رواية عشقت حوريتي البارت الثامن 8 بقلم بسملة هاني
رواية عشقت حوريتي الفصل الثامن 8
جاسر: هو انتي زعلتي امبارح يا انسه فريده
فريده بعصبية: لا طبعا انا مش بحب النوع دا من البنات مش عشان سواد عيونك يعني
جاسر: امممم وهو بيقرب من فريده وفريده تبعد اكتر.
فريده: ابعد يا دكتور جاسر
جاسر و همس في ودان فريده: شكلك قمر وانتي متعصبه
وهنا اتحول وش فريده للطماطم
جاسر: هههههههه خلاص خلاص روحي علي شغلك
****
آدم بعصبيه: انطقيي يا حور حطيتي اي في الأكل
حور بسخرية وهي علي الجهه الآخر من الطربيزه: اي يا دودي انا محطتش حاجه
آدم وبيجري وراء حور
آدم بوجع: وحياة امي هربيكي يا حور
حور: اهدا كدا احنا يخربيتك احنا جرينا الطربيزه 7 مرات اي مش بتتعب
آدم: ماشي يا حور استني عليا
وهنا جريت حور للاوضه و قفلت الباب
حور: اوووووف اخيرا اي يبني انت جايب الصحة دي منين
***
ندا: اهدا وحياه امك يا عمر
عمر بغضب: ولله هربيكي يا ندا
ندا: ليه كل دا يا عمر محصلش حاجه الاه .
عمر بصوت عالي: انتي هبله يا بت ترسمي علي ورق الشغل بتعي وتقولي محصلش حاجه
ندا: وعهد الله ما اعرف انو ورق الشغل بتاعك وبعدين مطلعش الموهبه الي جويه الاه
وهنا مسك عمر ندا من قفهاا
ندا: اي يا عم انت مسك فأر مبلول
عمر: انا هربيكي وقبل أن يكمل حملته
عمر: اهاااااااااا بنت العضضه
****
مراد: هجيب المأزون علي الساعه 6
ليلي بقرف: ماشي
مراد: انا ماشي وبعد كدا تخلي بالك لما تفتحي الباب تكوني لبسه طرحه
ليلي: براحتي
مراد مسك ايد ليلي وضغط عليها
مراد: ورحمة امي يا ليلي لو شوفت شعرك دا تاني بره البيت متزعليش من الي انا هعمله
وهنا مشي مراد بدون سامع رد ليلي
****
ادهم: ازي هتتجوز حد غيري
احمد: يعم فكك خلاص
ادهم: انا هعرفك يا ليلي
احمد: بلاش تلعب مع مرادج الكيلاني يا ادهم عشان زعله وحش
ادهم: ولا مراد الكيلاني ولا غيره ياخد ليلي مني فاهم
احمد: برحتك يا عم انا ماشي عشان سامح قالب الدنيا عليا
****
حور في الأوضه
حور: ولله تستاهل يا آدم
آدم: ولله لرابيكي يا حور
حور بشهقه: اي دا انت دخلت ازي
آدم: مش آدم الاسيوطي اللي يتسأل السؤال ده
حور: يعم اتنيل وبطل تكبر
آدم مسك شعر حور وشد شعرها جامد وهنا حور صرخت من الوجع
آدم: حطيتي اي في الأكل يا حور
حور: محط.....
آدم: انطقيي
حور: حبوب اسهال ......بس انت كويس اهو مفيش حاجه
آدم: هو حد قالك اني كالت من الاكل دا اصلا
حور: نعممممم يعني جرينا الطربيزه 7 مرات و قطعت نفس امي وتقولي مكلتش
وهنا قطع كلام حور قبله عنيفه من آدم. وهنا شهقت حور وحولت الابتعاد بس آدم كان اقوي
وبعد وقت مش طويل ابتعاد آدم عن حور بس كانت حور سرحانه في عيون آدم الي زي الزرع
آدم: اي عجبتك
حور: انت قليل الادب يا آدم و....
آدم: بلاش اوريكي قلة أدبي يا حور
وهنا ضربت حور آدم في رجله
حور بدموع: اوعا تقرب مني تاني يا آدم
وهنا جريت حور برا الاوضه
حور بعيط: انتي ازي تعملي كدا يا حور انتي هبله هو عمره ما هيحبك وسنه والموضوع هيخلص بلاش تحبي آدم يا حور
اما عند آدم في الاوضه
آدم: انت ازي تعمل كدا يا فهد ازي تقرب منها اوعا تقع يا فهد انت اقوي من كدا
***
يارا: ياااااا انا هموت وروح
اسراء: طب يلا يختي
ندا: تعالو معياا
اسراء: دا لو اخر عربيه انا مش هروح
ندا: انا اخويا عسل يابت اه ايدو تقيل شويه بس عادي
اسراء: اتنيلي
يارا: بسسسسسسي اي افصلوا كلام
ندا: اي بقره بتتكلم
يارا: جعاااانه
اسراء: يلا نأكل يا ستي
كريم ازيكو يا بنات
اسراء وندا: الحمد لله يا دكتور
كريم: معلش هاخد يارا شويه
ندا: اتفضل وياريت تاخدها خلاص
يارا: الصحاب يلا مش جدعان يلا
كريم: هههههههه يلا يختي
يارا: نعم
كريم: كانت عاوز نخرج سوا
يارا: اييييي هي مره وحصل خير انت هتستحلها
كريم: اي يخربيت صوتك بقره
يارا: انا بقره يا......
وهنا قطع كلمهم ايفان
ايفان شاب امريكي وميعرفش في عادات المصريين بس بيعرف يتكلم عربي كويس و زميل كريم
ايفان: ازيك يا كريم
كريم: الحمدلله يا ايفان
وهنا جايه يسلم ايفان علي يارا و يبوسها
كريم: في اي يا عم ما تظبط كدا
و وجه كلامه لي يارا بغضب
اطلعي علي المكتب وانا هاجي وراكي
وطلعت يارا وبخوف من نظرات كريم
ايفان: في اي يا كريم
كريم بغضب شديد: لو شفت ايدك اتمدد تاني عشان تسلم عليها قول علي نفسك يا رحمان يا رحيم
وهنا ماشي كريم قبل ما يقتل ايفان
في مكتب كريم
كريم بغضب: اي الي انتي عملته دا
يارا: انت عندك خال اهبل يلا هو انا عملت حاجه
وهنا مسك كريم ايد يارا وضغط عليها
كريم بغضب: اخذاري انك تسلمي علي اي حد يا يارا فاهمه
يارا : اهدا يا كريم عشان انت ايدك تقيل وغبي
كريم: غوري يا يارا
يارا: انا هروح يا كيمو سلام
كريم ضحك علي هبل يارا : طب يلا يختي
****
اسراء: يلا يا بابا عشان انا خلصت الاكل
كدواني: تسلم ايدك يا حبيبتي
وتابع كدواني: عاوزك في حاجه يا اسراء
اسراء: اتفضل يا بابا
كدواني: انا كمان يومين هجيب حد يتبعك خطوه بخطوه عشان انا مسافر برا البلاد مده طويل
اسراء: مع..كح كح ...نعم هو انت مش عارف انك مخلف راجل يا كدواني ولا اي
كدواني: هههههههه عارف يبنتي بس انتي بنت لازم يكون معاكي حد
اسراء: لا يا بابا انا اسفه
كدواني بغضب: وانا قولت كلامه وهتحصل يا اسراء فاهمه
اسراء بزعل: حاضر.
****
دينا و هي مسك صوره حور
دينا بعيط: ليه بس كدا بنتي .
وهنا الباب خبط
دينا بستغرب: استاذ كريم
كريم: ازيك يا دينا هانم
دينا: كويسه يا دكتور اتفضل
وبعد مرور وقت طول
دينا بفرحه: طب اندي علي يارا
دينا: يارااااااا البسي الطرحه وانزلي
يارا بصوت عالي: عاوزه اي يا ماما انا برقص مش قادره انزل
دينا: انزلي يا بنت الجزمه. معلش يا بني
كريم: هههههههه ولا يهمك يا هانم
يارا: اي يا ماما
وهنا شهقت يارا: اي الي جابك هناك يا كريم احم اقصد دكتور كريم
دينا: دكتور كريم جاي يتقدم ليكي يا بنتي
يارا: اهاااا....اي نعم بتقدم لمين
وهنا فرحت يارا من الي عمله كريم وعمرها ما كانت تتخيل كده
يارا بفرحه: ولله عندك خال اهبل يا كريم
دينا: اتلمي يا بت
كريم: هههههههه يعني موافقة
يارا: لا طبعا هو عشان انت مز يعني وعندك عيون خضراء وقمر كده اني هحبك كدا علي طول لا يا بابا فوق انا يارا السيوفي
كريم: هههههههه انت مجنونه يابت يعني موفقه ولا لا
يارا: لما افكر الاول واخد راي البيست فريند
كريم: ماشي كمان يومين واعرف رايك
دينا: ماشي يا ابني
وخرج كريم فيلا السيوفي
يارا: متكبر
دينا: حرام عليكي يابت دا الواد شكله ابن حلال وكويس
يارا: اهاااا وعليه قلم حسبنا الله ونعم الوكيل 🙂
دينا: انا مش فاهمه حاجه
يارا: المهم اني فاهمه اعملي الاكل ونبي جعااانه
دينا: ماشي يختي
**
آدم: حورررررر
حور: اي في اي
وهنا آدم اتفاجا بشكل حور .
آدم: اي الي انتي عمله دا
حور: مسك لي بشرتي الاه
وهنا كانت حور حط مسك الفحم وعامله شعرها تسريحة الاناناسه (زي الي انا عمله دلوقتي)
( وما ادراك لما البنات تعمل مسك الفحم بنبقي قمرات😂😂)
آدم: اعوذ الله
حور: اي شوفت عفريت
آدم: اعرفك ريم
وهنا دخلت واحده مزه كنت ترتدي فستان فوق الركبه بكتييير وكان الفستان بي حملات
حور بشهقه: مين دي يا آدم
آدم: الخدمه الجديد
حور: نعم دي خدمه
آدم: اها عقبال ما داده فتحيه تيجي
حور: لا يعم انا هعمل الحاجات عقبال ما داده فتحيه تيجي بس المزه دي لا يا آدم
آدم: انا الي اقول اي الي يحصل واي الي ميحصلش يا حور فاهمه وتابع آدم: ريم روحي علي شغلك واي حاجه تطلبها حور هانم تتنفذ
ريم بدلع: اؤمرك يا فندم
حور بسخرية: اؤمرك يا فندم بت انتي اتعدلي بدل ما اجيبك من شعرك فاهمه
ريم: حاضر
آدم: بتغيري
حور: يعم اتنيل
آدم: لسانك طويل يا حور وانا هربيكي بس مش دلوقتي
وخرج آدم من القصر
**
عمر: مبروك يا كيمو
كريم: يارب بس توافق
عمر : أن شاء الله توافق يا حبيبي
عمر: آدم مراتك حور عامله ايه
وهنا اتحول آدم
آدم بصوت عالي: اسمها حرم آدم الاسيوطي يا عمررر
عمر: ماشي يعم انا ماشي
وهنا دخل مراد
مراد: رايح فين
عمر: هامشي واجي علي كتب الكتاب
مراد: تمام
آدم: مبروك يا مراد
مراد: الله يبارك فيك يا آدم هستناك بليل
آدم: تمام
في قصر مراد
المازؤن: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
عمر: مبروك يا مراد
مراد: الله يبارك فيك
عمر: انا هروح اشرب حاجه تيجي يا آدم
آدم: لا
عمر :هو انتي
اسراء هنا تفت كل الميه الي في فمها علي وش عمر
عمر: الله يقرفك يا شيخه
اسراء: أنا اسفه مكنتش اقصد وبعدين انت الي خضيتني
عمر: هو انا جيت جانبك
اسراء: انت اي الي جابك هنا
عمر: انا صحاب مراد وانتي
اسراء: وانت مالك وبعدين متتكلمش معيا
ومشيت و سابت عمر
عمر: يا بنت المجنون هو انا كلمتك
وهنا دخلت حور
وآدم تحولت عنيه من الخضر الرائع اي الاسود من كتر الغضب وهنا شد ايد حور وضغط عليها
حور: اهااا يا آدم
آدم: مسمعش صوتك..
يتبع الفصل التاسع اضغط هنا