رواية فتاه التنمر البارت الثاني والعشرون 22 بقلم ياسمينا
رواية فتاه التنمر الفصل الثاني والعشرون 22
مليكه بصت علي كلبش وقالت: هنفكو ازاي
ملك: وانتي عايزه تفكيه ليه فوووقي بقا
مليكه قربت منها وقااالت: انتي لازم تطلعي برا حياتنا بقاااا
ملك: والله مريضه
مراد. مسك الكلبش وطلع من جيبو المفتاح وفكووو
ملك بغضب: انت سمعت كلامها ليه
مراد: هي قالت نصبها نصيبي وانا مش هسبها تموت
ملك. بغضب: تروح تموت معاها و
مراد قرب منها وشالها وقال لي مليكه: افتحي
مليكه جريت علي الباب علشان تفتحو
ملك بصريخ: مش همشي سبيني طب خلاص هموت معاكم
مراد تجاهلها ومليكه فتحت الباب ومراد طلع وبص علي البوابه لقه البوليس محاوط الفيلا ...... مراد مشي لغيت الجنينه وكان فيها اوضه صغيره
مراد: مش دي الاوضه الي كنا فيها طول طفولتنا
مليكه: كنت لما اتعب بجي هنا كنت مفكره ان الاوضه دي هي الي بتشفيني
مراد: مكنتيش تعرفي ان انا كنت بسهر اليالي جمبك اديكي الادوا ميه و اي حاجه كنتي عايزها
مليكه بغضب: طب انجز
مراد: انا هدخل ملك هنا وهجي معاكي
ملك بغضب: مستحيل
مراد دخل ملك في الاوضه وقعدها علي سرير
ملك بدموع: انت ليه بتعمل كدا انا ممكن هبعد وخليك معاها
مراد مسك وش ملك وقال: مينفعش اعاندها هي متهوره وانا اكتر واحد حفظها
ملك بغضب: تروح تموت نفسك
مراد : الاوضه دي بعيد عن الاقصر ولو حصل انفجار ولا حاجه مفيش حاجه هتقربلك هحميكي لي اخر لحظه
ملك بصريخ: مش هسيبك تمشي
ملك مسكت ايد مراد ومراد شال ايدها بحزن وملك مسكتو تاني وقالت: مش هسيبك
مراد: هتسبيني
مراد زق ملك علي سرير وخرج بسرعه من الاوضه وقفل الباب بلمفتاح وملك جريت علي الباب وفضلت تخبطت عليه
ملك بدموع: مرااااد اوع تعمل كدا اوع تسبني
ملك قعدت علي الارض وفضلت تعيط وفتكرت اول لقاء بنهم لما كانو في القسم
مراد: اسمك وسنك
ملك : اسمي ملك وسني ٢٣
مراد بابتسامه: تعرفي اني بحب اسم ملك يعني ملك ومليكه اكتر اسمين بحبهم
ملك بابتسامه : بجد........
ملك مسحت دموها وقالت: اكيد مراد ذكي مش هيسبها تعمل كدا....
اما عند مراد بص لي مليكه وقالها بسخريه: تحبي ننفجر فين يابيبي
مليكه تجاهلتو ودخلت الفيلا ومراد دخل وراها
مراد بغضب: مليكه
مليكه: نعم
مراد قرب منها وقال: ايه الي انتي بتعمليه ده
مليكه بغضب: خلاص وقت الكلام خلص
مراد: تمام وانا موافق اموت معاكي بس ياتره احنا ممكن نفضل معا بعض حتي بعد مانموت
مليكه بغضب: مستعد تسيب البنت دي
مراد بثقه : مستحيل بحبها
مليكه بغضب: يبقا نموت
مراد.بصلها بتوتر وبعدين بص علي سلم وقال في سرو: يارب ياسليم تكون شوفت رساله وتجي من بلكونة اوضتي........
مراد بصدق: انا خايف عليكي
مليكه: كدااااااب
مراد قرب منها ومسك ايدها بهدوء وقال: انتي بنتي ومش عايزك تتاذي ابدا
مليكه بغضب: انت عمرك ماحبتني يامراد
مراد: ولا انتي لو بتحبيني مكنتيش عملتي كدا
مليكه بسخريه: ماسك ايدي علشان مضغطتش علي زر ونموت بس انا مش هسيبك ليها يامراد
مليكه حضت مراد... ومراد غمض عينو وقال: اشهد ان لا اله الا لله واشهد ان محمد رسول الله....... وفجاه سمع صوت ضرب نااار...... مرادفتح عينو بهدوء لقه مليكه في حضنو و مغمضه عنيها وبعدين حط ايدها علي ضهرها ونصدم من الدم الي في ايديو وبعدين بص قدامو لقه سليم واقف وماسك مسدسو
مراد بصدمه: مستحيللللل.
مراد شال مليكه ونيمها علي كنبا
مراد بغضب: لييييييه ياسليم ليييييييييه
سليم بغضب: دي واحده مريضه
مراد حاول يفوقها
مراد: مليكه قووومي
سليم قرب من مليكه ومسك ايدها وقال: لسا عايشه مبتموتش معرفش ليه
مراد بصلو بغضب
سليم: حهزتلك عربيه هتروح تجيب ملك وتروحو شرم لغيت لما احل القضيه دي واشوف الفيديو الحقيقي
مراد: ومليكه
سليم بغضب: متغور ف داهيه تاخدها قوم شوف ملك وامشي من هناااا يلا
مراد بص لي مليكه وقال: وديها المستشفي
مراد قام وطلع من الفيلا وسلّيم بص علي مليكه بقرف وقال: مضر انقذك....
اما مراد وصل الاوضه الي في جنينه وفتح الباب وملك قامت من علي الارض بسرعه
مراد: خلاص ياملك كل حاجه انتهت
ملك جريت وحضنتو بسعاده وقالت: الحمدالله
مراد طلعها من حضنو ومسك ايدها وحطلها الكلبش
ملك بستغراب: ليه
مراد بابتسامه: مش عايزك تسبيني يلا تعالي
مراد مسك ايد ملك وطلعو من بوابة الخلفيه... واول ما طلعو شافو عمر راكب علي متوسكل
مراد بسخريه: هي العربيات انقرضت ولا ايه
عمر: هزر ياعم الخفيف وخليهم يجو يقبضو عليك بقا
مراد بصلو بضيق وبعدين قال: هنركب ازاي بكلبش ده
ملك: نعم انت بتسألني انا
مراد: زوجه.فاشله صحيح تعالي
مراد قرب من متوسكل وركب ورا عمر وملك ركبت وراه
ملك بخوف: سوق براحه ياعمر بخاف
مراد بغضب: معرفش انت ايه الي جابك معانا اصلا
عمر اتحرك وقال: خليك في نفسك ياحرااااامي يامغتصب يامجرم
مراد بصدمه: نعممم
عمر: سرقت الفستان واغتصبت اختي انا عارف انها محترمه عمرها ما هتعمل حاجه بمزاجها ومجرم قتلت امنا الي ملناش غيرها
مراد بغضب: سوق وانت ساكت احسلك
عمر: طيب ياخويا
اما ملك كانت بتفكر ازاي تروق مراد.... راحت حطت ايدها علي عين مراد
مراد بغضب: ملك
ملك همستلو وقالت: روووق واهده يابيبي
مراد: شيلي ايدك احسلك
عمر: عندي اغنيه ليكم
عمر شغل الاغنيه وملك شالت ايدها وقالت: ايواااا الاغنيه بتوصفناااا
مراد بضيق: جوز بهايم قاعد معاهم
ملك حضنت مراد من ضهرو وقالت: لما إنت قادر على البعادقربت ليه ياحبيبي ؟
مراد بصدمه: هو انا بعدت
عمر: ليه بعد ما شوقي فـ قلبي زاد بتسيبني ليه ياحبيبي
مراد بغضب: مبعتدش يااخ انت اسكت
ملك: وانا يعني غصبت عليك ؟
مراد بسخربه: الله يرحم لما كنتي لزقه في امي
ملك بهمس: بحبك
مراد ابتسم وقال: وانا بحبك اوووووي
فجاه عمر وقف الموتسكل قدام محطة بنزين وقال: كدا مهمتي خلصت امسك المفاتيح دي والعربيه قدامك اهي
مراد نزل هو وملك وقال: طب خلي بالك من نفسك
عمر: حاضر وانتو كمان
مراد خد منو المفتاح وعمر اتحرك
ملك بضحك: فاكر يوم ما
مراد بضيق: فاكر متفكرنيش بقا
مراد مسك الكلبش وفكو
ملك بضيق: ليه
مراد بخبث: هعمل حاجه روحي انتي اقعدي في الكافيه
ملك بغضب: ماشي
ملك مشيت من قدامو وهو ابتسم ودخل الماركت الي في بنزينه.........
اما ملك.قعدت في كافيه بضيق وبعدين مسكت تلفونها وابتسمت اول ماشافت صوره مراد في خلفيه تلفونها.. وبعدين فتحت التلفون وبدات تتفرج علي فيديوهات بتاعتهم... وبعد خمس دقايق حست ان في ورد عمال ينزل عليها بصت علي فوقها ونصدمت من كميه الورد الي بينزل عليها
ملك بصدمه:ورد واحمر كمااااان
وبعدين سمعت صوت مراد
مراد: ملك
ملك بصت علي مراد لقتو واقف بعيد ومعه ورد ولونو احمر لونها المفضل
ملك عنيها دمعت ومراد قال: انا بحبك اوي ياملك بحبك حب مختلف ومحبتهوش لحد قبل كدا
ملك بحب: وانا بحبك
مراد بحب: تقبلي تجوزيني من اول وجديد ونخلف ملك لاني بجب الاسم ده
ملك بدموع:موووافقه
مراد بسعاده: علفكره انا اب شاطر جدا وهساعدك
ملك ابتسمت وجريت علي مراد وحضنتو وكل الي في كافيه سقفلهم
مراد: انتي عوضي
ملك بسعاده: وانت حبيي المجهول الي كنت دايما مسنيه
مراد: بحبك
ملك: استناااا جتلي دلوقتي اغنيه في دماغي توصفنا
مراد طلعها من حضنو: لاااا لاااا مستحيل
ملك مسكت الورد وقالت: اسمع
مراد: استرها يارب
ملك بدات تغني: حبيت واخيرا جالي اللي سنين اتمنيته
دعوة وربنا جابهالي بعلن للناس حبيته ياه بقيت وياه، وياه دي احلى حياة
مراد: متغنيش تاني بقا
ملك بضحك: دانا هقرفك
مراد بصلها بحذر وبعدين طلع من ورا ضهرو علبة نوتلا وقال: شوفتي جبت ايه وجبت معاها معلقه كمان علشان ايه
ملك بسعاده: الله هااات
مراد: استني الاول علشان ايه
ملك بضيق: علشان مش ابهدل هدومك هات بقا
مراد ادلها نوتلا وقال: شاطره خدي المعلقه
ملك مسكت العلبه والمعلقه وبعدين رمت المعلقه ومراد انصدم وبعدين فتحت العلبه وبدات تاكول بأيدها
مراد بقرف: مكانك في بسكت الزباله
ملك ضحكت وقالت: ماتجيب بوسه وتبقا بوسه بنوتلا
مراد بغضب: ابعدي عني اوعي تلمسيني
ملك : ماشي بس بردو هبوسك تعال
مراد بعد عنها وطلع برا الكافيه وملك جريت وراه وهي بتضحك
مراد بغضب: متقربيش
ملك كانت اسرع من مراد ومسكتو ومن تشرت
مراد بغضب: ملك
ملك قربت منو وباستو في خدو وبعدين فضلت تحط شوكلاته في وشو وهو كان واقف مصدوم
ملك: امممممم في نصيب وبيتشال لينا مَش حب كلام في اغاني ف بنقفل بابنا عَلِينا نستنى النص التاني
مراد مسك ايدها الاتنين وقال وقال بغضب:نقضة ضعفي النضافه احنا مش هينفع نكمل معا بعض يابت انتي
ملك ابتسمت وحضنتو وقالت: بحبك
مراد بسخربه: التشرت باظ خلاص حسبي الله ونعمه الوكيل
ملك بحده : فييي مييين يابيبي
مراد: فلي عمل الشوكلاته ياقلبي..
.. يتبع الفصل الثالث والعشرون 23 اضغط هنا
- فهرس جميع فصول الرواية اضغط هنا