Ads by Google X

رواية حب النور الفصل الرابع عشر 14 - مريم حسن

الصفحة الرئيسية

رواية حب النور البارت الرابع عشر 14 بقلم مريم حسن

رواية حب النور الفصل الرابع عشر 14

في الصباح 
نور صحيت ملقتش مراد جنبها
نور.. مراد مراد انت فين يا مراد و لفت في البيت ملها ملقتوش و عيطت مرااااد انت فين اوعى تكون سبتني مرااد
مراد كان بيضرب في صالة في جنينة  البيت و سمع صوت نور  ورحالها... نور حبيبتي بتعيطي ليه و خدها في حضنه
نور.. افتكرت مشيت و سبتني خفت اوي انا بحبك اوي متسبنيش 
مراد.. انا عمري ما اسيبك ابدا يروحي انا اسف ولله مكنش قصدي و بعدين في حد بيسيب روحه 
نور.. انا بحبك اوي
مراد.. وانا كمان بعدين اي اللبس اي الي انتي خرجا بيه ده لولا انا الحراس واقفين برا الڤلا مش جوة كنت قتلت
نور بصت على لبسها.. يلهوي نسيت و طلعت تجري. وهي مكسوفة 

عند سليم
سليم... لوكا يا لوكا اصحي 
مليكا... يماما بس بقى عايزة انام
سليم .. ماما انا ماما و بعدين تخن صوته شويه مليكاااا
مليكا.. اي في حريقة يلهوي 
سليم... اي خلاص بقالي ساعة بصحيكي و كمل بغمزة ما تيجي نعمل زي امبارح
مليكا اتكسفت منه و قامت جريت على الحمام
سليم... ماشي يا مليكا هستناكي تحت
مليكا.. ماشي 
و نزل تحت 
سليم.. صباح الخير يا امي 
سميرة.. صباح النور امال فين مليكا 
سليم.. فوق بتلبس و جايه
عند مراد
طلع الاوضة فوق
مراد.. نور يا نور نوري 
نور كانت طالعة من الحمام لقت مراد حاوط وستها و ساند رقبته على كتفها
نور.. مرااد
مراد.. اي يا عيون مراد
نور.. سيبني بقى عايزة اغير
مراد.. سبيني شوية
نور.. ماشي براحتك هتخليني اتعب و اخد برد
مراد... طب روحي البسي اجمل حاجة عندك عاملك مفجأة
نور بفرحة طفولية و بتتنطتت .. بجد وحضنته شكرًا اوي يا مراد
مراد... لو كنت اعرف انا المفجأة هتفرحك كده كنت عملتها من زمان انا هدخل الحمام اخد دش و انتي غيري بسرعة هتاخدي برد
نور و ادتله بوسه في الهوا.. ماشي
مراد اخد دش و خرج لافف فوته على وسطه بس
و نور قاعدة على التسريحة بتسرح شعرها لسة بتلف لاقيته كده وحطت اديها على عنيها.. مراد مراد البس بقى 
مراد بضحك.. يعني انتي اتكسفتي دلوقتي ما كنا حلوين
نور و شالت اديها  .. خلا بقى ولله هخليك تنام على الكنبة النهاردة
مراد.. لا كنبة اي خلاص انا اسف طب اي بقى القمر ده و اي الشعر الجميل ده
نور بثقة.. دي اقل حاجة عندي
مراد.. يا واثق انت انا رايح البس
نور.. ممكن اختار لبسك
مراد.. اكيد طبعًا 
نور اخترتله قميص ااسود و بنطلون ابيض و كوتشي ابيض 
نور.. اي داااه و كملت بغيره روح اقلع يا بابا مش هنزلك كده
مراد.. اي بتغيري عليا من البنات الحلوين
نور.. بنات مين الي حلوين يا عسل انت 
مراد.. و بعدين ما انتي كمان قمر بقى و كده بفكر افركش للمفجأة
نور انجچته .. يلا يا مراد
مراد.. يلا يا نوري
عند مليكا و سليم
مليكا.. سلييييم
سليم.. نعم يا روح سليم
مليكا... انت بارد ليه
سليم.. انا
مليكا... ايوا انت انا عايزة اخرج 
سليم بعياط مصطنع... ان بعد الظن اثم شوفي يا ستي كنت عملك مفجأة بس خلاص
مليكا.. سولي حبيبي انت عارف اني بحبك
سليم.. ايوا كدا يلا قومي البسي 
مليكا... فوريره
و قامت لبست 
سليم.. اي القمر ده 
مليكا.. ميرسي
سليم.. ميرسي بس مفيش حاجة تانية
مليكا.... to much سفالة for one person 
سليم... ماشي يا متعلمة يا بتاعت المدارس اتفضلي امشي قدامي بقى و انتي شبر و نص كده
مليكا.. شكرًا يا ابو طولية
عند مراد اخد مليكا و ركبها طيارة 
نور.. اي ده احنا هنسافر 
مراد.. ايوا
نور.. فين
مراد.. اكتر بلد نفسك تسافري فيها
نور.. تركيا
مراد.. ايوا
نور.. اي ده الله انا هموت و اسافر هناك
مراد.. اي سر حبك فيها
نور.. نفسي اشوف الممثلين زي ياماش و شعره الاصفر لما بيقعد يقتل في الناس بفرح اوي  ولا سركان بولات بقى 
مراد بغيره.. بت انتي اسكتي خالص يا رتني مسفرتك تركيا
نور.. بتغير يا مارو
مراد.. انا بغير عليكي من نسمه الهوا 
نور.. بتحبني اوي كده 
مراد.. انتي حياتي كلها
نور.. و انت كمان حياتي كلها 
( كفاية حب بقى عشان السناجل الي هنا)
نروح لناقر و نقير
مليكا.. ما تشغل اغاني
سليم..حاضر سليم شغلها اغنية على حبك و لقاها بتغني و صوتها كان زي صوت الحوريات سليم تاه في صوتها الجميل و طريقتها و هي بترقص مع الاغنية 
سليم .. اي الجمدان ده صوتك حلو اوي كانت مستخبية فين الحاجات الحلوة ده
مليكا.. بجد عجبك 
سليم.. هو في حاجة تطلع من ملوكتي وحشة 
مليكا .. بص براحة عليا شويك انا نبعرفش ارد على الكلام الحلو
سليم.. ماشي يا ستي بس هتغنيلي كتير اوي 
مليكا.. احنا رايحين فين
سليم... هنسافر 
مليكا.. فين
سليم.. مفجأة
بعد شوية
مليكا... انت عارف انا نفسي في اي
سليم.. قولي يا لوكتي
مليكا.. كان حلمي اشتغل في تجارة مخدرات بس النصيب
سليم.. يخرب بيييتك اي يبنتي و انا الي فكرتك هتقولي نفسي في سفرية عربية اي حاجة من الي البنات بيطلبوها تقومي قايلة تجارة مخدرات و قدام ظابط كمان 
مليكا .. ده حلم للعيال التوتو كنت ساعتها لسة توتو انما انا دلوقتي حلمي حاجة تانية
سليم.. اخيرا هتقول حاجة عدلة
مليكا... اقتل الناس نفسي افش غلي في حاجة
سليم.. انا يجد فوجأت منك فين لوكا البريئة بتاعت الي صوتها جميل انا عايزها
مليكا.. انا جييت
سليم.. طب كويس الحمدلله ريحتيني الحمدلله وصلنا
دخلو الطيارة و قعادين 
مليكا..مش هتقولي مسفرنا فين ونبي ونبي يا سولي ده انت حبيبي 
سليم.. اسكتي احنا في الطيارة كفاية دلع وتبي مش قادر
مليكا.. طب قولي أحنا رايحين فين
سليم.. تركياااااا
مليكا..وه 
سليم .. اتصدمتي
مليكا.. راسك ابوسها يا حج انا بجد نفسي اسافر هناك اوي كان حلمي انا و نور
سليم.. لا تقلقي هنشوفهم هناك
كلو وصل و ن ل من طيارة و راحو الفندق و هما مبسوطين 
نور.. اخيرا وصلنا انا تعبت اوي 
مراد.. استريحي شوية عندنا حاجات كتير بليل
نور.. انا بحبك اوي انت عوضتني عن كل حاجة وحشة متمشيش وتسبني
مراد.... عمري ما اسيبك 
نور... وعد
مراد.. وعد هو انتي مالك في اي
نور...خايفة حسا حاجة هتحصل 
مراد.. متخافيش انا معاكي علطول
نور.. انا اسفة نكدت عليك
مراد... اعملي الي انتي عايزاه انتي براحتك
نور.. اخلا مراد في الدنيا
بعد شوية
مراد... نور حبيبتي انا نازل تحت هعمل حاجة و اجي
نور.. ماشي
عند سليم 
سليم.. مليكا انا نازل اعمل حاجة تحت 
مليكا.. متشي بس متتأخرش 
سليم.. حاضر يحبيبتي
و نزل و قابل مراد تحت 
مراد... انا متوتر
سليم... ليه في اي
مراد... سليم انت هتستهبل انت عارف احنا حايين هنا ليه
سليم.. عشان الشغل 
مراد... الصفقة هتيجي من هنا على مصر و لازم نشوف مين جابها و احنا منعرفش مكان الزعيم ممكن يبقى هنا
سليم.. لازم ناخد بالنا كويس السفرية ده خطر على مراتتنا 
مراد.. نور بنقولي انا خايفة حسا اني فيه حاجة هتحصل
سليم.. مليكا كمان متوترة من ساعت ما جينا عملين زي الامهات بيحسو بالحاجة قبل ما تحصل
مراد..لازم نعرف مكان المينا الي فيه البضاعة فين 
سليم.. انا بدور اكيد طب يلا نطلع عشان ميقلقوش
يلا
نور.. الو يا لوكا 
مليكا..طلعنا مع بعض يا بت 
مراد دخل .. بتكلمي مين نور شاورتله بأديها بمعنى استنى
نور.. ايوا و نتفسح انا و انتي سيبك منهم
مليكا.. ايوا صح نسيبنا منهم و ننزل نشوف المزز الي هنا
سليم.. نعاااام يروح ماما تنزلي تشوفي مين 
مليكا... نور ابقو ادفنوني جنب تيتا حسا اني هموت دلوقتي 
نور بضحك..سلام قال مزر قال
مراد.. مين 
نور.. دي لوكا
مراد.. هتخرجو من غيرنا 
نور.. اه
مراد.. طب مانتيش معتبا برا بابا الاوضة
نور.. خلاص ولله بهزر 
مراد.. ايوا كدا
عند سليم
سليم.. مين دول الي مزز يا بت
مليكا... سيد بومبا اعقل الكلام اخد وعطى
سليم.. بت انتي انت غلط على البشرية انتي زيادة عليا و على الكون انا بفكر اتجوز تاني
مليكا.. نعم يا روح ماما ده مش هخلي الدكتور يعرف يخيط فيك حتى ده انا ادفنك صاحي و اقطع راسك و اعلقها على باب بيتكو
سليم... مسجل خطر انا عايش مع مسجل خطر  انا خايف على تفسي بجد
مليكا... ايوا كده 
عند مراد .. 
مراد.. يلا 
نور.. يلا
و نزلو راحو يخرجو
مراد.. هحط شريت على عنيكي ها
نور.. ماشي
و خط الشريط على عنيها و نزلها مسكها من ايدها
مراد.. امشي براحة
نور..حاضر
بعد شوية 
مراد.. هشيل الشريتة
نور.. الله ده حلو اوي
مراد كان عامل تربيزة على البحر و حواليها ورد و موجود ناس بتعزف
مراد.. عجبك اوي 
نور... جدًا 
و راحو يقعدو
مراد.. دلوقتي مفجأة تانية
نور.. هو فيه احلا من كده
مراد.. اكيد 
مراد نزل على ركبته قصاد كرسي نور
مراد .. انا حبيتك في وقت قصير جدًا و ده شئ طبيعي لأن انتي حورية من الجنة و احنا واجهنا حاجات كتير و مش عارفين في اي تاني و عايز مهما حصل ليا متزعليش 
نور .. ليه بتقول كده انت هتفضل معايا علطول
مراد.. مش ضامن بس الي ضمنه اني بحبك اوي عرضت عليكي الجواز في المستشفى و معملناش فرح بس اعتبري ده الفرح و طلع خاتم من جيبه تتجوزيني 
نور.. موافقة بس متقولش مش ضامن دي تاني
مراد.. حاضر 
و فجأة جه نقطة حمرا على صدر مراد 
نور بخوف.. مراد فيه نور احمر عليك 
مراد بيبص خد طلقة
نور.... مرااااااااد
نور.. مرادمتسبنيش انت وعدتني يا مراد
مراد.. انا بحبك اوي يا نور خالي بالك من نفسك و غمض عنيه 
نور.. مرااااد حد يكلم الاسعاف و عمالة تعيط
////////
سامح.. تمام يا زعيم
الزعيم.... حلو اوي الله يرحمه كان قرفني في حياتي ناقص اربعة هيخلصو مع الوقت تيك توك تيك توك
يتبع الفصل 15 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent