رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميرو ناصر
رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الثاني عشر 12
وصلوا سيف ومازن للمطار وسافروا المانيا
~~~~~~~~~~
في احدي المستشفيات ب المانيا
ليل :مازن سيف الحقو ادم
سيف:حصله اي
ليل بعياط : معرفش معرفش ببص فجاه لقيت دم حواليه سيف خليه يرجعلي ياسيف
سيف:نجمه خدي ليل وقمر وروحوا
لسه نجمه هاتخدها
ليل وهي منهاره : لا لا ياسيف مش هاسيبه هافضل هنا
فضلو مستنين وبعد ساعه خرج الدكتور
الدكتور: حالته خطر ولازم ناخد دم
ليل:انا انا فصيلة دمي زيه هو قالي قبل كده
الدكتور : طيب تمام
خدو ليل وسحبو الدم المطلوب ل ادم خرجت ليل وبعد ساعه خرج الدكتور وطمنهم ان ادم كويس ونقلوه اوضه تانيه دخلت ليل وهما فضلو برا
ليل بعياط وهي ماسكه ايد آدم:اصحي يلا انت وعدتني تفضل معايا علي طول ماتسبنيش يا ادم اموت من غيرك ارجعلي يا ادم
ادم :وانتي وعدتيني متعيطيش صح
ليل حضنته :كده هنت عليك كنت هاتسيبني لوحدي
ادم :هششش خلاص انا أهو معاكي
ليل:استني انادي عليهم
راحت ونادت عليهم والدكتور جه وفحصه وكان كويس
سيف:العاشق الولهان الي سافر ونسي شغله
ادم:ههههه ماهو لازم أكون عاشق ولهان طول ماليل معايا
ليل اكسفت وخدودها احمرت
قمر: بتتكسفي يا اختي
مازن بهمس ل قمر: ههههه هو عشان انتي بطلتي تتكسفي مني تبقي ليل لازم تبطل كسوف هي كمان
قمر ضربته علي كتفه
ادم: في واحده تتكسف لما جوزها يعاكسها
سيف&مازن&قمر&:جوزها 😳😲
قمر :عاجبك كده يانجمه كل واحده فيكوا تتجوز من غير علمي
نجمه:.....مافيش رد
سيف بص ف الاوضه
سيف:هي فين نجمه ؟!!
قمر :كانت معانا برا
مازن:بس احنا دخلنا قبليها
سيف فضل يدور عليها ف المستشفي وملهاش اثر
مازن :ها لقتها
سيف : لا دورت ف كل مكان بس ما......
مازن :اي
لقي سيف بص ع الارض ولقي خاتم بتاع نجمه
سيف : الخاتم ده بتاع نجمه
مازن :تبقى طلعت
سيف:لازم ند.....
وقبل مايكمل وصله رساله
"أهلا بحضرة الرائد سيف دلوقتي بقيت ف ملعبي لو عايز القطه الحلوه يبقي تيجي العنوان ده (******) وتيجي لوحدك في حساب قديم لازم ننهيه )
سيف: انا لازم الحقها
قالها وركب العربيه ومازن مش فاهم حاجة رجع الاوضه
وبيحاول يوصل ل سيف
~~~~~~~~~~~~~~
عند نجمه
ف مكان مهجور
......: كل حاجه جاهزه وسيف زمانه ف الطريق اول مايوصل ترحبو بيه ع الآخر
.....:تمام
نجمه وهي مش شايفه حاجه :انتي مين وعايزه اي مني
.....:لا براڤوا عرفتي ان انا ست
نجمه :صوتك واضح عايزه اي مني انا وسيف
.......: هاقولك بس مش دلوقتي
نجمه:انا لي حاسه ان صوتك مألوف
......: يمكن تكوني عارفني مين عارف بس ليكي عليا ماتطلعيش من هنا انتي وحبيب القلب غير ع المقابر
نجمه سمعت الكلام وخافت علي سيف
~~~~~~~~~~~~~
عند سيف
سيف:مازن شغل الجي بي اس وأول ماتلاقيني سابت ف مكان تعرف ان انا ونجمه فيه تمام
مازن:تمام بس خلي بالك كويس وانا هاحصلك
سيف : لا ماتجيش يمكن الي خطفو نجمه يكونوا لسه عندك وانت عارف ان ادم تعبان ف ممكن يخدوه او يخدو ليل وقمر
مازن: طيب اي فايدة الجي بي اس دلوقتي
سيف : احتياطي انا هافضل فاتح الموبيل وأول مايتقفل تعرف ان حلص حاجه
مازن :تمام ربنا يستر
قفل مع مازن ووصل للمكان واول مادخل جه واحد ولسه هايضربه علي راسه سيف تفادي الضربه ولفله مسك العصايه الي معاه ولسه هايضربه جه واحد كتفه من وراه وفضلوا يضربوا فيه لحد ماوقع ع الارض ومقدرش يقوم
.......: لا عجبتني شجاعتك يا حضرة الرائد
سيف بصوت كله وجع: انتي مين
.......:هاتوها
قالتها وجابو نجمه كانت متكتفه وعنيها متغميه
سيف :نجمه
نجمه :سيف انت فين
......: فكوا عنيها
شالو العصبه الي علي عنيها (انا معرفش اسمها اي ف هانتفق أنها عصبه 😅😅)
نجمه بعد ماشافت سيف ع الارض :سيف قوم ياسيف عملوا فيك اي
سيف حاول يقوم بس مقدرش وحس بالضعف انه مش قادر يحمي نجمه
........: ماتقوم ولا خايف هاا
شاورت للرجاله وشالو سيف من ع الارض
نجمه كانت بتحاول تفك نفسها بس معرفتش
......: طيب وقفوهم جنب بعض عشان اتمتع بمنظرهم قبل مايموتوا
وقفوهم جنب بعض والرجاله ماسكنهم وسيف مش قادر يتحرك طلعت للنور وكانت ماسكه سكينه
سيف&نجمه: هو انتي
.......: وحشتني اوي ياسيف
نجمه : انتي امه ازاي تعملي كده فيه
مروه:عشان هو مصدر تعاستي طول عمري ابوه هرب مع عشقته وسابه ليا ولحد دلوقتي شاكه انه مش ابني ف لازم اخلص منه ازاي يبقي ابن عشيقة جوزي ويكون انجح من ولادي هاا
سيف: انتي قولتي انه مات
مروه : قولت كده عشان متكرهوش بس هو لسه عايش وانا لازم احرق قلبه عليك
قالتها وقربت منه وهمست: هاتوحشني ياقلب ماما
سيف:اااااااااه
نجمه :سييييييييف
ضربتها بالقلم ومسكتها من شعرها
مروه : يلا بصي عليه بصه اخيره بصي مرمي ازاي ف الأرضتحت رحمتي ودورك عشان تحصليه
نجمه بعياط : انتي بتستقوي عليه عشان بس رجالتك ضربوه ومستقويه عليا عشان مربوطه بس وربي لما افك ايدي ل اعمل فيكي كل ده
مروه: مش هاتلحقي
قالتها وحدفت نجمه ع الارض جنب سيف نجمه حطت اديها تحت راس سيف وسندته علي رجليها
نجمه بعياط : فوق ياسيف عشان خاطري استحمل
سيف بصوت واطي : خلي بالك من نفسك
نجمه : فوق ياسيف استحمل ياسيف
لسه مروه هاتضربها بالسكينه نجمه شافت خيالها لفت ومسكتها ولسه هاتزقها دخلوا البوليس ومازن
مازن شاف سيف ع الارض
مازن :حصل ايه
نجمه :فكني الأول يامازن
فكها وحكتله الي حصل ولسه مازن هايتصل بالاسعاف سيف مسك ايده
سيف : خلي بالك منها كويس دي وصيتي
مازن : اهدي وماتقولش كده انت هاتبقي كويس
مازن طلع يطلب الاسعاف ونجمه بتعيط
سيف وهو حاطط ايده علي خدها : ماتعيطيش نجمه انا..
نجمه : هششش ماتتكلمش دلوقتي
سيف: لا لازم اتكلم نور انا اتجوزتها عشان هي حامل من مروان وهو مات ومكنوش عملوا الفرح لسه ف اهل مروان مش هايقبلوا بالطفل ومروان وصاني عليها قبل مايموت انا غلطان عشان بعدت عنك ويوم ما انتي اتجوزتي مراد كنت جاي أقولك واخليكي تقرري اذا كنتي عايزاني ولا لا بس.... بس انتي
نجمه :انا كنت غبيه ضيعتك من ايدي واتجوزت واحد بكره ومسمعتش منك انا غبيه عارفه
سيف : هششش خلاص الي حصل حصل خلي بالك من نفسك كويس يانجمتي بحبك
نجمه : سيف....سيف فوق فتح عنيك ياسيف انت ماينفعش تسبني كده فوق ياسيف عشان خاطري سييييييييف يتبع الفصل الثالث عشر اضغط هنا