Ads by Google X

رواية عشقت الادهم الفصل الخامس 5 - ملك ماهر

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت الادهم البارت الخامس 5 بقلم ملك ماهر

رواية عشقت الادهم الفصل الخامس 5

عند ادهم في الفيلا..
ادهم:ايااااد
اياد قام مفزوع من النوم بسبب صوت ادهم
اياد بنعاس وهو ينزل من علي الدرج:عايز ايه يعم انت وبتنادي كده ليه
ادهم:بشوفك ياكش تكون اتخطفت ولا حاجه ونخلص منك
اياد بثقه:متخافش عليا يدومي ده انا ايدو
ادهم:ربنا يولع فيك ي اياد يابن امي يارب
(اياد يبقي اخو ادهم عنده19سنه ف كليه هندسه جسمه مقارب لجسم ادهم بس هو اقصر شويه وعيونه لونها اخضر لون الزرع وامهم اسمها امينه امراه طيبه جداا في اواخر الاربعينات ولون اعيونها نفس لون اعين اياد وهي تشبههو كثيراا)
امينه من جوا:اما اطلعلك بس ي ادهم الكلب
ادهم بضحك:ليه كده بس ي امي
امينه:عشان تبقي تزعل ايدو حبيبي تاني
اياد بهزار وهو يحتضن والدته:ربنا يخليكي ليا يست الكل 
ادهم:بقا كده ي ماما ماشي
امينه بحنان وهي تفتح ل ادهم زراعيها:تعالي يحبيبي ده انت الكبير بردو
ادهم ولقد ذهب اليها وهي تحتضنهم سويا فجأه سمعو صوت قادم من عند الباب لكن هذه اختيهما (هايدي اصغر من اياد بسنه شعرها قصير لونه بني وجسمها عادي (اللي هو عود فرنساوي😹)
وهي تقول:بتعملو ايه من غيريي
امينه:تعالي ي اخره صبري هي جت عليكي انتي كمان هايدي ذهبت اليها راكضه وارتمت في احضانها بعد يوم دراسي طويل ثم ابتعتدت وهي تقول بهزار:ايه الجو الاسري اللطشيف دهه
ادهم بهزار هو الاخر:تقريباا حد فينا هيموت فبتودعنا
امينه:اخص عليك ي ادهم متقولش كده تاني
ادهم وهو يقبل يدها:حقك عليا يست الكل انا هطلع انام انا هاا
امينه:روح يحبيبي واما الغدا يجهز هبعت حد ييجي يصحيك
ادهم:تمام ي امي بعد اذنك
عند هند..
هند وهي تنادي بقوه:يا اهل الداااار
ذهبت اليها امها مسرعه:في ايه يبت انتي سرعتيني
هند بهزار:بطشمن عليكو ي امي الله امال فين الحيوان اللي كان هنا
ساميه:عيب يبت ده اخوكي احترميه
نسيت اعرفكوا علي ساميه في اول الروايه(ساميه امرأه طيبه وحنونه وتبقي ام عمر وهند ورحمه وهي في اواخر الاربعينات تحب زوجها واولادها كثيرا وهي تمتلك عيون رماديه جميله اللون)
عمر وهو ياتي من الداخل:والله يست الكل انتي اللي ليا ف البيت اللي كله حيوانات دهه
ساميه وهي تنظر له بذهول:حيوانات ايه يعره العرر ده انا هربيك
عمر:خلاص يماما بهزر الاه مليش نفس يعني امال فين البومه التانيه
ساميه:بره يخويا لسه مجتش
(عمر يبقي اخو هند اكبر منها ب4سنين وهو طويل شويه وجسمه رياضي ولون عيونه رمادي وبشرته نفس لون بشره هند وشعره لونه بني فاتح)
رحمه وهي تدخل من الباب:اناا جييييت
ساميه:اهي شرفت
(رحمه اخت عمر وهند عندها18سنه تبقي قد هايدي اخت ادهم هي محجبه بس شعرها متوسط الطول لونه بني ف اسود وهي قصيره بس مش اوي وبشرتها صافيه لونها وردي وخدودها حمرا ولون عيونها نفس لون عيون عمر(رمادي)وهي حلمها تخش كليه هندسه)
عمر:حبيبة قلبي يناس كنت لسه بشكر فيكي حتي اسالي امك والبت هند المعفنه دي
نظرت هند له نظره شر ثم قالت:كداب يرحمتي والله كان بيقول عليكي بومه حتي اسالي امك
ساميه:انا معرفش حاجه ياختي ولا اقولك صح يبت يرحمه كان بيقول عليكي بومه
عمر بغيظ:بقا كده ينبع الحنان ده نا كنت لسه بشكر فيكي من شويه
ساميه بضحك:ونا مالي يخويا انت اللي جبتو لنفسك وبس بقا منك ليها عشان الحق اجهز الغدا قبل م ابوكو يرجع
هند وهي تقبل راسها:ربنا يخليكي لينا ينبع الحنان
ساميه:بكاشه بس بحبك
هند:ونا اكتر هنام بقا عشان جعانه نوم اما بابا ييجي ابقوا صحوني هاا
عمر بنظره توعد:من عيوني يحبيبتي
هند:ولااااع انا مش مستريحالك
عمر ببراءه مصطنعه: لييه ده نا حتي غلبان
هند وهي تنظر له بشك:ممممم فيه حاجه هتحصل انا عارفه المهم انا هنام بايي
عمر بشر:نوم الهنا يقلبي
عند ادهم..
يتبع الفصل السادس اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent