Ads by Google X

رواية احببت قمراً الفصل الخامس عشر 15

الصفحة الرئيسية

رواية احببت قمراً البارت الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة مريم حسن

رواية احببت قمراً كاملة

رواية احببت قمراً الفصل الخامس عشر 15

ادهم:شكلك حلو
قمر بخجل:شكرا 
ادهم:اول مره اخرج معاكي صح
قمر:اه
ادهم:اممم عايزه شهر العسل يبقي فين
قمر:مش لما نتجوز
ادهم:ايوا منا هروح لعمي واقوله ونعمل الفرح وكتب الكتاب علطول
قمر:لا انا عايزه خطوبه
ادهم:طب م احنا عارفين بعض 
قمر:مليش دعوه
ادهم:خلاص هنخلي الخطوبه اسبوع
قمر:نععم هو في خطوبه بتبقي اسبوع
ادهم بضحك:نحن نختلف عن الاخرون
قمر بصتله بضيق وغضب 
*عند اميره*
حنان:مالك ي اميره فرحانه كده لي
اميره:الاه طب اعيط يعني
حنان:لا يبنتي مش قصدي بس انتي الصبح كنتي مكشره
اميره:اممم فاكره مراد
حنان:اللي حكتيلي عنه 
اميره:ايوه
حنان:ماله
اميره:قالي بحبك
حنان:لا والله ونتي عملتي ايه
اميره بكسوف:قولتله وانا كمان بحبك
حنان بغضب:اي اللي انتي بتقوليه ده ي زفته انتي
اميره بخوف:اي ي ماما يعني اكدب عليه
حنان:والله ي اميره لو كلمتيه تاني لاهزعلك جامد
اميره:في اي ي ماما
حنان:دا هيلعب بيكي يبنتي شباب اليومين دول وحشين
اميره:ي ماما لاء هو بيحبني والله
حنان:طب جربي قوليله هتتقدملي ولا لا شوفيه هيقولك اي
اميره:اي ي ماما دا بس حاضر هساله
......................
ادهم:يلا انزلي
قمر:اي ده هما لسه مجوش
ادهم:وصلو اهو 
عمر:اي يعم
ريماس:حلو اوي المكان 
ريم:فعلا 
ادهم: يلا ندخل
.........
ادهم:تعالي ي قمر نرقص
قمر:اوك
ريماس:عمر يلا احنا كمان بحب الاغنيه دي
عمر:يلا يروحي 
نورا:اه ع السناجل اه
ريم:انا عايزه ارتبط بسرعه
احمد:هههههه
نورا بخبث: متاخد ريم و تروحوا ترقصو
احمد:احم تيجي ي ريم 
ريم بتلقائيه:يلا
نورا:حرام لما اقعد لوحدي والله
_فعلا حرام القمر بقعد لوحدو
نورا بخضه:بسم الله الرحمن الرحيم خضتني
مصطفي:انا اسف هههههه
نورا:ولا يهمك بتعمل اي هنا
مصطفي:عادي 
نورا:امممم
مصطفي:لسه بتحبي ادهم
نورا :ونتا عرفت منين اني بحبه
مصطفي بتوتر:ا ا يعن
نورا:قول عرفت منين
مصطفي: من من ريم
نورا:ريم
مصطفي:اه
نورا:وهيا بتقولك لي
مصطفي: اصل يعني
نورا:متقول 
ريم من وراهم:اي دا مصطفي انت هنا
مصطفي بإرتياح:اه اه هنا
ريم:واحشني يعم والله
احمد:نعم
ريم بإستفزاز:بقول واحشني يا ....مصطفي
مصطفي:وحشاني اكتررر والله
#الكاتبه_مريم_حسن
ريم:ممكن كلمه لوحدنا ي مصطفي
مصطفي:طبعا عن اذنكو
...
احمد:مين ده ي نورا
نورا بخبث:صاحب ريم....المفضل
احمد:يعني!
نورا:اي اللي يعني، يعني صاحبها المفضل القريب منها يعني قريبين من بعض جدا جدا
احمد:قريبين من بعض جدا
نورا بخبث واستفزاز:اممم والله سعات بحس انهم بيحبو بعض
احمد بغضب:نورا اسكتي
نورا:الاه مش بقولك انا غلطانه
*عند ريم*
مصطفي:يالهوي الحمدالله انك جيتي
ريم:شوفتكو وانا برقص مع احمد ولقيتك متوتر فا قولتله انا تعبت وجيت قولي بقا كنتو بتقولو اي واي اللي وترك
مصطفي:مش لما تقوليلي مين احمد ده
ريم:بحبه بس هو مش شايفني بيكلمني كصحاب
مصطفي:بتحبيه امممم
ريم:ومش عارفه اعمل اي
مصطفي:عندي خطه وهستفاد منها انا كمان
ريم:اي هيا بسرعه
مصطفي:**
ريم:يالهوي عليك افكار بتجيبها منين دي
مصطفي:عيب عليكي
ريم:ههههه هنبدأ من امتي يسطا
مصطفي:من دلوقت
ريم:اشطا يشبح
احمد:لا شبح واشطا دي يتشالو اسمها ماسي ي بيبي هههههه
ريم:طيب ي بيبي يلا هههههه
*قمر وادهم*
قمر: باصصلي كده لي ومش بتتكلم 
ادهم بتنهيده:سارح في عنيكي
قمر ابتسمت
ادهم:عارفه اول مره شوفتك فيها سرحت فيكي بردو وقلبي دقلك جاامد
قمر:اممم
ادهم:بحبك اوي ي قمر
قمر:وانا كمان 
قمر:انا زهقت الاغنيه طويله اوي وعايزه اروح التوليت في هنا?
ادهم: اه علي ايدك اليمين
قمر:ماشي استناني هنا
ادهم:حاضر ...سابته ومشيت
**
قمر خارجه من التوليت"
_لو سمحتي
قمر:نعم
_الظرف ده ليكي
قمر بإستغراب:ليا انا تقريبا حضرتك غلطان
_مش حضرتك اسمك قمر
قمر:ايوه
_الظرف ده ليكي امسكي ي انسه ورايا شغل..سابها ومشي
قمر:اي ده طب افتحه ولا لاء بس ده مكتوب عليه اسمي انا خلاص هفتحه
"قمر فتحته لقت صوره منه وادهم واحده و وهوا حاضنها و واحده وهو بيبوسها و
نورا:اتاخرتي لي ادهم قالي روحي شوفيها مالك مصدومه كده لي واي اللي ف ايدك ده وريني كده
نورا:اي دهه لا اكيد ده محصلش قمر ي قمرر
قمر: خ خاين 'خدت الصور وسابتها ومشيت'
ادهم بإبتسامه:كل ده يروحي
ريم:اي يقمر ساكته لي
نورا:قمر اهدي
ادهم:في اي
قمر انفجرت في العياط وقالت:انت انت خااين خاين 'ورمت الصور في وشه '
ادهم بصدمه وزعيق:
يتبع.. الفصل السادس عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent