رواية دموعها ملاذي البارت السادس عشر 16 بقلم مريم حسني
رواية دموعها ملاذي الفصل السادس عشر 16
رنا صحيت من النوم الفجر وجسمها كله وجعها بصت جنبها لقت عدي نايم بعمق ومش حاسس بحاجة حاولت تقوم كذه مره بس مش قادرة تتحرك
ودموعها عماله تنزل في الاخر قدره تقوم وهي بتكتم صوت عياطها ومشيت براحه وراحت عند الدولاب واخدت البس بتعها لبسته واخدت فلوس وخرجت من الاوضه وهي بتتسحب ونزلت خرجت بره القصر وهي خارجه الحارس وقفها واستغرب هياتها
الحارس رنا هانم حضرتك كويسه
رنا بتعب اه كويسه انا بس هخرج اجيب حاجة واجي عل طول رنا افتكرت انه مش هيرضي
الحارس طيب تحبي اجي اوصل حضرتك
رنا لا انا هروح لوحدي
الحارس تمام اتفضلي حضرتك
رنا بصتله بستغراب ومشيت و ركبت تكس
رنا مصر الجديدة لو سمحت عند......
السواق اه اتفضلي وبعد شويه السواق اخد باله انها بتعيط
السواق احم انتي كويسه يا انسه
رنا بتعب اه اه كويسه
السواق طب احنا وصلنا العماره اهي
رنا شكر واديته الفلوس ونزلت وطلعت العماره اللي قلتله عليها وخبطت عل الباب احمد فتح
احمد بستغراب وقلق من شكلها رنا انتي كويسه
رنا بوجع ودوخه لا واغمي عليها ولقي الاسدال كله دم
احمد شالها بفزع رنا رنا فوقي نرمين يا نرمين
نرمين بنعس ايه يا احمد بتزعق كده ليه ايه ده رنا مالها وايه اللي جبها هنا
احمد بقلق معرفش معرفش انا لقتها جايه واغمي عليها اول مجت
نرمين بتوتر طيب طب هتقالي اوضتي بسرعه احمد دخلها الاوضه
نرمين اطلع بره ياحمد عشان اكشف عليها لو احتجتج هندهلك
احمد حاضر وخرج نرمين كشفت عل رنا
نرمين خرجت لاحمد
احمد مالها
نرمين بدموع وتوتر احمد بص بسرعه انزل هتلي الحجات دي من الصيدلية بسرعه
احمد في ايه يا نرمين مالها متردي
نرمين بدموع وخجل دي دي حاله اغتصاب وبعنف وهي جسمها صغير مش هتستحمل وده غير انها عيانه انزل بسرعه بس عشان اعرف الحقها
احمد واقف بصدمه ومتنح
نرمين بزعيق انزل ياحمد اخلص
احمد فاق حاضر هنزل حالا ونزل جاب الحاجه اللي طلبتها نرمين وهي علقتلها المحيل ووقفت النزيف وغيرت لها هدومها وفضلوا هما الاتنين مستنينها تفوق ومش عارفين يعملوا ايه
احمد نرمين هي هتفوق امتي
نرمين معرفش يا احمد بس ادعي انها تفوق اصلا
…
الساعه 11 الصبح عدي صحي من النوم وعنده صداع قام بكسل وبص في الساعه اللي جنبه
عدي بنعس يااااه انا نمت ده كله وجي يقوم من هل السرير اخد باله من هياته
عدي ايه انا نمت كده ازاي ورنا هنا وبص عل السرير لقي عليه دم اتخض
عدي ايه الدم ده في ايه بص عل الارض لقي فستان رنا وهدومها متقطعه
عدي بتوتر وابدات ظنونه تاكدله هوايه اللي حصل بظبط يا رب ميكونش اللي في بالي قام لبس بسرعه ونزل بسرعة يدور عليها في القصر بجنون ولما ملقهاش خرج للحرس اللي بره
عدي بغضب وقلق رنا هانم خرجت من القصر
واحد من الحرس ايوه يا عدي بيه خرجت الصبح قالت راحه تجيب حاجه وجايه بس مرجعتش بس شكلها كان تعبان وبتعيط
عدي عيونه احمرت من الغضب ومسك الحارس من رقبته انت مجنون ازاي تسبوها تخرج
الحارس بصوت متقطع يا عدي باشا حضرتك اللي امرت لو تعبت فجأه وحبت تخرج نسبها
عدي ضغط اكتر عل رقبته قولت يا غبي اما تقولي الاول مش من نفسها كده
الحرس اللي وقفين بيحولوا يخلصوا الحارس منه يا عدي باشا هيموت في ايدك سيبه يا باشا
عدي سابه اقسم بالله لو جرلها حاجه لهيكون قصدها عمرك وسابهم ودخل مكتبه ابتدا يفتكر كل اللي حصل بتفصيل وبدا يكسر في المكتب وكل حاجة حوليه وقعد عل الارض بتعب وقعد يخبط عل دماغه بندم انا غبي ومتخلف واستاهل كل اللي يجرالي انا ازاي بس عملت كده ازاي ياتري راحت فين دلوقتي وبتفكير طب اعمل ايه اكلم امير اكيد رحتله خبط عل دماغه امير سافر انهارده عشان الصفقه اووووف
وبدموع اول مره تنزل روحتي فين يا رنا روحتي فين بس يا حبيبتي
…
بعد مرور تلات ايام
نرمين قاعده جنب رنا ورنا ابتدت تفوق واتاوهت تعب
نرمين بفرحه رنا رنا حبيبتي انتي سمعاني يا احمد احمد رنا بتفوق
احمد دخل الاوضه بفرحه بجد
رنا اه انا فين
نرمين انتي عندنا يا رنا في البيت
رنا بتساؤل ليه وابتدت تفتكر ودموعها ابتدت تنزل
نرمين رنا انتي كويسه هو ايه اللي حصل
رنا بصت لاحمد بخجل
احمد احم انا هروح اجبلك حاجة تكليها عن اذنكوا وخرج
رنا بصت لنرمين وابتدت تحكلها
نرمين بغضب الحيوان ده ازاي يعمل كده ازاي
رنا بعياط نرمين انا مش عاوزه حد يعرف اني هنا خالص ممكن ولا حتي ابيه امير
نرمين اكيد يا رنا محدش عرف انتي اصلا بقالك 3 ايام نايمه متخفيش وبعدين احمد قال انو سافر
رنا اتنهدت بحزن اه صحيح كان عنده شغل سافر ايطاليا نرمين هو انا ينفع اقعد عندكوا هنا كام يوم بس
نرمين بحنان كام يوم ايه يا رنا اللي انتي بتقوليه ده انتي تقعدي عندنا العمر كله
رنا ابتسمت بالم تسلمي بس لو عل العمر كله فانا كده مش هقعد عندكوا كتير
نرمين متقليش كده انتي ان شاء الله هتبقي زي الفل بصي انا عاوزكي تقومي تخدي شور كده وتغيري الحمام هنا اهو في الاوضه ولو عاوزه اقفلي عليكي ومتخفيش احمد عمره مابيدخل اوضتي وانا هخرج احضرتلك حاجة تكليها واشوف احمد زمانه ولع في المطبخ
رنا ابتسمت وحضنتها متشكره اوي يا نرمين
نرمين طبطبت عليها بحنان عل ايه بس انتي اختي انا طول عمري كان نفسي يبقي عندي اخوات بنات معديش غير احمد اينعم احنا تؤام بس بردوا الاخت البنت بتبقي حاجه تانيه بعد ما كارما اتجوزت وهي مش فايضه خالص ومبشوفهاش تقريبا
رنا بغضب كارما انا مش عاوزه اسمع الاسم ده انا بكره بسبب واحده اسمها كده انا كل ده حصلي انا كان مالي يبصلها ولا لا مكانت ترحرق
نركين بصتلها بستغراب ومردتش طب انا هخرج بقي
وخرجت لاحمد
احمد هي قالتلك مينعمل كده
نرمين يعني هيكون مين غير زفت عدي
احمد بغضب كنت عارف طب والله لكون مبلغ عنه مش هيهمني حد
نرمين احمد احنا بنساعد رنا اه بس انت اخويا الوحيد وانا مليش غيرك بعد مابوك وامك ماتوا ملكش دعوده بجدع ده بعدين ده جوزها
احمد بصدمه جو ايه
نرمين زي ماسمعت فمن فضلك ملناش دعوده
رنا ندهت عل نرمين
نرمين انا جايه اهو يا رنا جايه
بعد تقريبا شهرين وعدي بقي زي المجنون بيدور عل رنا في كل حته ومش لقيها وحالته عمله تسوء تقريبا مبقاش بينام ولا بياكل صوتها عل طول في ودانه وكل ماينام يجيله كابوس بيها ويفتكر اما كان بيضربها ويتخيل انها ممكن تكون ماتت او جرلها حاجة يتعب اكتر امير كل مايسالو عليها يقولوا نايمه او تعبانه شويه او في المدرسة اي حجه ومعرفش يقوله ايه
…
في الحمام
احمد بيسند رنا اللي بترجع
احمد يا رنا مالك بس انتي اكلتي ايه طيب انهارده
رنا بتعب مكلتش حاجه غير الفطار معاكوا
احمد يا نرمين بتعملي ايه كل ده اخلصي
نرمين بتوتر جيت جيت اهو بص اطلع بره ياحمد دلوقتي وانا هبقي انده عليك
احمد بره ليه مش هندوديها المستشفى
نرمين وانا بشتغل سباك يعني اطلع ياحمد بره واخلص
احمد اتنهد حاضر وخرج
نرمين بتوتر رنا انا عاوزاني تخدي ده وتعملي اللي هقولك عليه
رنا بتعب ايه ده
نرمين بتوتر بخجل خدي بس وعوزاني.. فهمتي وانا هخرج استنكي بره وخرجت وسبتها رنا بعد شويه خرجت من الحمام
رنا خدي
نرمين اخدت منها تست الحمل بتوتر ولقت ان النتيجة اجابيه
نرمين بصدمه رنا انتي حامل
رنا بصويت ايييييه
يتبع الفصل 17 اضغط هنا