رواية رهف حياتي البارت الأول 1 بقلم اية هاني
رواية رهف حياتي الفصل الأول 1
_رهف تعالى هناا انتي بتعملي ايه مع عمي..
=مش بعمل يا أبيه عمو محمد هو اللي قالي تعالي اقعدي مع كريم..
مروان بغضب وغيرة فهي محبوبته عشقه منذ الصغر..: بعد كداا تاخدي إذني واتفضلى يلا على أوضتك والغلط دا ميتكررش تاني.
رهف عيطت: انت بتزعقلي ليه 🥺🥺..هو اللى قالى تعالى..
مروان: اطلعي دلوقتى يا رهف..
رهف طلعت غرفتها وراح لكريم ف الصالون..
مروان: ازيك يا كريم..
كريم: الله يسلمك يا مروان اومال فين رهوفة حبيبة قلبي..
مروان بغيره شديده كادت ان تقتله: ايه رهوفة حبيبة قلبي دي اتعدل يا كريم..
كريم: الاه وانت متضايق ليه راحت ولا جت هتفضل بنت الشوارع بس انا بعتبرها تسليه اصلهاا عسولة اوي هي عندها 15 سنه بس وتكه..
مروان راح على كريم وبالبوكس ف وشة..: احترم نفسك وانت بتتكلم عليها اصلا متتكلمش ولا تجيب سيرتها على لسانك دا يا كريم حافظ بقا على نفسك علشان المرة الجاية مس ضامن ايه هيحصل انا نبهتك اهو..
محمد: ايه يا مروان انت وكريم والله عال اوي ابقي جاي على صوتكوا انتوا الإتنين واللى يشوفكوا يقول أغراب مش ولاد عم..
مروان: إسأله يا عمي عمل ايه وقال ايه على رهف..
محمد: رهف.. رهف رهف مفيش ركن ف البيت مبيتكلمش عن رهف ايه يعني رهف دي جايه منين جايبها م الشارع ي..
مروان بحده: بلاش الكلام دا يا عمي لو سمحت.. وراح خارج برا البيت...
كريم بخبث: هتشوف هعمل ايه يا مروان..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مروان عادل العايدي من عيلة غنية جدا ورثوا مصنع للملابس ومستشفي.. عنده 20 سنه.. رياضي جدا..بيحب رهف جدا اللى هتعرفوا حكايتها بعدين..
كريم محمد العايدي: عنده 20 سنه نفس عمر مروان بس بيحب السهر وبيكلم بنات كتير..مش كويس يعني م الآخر🌚😂😂..
سمر (أخت كريم): كريم..
كريم: الاه سمورة جيتي بدرى النهاردة..
سمر: لو قولت سمورة دي تاني هزعلك..
كريم: وريني كدا هتزعليني ازاى يا سمورة..
سمر: ياا بااارد..اومال فين ابو عيون عسلي..
كريم: خرج براا زهقان..وبعدين اسمه مروان..
سمر:يااه امتي يحس بياا بقاا انا تعبت..
كريم: دا بيحب رهف ومستحيل هيحبك.
سمر: اه صح هي رهف هنا مخرجتش معاه يعني..
كريم: لا فوق ف اوضتها..
سمر: طيب انا طالعه لها..
كريم: هتعملى ايه..
سمر بغمزة: هتشوف.
وطلعت لها فوق..
سمر: ازيك يا بنت الشوارع.
رهف بجمود: انا اسمي رهف على فكرة يا أوزعه..
سمر بغيظ: احترمي نفسك يا بت انتي..
رهف: لما تحترمي نفسك الأول هحترم نفسي ..
سمر: انتي مش ناوية تمشي م البيت بقاا..
رهف: مروان قالي مش هتمشي م البيت دا..
سمر بخبث: طب ايه رأيك بقا إن مروان هو اللى كلمني ف الموضوع دا..
رهف بحزن: ازاي..
سمر: هقولك.**********..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مروان جه بالليل ع الساعه 9 وطلع غرفته خد شاور وغير هدومه..
ونزل تحت قابل كريم..
كريم: تيجي ناكل انا جعان اوي..
مروان بضحك: عارفك ببطن يلا يخويا رهف كلت ولا لا..
كريم بتوتر: هاا رهف اه اه كلت..
مروان استغرب: فيه ايه يا كريم...
كريم: لا ولا حاجه.
مروان : متأكد..
كريم: اه طبعا مفيش حاجه.. يلا بقا ناكل بطني بتصوصو..
مروان : ماشى يلا..
ودخلوا هما الاتنين جهزوا أكل (الخدامين بيمشوا بالليل ف كريم او مروان هما اللى بيعملوا اكل ف وقت زي داا بيعرفوا يطبخوا جدا)..
مروان: احلي اكل بعمله.
كريم بيشم ريحه الأكل: الله على البطاطس المحمرة.. بص عامله زي الشيبسي..
مروان: بقولك ايه احنا ننادي على رهف وسمر ينزلوا ياكلوا معانا انا عارف رهف بتجوع ومبتقولش وبتكسل تقوم تعمل حاجه.
كريم: لاا لا لا ما.. ما ناكل احنا وخلاص اصل هتلاقيها نايمه دلوقتى..
مروان: انا هطلع اشوف..
كريم: استني بس يا مروان..
مروان طلع على غرفتها بسرعه.. وفتح الباب..
مروان بخضه وصوت عالي: رهفففف..
يتبع الفصل الثاني اضغط هنا