Ads by Google X

رواية عشق السيوفي الفصل الثاني عشر 12

الصفحة الرئيسية

رواية عشق السيوفي البارت الثاني عشر 12 بقلم شهد محمد

رواية عشق السيوفي الفصل الثاني عشر 12

"الفصل الثاني عشر"
شهقت عشق بصوت عالي ثم وضعت يدها علي عيونها
رفع مراد حواجبه:
-مالك يا عشق قالها وهو يقترب منها ببطء
عشق وهي متوتره:
-ابعد ابعد،روح البس حاجه 
قاطعها زين:
-هو ميرو علطول كده لما يجي يعمل تمارين يخلع التيشيرت
رفعت عشق جزء من يدها لتنظر لزين:
-طب انا مالي انا كنت طالعه اتطمن عليه علشان انت قولت أنه تعبان انا هخرج لحد ما تخلص
امسك مراد بيدها لتقف مكانها في خوف:
-استني هلبس بسرعه ثم اجلب التيشيرت ولبسه
عشق في توتر:
-احم كنت جايه اتطمن عليك سمعت انك تعبان الف سلامه مالك 
امسك مراد مكان الجرح:
-الجرح تاعبني وبيوجع من الصبح
قربت عشق من مراد:
-طب وريني الجرح
مراد في هدوء:
-مافيش داعي والله انا هكون كويس
عشق بعصبيه وهي تنظر إليه:
-اسمع كلامي ولو لمره وريني الجرح
"بدأ مراد في خلع التيشيرت"
ضحك زين:
-يعني دلوقتي عادي ومن شويه عيب
رفعت عشق رأسها في غرور:
-ايوه ده شغل 
ضحك مراد عليها:
-ايوه يا زين يختلف ده دلوقتي شغل ومن شويه مش عارف
سمع زين صوت والده:
-هروح اشوف مروان بينادي ليه 
مراد بضحكه رجولية زادته وسامه:
-ياابني مروان ده يبقي ابوك علي الاقل احترمه حسسه أنه اب
حست عشق بتوتر من رحيل زين:
-لازم اغيرلك علي الجرح
مراد بهدوء وصوت لا يسمعه الا عشق:
-اعملي الي تعمليه انا اهو هادي وتحت امرك 
همهمت عشق و بدأت في تطهير الجرح:
-كده خلصت اقدر اروح
مراد برومانسية:
-عشق
"رفعت عشق عيونها إليه حتي تلاقت كل من عيونها وعيون مراد"
وقالت:
-نعم 
مراد بنفس الهدوء:
-حد قالك قبل كده أن عيونك حلوين قوووي
كادت أن ترد ولكن قاطعها دخول زين:
-هااالو ذاس مي
زفر مراد في ضيق:
-طب خبط قول اي حااااجه 
'ضحكت عشق ضحكه مكتومه'
نظر لها مراد:
-انت ليكي نفس تضحكي 
ثم اقترب من أذنها بس ضحكت حلوه ❤️
توترت عشق:
-احم يلا بينا يا زين والف سلامه عليك تاني يا سياده المقدم
مسك زين يد عشق:
-تعالي اوريكي عشق 
رفعت عشق حواجبها:
-عشقققق!!هو في عشق تاني غيري هنا 
رد زين بحب:
-تعالي وانا اوريكي
"ترجل كل من زين وعشق خارج الغرفه تحت أنظار مراد"
مراد وهو يتابع خروجهم بعيون كالصقر:
-اه في عشق تاني بس في واحده بس جوه قلبي وشاغله تفكيري يا عشقي
عقله:
-ايه يا مراد هتحن ولا ايه فوق كده يا عم واعقل
قلبه:
-ما تسكت يا أوس المصائب ما تسيب الراجل يتغير الأحسن بدل ما يكون قاسي وحاد كده مع الكل 
عقله بس احب اقولك انك هتتخدع فيها واوعدك كمان 
"في غرفه مروان وهو جالس علي مكتبه"
_هي كده ازاي جمالها بسيط قوي عيونها حلوه 
فاق مروان:
-ايه ده انا بقول ايه فوق يا مروان 
ثم سمع صوت طرق الباب
اتعدل مروان في جلسته:
-ايوه ادخل
دخلت ام يوسف بابتسامه لطيفه علي وجهها:
-مروان بيه مدام جميله طالبه حضرتك لأن مدام ناهد هي وبنتها شريهان تحت 
ابتسم مروان:
-حاضر نازل
"في الجنينه الخاصه بالفيلا"
لمحت جميله زين وعشق من بعيد:
-كنتوا فين 
ردت عشق بابتسامه:
-كان زيزو بيوريني عشق طلعت مهره
ضحكت جميله:
-اه وسماها علي اسمك كمان من حبه ليكي
نظرت لها عشق نظره طفوليه بعيون بريئه:
-يا روحي شكرا 
جميله:
-اعرفك دي ناهد اختي ودي بنتها شريهان
عشق بحب:
-اهلا وسهلا اتشرفت بيكم
اخرجت عشق الفون من الحقيبه:
-الو ايييييه انا جايه حالا وطلعت تجري تحت مناداه الجميع لها 
لمح مراد عشق من الشرفه:
-ايه  في ايه وطلع يهرول علي السلم
"امام كليه السياسه والاقتصاد"
ادهم منتظر تيا كعادته كل مره 
في احد السيارات:
-الو يا بيه اه كلو تمام الخطه مدروسه
"كاد أن يعدي ادهم الطريق ليقابل تيا ولكن للاسف لم تكتمل"
صرخت تيا:
-ادهممممم فوق ادهم طب انت سامعني ساعدوني حد يطلب الإسعاف
يتبع الفصل 13 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent