رواية فتاه التنمر البارت الخامس عشر 15 بقلم ياسمينا
رواية فتاه التنمر الفصل الخامس عشر 15
عمر بعضب: انتو نصبين صح
مراد: ممكن تقعد علشان نعرف نتكلم
ملك: بص ياسيدي اكيد انت عارف رحاب مامتك
عمر بلا مباله: اه شوفتها مرتين تلاته
ملك بحزن: معلش المهم رحاب دي مامتي
مراد: وهاشم باباك وابويا انا كمان وخد البطاقه شوفها
مراد اده البطاقه لي عمر وعمر بص فيها وبعدين قال: تمام مطلبوب مني ايه انا اتعودت علي الواحده هتعملولي ايه مثلا
ملك بذكاء: هنخدك النادي ونسفرك كمان اي مكان انت عايزو
مراد: وكمان هنجبلك عربيه لانك كبرت خلاص
ملك: وهنبقا جمبك ونهتم بيك
عمر ببرود: مش موافق
مراد بغضب: قومي خلينا نمشي ده بيتشرط علينا
ملك: مراد اهده
ملك بصت لي عمر وقالت: وهنعمل كل الي انت عايزو
مراد بنفاذ صبر: وهنخرجك من المدرسه دي
عمر بص لي مراد وقال بسعاده: اخويا حبيبي بلحضن
مراد استغرب وعمر قرب منو وحضنو وقال: يااخي قول كدا من الاول
مراد ابتسم اول مره بجرب شعور ان عندو اخ
ملك بسعاده: يعني هتجي معانا
عمر: طبعاااا هي دي فيها كلام المهم اخرج من المدرسه دي
ملك: يبقا روح يلا جهز لبسك بسرعه
عمر بسعاده: طياره
عمر مشي خطوتين وبعدين وقف وقال: احم طب ونور
مراد بخبث: نور مين
عمر غمزلو وقال: الحته بتاعتي متربين معا بعض انا الي مربيها
ملك بسخريه: وبتغير عليها من الهوا الطاير
عمر بصدمه: عرفتي ازاي
ملك بصت لي مراد: في غيرك جرب
مراد بضبق: النكد ماشي في دمك
ملك بغضب: قصدك اني نكديه
مراد بغضب: كان قصدك مين بكلام ده
ملك: مفيش الواد طلع زاي اخوه
مراد: لا شكلك عايزه تعصبيني
عمر: ياجماعه اهدو ده شيطان ودخل بنكم والله
ملك بهمس: اه مليكه
مراد بضيق: بتجيبي سرتها ليه
ملك بغضب: الله الله انت اضايقت علشان قولت اسمها
مراد: لا طبعا بس يعني ملناش دعوه بحد
ملك شاورتلو بايدها وقالت: خلاص خلصنا
عمر: احم احم شكلي وشي وحش عليكم
ملك: خلاص ياعمر روح يلا
عمر: طيب
عمر خرج وملك بصت لي مراد بضيق والمديره دخلت
مراد: عايز اخد مراد واطلعو من مدرسه دي
المديره : ليه يافندم هو احنا مقصرين في حاجه
ملك بابتسامه: لا حضرتك بس عمر لازم يعيش معانا
المديره: تمام
ملك بصت لي مراد وهو قال بهمس: هو في ايه
ملك: مفيش حاجه يلا نستناه في العربيه واه مش عايزاك تشلني
مراد: تمام
ملك بصدمه: تمام ايه
مراد بغضب: ملك انا بكره الست النكديه
ملك بهمس: لاحظ ان الست قاعده
مراد بص للمديره وبعدين قرب من ملك وشالها وقال: يلا نتزفت
ملك بصت للمديره وقالت: اصل حبيبي عندو هوس وبيخاف عليا اوي يعني مثلا بيخاف يخليني امشي في الارض علشان رجلي
المديره بهمس: مريض نفسي يعني
ملك. بسرعه: ايواااا مريض نفسي تعرفي يافندم جوزي ده مش بيحب البنات
المديره بصتلها بصدمه ومراد قال بغضب: نعمممم
ملك بخبث: بيحب الولاد افهميها انتي بقا يافندم
مراد بغضب: ملككك
ملم بهمس: علشان تعرف تتحمق اوووي علي مليكه حبيبة القلب
المديره: احم تقدرو تستنوه برا
مراد طلع من المكتب بغضب
ملك: تعرف فيلم عمر وسلمي
مراد بضيق: اه
ملك بابتسامه: شوفت عمر عمل ايه لسمي يوم فرحهم كتب في لوحه كبيره اوي وكتب فيها بحبك
مراد: عايزه ايه يعني
ملك بضيق: مهي رومانسيه مش بتخرج غير لي مليكه. مشيني مشيني
مراد ابتسم وركبها العربيه وبعدين ركب جمبها
ملك: قولي صحيح باسورد تلفونك ايه
مراد ابتسم وادها تلفون وقال: شوفي
ملك مسكت الفون بسرعه وكتبت اسم مليكه وطلع غلط ملك بصت علي مراد
مراد: اممم مش بس نكديه و شكاكه كمان
ملك: احم طب الباسورد ايه
مراد: فكري
ملك. ابتسمت وكتبت اسمها وطلع غلط
ملك بغضب: امسك مش عايزه اعرف
مراد مسك ايدها
ملك بضيق: اييييه
مراد: اكتبي بس معايا
ملك كتبت معه الباسورد وهو كان بيحرك صبعها
مراد: ملك
ملك بغضب: مهو غلط
مراد. كمل كتابه وقال: ومراد
والتلفون اتفتح وملك بصتلو بصدمه
مراد: لو بس تصبري
ملك بسعاده: احم اسفه
فجاه سمعو صوت عمر
عمر: حبايبي الحاجات دي في بيتكم مش قدام الناس
مراد: نعم
عمر ركب العربيه وقال: احم بصو بقا علشان نبقا متفقين انا اكره ما علي قلبي المحن ده ف مشوفهوش طول مانا قاعد معاكم
مراد اتحرك بلعربيه وقال: لا شكلنا كدا مش هنتفق
ملك: حبيبي انت مبسوط انك معانا ولالا
مراد بهمس: حبك برص ياشيخه
عمر: مش عارف هو وضع غريب عليا بس هتأقلم المهم انا بحب الهزار والمقالب وبعشق الستات
مراد بغضب: نعم هو انت كلك قد ايه علشان تقول الكلام ده
عمر بضحك: ايه مكنش صريح معاك يعني
مراد بغضب: بقولك ايه علشان نبقا متفقين مفيش الكلام ده
عمر: لا انت عايزني امشي
مراد بزعيق: ماتغووور
ملك: اهدوووو وانت ياعمر ايه بحب الستات دي
عمر بخبث: : دانا حتي كنت بهرب من المدرسه واروح الكباريه
مراد وقف العربيه وقال: مهي رحاب معرفتش تربي وجبتهولنا يقرفنا
عمر: تعرف ان في بنت حامل مني
مراد طلع مسدسو وقال: لا ده لازم يتقتل
عمر يضحك: لا اهده والله بهزر مش بقولك بحب المقالب
مراد: لا بجد مش هينفع الوضع ده
ملك: اهده ونبي
عمر: اهده ياحبيبي اومال لو مكناش تونز
مراد: بص ياعمر علشان بس نحب بعض اولا بكره المقالب وبكره كلمه قره عيني
ملك بصتلو بضيق وهو كمل وقال: وبكره ان اي حد يلمس حاجاتي
عمر بخبث: ماتجيبي امسك ايدك ياملوكتي
ملك: حبيبي
مراد بغضب: انزل ارجع المدرسه مش عايزينك
عمر: ايه مش اختي المهم يلا اتحرك
مراد بصلو بضيق وتحرك...... ___________________________________
*عند مليكه كانت في بيت سليم ودخلت اوضه الي هتبات فيها وقعدت علي سرير بحزن ومسكت قلم وكتبت
(مش قادره اصدق انك خلاص بقيت لي غيري يمكن انا غلطت لما مصدقتكش وكنت قاسيه اوي بس انا بحبك شعور صعب اوي لما حبيبك يحب غيرك مش قادره استحمل الشعور ده وعلشان كدا انا قرارت اني مش هكمل في الحياه دي انت كنت كل حاجه في حياتي انا كنت غلط بس مش قادره استحمل العقاب ده يامراد انا بحبك اوي...)
مليكه طبقت الورقه وحطتها علي سرير وبعدين طلعت البلكونه وطلعت علي سور وجت ترمي نفسها بس مقدرتش
مليكه بحزن: اعمل ايه
مليكه غمضت عنيها وفتكرت كلام مراد ليها
فلاش باك ❤
مليكه كانت في المطبخ وبتحاول تعمل الاكله الي مراد بيحبها وبعدين تلفونها رن وكان مراد وردت
مليكه: ها يااستاذ لسا فاكر
مراد: ايه هتجنني عليا يابنتي مش كنت مكلمك من ربع ساعه
مليكه: لا بردو لازم تكلمني كل دقيقه
مراد بصخك: طب خلاص انا قربت اوصل
مليكه : طب استنا كدة معايا
مليكه حطت التلفون علي روخامه وبعدين شالت حله كبيره كانت فيها ميه سخنه بس الحله وقعت منها وهي صرخت
مراد بلهفه: مليكه مالكككك
مليكه مردتش عليه ومراد كان قريب من الفيلا وساق بسرعه لغيت لما وصل ودخل الفيلا وفضل ينده عليها وبعدين سمع صوت عياطها جاي من المطبخ دخل المطبخ بسرعه لقها قاعده في الارض وماسكه ايدها مراد قرب منها بلهفه ومسك ايدها لقها حمره اوي
مراد: اهدي
مليكه بدموع: ايدي بتوجعني مش قادره
مراد جاب تلج بسرعه وحطو علي ايدها
مراد: حببيتي اهدي
مليكه حضنتو وقالت: معرفتش اعملك الاكله الي بتحبها
مراد بغضب: مش عايز المهم صحتك
مليكه: بتحبني
مراد: انا مش بحبك انا بعشقك
انتهاء فلاش باك
مليكه فضلت تعيط وتفتكر لما مراد كان شايل ملك وكلام مراد ليها راحت قدمت خطوه وغمضت عنيها بوجع وبعدين وقعت نفسها ............
اما سليم وتسنيم سمعو صوت حاجه بتقع
سليم: ايه ده
تسنبم: الصوت جاي من برا
سليم وتسنيم طلعو برا الفيلا ونصدمو لما شافو مليكه غرقانه في دمها
تسنيم حطت ايدها علي عنيها وقالت: مستحيل
سليم كان واقف مصدوم وقرب من مليكه
تسنيم بخوف: شوف نبضها
سليم مسك ايد مليكه وشاف نبضها
سليم: لسا عايشه
سليم شال مليكه وركبها العربيه وتسنيم ركبت وسليم اتحرك..... سليم مكنش قادر يسوق ايدو بترتعش وتسنيم كانت بتعيط
سليم: هتصل بمراد
تسنيم بسرعه: لا اوع احنا ماصدقنا يبقا معا ملك كدا ممكن
سليم بغضب: ممكن ايه هو وقتو
تسنيم بدموع: مش قصدي
سليم بضيق: خلاص مش هكلمو
سليم سرع العربيه وبعد 10 دقايق وصلو المستشفي والممرضين خدو مليكه ودخلوها اوضه العمليات ........
________________________________________
اما عند مراد
*مراد حس انو مخنوق وملك بصتلو ولحظت ده
ملك: مالك يامراد
مراد: مفيش
ملك: لا حاسه ان في حاجه
مراد بضيق: قولت مفيش
ملك بأصرار: ماتقول يامراد مالك
مراد بغضب: في ايه يامليكه قولتك مفيش
ملك بصدمه: مليكه
مراد غمض عينو بضيق: اسف
ملك ببرود: تمام
عمر كان متابع كل ده وحس ان ملك اضاايقت اوي
عمر: احم ملك
ملك بصتلو بحزن: نعم
عمر: انتي كويسه
ملك: اه
ملك ابتسمتلو وبعدين سندت راسها علي شباك العربيه
ملك في سرها: مبقتش عارفه هو لسا بيحبها ولا بيحبني بس الي اعرفو اني تعبت
فجاه ملك لقت مراد ماسك ايدها وبصتلو لقتو بيبص علي طريق ف شالت ايدو بس هو مسكها تاني حاولت تشيل ايدو بس مراد كان مسكها جامد وبعدين استسلمت ورجعت سندت راسها علي شباك العربيه...وبعدين حست ان بطنها بيوجعها حاولت تستحمل الوجع..... بس الوجع كان بيزيد
ملك بتعب: مراد
مراد: مااالك
ملك بدموع: تعبانه
ملك حطت ايدها علي بطنها وقالت: بطني
عمر: بس ده مش معاد ولادك
مراد بصدمه: نعم
عمر: مش هي حامل
مراد بغضب: اخرس
ملك بصريخ: لا مش قادره
مراد بخوف: قولتلك منروحش نجيب زفت ده
عمر بضيق: ليه الغلط ده
مراد ساق العربيه بسرعه وملك كانت بتتألم ومراد فضل ماسك ايدها بيحاول يقويها وبعدين وصلو المستشفي... ومراد طلع من العربيه وشال ملك
عمر: هي مالها
مراد بغضب: اسال نفسك من ساعت ماشوفتك والمصايب عماله تنزل
عمر بضيق: ماشي ياتونزي انا عذرك
مراد دخل المستشفي هو وعمر والدكاتره خدو ملك ومراد كان خايف عليها جدااا مكنتش مستعد يخسرها.......
مراد وعمر كانو واقفين قدام اوضه ملك
عمر: ممكن تهده
مراد بغضب: انا السبب من ساعت مادخلت حياتي وهي عماله تقع في مشاكل
عمر بهدوء: قل لن يصيبنا إلا ماكتب الله لنا
مراد بصلو وابتسم
عمر: انا اه صغير بس جدع
مراد: والله بحاول احبك
عمر بابتسامه: عادي يامراد لا تطلب المحبه من جاهل
مراد بغضب: نعم
عمر بضحك: بهزر مالك قفوش كدا
مراد: طيب هروح الحمام خلي بالك من ملك
عمر: متخفش
مراد مشي وفضل يدور علي الحمام وبعدين طلع الدور التاني ونصدم لما لقه سليم واقف قدام اوضه العمليات مراد جري عليه وقال: سليم انت كويس
سليم بصدمه: مراد
مراد: ايوا ايه الي جابكم هنا
تسنيم بتوتر: اصل
مراد بزعيق: مالكم ماتقولو..
سليم وتسنيم مردوش ودكتور خرج من اوضه العمليات
الدكتور بحزن: شدو حلكم ودعولها برحمه
الدكتور مشي ومراد قال مين دي
تسننيم بدات تعيط تاني وسليم بص في الارض بحزن
مراد بغضب: انطقووووو
سليم بحزن: مليكه.انتحرت يامراد
تسنيم بدموع: وماتت
مراد بصلهم بصدمه ورجع خطوتين لي ورا وقال: انتو بتفولو عليها
سليم: للاسف ده الي حصل ومليكه ماتت
مراد قطعو بغضب: اخرس مستحيل تموت فاهم ولو سمعتك بتقول كدا تاني صدقني مش هرحمك
سليم بحزن: مراد لازم تتقبل الحقيقه مليكه انتحرت ماتت كافره...
.. يتبع الفصل السادس عشر 16 اضغط هنا
- فهرس جميع فصول الرواية اضغط هنا