رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل العشرون والأخير بقلم ميرو ناصر
رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الأخير
رواية (سرقت قلبي زعيمة المافيا) البارت العشرون والاخير
(بما انو البارت الاخير ف حابه اقلكوا ان حبيت الروايه دي اوي وصعبت عليا نجمه اوي بس لازم يعني عشان الحبكه الدراميه 😌 وكمان عايزه رايكوا ف الروايه اذا كان بالإجاب او السلب وشكرا لكل واحد متابع الروايه وشجعني واستحمل تأخيري 🥺وانشاء الله هابداء ف الجزء الثاني منها يارب النهايه تعجبكوا ☺☺❤)
~~~
ف المطار
نجمه كانت قاعده مستنيه معاد الطياره وعماله تعيط
نجمه وهي حاطه اديها علي بطنها : ابوك هايوحشني اوي مش هايكون لينا حد بعده هو بيحبنا انا عارفه بس.... بس هو راحته واحنا بعيد اول مانوصل هاعرفه اني حامل وكمان لما تيجي بالسلامة هاصورك ليه ياقلبي
~~
ف عربية سيف
سيف: مازن اتصل بالمطار شوف لو في تذاكر ع الطياره بتاعة نجمه
مازن : ليه
سيف : لو فاضل شخص واحد الطياره هاتستناه
مازن: طيب
مازن قفل معاه واتصل بالمطار
مازن: الو لو سمحت في تذاكر لطيارة فرنسا الي طالعه كمان نص ساعه
البنت :.........☺
مازن: اه ياريت...تمام شكرا
مازن قفل معاها واتصل ب سيف
سيف: ها لقيت
مازن: لا اخر تذكره نجمه حجزتها
سيف: طيب سلام
قفل معاه وفضل واقف بالعربيه عشان الطريق واقف
سيف: لا مابدهاش لازم انزل
نزل وفضل يجري لحد ما.. 😳
~~
عند نجمه
نجمه فضلت مستنيه لحد ما اعلنوا ان الطياره هاتطلع وصلت نجمه عند الطياره وفجأه
.....: نجمااااااااااه
نجمه بصت وراها: سيف؟!!
سيف قرب منها بقت هي ف اخر السلم وهو ف الارض
سيف: كده بردو تسيبيني
نجمه: لازم ابعد
سيف: بس انتي مراتي
نجمه : بس انت قولت...
سيف: انسي اي حاجه انا قولتها المهم تكوني معايا دلوقتي
نجمه: وميرا؟!!!
سيف: كل حاجه كويسه دلوقتي تعاليلي يلا
نجمه نزلت وجريت حضنته وهي بتعيط
سيف: هششش احنا مع بعض خلاص
نجمه: كنت فكراك نسيتني وهاتنسي ابننا
سيف: مقدرش انساكي ولا....
سيف استوعب الي قالته
سيف: ابننا مين
نجمه: انا... ا.. انا حامل
سيف شالها وفضل يدور بيها ورجعوا البيت وهما ماسكين ايد بعض
~~
بعد مرور تسع شهور
البيت كله نايم ف هدؤ لان سيف اصر ان كلهم يبقوا في فيلا واحده ....وفجأه
نجمه : ااااااااااااااااه سييييييف
سيف قام مفزوع
سيف: ايه ولد...بنت ولا اي
نجمه: ولد ايه وبنت ايه الحقني بولد اااااااااه
سيف: بجد بتولدي معقوول
نجمه: انت لسه هاتتصدم يا ابن سلمي يلااااااااا وديني الزفت المستشفي
سيف فضل يجري ف الاوضه زي المجنون
نجمه: اطلب الاسعاااااااااااااااف
~~
ف المستشفى
الدكتوره: يامدام ساعديني عشان البيبي يطلع
سيف كان مع نجمه وماسك اديها
نجمه: مش قاااااادره اااااه منك لله ياسيييييييييف
سيف: وانا مالي الله
نجمه : مالك اي بس كله منك كله منك انت ااااااااااااااااه
سيف: مش انتي الي عايزه عيال
نجمه : توبه خلااااص مش عايزه تاااااااني
الدكتوره: هانت اهي يلا
سيف : عضيني طيب
نجمه : حاضر
وفجأه نجمه عضت ايد سيف جامد
سيف: ااااااااااااااااه
الدكتوره: مبروك بنت زي القمر
نقلو نجمه اوضه تانيه ولبسو البنوته ونجمه شالتها
نجمه: خد ياسيف سمي وشيلها
سيف: لا اخاف اشلها غلط
نجمه: ايدك ف ضهرها زي مانا شايلها.
مروان : وانا كمان عايز اشلها
قمر : وأنا كمان
مازن: يلا باقي اتنين ماهي ناقصه
اسر: لا انا مش عايز اشلها هالعب معاها بس
رونز: وانا هاجيب فثاتين كتير ل نور
قمر الكبيره : نور مين يارونز
رونز: النونو دي هي نور
سيف: يبقى نسميها نور
نجمه : اسم حلو اوي
سيف: مش احلي منك
نجمه: شبهك اوي
سيف: بس اكيد واخده طبع امها
ليل: بكره تكبر ونشوف
~~
بعد مرور تلت سنين
(انتي بسكوتايه مقرمشه ...يابت دا انتي قطه مخربشه....اموت فيكي وانتي مفرفشه منعكشه💃)
وفجأه الصب اتقفل
اسر: يابت بطلي وش بقا علمتي نور كمان انها تغني الأغاني دي
رونز: اسي(اسر) لو سمحت ده فن نوي (نور) بتحبها لعمل اي
اسر: ام نص لسان كمان بتتكلم هه 😏
ادم : بطلوا خناق بقا ...تعالي يا اسر انت ورونز
اسر: نعم يابابا
ادم: انت هاتسافر بكره الصبح
اسر ورونز: ايه؟!!
اسر: اسافر فين وليه؟!
ادم: تسافر فرنسا تدرس هناك وده قرار نهائي
رونز : بس يابابا ادم
ادم: رونز خلاص انا عرفته وامه بتحضر الشنط
رونز طلعت اوضتها وهي بتعيط واسر طلع وراها
ادم: معلش بس لازم احميك
~~~~~~~
ف اوضة رونز
أسر : خلاص هاترتاحي مني هامشي وهاتسمعي اغاني براحتك
رونز: مش عايزه يا اسي(اسر) انا عايزاك انت هابطل اسمع اغاني هابطل ايد (ارد) عليك وهذاكي (هذاكر) كويس بس خليك
اسر حضنها: هششش هارجعلك والله بس ماتعيطيش
رونز: وعد مش هاتنساني
اسر : وعد ياروزتي
نامو ف حضن بعض بعد عياط وكلام كتير
~~~~~~~
تاني يوم الصبح
مروان: خلي بالك من نفسك هاتوحشني
اسر: وانت كمان يامروان
ودعهم كلهم وليل كانت بتعيط علي فراق ابنها وجه الدور عند رونز
اسر : انا....
لسه هايكمل حضنته وهي بتعيط
رونز: اوعي تنساني يا اسي(اسر)
اسر: وانتي كمان ياروزتي...بحبك اوي
رونز: وانا كمان... استني
قلعت الحلق بتاعها
رونز: افتكرني بيه
وهو لبسها سلسله
اسر: أوعى تقلعيها طول مانا ف قلبك
رونز : عمري ما اقلعها ابدا
اسر ركب العربيه مع ادم ووصل المطار
~~~~~~
عند رونز
رونز كانت ماسكه السلسله
رونز: هاستناك لحد اخر يوم ف عمري
نجمه وسيف كانوا واقفين ف الشباك
نجمه: تفتكر الحكايه خلصت
سيف : اكيد لسه
نجمه: زعيمة المافيا خلاص هاتتنهي
سيف : ابدا يمكن الجزء ده خلص بس رونز واسر هايكملوا للاخر
نجمه: وتفتكر هايكون فيها زعيمة مافيا او ظابط
سيف: الله اعلم بكره نشوف
نجمه كتبت اخر جمله ف رواياتها (سرقت قلبي زعيمة المافيا)
"ولم تنتهي الاحداث ربما تتوقف ولكن مستحيل ان تنتهي"
يتبع الجزء الثاني من الرواية اضغط هنا