Ads by Google X

رواية عشقت حوريتي كاملة بقلم بسملة هاني (جميع الفصول)

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت حوريتي كاملة من الفصل الأول للأخير بقلم بسملة هاني، وهي رواية رومانسية اجتماعية باللغة العامية المصرية، حيث تتحدث عن الكثير من مغامرات الحب بين ادم الاسيوطي وحور السيوفي والعديد من الأبطال سوف تكتشفهم في الرواية، وسوف نشاركم الرواية كاملة جميع الفصول عبر مدونة دليل الروايات للقراءة والتحميل Pdf.

رواية عشقت حوريتي الفصل الأول

آدم: القهوه تكون علي مكتبي كمان خمس دقايق
محمد:امرك يا فندم و استاذ مراد منتظر حضرتك في المكتب 
آدم بتكبر: ماشى 
استوووووووب 😂 
آدم الاسيوطي: عنده 27 ما يقال عنه انو اكترر شخص مغرور ومتكبر وعنده ثقه بالنفس كبير وده بسب شكله الوسيم بطريقه يجن بها العاقل يتميز بعيون خضراء مثل الزرع وبشره بيضه و يتميز بجسم رياضي رائع ويملك اكبر شركات الاسيوطي للحديد والصلب  في جميع أنحاء العالم 🌚🖤 
مراد: كل ده تأخير يا افندي 
آدم بغضب: وده عشان تداري علي انت عملتو امبارح 
مراد: انت قلبك اسود ليه كده يعم 
آدم بجدية:ده لو اتكرر تاني اعرف انك مطرود من الشركه ومن صحوبيتنا يا مراد
مراد:في اي يا آدم محصلش حاجه 
آدم: يعني اجيبك من كباريه  في شارع الهرم ومع واحده في الاوضه وتقولي محصلش حاجه 
وتابع آدم: يلا علي شغلك 
مراد بخوف من نظرة آدم: حاضر 
استوووووووب 😂 
مراد الكيلاني: شاب في منتصف العشرينات  ويتميز بشره خمريه وعيون بني مثل القهوة ويتميز بجسم رياضي غايه في الجمال وهو أقرب صديق لي آدم ومعروف عنه انو بتاع بنات وكل يوم مع ست شكل 
**
في فيلا حور السيوفي 
تلفون حور بيرن 
حور بنوم: الو 
ليلي: اي يا حور كل ده نوم 
حور وهي بتبص في الساعة: عاااااا ينهار ابيض انا اتاخرت اوي 
ليلي: ايوه يختي انتي نايمه في العسل وانا طالع عيني هنا 
حور بجديه:كمان ساعه و هكون في الشركه 
استوووووووب 😂 لا ده في استوب كترر 
حور السيوفي:و ممكن نقول عليها حور من الجنه بسبب شدة جملها شابه في منتصف العشرينات وتتميز ببشره بيضه و تملك عيون عسلي  وتملك جسم غايه في الانوثه 
ويكتمل القمر بالحجاب 🖤  وتملك شركات السيوفي في مصر و تركيا للحديد والصلب
ليلي بنرفزه: ادهم الورق ده يكون علي مكتبي كمان خمس دقايق 
ادهم بهايم: اومرك يا فندم 
ليلي في المكتب: يخربيتك يا حور كل ده تأخير 
ادهم: اتفضلي يا فندم 
ليلي: شكرا يلا اتفضل علي شغلك  
ادهم: حاضر 
استوووووووب 😂 
ليلي هي رئيس التنفيذي لي شركات السيوفي واقرب واحده لي حور وهي شاب في منتصف العشرينات و تملك بشره بيضه وعيون زرقاء و جسم غايه في الانوثه ويكتمل القمر بالحجاب 🖤 
أما ادهم سكرتير لي ليلي وده هنعرف عنه كل حاجه في باقي  الروايه أن شاء الله 🌚 
**
يارا: حازم حازم 
اسراء: بسيوني بسيوني 
يارا: ولله ليكي وحشه يا سوسو 
اسراء: ما انا شيفاكي امبارح واي الجديد يا كلب البحر 
يارا: انا كلب البحر هاها وبعدين انتي مبتفهمش في الزوق يا جهله اتكلم معاكي عادي تقولي دبش اتكلم معاكي بي زوق تقوليلي اوڨر انا مش عارفه اعمل اي ربنا يصبرني عليكي 
اسراء: هههههههه هو كده لا كده اي مفيش وسط 
يارا: لا مفيش وطلعت لسانها مثل الاطفال 
اسراء: هههههه طب يلا يختي 
استوووووووب 😂 
يارا السيوفي: اخت حور الصغيرة وهي شابة في منتصف العشرينات وتملك بشره بيضاء شديد النصع وعيون زرقاء مثل السماء وتملك جسم انوثي رائع ويكتمل القمر بالحجاب 🖤 وهي في تالته كليه 
اسراء الشرقاوي: هي أقرب واحد لي يارا وبنت في غاية الجمال تملك بشره بيضه وعيون خضراء مثل الزراع وجسم انوثي رائع ويكتمل القمر بالحجاب 🖤 
**
آدم: انا آدم الاسيوطي اشتري حديد من شركه في مصر شركه ولا راحت ولا جات 
مراد: اهدي يا آدم اخر مشتري عمل عجز كبير في كمية الحديد 
آدم:طب يارب نخلص هو معاد الاجتماع مع المدير ده امته 
مراد بخوف: بكره أن شاء الله بس هي مديره مش مدير 
آدم بصدمه: نعععععععم
ملحوظه صغيره ( ان آدم بيكره صنف البنات كلهم بسبب خيانه مامته لأبوه وده كان سبب وفاه بابا آدم) 
مراد: استهدي بالله يا آدم انا حاولت اشوف اي شركه تانيه بس دي احسن شركه للحديد والصلب في مصر وتركيا واحنا لازم نشتري من شركه كويسه عشان انت عارفه ان شركات الاسيوطي معروفة بحسن حديد وصلب في العالم 
آدم: مستحيل يا مراد انسا 
مراد بجدية: عدي الفتره دي علي خير يا آدم عشان الشركة 
آدم بعصبية: مااشي وهنا آدم وافق عشان فكر في كلام مراد وهو عمره ما يتخيل ان شركات الاسيوطي يحصل فيها حاجه 
ولي قطع حوار آدم ومراد عمر 
عمر: مسا مسا 
مراد: مسا مسا 
عمر: عاملين اي يا شباب وحشتوني اوي 
آدم: الحمدلله وما أنت روحت ماموريه وقولت عدولي 
عمر: ولله ده انا عديت من المأموريه ده بمعجزه 
مراد: حمدلله علي سلامتك يا بطل  
وتابع مراد : امشي انا بقا 
آدم بتحذير: مراد رايح فين 
مراد: خلاص يا آدم متقلقش 
آدم بجدية : ماشي 
استوووووووب
عمر: ده صحاب آدم ومراد هو شاب في منتصف العشرينات ويتميز بشره خمريه وعيون بني وجسم رياضي رائع وبيشتغل ظابط  انا عاوزه من ده 🌚😂😂
**
في شركه السيوفي 
حور: ازيك يا لولو 
ليلي: زفت 🙂
حور: لا الله الا الله في اي 
ليلي: بكره أهم معاد في تاريخ شركات السيوفي والدنيا فل وفي ورق كتيرر ناقص 
حور: اووووف ده بكره مفروض هنقابل مدير شركات الاسيوطي انا ازاي نسيت خلاص نسهر شويه ونخلص كل حاجه وخير أن شاء الله 
ليلي بنرفزه: أن شاء الله 

في صباح تاني يوم
يارا: عاااااااااا يا حور 
حور بخضه شديده:  في ايييي 
يارا: مفيش يا مزه يلا قومي اصحي 
وتابعت يارا : انا قولت لي ماما تحضر الفطار ونفطر سوا ونعمل صلة رحم وكده 
حور: هههههههه طب يلا يختي اوعي اقوم البس 
 و يارا نزلت لي مامتها في المطبخ وهنا مامتها كنت سرحانه 
يارا: مين المز الي واخد عقلك يا دودو 
دينا: بطلي  يا بت و روحي صحي اختك يلا 
يارا: متتكسفيش مني انا زي بنتك 
دينا: شكلك واحشك ابو ورده يا يارا 
وهنا يارا جريت من ابو ورده الي احنا عرفينو 
وهنا خرجت حور من الأوضه وهي ترتدي فستان اسود وطرحه بيضه وكانت غايه في الجمال والأنوثة 
أما عند يارا كنت ترتدي فستان من الون النبيتي وطرحه سوداء وكانت غاية في الجمال 🖤
 يارا: اي يا ولا المز ده 
حور : حسني ملافظك يا بت ده انتي حتي بشمهندسه 
يارا: هقهقهقهقهقهق كان فين عقلي وانا بدخل هندسه 
حور: انا همشي بقي عاوزه حاجه يا ماما 
دينا: لا يا حبيبتي خالي بالك من نفسك 
**
آدم صحي من النوم وهو متعصب لانه يوم غير مرغوب فيه خد آدم دش دفئ ولبس بدله من اللون الاسود وهنا ظهرت تفاصيل عضلاته الغايه في الجمال 
وفي مكتب آدم 
آدم: صباح الخير يا زفت
مراد: يبني احترمني شويه 
آدم: المعاد الزفت ده امته 
مراد: كمان نص ساعه 
**
يارا: وهي راكبه العربية : كرهتني في الحب وسرته وقلبي وده اغنيه للعظمه تامر حسني 
وفجاه عربيه يارا اتخبطت 
يارا: عاااااا ينهار ابيض مش تفتح يا حيوان 
كريم: مين ده الي حيوان يابت انتي هو انا الي كنت بسمع اغاني ولا انتي ومين بقا الي كرهك في الحب يا قمر 
يارا د: انت قليل الادب ومحدش رباك 
كريم : مين ده ياروح امك الي محدش رباه 
يارا ضربت كريم بالقلم 😌🙂 
يارا  وهي في العربيه 
عاااااااااا هربت منيهم هو يستهل بصراحه بس الواد مز 😉

رواية عشقت حوريتي الفصل الثاني

في شركه الاسيوطي 
حور: صباح الخير يا فندم 
آدم بتكبر:اهلا
مراد: صباح النور 
تتابع حور بتكبر: اهلا يا فندم 
وبدأ الاجتماع 
ليلي:و دا الكميه الي حضرتك عاوزهاصح
آدم بتكبر: المفروض والكمية داهتكون بكام
حور: بي **
آدم: نعم 
مراد: مش شايفه اني المبلغ ده كبير 
حور: لا بس،،،
وهنا آدم قطع كلام حور 
آدم: انا ادفع المبلغ ده لي حتة شركه ولا راحت ولا جات انتو عارفين انتو بتتعملو مع مين 
حور بغضب تحول التملك في نفسها:احنا عارفين بنتعامل مع مين وحضرتك المفروض تكون عارف انت بتتعامل مع مين 
آدم بسخرية: بتعامل مع حتة شركه ولا راحت ولا جات 
حور بتكبر : وده الي عندنا عاوزين اتفضلو مش عاوزين يكون احسن 
آدم: برا 
ليلي بصدمه: نعم 
آدم بغضب شديد وصوت عالي: قولت  برا اييي مش سامعين 
حور وليلي خرجوا من شركة الاسيوطي وكانت حور هتموت من الغضب 
مراد بتوتر: اي الي انت عملتوا ده يا آدم 
آدم بغضب: غور من قدامي يا مراد عشان كل ده من تحت راسك انت اطلع برااا انت كمان يلا 
مراد بخوف من غضب آدم : ح.. حاضر 
**
في كليه الهندسه 
اسراء: كل ده تأخير يا ست هانم 
يارا: معلش يا سوسو بس كانت بربي  واحد 
اسراء: مش فاهمه 🙄 
يارا: بسي يا سيتي في واحده محدش رباه خبط العربية بتاعتي و كان قليل الادب فا انا ضربتو بالقلم هههههههه ياااا انا فخوره بنفسي يا سوسو 
اسراء: هههههههه مجنون ولله طب يلا عشان المحاضره 
يارا: انا مش بحب الدكتور ده ولا كأنه ضرتي
**
في شركه السيوفي 
حور: الواد ابو الفصاد ده يقولي برا اهاااا يا زمن وحياة امي يا آدم لها هعرفك مين هي حور السيوفي 
ليلي: فوقي يا حبيبتي ده آدم الاسيوطي 
حور: انشالله يكون وزير الداخلية بنفسه وانا هعرف اندمه ازاي 
ليلي: استهدي بالله يا حور وبلاش تلعبي مع الرجل ده 
حور بتوعد: ماااشي 
**
يارا بصدمه: ينهار ابيض 
اسراء: في اي يا يارا 
يارا: الواد الي ضربته بالقلم اهوووو 
اسراء: ينهار ابيض 
كريم: صباح الخير انا الدكتور الجديد مكان دكتور اسامه 
وهو بيتكلم لمح يارا لأنها قعده في المدرج الاول 
يارا بتوتر: مبروك عليا السنه ده 
وهنا كريم حط ايدو علي مدرج يارا 
كريم: اسم حضرتك اي 
يارا: يارا محمد السيوفي 
كريم: وحياة امي يا يارا لتكون ايامك في الكليه  اسواد من الطرحه اللي  انتي لابساها 
يارا بخوف: حسيت بكده 
استوووووب😂 
كريم الدمنهوري: شاب في منتصف العشرينات دكتور في كليه الهندسه يملك بشره بيضه وعيون خضراء و بها خيوط لون الشمس وجسم رياضي غايه في الجمال 
**
حور: ازيك يا عمار 
عمار: الحمد لله انتي عامله ايه
حور: الحمدلله كانت عاوزه منك خدمه 
عمار: امؤري 
حور: معلش يا عمار كنت عاوزه كميه الحديد الموجود عندك بي السعر الي انت عوزه 
عمار: تحت امرك يا حور والسعر هيكون***** 
حور: حلو اوي كده هبعت ادهم يخلص معاك الصفقه ده 
عمار بعدم فهم من فرحة حور : ماشي 
حور: وريني بقا يا آدم باشا هتشتري من مين حديد جدعه
يابت يا حور 
**
استووووب 😂 
عمار رسلان: زميل حور في الشغل وهو من تاني احسن شركات حديد وصلب في مصر وتركيا وهو يتميز بشره سمرا وعيون عسلي وجسم رياضي وفي حاجه تانيه بس مش هنعرفها دلوقتي 🙂 
 ***
عمر: اومرك يا فندم 
ايمن: انا اخترتك انت يا عمر عشان عارفك انك من احسن الضباط عندي
عمر: أن شاءالله هكون عند حسن ظنك يا فندم 
ايمن : اتفضل علي شغلك 
عمر: اومرك يا فندم 
 **
يارا: انا خايفه من ابو طويله ده لالا اخاف اي راجل يلا 
اسراء: طب اتلمي بدل ما نطلع برا  
يارا: برا ولا بحر هقهقهقهقهقهق 
وهنا انفجر الطلاب ضحك لاني كان صوت يارا عالي 
كريم: انسه يارا وانسه اسراء يتفضلو برااا 
اسراءفي سرها: وانا مالي يا لنبي 
وهنا خرجت يارا واسراء من المحاضرة 
في كافيه الكليه 
يارا ببكاء اطفال: انا الحمار ده يقولي برا 
وهنا اسراء وشها جاب الوان 
اسراء : ما خلاص يا يارا محصلش حاجه 
يارا : لا يعني اي محصلش حاجه يقولي برا الحمار ده وتقولي محصلش حاجه 
كريم: انا حمارررررر يابت انتي 
يارا بشهقه: عااااااااااااااااا يا ماما 
كريم: انا حمار ولله هتسقطي  السنه دي وانا هعرفك ازي تقلي ادبك يابت السيوفي 
يارا: استهدي بالله كده اعصابك يا عم انت انت لسه شباب 
كريم: أقل من خمس دقايق و مشوفش وشك قدمي 
يارا بخوف: اهدا بس انت يا كيمو 
وهنا جريت يارا من كريم 
اسراء: ولله ما عملت حاجه يا باشا 
كريم بغضب: انتي لسا  واقفه 
اسراء بخوف: لا انا ماشيه اهو 
 ** 
ندا: ليك واحشه يا عمر
عمر: حبيبتي انت اكتر عامله ايه 
ندا: احسن منك ههههههههههه 
عمر: يخربيت طولة لسانك يا بت 
وتابع عمر انا قدمتلك في كليه الهندسه جامعه القاهره تمم 
ندا بحزن: تمم
عمر: من بكره تقدري تروحي الكليه 
ندا بفرح وجريت تحضن عمر : ربنا يخليك ليه 
استوووووووووب
ندا : ندا اخت عمر بس مش من نفس الام وكانت عايشه في اسكندريه  و لما مامتها توفت راحت تعيش مع عمر وهي في تالته كليه تملك بشره بيضه وعيون بني وجسم غايه في الانوثه 
**
آدم: لا يا مراد انسا انت فاهم  
مراد: طب هنعمل اي ما عمار مش عنده حديد احنا هنعمل اي بقا 
آدم: مش عارف بس انسا اني اتعامل مع البت ده 
مراد: طب انا اللي  هعمل الصفقه دي مش انت 
آدم بغضب: لا يا مراد قولت لا 
مراد : عشان خاطر ابوك يا آدم الله يرحمه انت عارف هو تعب في الشركات دي اد اي وانت كمان تعبت فيها ازي
آدم بحزن: الله يرحمه ماشي يا مراد بس ولله..... 
مراد: ولله كل حاجه هتبقي تمم 
 ** 
مراد: الو يا انسه حوار 
يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent