رواية أغتصاب غير مقصود البارت الأول 1 بقلم أميرة محمد
رواية أغتصاب غير مقصود الفصل الأول 1
- ابنك اعتدي عليا واغتصبني..!
- ايه الكلام الفارغ اللي بتقوليه ده
- زي م سمعت وانا عايزة حقي وحق شرفي اللي ضاع
- انا ابني متربي ومستحيل يعمل كده
- مفيش بنت هتقبل تقول علي نفسها الكلام ده
- انتي اكيد بتتبلي عليه
- حرام عليك ابنك ضعيني وهتفضح وسط الناس تقبل علي زهرة اللي حصلي ده ......؟؟
- اخرسي انا بنتي متربيه احسن تربيه
- انت عارفني من زمان وعارف اني متربيه ليه بتعمل معايا كده بقلمي اميرة محمد
- انا هجبلك حقك لو احمد طلع فعلا عمل كده هيبقي ليا تصرف تاني معاه
- اتمني تحكم بعدل ربنا اللي أمر بيه
• مشيت من عندة وانا ف قلبي حزن العالم ، لكم أن تتخيلو اقرب صديق ليا اغتصبني ، اكلنا وشربنا وخروجاتنا كل حاجه مع بعض ، بس هوة ضيع كل ده لما روحت البيت عندهم بعد الشغل عشان اشوفه واشوف زهرة اخته اللي تعتبر صديقتي زيو زيها ، وصلت هناك مكنش فيه غير زهرة ، شوية واحمد دخل علينا وهوة سكران حاولنا نصحصحه معرفناش ، مسكني من ايدي ودخلني الاوضه وقفل عليا وبدء يقطع ف هدومي وانا بقاومه بس كل حاجه انتهت ، زهرة خبطت كتير علي الباب وهوة ولا هنا فتحتلها الباب وخرجت بسند نفسي مكنتش سامعه حاجه من اللي بتقولها ، بقلمي اميرة محمد
• نزلت من عند ابو احمد من بعد م قوتله اللي حصل من ابنه وحاليا انا موجوده ف الشارع افتكرت لما بابا طردني برا البيت ونمت ع الرصيف زي اليتيمه
• فلااااااااش ....
الاب بغضب : كنتي فين يبنت الكلب ي فاجرة
أمنيه بدموع : ي بابا اسمعني
مرات ابوها : شوفها كانت فين بهدومها المقطعه دي
الاب : انطقيييييييي.....
أمنيه بعياط : كنت...كنت ف الشغل م انت عارف ي بابا
الاب بعصبيه : وللبسك متقطع كدا ليه
أمنيه برعب : و..و..واحد ححاول يعتدي ...عليا
الاب بصدمه : ايييييييييه .........؟؟؟؟
مرات ابوها : يللهوي يالهوي الناس هتقول علينا ايه واحنا نعرف ازاي ان بنتك لسه بنت ي عبدو ...
• بابا اول م سمع الكلمتين دول منها اتجنن وفضل يضرب فيا لحد م عيني ورمت وتحت بوقي نزف دم وجسمي حرفيا اتكسر ، وطبعا مسكتتش واقترحت عليه يوديني عند دكتورة تكشف عليا ، ولما تكشف هطلع مش بنت لان احمد صديق عمري اللي وثقت فيه اغتصبني .....
الأب بهدوء مريب : البسي يلا عشان ناخدك عند الدكتورة
امنيه بتعب : حرام عليك مش قادرة
الاب : لو متطلعتيش بنت هرميكي ف الشارع
امنيه : انا هلم هدومي من دلوقت عشان انا فعلا مش بنت ي بابا بقلمي اميرة محمد
الاب بصدمه : جبتيلي العار وحطيتي شرفي ف الطين خلاص .....؟؟؟
امنية بعياط : ي بابا اسمعني والله مظلومه
الاب : مظلومه ..؟ مظلومه ي رخيصه ي فاجرة
امنية : حرام عليك ايه اللي بتقوله ده
كمل عليا ضرب وهوة بيتكلم : قصرت معاكي ف ايه ...عشان تعملي كده لو عايزة السفاله اللي ف دماغك دي كنت قولي وانا جوزتك بس انتي النجاسه ملياكي ي فاجرة بقلمي اميرة محمد
أمنية بعياط : حرام عليك ي بابا دا بدل م تساعدني وتقف جمبي
الاب بزعيق : اسااااااااااعدك ..؟؟ وانا يضمني انك مروحتيش ليه برجليكي هوة مين يبت اللي كنتي معاااااااااه
امنيه بشهقه : يا ...يا بااا....بابا اس ..اسمعني
مسكني من شعري : انطقي هوة مين
امنيه بفزع : اا...اح..احمد
مرات ابويا لطمت علي وشها وابويا قعد ع الكرسي من الصدمه وهيه بخت سمها بقلمي اميرة محمد
مرات الاب : شوفت ي عبدو ي للهوي ...يالهوي مش دا اللي قولت عليه بنتك لليل نهار ماشيه معاه من ايام الجامعه وانت تقولي بنتي وانا بثق فيها اديك شوفت اخرت ثقتك يخويا هتعمل ايه ف الفضيحه دي ...؟
امنيه بعياط : انتي ايه يشيخه دا انتي عندك ولاد مبترحميش ليه .....؟؟؟بقلمي اميرة محمد
• بابا بدون سابق إنذار مسكني من دراعي ورماني برا البيت ...
• باااااااك .....
• فوقت من شرودي علي صوت العربيات والزحمه مشيت ....مشيت كتير لحد م وصلت لحد.البحر وقعدت اعيط واكتم صوتي عشان محدش يسمعني ... انا تعبت ليه يارب الدنيا دايسه علي قلبي بالطريقه دي انا تعبت والله تعبت مبقاش عندي طاقة ...حسيت بحد ببحط ايده علي كتفي للفيت ورايا واتصدمت بقلمي اميرة محمد
أمنيه بصدمه : احمد ..؟
يتبع الفصل الثاني 2 اضغط هنا
- فهرس الرواية (رواية أغتصاب غير مقصود كاملة)