Ads by Google X

رواية جنون صعيدي الفصل التاسع 9 - نور الشامي

الصفحة الرئيسية

رواية جنون صعيدي البارت التاسع 9 بقلم نور الشامي.. ملحوظة عند البحث في جوجل اكتب "رواية جنون صعيدي دليل الروايات" لكي يظهر لك جميع فصول الرواية كاملة.

رواية جنون صعيدي كاملة

رواية جنون صعيدي الفصل التاسع 9

نظرت سهام الي سيف بضيق ثم تحدثت مردفه:  يعني هو مين ال مات غير صفاء مبسوط اكده اهه كل خططي باظت
سيف بغضب شديد: اي خطط دي اخنا كنا متفجين ان ال يموت سالم واهله بس مش اهلي انا ودلوجتي محدش مات غير صفاء واخوي حالته الله اعلم بيها رماح لو عرف ان احنا السبب مش هيرحمنا
سهام بعصبيه:  دا او فضل عايش لحد ما يعرف اخوك انا هجتله انهارده وهنخلص منه نهائي
سيف بغضب:  مش هيوحصل فاااهمه .. انا ال هجتلك جبل ما كل دا يوحصل .. سامحتك كتير جوي وعملت علشانك كتير لكن لع كله طلع كدب معاكي انا غلطان اني لسه بحبك
نظرت سهام اليه بغضب شديد ثم تحدثت مردفه:  اجتلني براحتك لو عايز انا عارفه انك مش هتجدر علشان انت بتحبني انا ومش بتحب حد غيري ومش هتجدر تأذيني
القت سهام كلماتها ثم ذهب فوقف سيف يشعر بغضب شديد اما في البيت نهض رماح مفزوعا من علي الفراش فوجد سعد وعلياء بجانبه فتحدث بلهفه مردفا:  فين صفاء هي فين
سعد بحزن:  ربنا يرحمها يا رماح ادعيلها بالرحمه
نظر رماح اليه بحزن ثم دخل سالم ومعه عفاف وتحدث مردفا:  رماح كل حاجه جاهزه للدفن والعزا هتجدر تجوم
رماح بجديه:  عفاف خدي علياء واطلعوا بره
نظرت عفاف وعلياء اليه بشك ثم خرجوا فنهض رماح من علي الفراش وتحدث مردفا:  عايز اعرف مكان سهام جبل ما نخلص الدفن
نظر سعد الي سالم بضيق ثم تحدث مردفا:  ماشي يا رماح بس بلاش تعمل حاجه غير لما تتأكد انها هي ال عملت اكده
رماح بغضب:  هي ال عملت اكده وانا متأكد وهجتلها
القي رماح كلماته ثم ذهب واجتموا الجميع عند المقابر وتم دفن صفاء وسط حزن وبكاء الجميع وبعد الانتهاء اقترب سالم من رماح وتحدث مردفا:  عرفنا مكانها وهي بتخطط لجتلك
رماح بضيق:  روحوا الكل علي البيت وابعت معاهم حد يحميهم وجول لسعد والحرس علشان هنروح
اشار سالم للحراس ان يأخذوا جميع العائله الي المنزل اما عند سهام كان سيف يجلس امامها بضيق وهم يأكلون الطعام فتحدث سيف مردفا:  ها مبسوطه دلوجتي لما عملتي كل حاجه ... الا جوليلي يا سهام انتي عايزه تجتلي اخوي ليه
سهام بحده:  علشان جتل اخو سالم خلاه يتجنن وينتحر هو اكتر واحد انا كنت بحبه في حياتي
سيف بعصبيه:  دا اغتصب اختك .. واناي جتلتيها هو انتي ازاي بتتكلمي عادي اكده دي اختك ال ماتت
سهام بغضب:  ما تموت ولا تولع احنا مااالنا انا وهي طول عمرنا بعاد عن بعض
سيف بحده:  لما انتي عملتي في اختك اكده يبجي هتعملي معايا اي
جاءت سهام لتتحدث ولكن سمعت صوته الحاد وهو يتحدث مردفا:  انا ال هعمل يا ابن ابوووي مش هي
انفزع سيف وسهام من مكانهم ثم تحدث سيف بتوتر مردفه:  والله العظيم ما ليا ذنب في ال حوصل يا رماح صدجني
رماح بحده:  انت خساره فيك الكلام ... مبجاش ينفع اتكلم معاك اكتر من اكده كلامي دلوجتي مع ال جدامك دي ... ال جتلت اختها وعذبتها جبل موتها وخلت واحد وسخ يغتصبها انتي نوعم اي دا الحيوانات مش بيعملوا اكده
سهام بصراخ:  انت السبب انت ال جتلت حبيبي .. خليته ينتحر وبعدين اختي كانت معاك جول عمرها ..اخنا مكناش اخوات اصلا ولا عمري خسيت اننا اخوات
رماح بسخريه:  بجد دلوجتي انتي ال هتطلعي مظلوومه ال زيك عمري ما هيبجي كويس انتي واحده اتربيتي علي الغل والحقد من وانتي صغيره وطبيعي تبجي اكده انا هجتلك يا سهام
سيف بتوتر:  بلاش يا اخووي .. هي متستاهلش انك توسخ ايدك بدمها
نظرت سهام الي بدهشه ثم تحدثت بسخريه:  وبجا ليك لسان اخيرا وبتعرف تتكلم
صوب رماح سلاحه تجاه سهام ثم تحدث بغضب مردفا:  هجتلك
نظرت سهام اليه بضيق ثم اخرجت سلاحها ايضا ووضعته تجاه رماح فوقف سعد وسالم امامها وتحدث سعد مردفا:  اجتليني الاول جبل ما تلمسيه
سالم:  عايزه تجتلي حد يبجي اجتليتي انا
نظرت سهام اليه بدهشه ثم تحدثت مردفه:  انت بتجوول اي دا ابن الشرجاوي
سالم بغضب:  دا اخو مرتي ... زي ما هو عمل فينا اخنا عملنا ولو انا مكانه واخوه ال عمل اكده كنت هعمل نفس ال عمله والتار ال بينا انتهي من اللحظه ال طلبت اخته فيها للجواز مش احنا ال نغدر ودلوجتي هو اخوي
سهام بسخريه:  عيله المحمدي وعيله الشرجاوي اجتمعوا مع بعض لع حلو بس تفتكر انا هسيبكم لو انت نسيت تار اخوك فأنا  مش هنسااه يا سالم
نظر رماح اليها ثم ابعدهم من امامه وتخدث ببرود مردفا:  ما تيجي نعمل مسابجه بينا ونشوف مين هيجتل التاني هنحط رصاصه واحده في المسدسات بتاعتنا ونضرب ونشوف مين هيجتل التاني
نظر سعد وسالم وسيف اليه بصدمه ثم تحدث سعد بحده مردفا:  انت بتعمل اي يا رماح
رماح:  لو جتلتها ابجي اكده خدت بتار صفاء ولو جتلتني ابجي روحت لصفاء في الحالتين انا كسبان .. ها موافجه
سهام بتفكير:  موافجه
سالم:  بلاش يا رماح
اقترب رماح منها ثم اخرج يتبع الفصل العاشر والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent