رواية فتاه التنمر البارت الأول 1 بقلم ياسمينا
رواية فتاه التنمر الفصل الأول 1
رامي بغضب : انتي عايزني اتجوز واحده شبه الدباديب دي منظر بنت دي تخينه اوي ياماما دي جمبي اكنها ستي
الام بضيق : عيب يابني الكلام ده
رامي بغضب : انا قولت الي عندي مش هتجوزها قال اتجوزها قال ده منظر ماتروح تخس ولا تغور في داهيه
كانت واقفه قدام الباب ملك وعنيها مليانه دموع ودخلت الاوضه وقالت : لوسمحت متكلمش عني كدا تاني التخن مش عيب ولا
رامي قطعها بغضب : لا عيب وحاجه تكسف معقول متخيله اتجوزك انتي هو انتي مش شايفه نفسك
رامي بصلها من فوقها لتحتها بقرف وهي مستحملتش ومشيت من قدامو وطلعت من شقه خالتها وخبطت علي شقتها وهي بتعيط ومامتها فتحت الباب
رحاب : ملك مالك
ملك بدموع : مفيش
ملك جريت علي اوضتها وقفلت الباب ووقفت قدام مرايتها وحطت أيدها علي وسطها هي فعلا تخينه وزنها 150 كيلو بس رغم وزنها هي شبه الاطفال ووشها ابيض هي روحها جميله وبتحب رامي ابن خلتها هو حب طفولتها بس حب من طرف واحد طول عمرها كانت بتحلم أنها تجوزو بس مكنتش تعرف ان وزنها التقيل هيحرمها من الحب ده ملك راحت علي سريرها ونامت وهي بتعيط كانت عايزه تهرب من الواقع ....
______________________________________
*في مكان تاني .......
مراد بضيق : هتجوزني بنتك ولا اخطفها وتجوزها غصب
هاني بضحك : يابني اهده لما تتخرج من الجامعه
مراد بضيق : مش هقدر لا وكمان الجامعه دي ممنوع تروحها
هاني : يابني هي بنتي ولا بنتك
مراد بابتسامه : هو اه الفرق بنا 5 سنين بس هي فعلا بنتي
هاني بصوت عالي : تعالي يامليكه شوفي خطيبك بيقول ايه
مليكه طلعت من المطبخ وهي شايله طباق في أيدها
مليكه بضحك : بيقول ايه غير أنو عايز يتجوزني بسرعه
مراد : بظبط كدا
مليكه حطت الطباق علي سفره وبعدين قربت من مراد وقعدت جمبو وقالت : ياحبيبي مش قولنا لما اتخرج من الجامعه
مراد بضيق : طيب اما نشوف اخرتها
مليكه : مراد حبيب مليكه
مراد : ارغي عايزه ايه
مليكه بهدوء : بص في رحله في جامعه وانا قاعده مش بخرج بجد محتاجه أخرج شويه
مراد بضيق : اه وتشوفي صحابك صح
مليكه بضحك : غيور اوي بس انا والله ما عندي صحاب ولاد هو حد يستجرأ يقرب مني وهو عارف انك خطيبي
مراد بتفكير : الرحله فين
مليكه : في شرم شيخ
مراد : تمام هتسافري بس بشرط
مليكه حضنت مراد وقالت بحب : اشرط
مراد ابتسم وقال : اروح معاكي ها ايه رأيك
مليكه بضحك : دا احلا شرط ده ولا ايه
هاني : لا انا اتنسيت بقا
مليكه قامت وقربت من هاني وحضنتو وقالت : حبيبي يابابا دانت الأصل
مراد : مفيش شرم
مليكه بخوف : يلهووي لا
مراد ابتسم لي مليكه بحب ...مراد شخصيه هاديه وبيحب الهزار وضحك وبيكره النكد بس شخصيه امتلاكيه بيحب مليكه جدا لدرجه العشق وتملك اتربو معا بعض ويعرف عنها كل تفصيله في حياتها أما مليكه بتحب مراد جدا هو ابوها وحبيبها وعشقها وخطيبها هي شخصيه هاديه جدا وطيبه وطفله جدا في تصرفاتها ..........
______________________________________
*عند ملك *
قامت تاخد شاور وقرارت أنها تروح الجامعه وبعد ما خدت شاور طلعت من الحمام ووقفت قدام الدولاب بحزن لبسها كلو مقاس كبير راحت جابت فستان لونو ازرق طويل ولبستو بهدوء وبصت علي نفسها في المرايا وابتسمت بحزن وحاولت تقوي نفسها وبعدين سرحت شعرها البني الطويل هي بتحب شعرها جدا بتقول ان اجمل حاجه فيها شعرها .....ملك خدت شنطتها وطلعت برا الاوضه وحمدت ربنا أن ماماتها مش موجوده وبعدين طلعت من الشقه ومن العماره كلها و وقفت تاكسي وركبت .......
*في مكان قريب من بيت ملك كان واقف شخص وبيتكلم في تلفون
عماد : الو ياباشا
الشخص : انت فين
عماد بتوتر: انا واقف مستني الزبون
الشخص : لا امشي حالا عرفت أن حد بلغ علينا لازم تمشي وتتصرف في الحاجه الي معاك
عماد بخوف : حالا همشي
عماد قفل التلفون ووقف تاكسي وركب وده كان نفس تاكسي الي راكبه فيه ملك وملك حطت شنطتها بينها وبين عماد وعماد كان متوتر اوي وخايف وبعدين ملك فتحت شنطتها وطلعت تلفونها وسابت الشنطه مفتوحه وعماد بص علي شنطه بخبث وفي لمح البصر حط كيس كان في جيبو وبعد ما حطو حس براحه وبعدين ملك قالت : هنا لوسمحت
السواق وقف التاكسي قدام الجامعه وملك خدت شنطتها ونزلت من تاكسي وقربت من الجامعه
ملك بهدوء : اهدي ياملك هتروحي تقعدي في بيدج بسرعه ومش هتهتمي بنظرات الناس
ملك ابتسمت ودخلت الجامعه هي عارفه اول ما هتدخل الجامعه هتلقي مليون شخص بيتريقو عليها ....... وقرارت تبقا قويه وتواجه كل نظرات الناس دي .
______________________________________
*عند مراد*
مراد : نعم عايزه تجي معايا القسم
مليكه : بليز وافق
مراد بغضب : لا
مليكه بخبث : مليكه حبيبة مين
مراد بضيق : لا الحركات دي مش عليا
مليكه مسكت وشو بحب وقال : قول علشان مزعلش
مراد : حبيبة مراد اكيد
مليكه بابتسامه : ومراد حبيب مين
مراد بسخرية : ايه محن الكلابي ده يامليكه
مليكه بضيق : خلاص مش عايزه
مراد بضحك : خلاص موافق
مليكه حضنتو وقالت: حبيبي حبيبي حبيبييي
مراد بسخرية : الهانم مصلحجيه
مليكه مسكت ايدو وقالت : طبعا زاي حبيبي المصلحجي
مليكه ومراد طلعو من الفيلا وركبو العربيه وتحركو .......
مليكه : احم ممكن اسالك سؤال
مراد بابتسامه : اسالي
مليكه : هو انت ليه بتغير عليا اوي كدا
مراد بصلها وقال : وانتي ليه بتغيري عليا اوي كدا
مليكه بضيق : علشان انت قمور واي حد يشوفك يحبك وكمان ظابط قد الدنيا
مراد بحب : وانا كمان نفس الرد انتي قموره
مليكه بابتسامه : بجد يامراد
مراد بهدوء : بصي يامليكه انا الي اخترتلك اسمك لما مامتك ولدتك وماتت الله يرحمها باباكي علطول كان مشغول وانا كنت دايما جمبك ومعاكي وانا لما بحب بحب بجنون وانا سميتك مليكه لانك هتبقي ملكي أنا لوحدي انا في حبك اناني وانا قولتلك ده قبل كدا
مليكه مسكت ايدو وقالت : وانا اصلا مستحيل احب غيرك تعرف الناس بتحسدوني علي اهتمامك واهتمام بابا ليا
مراد : انتي جوهره يامليكه علشان كدا عايز اخبيكي جوا قلبي ومحدش يشوفك
مليكه بحب : بحبك
مراد بابتسامه : وانا بحبك ..
مراد سرع العربيه علشان يوصل القسم بسرعه وبعد ربع ساعه وصل ونزل من العربيه بسرعه وراح فتح باب العربيه لي مليكه ومسك أيدها كان عايز يخبيها من عيون الناس هو فعلا من نوع الممتلك ... مليكه ومراد داخلو القسم ومراد كان مركز علي عيون الناس علشان لو حد بص عليها بصه يخلع عنيه وبعدين دخل مكتبو ولقه رامي قاعد مستنيه ......
رامي بأبتسامه : مراد باشا
مراد : رامي عامل ايه
مراد قعد مليكه علي كنبا وهو راح قعد علي مكتبو ورامي بص علي مليكه وقال في سرو : هي دي البنات الي تفتح النفس مش ملك انا اتجوز ملك قال
مراد : ها روحت فين
رامي : في القضيه الي احنا فيها
مراد بضحك : ياعم اهده مكنش حته قضيه يعني مش اول مره نمسك قضيه زاي دي
رامي بهدوء : عارف بس دول شكلهم اذكيه
مراد بضيق : عيب تقول الكلام ده وانا موجود قولي بس ايه الجديد
رامي : جالنا بلاغ بأن في واحد في العنوان ....... واقف وبيبيع المخدرات وزباينو بيجو هناك
مراد : عظيم وبعدين
رامي : بس للاسف لما روحنا ملقناش حد شكلو هرب
مراد بثقه : متخافش مش هيفلتو من تحت ايدي
رامي بابتسامه : طب هسيبك انا بقا علي ماتفكر هتعمل ايه
مراد : تمام
رامي قام وطلع برا المكتب ومليكه قربت من مراد وقعدت قدامو علي المكتب ومسكت ايدو وقالت : حبيبي شاطر اوي
مراد : اممم وحبيبتي عماله تحلو كل شويه
مليكه بضحك : بكاش اوي
مراد بضحك : بكاش بس بحبك
مليكه بحب : وانا كمان .....
_____________________________________
*في جامعه *
ملك قعدت في المدرج بس نظرات صحابها بتقتلها كانت بتسمعمم بيتوشوشو ويتكلمو عليها وفي بنت قربت منها وقالت : ممكن تقومي علشان اعرف اعدي
ملك بتوتر : ممكن تعدي من مدرج تاني
البنت بسخرية : ايه مش هتقدري تقومي انا عذراكي والله
ملك بحزن : تمام
البنت : قومي انجزي بدل مانتي شبه البقر كدا اجبلك ونش يشيلك
ملك بغضب : لمي نفسك لوسمحتي
البنت بسخرية : ولا اجلك جرار يجرك
ملك بدموع : شكرا يامحترمه
البنت بضحك : اول مره اشوف جموسه بتعيط
ملك بصت علي صحابها لقت كل المدرج بيضحك ومقدرتش تستحمل وخدت شنطتها وخرجت من المدرج بسرعه وكانت بتعيط وقرارت تمشي من الجامعه كلها ....... ملك خرجت من الجامعه وركبت تاكسي وتحرك و فضلت طول الطريق تعيط في صمت .....وبعدين السواق لقه كامين قدامو
السواق : معا حضرتك بطاقه
ملك مسحت دموعها وقالت : ايوا
السواق : ماشي
الظابط الي في كامين وقف التاكسي وقال : بطاقتكم
الظابط كان مركز معا ملك وملك فتحت شنطتها وفضلت تدور علي البطاقه وفجاه الشنطه بتاعها وقعت وكل الي فيها وقع
الظابط بحده : انجزو
ملك بتوتر : حاضر
ملك فضلت تلم الحاجات الي وقعت في الأرض وبعدين مسكت كيس وطلعتو وبصت عليه بستغراب
الظابط بتركيز : ايه ده
ملك بخوف : معرفش
الظابط فتح باب العربيه وخد منها الكيس وفتحتو وقال بصدمه : دي مخدراااااااات
ملك بصدمه : اييييييييييه...
يتبع الفصل الثاني 2 اضغط هنا