رواية احبيت طفلتي البارت الأول 1 بقلم حبيبة مختار
رواية احبيت طفلتي الفصل الأول 1
=ازيك يا بيبو
=ابيه
(انا حبيبه عند ١٨ سنه في تالته ثانوي وده ابيه يوسف عندو ٢٦مامت حبيبه متوفيه ويوسف ابن صاحب ابو حبيبه)
يوسف=عامله اؤ يا بيبو
حبيبه =الحمدالله يا ابيه حضرتك عامل اي
يوسف= طب يا بيبو يلا عشان اوديكي الدرس
حبيبه =ماشي ياابيه
يوسف اخد حبيبه ووده الدرس
رجع المستشفي عند ابو حبيبه
يوسف =عامل اي يا عمي
ابو حبيبه بتعب =عامله اي يابني
يوسف =الحمدلله ياعمي
ابو حبيبه=كنت عوز اقولك حاجه يابني
يوسف=اتفضل ياعمي قول
ابو حبيبه= عوزك تتجوز حبيبه
يوسف=نعم مش هينفع ياعمي وانا خاطب
ابو حبيبه=اسمعني يا بني انا خلاص الدكتور قالي العمليه مش هتنفع
يوسف=طب شمعنه انا يعني
ابو حبيبه=حنا منعرفش غيرك وحبيبه معتبراك ابوه التاني
يوسف =خلاص يا عمي هشوف وكلمك بس دلوقتي لازم اروح اجيب حبيبه من الدرس
ابو حبيبه=ماشي يابني ربنا يخليك
يوسف راح لي حبيبه الدرس
حبيبه = يلا يا يمني بقا عشان تلقي ابيه يوسف تحت
يمني =يلا يا اختي لما نشوف قربيك الي زي القمر ده
حبيبه =لمي نفسك يا يمني
يمني بضحك =ماشي يا ستي يلا
نزلو لقو يوسف قعد تحت
حبيبه=انا هو يا ابيه
يوسف=كل ده فين
حبيبه=اصلي انا يمني مرحناش الدرس الي فات فا كنت باخد الدرس من احمد
يوسف بغضب=نعم يا ختي احمد مين مش قولت متكلميش ولاد ولا لا
حبيبه=بس ده يا ابيه زميلي في الدرس
يوسف =بل زميليفي الدرس بل زفت يلا يا ختي عشان ريحن لي عمي المستشفي
حبيبه=بجد يابيه ريحن لي بابا
يوسف=اه يلا
حبيبه=يلا
راحو المستشفي
يوسف=هو فين الحج الي كان هنا
الممرضه= لا حول ولا قوة لا بالله الله يرحمه الحج اتوفه
يوسف بزعق =الهبل ده انت جننتو
حبيبه بسريخ =لاااااااااا ابويه لااااا ونبي يا يوسف
يوسف اخد حبيبه في حضنو
يوسف =بس بس يا حبيبتي هو في مكان احسن
حبيبه =لا ونبي عوزه اشوفه ونبي يا يوسف
يوسف =حاضر حاضر
حبيبه رحت تشوف ابوها =ليه سبتني ليه سبتني لواحدي ليه حرم عليك لي مين غيرك يارب يااااارب
يوسف شال حبيبه=يلا يا حبيبه مينفعش كده
حبيبه ببكا =مات من غير مشوفو يا ابيه مات
يوسف=هو ريح الجنه انشالله ادعيلو
حبيبه اغمي عليها
يوسف بزعق= الحقوووهاا بسرعه يا لي هنا دكتوره بسرعه
دكتور =هت اكشف عليه يا فندم
يوسف =انا قولت دكتوره مش دكتور
(يا عم اخلاص البت بتموت عندهوش دم صح😹😹)
دكتوره =خللص يا فندام انا اهو
حبيبه فقت
حبيبه بوجع =انا فين
ويوسف=احنا في المستشفي
حبيبه افتكرت كل حاجه وانهارت
يوسف راح اخد حبيبه في حضنو =بس يا حبيبتي بس انشالله هو في حته حلوه وكل لما تعيطي هو هيزعل امل لو ضحكتي هو كمان بيضحك
حبيبه ببتسمه=اهو خلاص
ويوسف=يلا يا حبيبتي عشان العزه
روحو وعملو عزه
بعد العزه
يوسف =يلا يا حبيبتي قومي لمي هدومك
حبيبه =ليه يا ابيه
يوسف = عشان هتروحي معايه البيت
حبيبه بخجل=ازاي يا ابيه مش هينفع
يوسف=عرف قصدك يا حبيبه وانتي دلوقتي مراتي
حبيبه بصدمه=نعم ازاي يا يعني
يوسف=عارف اي هي جت كده بس كان لازم يحصل كده
حبيبه=طب و طنط سحليه قصدي طنط شمس
يوسف=بصي يا ياحبيبه احنا تجوزني علي الورق بس اول متدخولي يعني اول لما تدخلي جامعه هنطلق فهمتي
حبيبه =فهمت يا ابيه
يوسف =طب يلا لمي حجاتك بسرعه بس
حبيبه=حاضر يا ابيه
روح يوسف وحبيبه
حبيبه =اده يابيه هي الشقه عمله كده ليه
يوسف=مله مهي زي الفل اه
حبيبه=ولا زي الفل ولا حاجه طب هدخل اغير وجي انظفها
يوسف=ماشي
حبيبه خرجت وهي لبسه ترنج ضيق وقت وبرمودا
يوسف في نفسه =اده بقا احنا متفقناش علي كده
حبيبه=ابيه ابيه يا ااااابيييييييه
يوسف=في يا ماما
حبيبه=اي روحت فين
يوسف=انا اهو
حبيبه =يلا عشان نظف
يوسف= قصدك تنظفي لوحدك
حبيبه= لا يا بيه انت فاهم غلط اللي ينظف كلنا
يوسف= مبعرفش انظف
حبيبه =تعاله وانا اعلمك
يوسف=يلا
حبيبه فتحت الباب عشان تنظ قدامو وسبيتو مفتوح
حبييه =ابيه تعلي شيل معايه ده
يوسف=حاضر
حبيبه ويوسف وقعوا على بعض
لقو حد داخل من الباب
=اده
حبيبه بصدمه =هاااااااااااا طنط سحليه جت
يتبع الفصل الثاني اضغط هنا