الصبح باذن الله
علي   ان شاء الله وبعد انتهاء العمل راح البيت وقالهم
مصطفي  ابتسم علي ذكاء خيري 
علي   مالك بقلمي نور عصام
مصطفي   ولا حاجه بس كان نفسي اجي معاك 
علي   تعالي يا خويا
مصطفي   معتقدش هتعوزني معاك
علي  بصله وسكت وبعدين قالهم هروج اجهز شنطتي ودخل
وتاتي يوم وبعد عدة ساعات وصلو 
هاني   رحب بيهم وخصوصا علي لانه عنده علم من ابوه ان العمال هيرجعو تاني وهو يفضل كام يوم وافتكر كلام ابوه وهو بيقوله علي انهم متجوزين بس بينهم مشاكل وقاله حاول تساعدهم يا بني دول طيبين ربنا يسعدهم
علي   تسلم يا استاذ هاني علي المقابله الحلوه دي 
هاني   قاله ولسه عندي ليك مفاجئه احلي
علي   ببتسامه واستغراب
هاني   قاله متستعجلش ودخلو من الباب الرئيسي للفندق
محمد   دودو انا عازمكم بعد ما نخلص وبعدين افسحكم
دهب   لا ابوس ايدك كفايه كبده هوهو اللي بتأكلهلنا كل شويه دي دا انا حسه اني واكله حديقة حيوانات بحالها 
بسنت     ههههههه والله معاكي حق يا بت يادودو
محمد  بقا كدا يا واطيه انتي وهي انا غلطان انتو اخركم ساندوتش فول دا لو جبته بعد كدا ولا عبرتكم
دهب وبسنت    هههههه ههههههه
علي   التفت علي صوت الضحك وفتح عيونه 
هاني   ايه يا ابو علي مالك
علي   هاا
هاني  ها ايه بكلمك وانت مش هنا
علي   قاله لحظه بس عند اذنك
هاني   ابتسم وسابه ومشي
علي   راح ووقف قدام دهب
محمد   قاله اتفضل حضرتك اي خدمه اقدر اقوم بيها
علي  بص ل دهب
دهب    اتفاجئت واتوترت
بسنت   مالك يا بت 
علي   قالها اهلا بالآنسه دهب ولا اقولك يا
محمد   قاطعه وقال ممكن اعرف مين حضرتك
علي   لو سمحت ممكن متتدخلش وراح عليها
دهب   لفت ناحيته وقالت عاوز ايه
علي   مسكها من دراعها وقالها تعالي معايا احسنلك
دهب  مش جايه وابعد ايدك دي عني
محمد  راح وقف قدامه ومد ايده وشد دهب
علي   انت اتجننت بقلمي نور عصام
محمد   انا بردو اللي اتجننت 
علي   اوعي من وشي وراح عليها
محمد   شد دهب وراه وقاله إياك تلمسها
علي  بنرفزه قاله بصفتك ايه بقا بتتكلم عنها
محمد  بصفتي خطيبها
علي   نعم
دهب    بصتله وقالت مين خطيب مين
محمد   داس علي رجلها وقالها انتي خطيبتي
دهب   بصتله وقالت اااه اه الواحد بقا ينسي حاجات كتير قوي اليومين دول
علي  بصله وقاله اقسم بالله لو ما بعدت عن وشي ما هتعرف انا هعمل فيك ايه وبصلها 
محمد   مش هبعد وإياك تلمسها ولا تقرب منها
علي  قالها هتيجي معايا ولا ايه رأيك
دهب   قالت معلش يا محمد لحظه وجايه 
محمد  بصلها وقالها تعرفيه
دهب  قالت متقلقش
بسنت   شدة محمد وقالت اكيد دا جوزها اللي حكت عنه وقالت انها زعلانه شويه معاه 
محمد   بصلها وقالها انتي متأكده
بسنت   ايوا شوفت صوره ليه معها
محمد  قال ل دهب لو احتجتي حاجه انا موجود
دهب  اومئت بعيونها وخرجت مع علي 
علي  مسكها من ايدها وراحو عالبحر ومشيو بعيد
دهب   شدة ايدها منه وقالت ممكن افهم ايه اللي عملته دا وازي جيت هنا بقلمي نور عصام
علي   قالها اقسم بالله لو ما ظبتي واتكلمتي عدل بدل العوجه اللي انتي فيها دي لعدلك انا وانتي عرفه
دهب   اوعي تكون فاكر اني هخاف منك
علي  تمام وقرب عليها وقالها وريني بقا مش هتخافي ازاي
دهب   بعدت عنه وقالت لو سمحت 
علي  شدها تاتي عليه وقالها مراتي وانا حر اعمل اللي عاوزه
دهب  قولتلك انا مش مرات حد وياريت تبعد عن طريقي
علي   اممم ابعد عن طريقك دا اللي هو ازاي حضرتك 
دهب   بعصبيه قالت بقولك ايه يا علي انت لازم تطلقني و
علي   قاطعها ومال عليها وباسها بوسه طويله افقدتها صوابها وف لحظه استسلمت وبعد لحظات بعد عنها لحتي يتنفسو
دهب  وشها احمر وقالت بردو هتطلقني ومش هعيش معاك 
علي   اخد نفس بصوت عالي وقالها انا عاوز افهم انتي ايه حكايتك بالظبط
دهب  ولا حكايه ولا حاجه 
علي   يعني تبقي ف حضني ومستسلمه وف لحظه طلقني
دهب   اتكسفت وبعدين قالت علي انا مش عوزاك
علي  ببرود قالها ليه يا حلوه 
دهب   بغيظ فيه قالها علشان انا ف واحد تاني ف حياتي
علي  نعم ياروح امك 
دهب   زي ما سمعت كدا بقلمي نور عصام
علي  بنفاذ صبر قالها ودا من امته ان شاء الله
دهب  من شهرين وانا بصراحه عاوزه اكمل معاه 
علي  مسكها من دراعها ولفه وراها وقالها شكلك اتجننتي فعلا ومش داريه بكلامك 
دهب   لا ما اتجننت واعتقد دا من حقي
علي   دا كسر حقك اتعدلي يا بت احسنلك
دعب  اللي عندي قولته
علي  ضغط علي دراعها وقالها انتي بقا اللي عاوزه كدا
دهب  خافت من طريقته وقالت هتعمل ايه
علي   شالها وراح الفندق 
دهب   نزلني يا مجننون يا متخلف وعماله تصرخ وتضرب فيه رواية الحب والعذاب بقلمي نور عصام
علي   راح واخد مفتاح الغرفه اللي هاني قالها عليها لما وصل
دهب   علي مينفعش كدا
بسنت ومحمد  بصو عليهم ومحمد قال انا هروح اوقفه عند حده المجنون دا
بسنت   لا لا خليهم جايز يتصالحو
محمد   بس مش كدا
بسنت   ملناش فيه هما حرين
علي   طلع الاوضه ونزل دهب وقالها سمعيني بقا كنتي بتقولي ايه علشان انا سمعي تقيل
دهب   بخوف قالت طلقني علشان عاوزه اتجوز
علي   امممم بقلمي نور عصام
دهب   بصتله وقالت علي انت اهنتني وشكيت فيا وعذبتني بكلامك لأقصي درجه وانا بعد عذاب قلبي وعقلي منك خلاص مش عوزاك وبقهر قالت وبردو انا مش ندمانه عااللي حصل بينا ولا عمري هندم
علي   راح عليها وقالها انتي فاكره ان لوحدك اللي اتعذبتي لا يا دهب انا كمان اتعذبت من القهر وحرقة القلب لما شوفت صورك ف احضان راجل تاني اتعذبت لما كنت بسمعك كلامي غصب عني اتعذبت لما عرفت مين اللي عمل كدا وكنت عاوز اموتهم اتعذبت وقلبي مات من العداب والقهر وانا بقولك عاوزك ليله اوعي تكوني فاكره ان دا كان سهل عليا بقلمي نور عصام اتعذبت لما بعدتي عني وخصوصا من غير ما تقوليلي للاسف عيشتي قلبي ف عذاب منك وانا مش عارف انتي فين وروحي طلعت لما امك قالتلي انك عند عمك ساعتها قلبي كان اقصي عذابه وانا عارف ان ابن عمك عاوز يتجوزك وعقلي وقلبي ما ارتاحو من كتر التفكير ياتري ايه اللي بيحصل هناك عند عمها
دهب   نعم
علي  ايوا كنت دايما خايف ان حد هناك يقصر عليكي ويخليكي توافقي علي جوازك من ابن عمك وجايه بعد دا كله وتقولي انك انتي اللي اتعذبتي
دهب   بدموع قالت ايوا يا علي كل دا ولا حاجه جنب عذاب وحرقة قلبي وشكك فيا 
علي  انا فعلا غلط وندمت لكن كان غصب عني
دهب   خلاص ياعلي
علي  بصلها
دهب   قالت كل واحد يروح لحاله ويشوف حياته وبلاها عذاب لحد كدا بقلمي نور عصام
علي   بصوت عالي دههههههب
دهب   انتفضت من صوته بالطريقه دي 
علي   قرب عليها ومسكها من اكتافها وقالها انتي بتاعتي ومراتي وحب عمري ومش هتجوز غيرك ولا حتي انتي
دهب بدموع قالت كفايه علي قلبي حب وعذاب منك لحد كدا
علي   بعصبيه مش هسمحلك يا دهب
دهب   صدقني خلاص قلبي بسبب حبي ليك انقهر واتعذب اكتر من الازم وما عاد قادر يتحمل 
علي  بعصبيه زئها عالسرير وقالها انتي اللي عاوزه كدا يادهب
دهب   لا يا علي ارجوك اوعي تعمل كدا
علي   قالها مش هتروحي لغيري يا دهب
دهب   بصوت عالي قالت خلاص انتهينا يا علي 
علي   بكل غيره وغيظ من كلامها مال عليها بطريقه همجيه
دهب   بتزئه عنها
علي   سيطر عليها اكتر 
دهب   بصوت عالي قالت علي انا حامل واللي بتعمله دا غلط عالولد وممكن ينزل
علي  اتصلب مكانه وغمض عيونه وبعدين اخد نفس
دهب   عيطت بصوت عالي وقالت ارجوك كفايه لحد كدا وابعد عني وعن طريقي بقلمي نور عصام
علي   بعد عنها وقعد عالسرير جنبها وبعدين بصلها وقالها ليه مقولتليش انك حامل قبل كدا
دهب   ودموعها نازله قالت وانت مالك
علي   ابتسم رغم حالته وقاله ازاي وانا مالي 
دهب   ايوا انت مالك بأي صفه علشان اقولك
علي  بصفتي اني ابوه
دهب   بغيظ فيه وحرقة دم منه قالت مين قالك انك ابوه
علي   التفت لها وضربها بالقلم علي وشها 
دهب  انصدمت من رد فعله الغير متوقع
علي   مسكها من دراعها وقال انا ممكن اقبل منك اي كلام إلا انك تقولي كدا ولو غلطتي تاني مره وقولتي ان الولد مش ابني اقسم بالله اقتله فاهمه ولا لأ 
دهب   بتعيط ومش بترد
علي   قالها مش علشان سابك تقولي كلام فارغ زي اللي قولتيه عن جوزاك من حد تاني يبقي تسوقي فيها كل شئ وله حدود فاهمه
دهب    بقوة وعند قالت ماشي يا علي براحتك انا هنا بقالي شهرين والحمل بردو شهرين وانا قولتلك وانت حر 
علي   حاول يتحكم ف اعصابه قالها قومي جهزي حاجتك علشان هننزل القاهره
دهب   مش نازله وانت ملكش كلام معايا وبغيظ فيه قالت الحمل ابني لوحدي مش ابنك إبن ليله وعدت فاكرها 
علي   متعصبنيش اكتر من الازم
دهب   ليه مش دي الحقيقه بقلمي نور عصام
علي   بصلها وقال دقيقه واحده الاقيكي جاهزه
دهب    قاعده عالسرير وما اتحركت
علي   بصلها وقال تمام مش مهم حاجتك وراح عليها وشالها 
دهب   نزلني وبتضرب فيه 
علي   بحده قالها هتجهزي شنطتك وننزل ولا 
دهب   عرفه انه خلاص مش هيسيبها وهينفذ كلامه قالت طيب خلينا للصبح الوقت اتأخر والجو برد
علي   بصلها ورفع حاجبه وقالها دا علي اساس اننا هناخدها مشي ما انتي هتركبي باص مكيف
دهب   علشان خاطري
علي   بصلها
دهب   طيب علشان خاطر البيبي انا بجد تعبانه وخصوصا بعد اللي حصل دلوقتي الطريق طويل ولازم ارتاح شويه
علي    ماااشي يا دهب بس بردو جهزي شنطتك دلوقتي لان من بدري هنمشي فاهمه بقلمي نور عصام
دهب    بقلة حيله قالت حاضر
علي    اتعدل علي السرير وحاول يهدي وهي راحت تجهز شنطتها وهو بيبصلها 
دهب   عماله تبرطم بالكلام
علي   ابتسم وبعدين قالها مش عاوز اسمع برطمه تعبان وعاوز انام وف لحظه فونه رن فتحه
مصطفي    ايه ياعم كل دا انت نايم ولا ايه
علي  لا ابدا لسه صاحي 
مصطفي   طيب ايه الاخبار 
علي  استغرب 
مصطفي  اخبار الجو عندك انت ناسي انك ف شرم 
علي   بس يا تافه
مصطفي    هههههه بقا كدا ماشي ياعم وعموما انا كنت بتصل عليك علشان اقولك ان عم دهب جاي بكرا عندهم واحنا اتفاقنا نكلمه ف موضع رحمه وياريت تكون موجود علشان كمان نكلمه علي دهب
علي   ان شاء الله هاجي بكرا
مصطفي   لوحدك
علي   نعم 
مصطفي   لا ابدا بس يعني انا عارف ان معاك ناس يعني هتيجو كلكم ولا انت بس
علي   بشك ف كلامه قاله لا هنيجي كلنا بأذن الله
مصطفي   بخبث قالها ماشي يا ابو علي سلمي عالجو كان نفسي اشوفه والله انت عارف بقا جو شرم عامل ازاي
علي   غور يلا تصبح علي خير وقفل
دهب   خلصت وراحت تقعد عالكنبه
علي  قالها ايه دا بقا ان شاء الله
دهب   ايه ف ايه
علي   قام وراح عندها وقالها مش عرفه ف ايه
دهب   بصتله بغيظ
علي  ابتسم وقرب منها وقالها القلب أشتكي من قلة الهشتكه
دهب   ابتسمت وبعدين قالت وميشتكي ولا يغور ف داهيه
علي   ويهون عليكي ياقمر
دهب   ايوا يهون بعد كل اللي عمله 
علي   قرب اكتر عليها وهمس جنب شفايفها وقال غصب عنه حبه ليكي وغيرته عليكي جننته موتته ولمس بشافيفه شفايفها وقالها بحبك
دهب   وشها احمر واتوترت وبتحاول تبعد 
علي   حط ايده علي وشها وقال بمرح عارف ان ليا تأثير عليكي بس ممكن تهدي شويه 
دهب   بتأخد نفس بصوت عالي
علي   مال عليها واقتحم شفتيها بشفتيه
دهب   سكتت لحظات وبعدين بادلته قبلته
علي   تعمق ف قبلته وبعدين شالها وراح السرير وهو مازال يقبلها وبعد لحظات كانت بين ايديه وسكتت شهرذاد عن الكلام الغير مباح 😉 معلش بقا مش هنقدر نقعد معاهم اكتر من كدا علشان عيب 😜🤣
في القاهره
صفاء   يعني هو دلوقتي معها يا مصطفي 
مصطفي  اكيد انا لسه مكلمه 
صفاء  ربنا يستر بقا 
هناء   متخافيش علي بيحبها وهيخاف عليها ومش هيجي إلا وهي معاه ان شاء الله
صفاء   قلقانه
مصطفي   خالتي مفيش داعي للقلق دا انتي عرفه علي بيحبها وبيخاف عليها هو اكيد هينصدم لما يشوفها وأكيد بردو هتحصل بينهم خناقه انها سافرت ومقلتلوش بس ف الأخر هيتصالحو وهيحلو كل مشاكلهم 
صفاء   ان شاء الله يا بني 
هناء  قالت هو عم دهب هيجي امته
صفاء   مش عرفه بالظبط هو اتصل وقال ان الفلوس جاهزه وهيجي بكرا وانا اديته خلفيه ان ف عريس متقدم ل دهب 
مصطفي   نعم طيب وانا 
صفاء    ابتسمت وقالت بس يجي بنتكلم كلنا 
مصطفي   بص ل رحمه وقال ايوا احسن والله اعملها معاكم
رحمه  بمرح قالت تعملها مع مين ياض احنا صعايده ومحدش يقدر علينا بقلمي نور عصام
مصطفي    بهزار قالها ايه يا معلم بلاش جو ذئاب الجبل دا
رحمه  لع بجولك ايه ياولد شغل الحب والعشج دول مش عندينا احنا عندينا جواز علطول حتي من غير ما تشوف العروسه انا بجولك اها
مصطفي وهنا وصفاء هههههه ههههههههههه
مصطفي   بمرح والله ماني مرجعلك كلمه ياحاج واللي جولته راح انفذة دلوجتي وراح عليها وقالها جومي بينا 
رحمه   يا نصيبتي ياني يا فضحتي اهل البلد يجولو عليا ايه البت هي اللي رايحه للعريس وضحكت وقالت حجك ياعمي والله تجتلني من غير ما تفكر
مصطفي    ههههههه وبعدين قالها لا انا اجتله واجتل الدنيا كلها لو حد فكر بس يبصلك ياقمر انتي 
رحمه   اتكسفت وبعدين قالت قوم ياض خد امك وامشي من هنا انت قعدتك معانا هتوينا ف داهيه
مصطفي   بقا كدا
هناء   بتطردينا يا بت 
رحمه   بهزار قالت انا محصلش 
هناء   هههههه وبعدين طبطبت عليها وقالت ربنا يسعد قلبك 
مصطفي   وانا ايه يا ماما مليش نصيب ف الدعوات دي
هناء وصفاء   مع بعض ربنا يسعدكم ويوفقكم ويهديكم 
رحمه ومصطفي    ااااامين
في الشرم نرجع بقا لابطالنا اظن كفايه عليهم كدا ☺️
علي   دودو حبيبتي
دهب   وهي بين احضانه قالت اممم
علي   لازم نعمل فرح ف اقرب وقت 
دهب  بعفويه ليه ياعني
علي   عدل وشها ليه وقالها علشان حبيبتي مجنونه ومش مفكره ف اللحظه اللي احنا فيها دي ولا مفكره ف البيبي اللي بقاله شهرين ف بطنها 
دهب   البيبي ابن حلال ودا اللي مخليني مطمنه ومش همنني اي حد ولا اي كلام
علي   ابتسم واخدها ف حضنه وقالها ربنا يخليكي ليا حبيبتي بس بردو لازم نعمل الفرح علشان ماما والكل ميزعلوش محدش يعرف اننا متجوزين وانا مش عاوز حد يزعل منك وانا علي استعداد اقولهم دلوقتي بس خلي اللي حصل بينا يفضل بينا وخلاص بقلمي نور عصام وبعدين بصلها وقالها ايه رايك نقولهم ولا لأ
دهب    لا بلاش علشان عمي مش هيفهم كدا بسهوله وأكيد هيزعل ماما بكلامه 
علي   يبقي خلاص الفرح الاسبوع الجاي  
دهب   بصتله وابتسمت 
علي   حضنها وقالها نامي شويه علشان السفر بكرا
واشرقت الشمس بنور ربها 
علي ودهب سلمو علي بسنت ومحمد والاستاذ هاني ومشيو 
في القاهره 
صفاء   كلمتي اختك يا رحمه
رحمه  ايوا يا ماما وقالت انهم علي وصول 
صفاء   كويس علشان عمك قرب يوصل هو كمان انا عوزاها تكون هنا قبل يجي 
رحمه   متقلقيش يا ماما 
 دهب   نايمه ف حضن علي ف الباص 
علي   حبيبتي حبيبتي
دهب   اممم
علي  اصحي ياروحي خلاص وصلنا 
دهب   بجد 
علي  ايوا يلا الباص داخل الموقف اهو 
وبعد بعض الوقت وصلو البيت 
علي  قال ل دهب حبيبتي انتي تعبانه 
دهب   لا ابدا
علي   شكلك تعبان وخصوصا لانك رجعتي كتير ف الطريق
دهب  متقلقش دا طبيعي
علي   باسها من خدها وقالها بس عمك يمشي بنروح عند الدكتور  علشان نتطمن عليكي
دهب  اومئت بعيونها وبعدين خبطت عالباب
علي  انتي مش معاكي مفتاح
دهب   معايا بس حابه اغيظ البت رحمه علشان بتدايق 
علي   هههههه بقلمي نور عصام
رحمه  فتحت الباب وقالت دهب وحضنتها وبعدين قالت هو انتي مش معاكي مفتاح لازم يعني تقوميني 
علي   راح عليها وقالها متعليش صوتك علي دودو فاهمه ولا 
رحمه    بصت وراه وقالت عمي 
علي  اتخض وسابها 
رحمه    هههههه ههههههه
علي   بقا كدا 
رحمه   هههههه علشان تحرم
صفاء   طلعت وسلمت عليهم 
وبعد ساعه عم دهب وصل وتم الاتفاق علي جواز علي ودهب ورحمه ومصطفي يوم الخميس وطبعا عم دهب كان زعلان علشان ابنه كان عاوز يتجوزها لكن بعد كلام مع امها وافق وقالهم ان هيروح البلد علشان يقول للكل ويجو يوم الخميس علشان الفرح وكتب الكتاب
دهب  بعد ما عمها مشي قالت ازي بقا هنكتب كتابنا واحنا اصلا متجوزين ينفع كدا بقا
علي   متقلقيش انا هروح اجيب نفس الماذون وافهمه يكتب الكتاب بس وطبعا القسيمه عنده انا عديت عليه من فتره بس هو قالي انها لسه ما طلعت بقلمي نور عصام
هناء   قالت الشقه جاهزه يا علي ومن بكرا تروحو تشترو العفش وكل شئ يلزمكم والدور الارضي بابا كلم صاحب البيت عليه وهو وافق يعني انت هتاخد الشقه اللي فوق واخوك شقتنا واحنا هننزل تحت 
صفاء   وليه يا هناء ما انا اتحايلت عليكم تيجو هنا معايا انتي اختي وحمدي اخويا وعشرة عمر مش اغراب 
هناء   ربنا يخليكي ياقلبي والله انتي اكتر من اخت بس علشان الكل يكون علي راحته وكمان البنات لما تحب تنزل تقعد معاكي يكونو علي راحتهم 
صفاء  اتفهمت الوضع 
علي ودهب ورحمه اتفقو ينزلو من بدري يشترو الحاجه 
تاتي يوم الكل نزل واشترو الحاجه وبعدين راحو فرشو الشقق وكانو كتير مبسوطين
وبعد يومين جاء اليوم المنتظر وعملو فرح ف الشارع لانهم ف منطقه شعبيه وكان الفرح كتير حلو 
مصطفي   بيرقص مع رحمه وبهمس قالها بحبك 
رحمه   اتحشم ياولد احتا صعايدة
مصطفي    هههههه وضمها ليه
علي   مع دهب بيرقصو
دهب  بتبصله بكل بحب 
علي  رد عليها بعشق وهمس وقالها بموت فيكي وخطف بوسه سريعه من شفايفها 
حمدي   راح ل عم دهب وقاله ايه رايك ناخد صوره جماعيه مع الولاد كلنا وفعلا راحو 
صفاء وقفت وسط بناتها وهناء وسط واولادها وحمدي وعم دهب وقفو قدام واخذو الصوره 
علي   قال ل دهب بحبك يا قلبي 
دهب   ابتسمت وقالت وانا بموت فيك يا عذاب قلبي
وانتهت روايتنا واتمني تكون نالت اعجابكم .. رواية جديد اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent