Ads by Google X

رواية ظلمني ابن عمي الفصل العشرون 20

الصفحة الرئيسية

رواية ظلمني ابن عمي الحلقة العشرون 20 بقلم نور

رواية ظلمني ابن عمي الفصل العشرون 20

الدكتور خرج وكنان وادهم ورا
الدكتور الحاجه لزم ترتاح ومحدش يتعبها وياريت كل طلبتها تتنفز ومحدش يعرضها لحد ما تجبها عندي علي المستشفى 
كنان امرك يادكتور
ادهم انا السبب في تعب امي ياكنان انا السبب
الدكتور عن اذنكم ومش
ادهم سلامتك يامه 
كنان كان خارج مع الدكتور بس خلود قالت خليك ياكنان،وروح لامك دلوك
خلود خلت أدهم وكنان والكل مشغول في كريمه وخرجت وارا الدكتور
خلود دكتور دقيقه عاوزه اطمني علي مراتي عمي
الدكتور بتمثيل مع الأسف الحاله صعبه جداً ولزم محدش يديقها تاني عن اذنك
خلود طلعت بره وارا الدكتور وبعد ما أتأكد ان مفيش حد واخد باله منها مسكت الدكتور من قميصه 
الدكتور إيه في إيه عيب اللي بيحصل دا علي فكره يامدام
خلود عارف يادكتور الغبره أنت لو ماقولتش مرات عمي مالها انا هطلع عينك دي قدامك واخليك اعمى انت فاهم
الدكتور هو في إيه يامدام ميصحش كده
خلود اه ميصحش ويصح التمثليه اللي اتعملت جوه دي بس براڤوا عليك ممثل شاطر يادكتور
الدكتور ت ت تمسلية ايه ياست انتي
خلود انا عارفه ان مرات عمي اكيد متفقه معاك علشان تقول كده وهخلي أدهم بيه يرمك بره البلد رميت الكلاب لو مش قولت الحقيقه دلوك
الدكتور انا انا مليش دعوه هي اللي قالت اعمل كده
بقلمي نور 
لينك الواتباد
https://my.w.tt/4qbDUG3gpcb
خلود ايوه قالتلك ايه عاد
قصدي مدام كريمه تعبانه وخرج جري
خلود خد خد 
خلود بغيظ اقطع دارعي من هنا ان ماكان دي ملعوب من الحربايه كريمه
---------- في بيت عدنان
صباح الخير
حنين اهلا صباح النور يامرحبا
خديجه في سرها خير يارب ايه اللي جاب الست دي هنا
زليخه خبر ايه يا حاجه خديجه مش هتقوللي اتفضلي ياك
خديجه هااا اتفضلي ياام بدور اتفضلي
زليخه فكرتني ببتي بدور ربنا يشفيها يارب سبتها وجيت ابارك لاختها فرحه
حنين البركه فيكي ياخاله
زليخه فين فرحه
خديجه قاعده فوق لسه مش نزلت
زليخه بمكر أوعي تزعلي منها هي كده علطول مش بتعمل حاجه في الدار ولا بتصحي بدري
خديجه بحب هي عروسه خليها تفرح شويه مش عايزها تعمل حاجه في البيت الخدم كتير
زليخه بحقد  طيب
خديجه روحي ياحنين اندهي فرحه
زليخه بسرعه لاه لاه انا عايزه اطلع ليها فوق علشان اطمن عليها بنفسي
خديجه باستفهام عايزه تطلعي ليها فوق
زليخه بمكر أيون فرحه في مقام بتي ولذم اطمن عليها
خديجه البيت بيتك يا ام بدور اطلعي
زليخه تسلمي ياحاجه 
حنين تعالي ياخله اوديكى لحد عندها 
وطلعت حنين مع زليخه لحد فوق
حنين خبطت علي الباب 
فرحه فتحت الباب
أول مافرحه فتحت الباب  زليخه جريت عليها وحضنتها وحشتني جوي جوي يافرحه يابتي البيت ملهوشي حس ولا طعم من غيرك والله
فرحه مصدومه ومش عارفه تعمل ايه
حنين طيب انا نازله لو عزتي حاجه يافرحه اندهي عليا
فرحه تسلمي ياحنين
عدنان من جوه مين يافرحه
فرحه .......مش بترد
عدنان خرج مش بتردي ليه يافرحه واتفجاء بزليخه قدامه
عدنان انتي 
زليخه ايوه انا جيت علشان اشوف فرحه واطمن عليها 
عدنان بستهزا ياسلام علي جلبك الطيب ياست زليخه بت اصول صوح
زليخه ايوه الدم عمره مايبقي ميه ياعدنان
وبصت علي فرحه عامله اية يافرحه يابتي 
فرحه  بخير يامرات ابوي بخير
زليخه بصت علي عدنان وقالت
 خلاص ياعدنان انزل تحت عايزه اقعد مع بتي شويه ونتكلم مع بعض كلام حريم ياعدنان
عدنان من ميته فرحه بتك يازليخه
زليخه بمكر وبدموع من ساعت ما بتي دخلت المستشفى ياعدنان وقعدت تبكي
فرحه بطيبه قربت علي زليخه خلاص يامرات ابوي ربنا يشفيها وترجعلك بخير يارب
زليخه يارب 
ـــــــــــــــــــــ فى بيت أدهم
ادهم سلامتك
كريمه بتعب هموت وانا قلبي غضبان عليك
يادهم 
ادهم بدموع وخوف بعد الشر عليكي يامه 
هند واقفه ومش عارفه تعمل ايه ولا تقول ايه بتفكر معقول هي ترضي ان ام جوزها حتي لو وحشه تموت غضبانه عليه
ادهم باس ايد امو سامحني يامه سامحني
كنان اوعي تقولي كده يامه دا مهما كان ولدك
ادهم اي حاجه زعلتك فيها سامحني يامه
وبعدين افتكر كلام 
الدكتور امك لذم تروح المستشفى حالنا 
ادهم بخوف يلاه اتصل بالاسعاف دلوك اتصل ياكنان والاسعاف 
كنان لاه ناخدها بالعربيه الاسعاف هطول
كريمه انا مش هخرج من بيتي غير علي ظهري وانا ميته بسببك يادهم
ادهم واه يامه حرام عليكي 
كريمه بتعب اااه قلبي 
كنان خلاص يادهم وبلاش تجادل امي علشان تعبانه
كريمه بمكر لو عايزني أرضى عليك واروح معاك المستشفى هات المأذون واكتب علي بت خالك نرمين دلوك 
ادهم بصدمه بس يامه
كريمه كنت عارفه ان امك ولا تسوي شي عندك ومسكت قلبها اااه ياقلبى ااه ياتعبي
هند بدموع سلامتك ياحماتي
كريمه انتي سبب غضبي علي ولدي وتعبي دا ياهند
هند انا 
كريمه اااه  ايوه انتي ولدي كان كان هيسمع كلامي وانتي اللي لعبتي تاني في دماغه
هند بدموع بصت علي ادهم وقالت
 نفز كلام امك ياادهم 
ادهم واه ياهند كيف الكلام دي
هند ايوه لو دا اللي هيرح امك نفز كلامها وانا اللي بقولك هات المأذون واكتب علي بت خالك دلوك يادهم
كنان انا رايح دلوك اجيب المأذون يامه 
خلود دخلت جات تتكلم كنان وقفها خلود امي تعبانه ومش وقته اي كلام دلوك
خلود بس ياكنان 
كنان عشان خاطري اسكتي وادعي لامي ان ربناا يشفيها وبس
خلود في سرها ربنا ياخدها يارب
ــــــــــــــــــــ عند فرحه
زليخه ها مبسوطه يافرحه يابتي
فرحه بكسوف الحمدلله امه خديجه طيبه جوي معايا وعدنان كماني كلهم ربنا يبارك فيهم بيعملوني زين 
زليخه الحمدلله طمنتيني عليك
فرحه الحمدلله يارب تخرج بخير بدور وتفرحي بيها 
زليخه بدموع يارب 
فرحه بطيبه بكت زي زليخه ادعليها يامرات ابوي تخرج بخير
زليخه يوه يقطعني زعلتك يابتي قومي اغسلي وشك وهاتي اشرب 
فرحه حاضر ودخلت المطبخ
زليخه بسرعه قامت ودخلت اوضة النوم عند فرحه 
زليخه انا اجيبو كيف بس القميس دا فين بصت لقت قميس متعلق جنب الهدوم بسرعه زليخه فتحت كيس كان معها واخدت القميص وحطتوا في الكيس وخبت في هدومها
فرحه جت في آيه يامرات ابوي
زليخه بتفرج على شقتك حلوه جوي يابتي 
فرحه تسلمي يارب خدى اشربي 
زليخه هاتي وشربت وبعدين قالت انا ماشيه
فرحه بس انتي لسه جايه اقعدي اتغدي معانا
زليخه مقدرشي اقعدت اكتر من كده لذم اروح لاختك يابتي يلاه سلام وخرجت
فرحه ربنا يشفيها يارب وقعدت تدعلي
زليخه خربت 
فرحه مالك يامه 
خديجه مش عارفه يابتي قلبي مقبوض ليه
فرحه قربت علي خديجه سلامتك يامه 
ـــــــــــ عند ادهم
كنان جاب المأذون وتم زواج ادهم ونرمين ودابطلب من كريمه
كريمه الله يريحك ياولدي زي ما ريحت قلبي 
ادهم يلاه يامه العربيه مستنيه نروح المستشفى انا نفذت طلبك 
كريمه كده حتي لو مت مش مهم ياولدي 
ادهم بخوف بعد الشر عليكي يامه واخد كريمه علي المستشفى
الدكتور كان مستني كريمه في المستشفى والممرضين 
الدكتور الحمدلله انها جات في وقتها بسرعه علي العنايه المركزه حالنا
ادهم هي امي تعبانه جوي كده يادكتور
الدكتور بكدب ايوه واخد كريمه ودخل 
كريمه والله يادكتور طلعت شاطر جوي في التمثيل
الدكتور بضحك المهم عجبتك ياست كريمة
كريمه ايوه عجبتني وفلوس شويه وتوصلك
كريمه بتفتكر 
فلاش باك 
نرمين هروح مشوار بسرعه واجي
نرمين مشوار ايه ياعمتوا
كريمه مشوار صغير بس لو اتحقق هتقدري تتجوزي ادهم 
نرمين بجد ياعمتوا 
كريمه ايوه يلاه انا ماشي 
نرمين بفرح اوك سلام 
كريمه راحت لدكتور 
الدكتور ايه الفلوس الكتيره دي ياست 
كريمه هو موضوع صغير قد اكده وشورت علي صبعها وتبقاا الفلوس دي كله ملكك
الدكتور موضوع ايه 
كريمه في حد هيتصل بيك ويقولك اني تعبانه تاجي وتقول الكلام اللي  هقولهولك دا(.....) وقالت لدكتور
الدكتور بتفكر دي حاجه سهلة اوي 
كريمه يعني موافق
الدكتور حد عاقل يقدر يرفض العرض دا اكيد موافق 
كريمه تمام وسلامة على الدكتور وخرجت 
انتها الفلاش باك 
كريمه بتمثل التعب جات خلود وهند 
هند ها يادهم عامله  ايه 
ادهم الدكتور دخلها العناية 
هند ربنا يستر
نرمين بدموع ياحبيبتي ياعمتوا
خلود قربت على نرمين كافيه عاد وبطلي 
نرمين ابطل ايه تقصدي ايه
خلود ولا حاجه كملي كملي 
الدكتور خرج الحمدلله مرحت الخطر عدت
خلود اكيد عدت مش حققت مرادها
كنان وبعدين ياحلود 
نرمين قربت علي ادهم وحضنته الحمدلله عمتوا بخير
خلود شوف قلت الحياه 
هند شافت نرمين حضنت ادهم مسكت دماغها واغمي عليها 
خلود جريت هند 
ادهم جري بسرعه هند ياهند مالك 
كنان دكتور بسرعه 
ادهم شلها ودخلها اوضة الكشف عند الدكتور 
-------- عند زليخه
زليخه خرجت من بيت فرحه علي الدجال علطول
زليخه خد اهو طلبك
الدجال وكان اسم سلالم 
سلالم اخد القميص من ايد زليخه وقعد يشم في زي الكلب 
سلالم واه دا بيحبها جوي 
زليخه وعرفت كيف 
سلالم ايوه انا اعرف كل حاجه من ريحتها
زليخه المهم طلبي يتنفذ
سلالم مسك سكينة خدي 
زليخه ايه دي 
سلالم اجرحي صبعاك يازليخه الاسياد طالبه دمك علشان العهد
زليخه عهد ايه 
سلالم علشان مفيش حاجه تخرج بره واي كلام تنطقي بيه حتي مع نفسك لاه
زليخه انا اعمل ايه حاجه بس تخرب حيات فرحه وجرحت نفسها 
سلالم حطي دمك هنا وكده يبقا انتي معايه في كل خطوه 
زليخه ماشي 
وتم الاتفاق الوسخ بين الإتنين 
ــــ في المستشفى 
الدكتور خرج 
ادهم جري  عليه ها يادكتور مراتي ملها 
الدكتور دا شي طبعي دغطها وطي 
ادهم هي مراتي مته جالها الضغط،
الدكتور ايوه الست الحامل لذم يكون ضغطها مش  منتظم
ادهم هي مراتي حامل
الدكتور ايوه وفي الشهر التالت انتم مش كنتوا عارين
ادهم لاه 
الدكتور يبقا المدام كانت عملك مفجأه الف مبروك عن ازنكم.. يتبع الفصل الواحد والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent