Ads by Google X

رواية مدللتي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم اسراء حمدي

الصفحة الرئيسية

رواية مدللتي البارت الثالث عشر 13 بقلم اسراء حمدي

رواية مدللتي كاملة بقلم اسراء حمدي

رواية مدللتي الفصل الثالث عشر 13

اسراء طلعت من مكتب حسام 
وقابله الدكتور 
ادم.  انت كنت بتعملى اى
اسراء.  كنت عند المدير
ادم.  صدقى مكنتش اعرف
اسراء.  هو فى اى حضرتك 
ادم. فيه انك نسيتى انت جاى هنا ليه 
انت جاى تتدربى وبس فاهمه 
اسراء.  فاهمه عن اذن حضرتك 
طلعت راحت عند باقى الطلاب
وبتسمع 
حسام.  بعت ليه واتس
صدقى وحشتينى جدا 
اسراء. لحقت وبعدين اهداء بقا عشان الدكتور سلام 
وقفلت
حسام. رن عليه
كنسلت
ادم.  اسراء مشغوله في ايه 
اسراء.  اسفه يا دكتور بس حد بيرن عليا 
ادم.  طب ركزى بقا وقفلى الفون 
اسراء.  بس يعني 
ادم.  قولت اقفلى
اسراء حاضر 
حسام.  بيرن لقى الفون مقفول
اكتر من نص ساعه 
رانا يا رانا
رانا.  نعم
حسام.  ابعت لى اسراء 
رانا.  بس الدكتور 
حسام.  انت مجنونه حد يقدر يكلمها 
رانا.  طيب
راحت عند القاعه 
ادم.  نعم
رانا.  خلى اسراء تكلم المدير
ادم.  ليه
رانا.  معنديش علم والله 
ادم.  طيب لما نخلص
رانا.  لا دلوقتي وبسرعه 
ادم.  كمان لما نشوف اخراتها اى
اتفضلى يا اسراء 
اسراء طلعت وهى مكسوف من نظرات ادم وباقى الدفعه
اسراء.  انت مجنون ياحسام فى اى
حسام.  بتوحشينى الله
اسراء.  انت هتسهبل احنا فى الشركه وبعدين ميصحش كده انا بقا شكلى وحشه
حسام.  الله براحتى حد يقدر يكلمك
اسراء.  يواه بقا اى دى
حسام. شدها ليه طب بذمتك موحشتكيش
اسراء. لا
حسام.  طب والله ما انت خارجه من هنا الا ام اوحشك وتبوسينى
اسراء.  لا دى انت اتجننت بقا
حسام.  اعصابك يا سو مش  كده احنا بردو عاوزينك
اسراء.  يا برودك
حسام.  طب المهم هاتى بوسه وانا اسيبك
اسراء.  ومش هتنادى عليا تانى
حسام.  تؤ تؤ
اسراء.  باست حسام فى خدوا
ولسه هتطلع حسام شدها من دراها
انا متفتش على كده  انا قولت بوسه 
اسراء.  اومال انا عملت اى
حسام.  فى بوقى
اسراء.  بجد حرام كده 
حسام.  براحتك خليكى اعقد
وبعدين مش صعبه اووى كده 
راح شدها من دراعها وباسها فى بوقها
اسراء.  والله مجنون 
وطلعت
حسام. ههههههه بس بحبك
دخلت القاعة
الدكتور ادم احنا خلصنا 
نتقابل بكره وياريت تيجى بردى عشان تجهزى خطة العمل ويكون فى الالتزام احسن من كده شويه 
اسراء.  اكيد يا دكتور واسفة والله بس
ادم.  انا قولت اللى عندى
ومشى
اسراء زعلت جدا من طريقه ادم
واعقدة تفكر هتعمل اى وهى اصلا مستفدتش حاجه النهارده.
احم احم  
اسراء.  اهلا محمود
محمود.  القمر زعلانه ليه
اسراء.  والله اليوم ضاع وانا مستفدتش حاجه النهاردة
والدكتور طالب خطة عمل وبعدين انا القائد مطلوب حاجات كتير وانا مش عارفة اعمل اى
محمود. ههههه ياستى تحت امرك مجرد ساعة واخلصلك كل دى
اسراء.  بفرحة بجد
محمود.  بجد
يلا تعالى معايه المكتب
طلعت المكتب وبدا يشرح ليه الحاجات المهم ويساعدها فى باقى الملخصات
محمود.  ها فهمتى
اسراء.  اها بس كنت عاوزه تمهدى لى محاضرة بكرة
محمود.  بس كدة القمر يامر
تشربى اى
اسراء.  انت هتشرب اى
محمود.  بصراحة جعان
اسراء.  هههه وانا والله
محمود.  نطلب بيتزا
اسراء.  اوك 
طلب الاوردر
والبيتزا جات
محمود.  انا طلبت اتنين عشان جعان
اسراء.  ياريت تكون جبت ليا بالسجق
محمود.  كان قلبى حاسس والله طلبت واحدة سجق واحدة لحمة
اسراء.  خلاص هات السجق
محمود.  طماعة واوى ههههه
اسراء.  وانا جعانة معرفش حد
محمود.  واضح فعلا
حسام.  بيرن على الفون والفون مغلق
رانا
رانا.  نعم
حسام.  فين اسراء 
رانا.  معرفش بس الطلاب مشوا بالقهم ساعتين
حسام.  يمكن مشت
رانا.  طب شوف السواقه 
حسام.  فكرة
عم عبده.  الهانم طلعت
عم عبده.  لا لسه
حسام.  طيب
رانا شوفى الامن
رانا.  حاضر
طلعت سالت الامن قالو لا
حسام.  اومال راحت فين
يمكن تاهت هنا
طلع يدور عليه وهو هيتجنن راحت فين
طلع فوق وشاف الاسنسير
بردو مش موجوده ياترا راحت فين
ونزل تانى يدور ولكن سمع صوت ضحك جامد طلع من مكتب محمود
كان هيمشى بس الصوت جذبه
وفتح الباب واتصدم
يتبع الفصل الرابع عشر 14 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent