رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الرابع عشر 14 بقلم ميرو ناصر
رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الرابع عشر 14
سيف اتصل ب نجمه
نجمه :اي ياسيف وصلتوا ل حاجه
سيف:نجمه فاكره من ست سنين الي خطفوكي كان بنهم واحد إحنا شاكين ان هو نفسه الي خطف رونز واسر
نجمه :طب ابعتلي صوره ليه انا فكراهم كويس
سيف:طيب
قفل وبعتلها الصوره
سيف :هو ده (رساله نصيه)
نجمه :اه هو هو نفسه (رساله نصيه)
مازن :ها ياسيف وصلت ل ايه
سيف :هو نفسه شكي طلع ف محله
مازن :طب يلا
ادم:بس هانعرف مكانهم منين
سيف:اكيد نفس المكان بتاع المره الي فاتت مروه عايزه تستدرجني انا
مازن :طب يلا
ركبوا العربيه هما التلاته
~~~~
عند رونز واسر
اسر :رونز انتي كويسه
رونز:مث تخاف يااثر أنا كويثه اهو
اسر:امال شكلك تعبان لي
رونز :عطثانه بث مث اكتر
أسر :طب استني هافك نفسي
فضل يحاول لحد مافك الحبل الي علي ايده وراح فك حبل رونز وشربها مايه
أسر :يلا بسرعه هانهرب
رونز :وااااااو كان نفثي ف كده من زمان
اسر:يام ربع لسان هاتفضحينا
رونز :اوف طب روح بقا وثوف مين هايهرب معاك
اسر: هه عادي هاهرب لوحدي 😏
رونز :امال مين يغري الناث عثان نعدي
مسكها من شعرها
أسر:لو سمعت الكلمه دي تاني هاقص لسانك فاهمه
رونز:اي اي حاضر حاضر فاهمه
أسر :يلا ورايا
نطوا الاتنين من الشباك لانه قصير والمسافه بينه وبين الارض مش كبير وهما ف الطريق رونز كانت خايفه
اسر:مش تخافي انا معاكي
رونز :انا جعانه يا اثر وبردانه
اسر قلع الجاكت وهي لبسته
أسر :عشان ماتحضريش افراح ب فساتين قصيره تاني
رونز :حاضر حاضر
فضلوا يمشوا لحد ما جات ست كبيره
الست: انتوا تايهيين
رونز :اه ياطنط كنا مخطوفين وهربنا وحنا دلوقتي عطثانين وجاعنين وبردانين
الست: انتو زي احفادى تعالو معي عشان اكلكو و نشوفها هانلاقي اهلكو ازاي
رواحوا مع الست وكلوا وناموا من كتر التعب
~~~
عند سيف
وصلوا للمكان المطلوب ونزلوا
مروه :اخيرا اتقابلنا تاني
سيف:هاتي العيال من سكات
مازن:انتي مالكيش مصلحه من خطفهم
ادم:مشكلتك معانا مش معاهم
مروه:هههههههه مشكلتي اني عايزه ده يموت
قالتها وهي بتشاور علي سيف
سيف:وريني الولاد الاول
مروه:ادخلوا هاتوهم
دخلوا يدوروا على الولاد
واحد من الحراس :مش لقينهم
سيف :يعني اي دوروا عليهم
مروه : اكيد هربوا
مازن :ازاي هربوا
ادم: وربي لو حصلهم حاجه ل اكون قاتلك
مروه رفعت مسدس علي سيف
مروه:مش مهم المهم تموت
سيف شد منها المسدس ولسه هايضربها
......:سيف هاتموت امك
سيف:بابا 😳
~~~~
عند نجمه
نجمه :انا هانزل عشان اشوف الفندق والحسبات
قمر:حاولي تتصلي بيهم يانجمه
ليل:اه ونبي قلبي واكلني عليهم
نجمه :حاضر
نزلت وفونها رن
نجمه :الو
رونز :طنط نجمه احنا عند الفندق انتي فين
نجمه:انتوا فين طيب وحصل اي
رونز: إحنا عند الفندق يلا تعالي
نجمه :حاضر
نزلت وجريت عليهم حضنتهم وحكولها كل حاجه
نجمه :انا متشكره اوي لحضرتك
الست:انتي مرات سيف
نجمه :ايوه انا أنتي مين
الست: انا أمه
نجمه :ايه .....بس مروه
الست:ده موضوع كبير أولا انا اسمي سلمي تعالي بقا احكيلك
نجمه :اتفضلي ع الاوضه فوق
طلعوا وحكتلهم
~~
فلااااش باااك
سلمي:ازاي هاسيب ابني يامحمد
محمد :ماهو كمان ابني
سلمى :بس مش هاقدر ابعد عنه
محمد:مروه هاتربيه هي وعدتني
سلمي: طيب بس نكون معاه على طول
محمد :حاضر يلا نمشي
مشيوا وهما سايبين سيف
~~~
باك
نجمه:ولي سبتوه
سلمي بعياط :مكنش قدمنا حل مروه هددت محمد لو ماسبش كل املاكه وسيف لانه كان ابننا الوحيد
نجمه :كان ؟!
سلمى :انا خلفت بعد سيف بنتين وولد
نجمه :ونسيتوا ابنكوا راح ميتم ومحدش فيكوا عبروا
سلمي:ابوكي ماكنش هايروح ل سيف لولا محمد قالوا وسيف ماترقاش بالساهل
نجمه :انا مش هاسمحكوا لو سيف جراله حاجه
سلمى :ماهو ابني و....
لسه هاتكمل فون نجمه رن
نجمه :الو ......ايه 😳
سلمى :في اي ؟!
نجمه :عملوا حادثه وهما راجعين
.....:ايه؟!
يتبع الفصل 15 اضغط هنا