رواية دموعها ملاذي البارت الرابع عشر 14 بقلم مريم حسني
رواية دموعها ملاذي الفصل الرابع عشر 14
نرمين رنا فاقت وبتسال عليك يا استاذ عدي
عدي باستغراب وفرحه بتسال عليا انا
نرمين ايوه اتفضل حضرتك خشلها بس اتعقم الاول
عدي ماشي ودخل يتعقم ودخل لرنا الاوضه
امير نرمين هي هتبقي كويسه
نرمين ايوه يا استاذ امير ان شاء الله
امير بابتسامة ممكن تقولي امير بس من غير استاذ دي ولو مش هتضيقي انا اقولك نرمين عل طول من غير دكتور
نرمين احم مفيش مانع عن اذنك
امير نرمين هو يعني انا ليه عندي احساس اني اعرفك قبل كده هو يعني في الكام مره اللي شوفتك فيهم كنت بحاول افتكر بس مش مجمع الحقيقة
نرمين بارتباك لا ميتهيقليش اني شوفت حضرتك فةقبل ما رنا تتعب عن اذنك ومشيت
…
عدي اول ما دخل رنا بصتله وابتسمت وهو راح بسرعه وقعد جنبها ومسك ايدها وباسها
عدي رنا حبيبتي عامله ايه
رنا بابتسامه الحمد لله كويسه ازيك انت
عدي استغرب انا كويس بس اما شوفتك فايقه وبتكلميني واتنهد حرام عليكي بقالي يومين مبنمش من كتر قلقي عليكي احكيلي يا رنا ايه اللي حصل مين دول اللي خطفوكي وليه لقيتك في الشارع كده
رنا معرفش مين هما انا بعد مانزلت من الشركة لقيت عربيه وفيها ناس شكلهم مخيف كده وحطوني فيها بالعافية وبعدين مش شوفت حاجة اخدوني في حته كده معرفش فين ومش شوفتها بس سمعت صوت واحده بنت بتقولهم اعملوا فيها اللي اتنوا عاوزينه واما تخلصوا موتها وابقوا ارموا جثهتها في اي حته او ابقوا دوبوها في ميه نار المهم تخلصوا منها بس روقولي عليها الاول وبس وهما ضربوني بس انا مش استحملت واغمي عليا وصحيت لقيت نفسي هنا
رنا بوجع اه عدي ايدي بتوجعني
عدي قام بقلق ليه مالها
رنا انت مسكها جامد
عدي اخد باله انوا ضاغط عل ايدها خفف الضغط عليها وباسها بحنان حقك عليا مكنتش اقصد
رنا ابتسمت خلاص مش مشكله
عدي اتنهد طيب يا رنا و لسه هيكمل امير دخل
امير بحب رونه حمد الله عل السلامه خضتيني عليكي وراح وقف جنبها وباس دمغها
رنا حضنته ابيه امير وحشتني اوي
امير طبطب عليها انتي وحشتني اكتر
عدي اللهم ما طولك يا روح
امير بعتاب كده يا رنا تخرجي من الشركة كده من غير متقولي لحد
رنا اسفه يا ابيه مش هعمل كده تاني
امير طيب بصي يا رونه في ظابط هيدخل بس يسالك ايه اللي حصل وانتي تحكيله ماشي
رنا ماشي
الظابط دخل سال رنا كام سؤال تمام يا انسه رنا هو ده كل حاجه حصلت
رنا ايوه
الظابط تمام انا كده خلصت عن اذنكوا وخرج
عدي امير الجو ده ميكلش معايا الموضوع ده عندي ماشي انا بس عدتها عشان المستشفى مش محتاح اقولك هتعمل ايه
امير حاضر يا عدي ولا وان الرجاله بقلهم يومين بيدورا بس هشدد عليهم حاضر وبص لرنا رونه حبيبتي مش عاوزه تروحي
رنا اه عاوزه اروح
عدي طب يلا انا بعت جبتلك هدوم اهي هنخرج ولما تخلصي ابقي اندهلي ماشي
رنا ماشي وخروجوا ورنا لبست هدومها وخرجت لقت عدي وامير بيتخانقوا
امير بزعيق بقولك ايه يا عدي متجننيش مش هتروح معك عوزني استني لما تجبهالي ميته
عدي بغضب وصوت اعلي امير رنا مش هتتنقل من بيتي متخلنيش انسي انك اخويا وافقد اعصابي عليك
امير زق بغضب اه هتعملي ايه يعني
عدي لسه هيمسك فيه ويضربوا بعض
رنا بصوت عالي شويه بس مش تتخنقوا مع بغض في ايه
عدي مفيش يلا يا رنا
امير شدها من ايدها واخدها ورا ضهره مش هتروح معك في حته يا عدي واقصل الشر بقي
عدي بهدوء ماشي وضرب امير بالبوكس امير منخيره نزفت دم وعدي شد رنا ومشي بيها
رنا صوتت وتحاول تزق عدي ابيه ابيه انت كويس عدي سبني اشوف ابيه ماله اوعي عدي شالها ومشي بيها
امير بالم اه يابن المجنونة ماشي يا عدي وضحك عرفت هربيك ازاي عشان متعملهاش حاجة تاني
نرمين وهي ماشه استاذ امير هي رنا وبصتله ايه ده حضرتك كويس منخيرك بتنزف
امير بابتسامة اه انا تمام حاجة بسيطة
نرمين لا مش حاجة بسيطة طب ممكن حضرتك تتفضل معايا اشوف مالك
امير ياريت جدا
نرمين ها اه طب اتفضل وراحوا المكتب بتاعها وقعدت تعقمله الجرح هو ايه اللي عمل في حضرتك كده
امير لا ابدا ده انا وعدي كنا بنهزر مع بعض بس متقلقيش
نرمين كده بتهزروا امال لو بتقتلوا بعض هتعملوا ايه امير مركز في ملمحها اوي وعنيها العسلي عينه وقعت عل شعرها اللي بان من تحت الحجاب وهي مش واخده بالها
نرمين استاذ امير حضرتك معايا
امير ها بتقولي حاجة
نرمين اه كنت بسال حضرتك عرفتوا مين اللي كان خاطف رنا
امير هو انتي شقرا
نرمين افندم
امير انتي شقرا شعرك اصفر
نرمين بخجل احم حضرتك عرفت منين
امير ملس بايده عل شعرها اللي باين
نرمين شقت وقامت عدلت الحجاب بسرعه ودارت شعرها حضرتك انا خلصت ممكن تتفضل لو عاوز
امير انا اسف مكنتش اقصد اضايقك عل فكره
نرمين بصه في الارض وبخجل لا مفيش حاجة حضرتك بس هو انا ورايا شغل
امير طيب ماشي انا همشي سلام ومشي
نرمين حطت ايدها عل قلبها هتموتني يا شيخ الله يسمحك جي تقولي شوفتك فين قبل كده وانا بحبك من سنه اولي ماشي يا امير ماشي
………………
في عربيه عدي رنا بتعيط
عدي بس يا رنا عياطها زاد
عدي بزعيق متبس بقي اواء بس
رنا بعياط انت بتضرب ابيه امير ليه ها انت ماشي تضرب في الناس وخلاص
عدي بص لسواق بضيق وجز عل سنانه بس يا رنا بس عشان متعصبش عليكي
رنا لا مش بس انا عاوزه اطمن عل ابيه امير مليش دعوه انت اصلا بتضربه ليه عدي رفع الغطا الحاجز بينهم وبين السواق وبص لرنا بغضب
عدي يعني كنتي عاوزاني اشوفه مسك وبخبيكي ورا ضهره واسكتله صح ولا كنت اسيبه يخدك معه
رنا بس برضو مش تضربه ده اخويا ايه اللي فيها يعني
عدي لا مش اخوكي اخوكي منين
رنا ايوه اخويا انا طول عمري عايه معه وبعدين ده ابن عمي كمان ايه في ايه
عدي احم ايه يعني عشان احنا ولاد عمك نبقي اخواتك يعني طب مانا ابن عمك انا اخوي مثلا
رنا معرفش مليش انا في اللي انت بتقوله ده انا عاوزه اطمن عل ابيه
عدي رنا خلاص بقي بطلي زن مضربطوش بالرصاص يعني خلاصنا بقي واسكتي احنا وصلنا
رنا كده ماشي ماشي يا عدي بس انا مش هكلمك تاني ونزلت من العربيه ودخلت البيت جري وطلعت اوضتها ودخلت اخدت شور وخرجت ملقتش هدومها قعدت تدور عليها ملقتهاش ولا لقت اي حاجه من حاجتها
رنا تؤ هي حاجتي فين جيت تخرج عشان تسال عدي افتكرت انها لفه نفسها بفوطه صغيره
رنا يووووه طب اعمل ايه دلوقتي بقي فتحت الباب فتحه ضعيره ووقفت وره لقت واحده من الخدمين ماشيه في الطرقه
رنا بس بس انتي يا انسه
البنت نعم يا رنا هانم حضرتك بتندهيلي
رنا اه هي حاجتي وهدومي فين
البنت عدي بيه امر اننا ننقلهم اوضه
رنا طب ممكن تجبيلي اي حاجه اللبسها من هناك عشان مفيش اي هدوم هنا حتي الهدوم اللي انا لسه قالعها مش موجوده
البنت اسفه جدا لحضرتك عدي بيه منبه محدش يخبط عليه مقدرش
رنا اوووووف طيب ماشي مرسي روحي انتي البنت مشيت ورنا راحت اوضه عدي وفتحت الباب براحه ملقتوش موجود سمعت صوت مياه في الحمام عرفت انه بياخد دش اخدت هدوم ليها وجت تتسحب عشان تخرج لقت عدي شدها من دراعها عليه
عدي بتتسحبي كده وراحه فين
رنا بخجل مفيش كنت جايه اخد هدومي ممكن تسبني
عدي طب هتخديهم ليه انا قولتلك انك هتقعدي معايا في اوضتي صح
رنا طيب طيب حاضر بس هغير واجي سبني بقي واخدت بالها انو مش لابس التيشرت بتاعه عمضت عنيها بخجل
عدي بيبصلها بستمتاع واضح اممممم هفكر ممكن لو اعتزرتي عل اللي عملتيه واحنا دخلين وانا اسيبك
رنا طيبانا اسفه خلاص سيبني ممكن
عدي ابتسم ماشي رنا جايه تخرج
عدي بغضب راحه فين هتخرجي كده والخدمين بره
رنا طب مهم بنات عادي
عدي بغيره لا مش عادي غيري هنا
رنا طيب اخرج
عدي ماشي وجي يخرج
رنا حطت ايدها في وسطها وانت بقي اللي هتخرج كده
عدي كده ازاي
رنا كده البس حاجة
عدي ضحك ليه
رنا يوووه خلص بقي
عدي ضحك طيب طيب بس متزقيش واخد التيشرت ولبسه وخرج ورنا غيرت هدومها ونزلت
…
نرمين احمد مالك يا حبيبي في ايه سرحان كده ليه
احمد بحزن مفيش
نرمين باستغراب طيب اه صحيح هو انا مقولتلكش
احمد ايه
نرمين مش لقوا رنا النهارده
احمد بفرحه بجد ومقوليش من بدري ليه
نرمين مانسيت بقي اعمل ايه
احمد طب هي عامله ايه حد عمل فيها حاجة
نرمين لا لا هي كويسه خالص مفيهاش حاجه
احمد بفرحه وهو بيفكر هيشوف رنا ازاي طيب ماشي انا دخل اوضتي وسابها دخل كلم رنا في التليفون
…
رنا قاعدة في الجنينة بتلعب مع الكلب بتاع عدي الو
احمد الو ازيك يا رنا
رنا الحمد لله مين
يتبع الفصل 15 اضغط هنا